Onko oikein, että vastuulliseen asemaan valitaan kissan kiduttaja?
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006539061.html
On siinä niin vastenmielisen omahyväinen virne kasvoilla, että huhhuh.
"Hei, mut sori siitä, että kidutettiin vähän kissoja."
Kommentit (292)
Vierailija kirjoitti:
On toki kuvottavaa rääkätä eläimiä mutta mitä hänen pitäisi tehdä loppuelämänsä? Ei mitään? Taposta istunut ihminenkin on yhteiskuntakelpoinen rangaistuksensa suoritettuaan, kissaa rääkännyt ilmeisesti ei koskaan? Ihan sama mikä puolue on kyseessä, onhan niitä kaikenlaisia koijareita eduskunnassa joka lähtöön ja kaikilla mausteilla.
Jotain muuta kuin johtotöitä tai tuollaisessa luottamusasemassa työskentelyä!!! Ei noihin hommiin pitäis riittää, että osaa puhua ja olla tatvittaessa vakuuttava, kaikki psykopaatit osaa. Sekö riittää? Tällainen tausta pitäisi olla selvä, ettei noihin hommiin mene. Eihän se tee tuota kuin rahan takia. Kyseessä ei edes ole mikään nopea eläimen tappo, vaan suunniteltu pitkä kosto ja kidutus joka on niin hirveää etten kykene edes lukemaan noita juttuja.
Minä olen melkein samanikäinen ja kyllä 16-vuotiaana ymmärsin empatiasta ja toisten ihmisten ja eläinten kunnioituksesta tasan saman verran kuin nytkin. Ihminen oppii normaalisti joskus 5-vuotiaaksi mennessä tuntemaan empatiaa ja ymmärtämään että toista sattuu. Täysin sadistista, ja mitähän muuta hän on tehnyt kun jäänyt näistä siellä perähikiällä kiinni??
Sais elää rauhassa tehden jotain muita hommia joissa ei ole toisista ihmisistä tai heidän asioista suurella palkalla vastuussa. En aio lakata puhumasta hänestä ja kun väkisin yrittää politiikkaan/tällaisiin hommiin niin kyllä nämä asiat on pidettävä tapetilla kunnes ottaa oikeasti vastuun teoistaan ja vaihtaa alaa.
Uskon, että vastenmielisesti käyttäytyvät ihmiset joutuvat tavalla tai toisella maksamaan teoistaan.
Joku joka osaa tehdä, tekisikö addressit.comiin tai johonkin addressin PAM:ille hänen erottamisekseen ja linkkaisi tänne ja jaetaan muuallekin ja nimiä sinne? Siihen siis yksityiskohtaiset tiedot ja lähteet näistä teoista mitä hän on tehnyt ja miksi haluamme hänet pois johtotehtävistä.
Olin aikanaan samalla luokalla M.N. kanssa. Sanotaanko näin, etten yllättynyt kun tää kissanrääkkäys ym. tuli julki. Hän oli aina ylimielinen, muita sortava ja ivaava, koukukiusaaja mulkku. Minua hän ei muistaakseni haukkunut kun pysyttelin "tutkan alla".
Onko kyseinen niljake hyvittänyt jotenkin kissalle aiheuttamansa tuskallisen kuoleman. Mitä hän on tehnyt kissojen hyväksi? Onko käynyt auttamassa Hesyllä? Onko lahjoittanut rahaa kodittomille kissoille?
Kissanomistajan mökin seinään oli myös kirjoitettu, tapettiin sun kissat. Miellyttävä ihminen tämä Näkkäläjärvi.
Nyt pitää vielä järjestää kaltoin kohdeltujen poliitikkojen tukikonsertti suojatyöpaikan lisäksi. On niillä kovaa.
Jotkut ovat sitä mieltä, että osa aikaisemman elämän virheistä on niin pahoja, että ne vievät tietyt kansalaisoikeudet. Syksyllä vihreiden Iiris Suomela kirjoitti Twitterissä, että sek suaalirikoksista tuo mittuja ei pitäisi ottaa puolueiden ehdokaslistoille. Näkkäläjärvi ei näe asiaa yhtä ehdottomasti. ”On äänestäjien arvioitavissa, ketkä edustavat suomalaisia politiikassa”, hän sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa pamille palautetta. Paljon.
Liittoahan voi myös vaihtaa.
Kyllä mammat nyt vouhkaa vaahro suussa vanhoja asioita. Mitä ..tun väliä?
Ihan kuin miituu jutut, "se silitti mun polvea 27 vuotta sitten". Adressit ja lynkkaukssuunnitelmat esiin. Tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Surullista rinkirunkkausta koko ketju täynnä. Puolestani voitte palaa helvetin tulessa.
Siellä siis nähdään Mikkel
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa pamille palautetta. Paljon.
Liittoahan voi myös vaihtaa.
Totta, jos ilmenee että kissanpentujen polttaminen elävältä kuvastaa PAMin arvoja.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat sitä mieltä, että osa aikaisemman elämän virheistä on niin pahoja, että ne vievät tietyt kansalaisoikeudet. Syksyllä vihreiden Iiris Suomela kirjoitti Twitterissä, että sek suaalirikoksista tuo mittuja ei pitäisi ottaa puolueiden ehdokaslistoille. Näkkäläjärvi ei näe asiaa yhtä ehdottomasti. ”On äänestäjien arvioitavissa, ketkä edustavat suomalaisia politiikassa”, hän sanoo.
Tämä pitää paikkansa kaikilla paitsi persuilla :)
Jonku peelon scripta-kirjoituksia pengotaan vuosien takaa aivan jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko kyseinen niljake hyvittänyt jotenkin kissalle aiheuttamansa tuskallisen kuoleman. Mitä hän on tehnyt kissojen hyväksi? Onko käynyt auttamassa Hesyllä? Onko lahjoittanut rahaa kodittomille kissoille?
Ainoa hyvitys olisi että hän on itse tulipalossa, ja tuntee liekit kasvoillaan.
Viisi vuotta palovammasairaalassa olisi tuolle liian armollista.
Joku järki näissä valinnoissa pitäisi olla... ”unohti” kertoa rikostuomiostaan liittyessään puolueeseen, ”unohti” kertoa, että ajaessaan kännissä ojaan oli neljä kaveria kyydissä. Jos on noin paha alkava dementia, ei varmaan pitäisi olla johtavassa asemassa? Keitä nää tän kaverit on? Miten asia oli sovittu kissojen ja tuhotun mökin omistajanaisen kanssa? Kuinka paksu lompakko isipapalla on? Ja minkälainen maine? Mistä rahat kertyneet?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mammat nyt vouhkaa vaahro suussa vanhoja asioita. Mitä ..tun väliä?
Ihan kuin miituu jutut, "se silitti mun polvea 27 vuotta sitten". Adressit ja lynkkaukssuunnitelmat esiin. Tsiisus.
Sitä väliä että kyseessä on sama mies. Ei se ole mihinkään muuttunut.
Kituvan eläimen heittäminen nuotioon. Mieti sitä. Ja selittelee että anteeksi kun löin. Vähätteleekin asiaa siis, aivan kuten sinä.
Vierailija kirjoitti:
Olin aikanaan samalla luokalla M.N. kanssa. Sanotaanko näin, etten yllättynyt kun tää kissanrääkkäys ym. tuli julki. Hän oli aina ylimielinen, muita sortava ja ivaava, koukukiusaaja mulkku. Minua hän ei muistaakseni haukkunut kun pysyttelin "tutkan alla".
No eikös tuo sitten ole PAM-materiaalia
Vierailija kirjoitti:
On toki kuvottavaa rääkätä eläimiä mutta mitä hänen pitäisi tehdä loppuelämänsä? Ei mitään? Taposta istunut ihminenkin on yhteiskuntakelpoinen rangaistuksensa suoritettuaan, kissaa rääkännyt ilmeisesti ei koskaan? Ihan sama mikä puolue on kyseessä, onhan niitä kaikenlaisia koijareita eduskunnassa joka lähtöön ja kaikilla mausteilla.
Taposta istuneita ei välttämättä kaiveta yhteiskunnan luottamustehtäviin.
Kertoo aika paljon SDP:n arvoista, ei nimittäin ole yksittäinen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taposta istuneita ei välttämättä kaiveta yhteiskunnan luottamustehtäviin.
Kertoo aika paljon SDP:n arvoista, ei nimittäin ole yksittäinen tapaus.
Niin SDP ja arvot. 😁 melkosen valikoivat ovat.
Muita saa ja pitää kiusata, jos ovat erimieltä oman agendan kanssa.
Mutta kai he rinnastavat tämän teon "taiteeseen", jota Kiasma esitteli kansalle?
Kyllähän SDP nyt "laatu taidetta" tukee?
Itse poikotoinut Kiasmaa ko "taiteen vuoksi".
Katsoin muutama päivä sitten uutisista, kuinka suosittu varsinkin nuorten keskuudessa ko "taide paikka" on. Ihmiset unohtavat...
Harmi ettei kukaan uskalla.