Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin moni parikymppinen jää huonoon suhteeseen?

Vierailija
15.06.2020 |

Tuttavapiiristä ja mediasta saa kuulla jatkuvasti parikymppisistä jotka jäävät huonoon suhteeseen, eivätkä lähde. Vaikkei ole edes lapsia tai mitään. Miksi? Elämän paras aika = nuoruus ja se tuhlataan huonoon suhteeseen????

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ole parempi et nuoruudessa tekee virheitä ja oppii kuin se että vielä 30v olisi huonoissa suhteissa? Itsekkin olin ihan karseissa suhteissa kun olin 20. Nyt 27 ja onnellisesti sinkku :) miehiä en mihinkään muuhun tarvitse kuin halailuun. Seksikin on monen kanssa tympeää mutta totuus on etten ole sitä oikeaa löytänyt eikä ole edes kiirekkään, koko elämä aikaa. Ei haittaa vaikka olisin yksinkin kun nautin yksinolosta

Vierailija
62/64 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ole parempi et nuoruudessa tekee virheitä ja oppii kuin se että vielä 30v olisi huonoissa suhteissa? Itsekkin olin ihan karseissa suhteissa kun olin 20. Nyt 27 ja onnellisesti sinkku :) miehiä en mihinkään muuhun tarvitse kuin halailuun. Seksikin on monen kanssa tympeää mutta totuus on etten ole sitä oikeaa löytänyt eikä ole edes kiirekkään, koko elämä aikaa. Ei haittaa vaikka olisin yksinkin kun nautin yksinolosta

Niinpä. Enemmän olisin huolissani yli +40 vuotiaista jotka jääneet huonoihin suhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmpisenä tekee virheitä..

Vierailija
64/64 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinpä mutta ku en saa voimia lähtöön:(