Miksi niin moni parikymppinen jää huonoon suhteeseen?
Tuttavapiiristä ja mediasta saa kuulla jatkuvasti parikymppisistä jotka jäävät huonoon suhteeseen, eivätkä lähde. Vaikkei ole edes lapsia tai mitään. Miksi? Elämän paras aika = nuoruus ja se tuhlataan huonoon suhteeseen????
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Eikös ole parempi et nuoruudessa tekee virheitä ja oppii kuin se että vielä 30v olisi huonoissa suhteissa? Itsekkin olin ihan karseissa suhteissa kun olin 20. Nyt 27 ja onnellisesti sinkku :) miehiä en mihinkään muuhun tarvitse kuin halailuun. Seksikin on monen kanssa tympeää mutta totuus on etten ole sitä oikeaa löytänyt eikä ole edes kiirekkään, koko elämä aikaa. Ei haittaa vaikka olisin yksinkin kun nautin yksinolosta
Niinpä. Enemmän olisin huolissani yli +40 vuotiaista jotka jääneet huonoihin suhteisiin.
niinpä mutta ku en saa voimia lähtöön:(
Eikös ole parempi et nuoruudessa tekee virheitä ja oppii kuin se että vielä 30v olisi huonoissa suhteissa? Itsekkin olin ihan karseissa suhteissa kun olin 20. Nyt 27 ja onnellisesti sinkku :) miehiä en mihinkään muuhun tarvitse kuin halailuun. Seksikin on monen kanssa tympeää mutta totuus on etten ole sitä oikeaa löytänyt eikä ole edes kiirekkään, koko elämä aikaa. Ei haittaa vaikka olisin yksinkin kun nautin yksinolosta