Kertokaa tinder kokemuksia
Varmaan ikuisuusaihe, mutta uutena käyttäjänä haluaisin kuulla millaisia kokemuksia muilla on ollut.
Parisuhdetta toivon tietysti, mutta lähden sillä asenteella että katsotaan mitä vastaan tulee.
Jotenkin pelottaa että paikka on täynnä kusipäitä ja muita ällötyksiä, kun niitä kauhujuttuja kuulee eniten kaikkialta. Kokemuksia siis kehiin! :)
Kommentit (128)
Hyvin tuhteja ihmisiä on tinderissä varmaan enemmistö, ainakin +40-vuotiaiden joukossa. Mikähän siinä on, että perheen perustaminen tuntuu olevan monelle lupa lihoa jopa epäterveelliselle rajalle?
Itse en kyllä rohkenisi mennä tinderiin ja muutoinkin se ei vaan tunnu minun jutultani. Tahtoisin löytää ihmisen joka tykkää käydä vaikkapa teattereissa, osaa kuunnella, on avoin ja rehellinen sekä luotettava ja jonka kanssa synkkaa.
3 vuotta siellä suunnilleen olin, kunnes löytyi mies jonka kanssa nyt rakennetaan turvallista ja hyvää suhdetta. Minulla kaksi lasta ennestään, joka tietysti hankaloitti uuden suhteen löytymistä. Lihava en ole vaan ihan mukiinmenevä ja miestarjontaa oli yltäkylläisesti; siitä joukosta vaan oli välillä vaikeaa yrittää löytää sellaista, joka olisi aidosti luotettava ja mukava ihminen. Muutama mätä omena osui kohdalle ja sain huonoa kohtelua osakseni kyllä.
Toivottavasti ei enää ikinä tarvitse mennä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin tuhteja ihmisiä on tinderissä varmaan enemmistö, ainakin +40-vuotiaiden joukossa. Mikähän siinä on, että perheen perustaminen tuntuu olevan monelle lupa lihoa jopa epäterveelliselle rajalle?
Ei kai kukaan sinun lupaasi tarvitse ollakseen tietyn kokoinen xD
Vierailija kirjoitti:
Itse en kyllä rohkenisi mennä tinderiin ja muutoinkin se ei vaan tunnu minun jutultani. Tahtoisin löytää ihmisen joka tykkää käydä vaikkapa teattereissa, osaa kuunnella, on avoin ja rehellinen sekä luotettava ja jonka kanssa synkkaa.
Rosebrides.com search osio
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kannatat epäterveellisiä elintapoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain kohtaa ihminen antaa itselleen luvan kerätä kiloja eli syödä ihan liikaa, jos lihoo paljon. Toinen vaihtoehto, ettei ymmärrä mitään ja lihoo tajuamatta sitä edes itse.
Vierailija kirjoitti:
Rumana ja tissittömänä naisena ei kannata vaivautua. Tapasin vuosina 2015-2019 noin 40 miestä tinderistä; kukaan heistä ei kelpuuttanut mua edes kaveriksi eikä kukaan heistä ole enää tänä päivänä osallisena elämässäni millään tavalla. Kauniiden ja isotissisten paikka tuo tinder on.
Jos on kuitenkin hyvä peräloosteri elikkäs perspanoperse, niin se pelastaa paljon!
-SeppoXXXL
Ihan PASKA sovellus!
Olen roteva kaljupäinen moottoripyöräilijä. Laitoin profiiliin kuvan itsestäni liivit päällä, kalansaaliskuvan, metsästyskuvan ja kuvan mun Dodge Challengerista, joka on muuten tosi upeasti laitettu vaikka itse sanonkin.
Ei yhtään mätsiä. Tosin en swaipannut oikealle niitä rumia yh-mammoja.
Ylipainoinen empaattinen nainen tapasi psykopaattisen sosiaalisesti kyvyttömän miehen. Panivat kerran ja sitten erosivat. Tapahtuneen jälkeen kumpikin tuntee itsensä vähän huonommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen empaattinen nainen tapasi psykopaattisen sosiaalisesti kyvyttömän miehen. Panivat kerran ja sitten erosivat. Tapahtuneen jälkeen kumpikin tuntee itsensä vähän huonommaksi.
Jotain sentään tapahtui. Suurin osa ei tapaa ketään, ja tuntee itsensä surkeaksi.
Yhdet tindertreffit takana naisen kanssa ja taas todella pettynyt fiilis. Oli luonnossa huomattavasti leveämpi ja tukevampi entä kuvissa ja muutenkin erilainen. Persoonalta oli vielä todella itsekeskeinen ja selitti miten miesten pitää olla hänelle tämmöinen mutta itse ei harrasta edes liikuntaa. Ei tollainen harhaan johtaminen kuvilla johda mihinkään kyllä. Jälleen kerran valtavasti energiaa ja aikaa käytetty hukkaan. Tähän tulee varmaan alapeukkua leveyden mainitsemisen takia mutta vähän väliä täällä kerrotaan miten mies onkin ollut kaljamahainen nörtti toisin kuin kuvissa. Kyllä jokaisella on oikeus vaatia että henkilö pitää itsestään huolta ja varsinkin jos vaadit sitä toiselta katso ensin peiliin
-miesvain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä on tullut todettua, että paikka on täynnä ylipainoisia, hulluja, epätoivoisia yh-äitejä joilla lapsia useamman muun miehen kanssa, takertujia, siittäjän ja elättäjän etsijöitä sun muita ällötyksä. Oikeasti hyvät naiset eivät joko ole tinderissä tai pitävät omaa tasoaan jossain aivan käsittämättömissä sfääreissä.
Niitä naisia siellä kyllä riittää jotka etsii 9-10 tason lääkärimiehiä samaan aikaan kun itse ollaan tasolla 6 parturina ja pidetään duunarimiehiä alemmalla tasolla. Noitakin tullut vastaan kellä lapsia useamman miehen kanssa.. Hyh kauheaa. Ei tee mieli semmosen naisen kanssa alkaa millekkään
Miksihän tätä on alapeukutettu oletteko sitä mieltä että on siistiä kun lapsia on monelle miehelle ja ollaan pinnallisia kusipäitä ?? Itketään että miehet on kusipäitä mutta ei naisten käytöksessä on kaikki hyväksyttävää aina. Oksettavia olette
Vierailija kirjoitti:
Ihan PASKA sovellus!
Olen roteva kaljupäinen moottoripyöräilijä. Laitoin profiiliin kuvan itsestäni liivit päällä, kalansaaliskuvan, metsästyskuvan ja kuvan mun Dodge Challengerista, joka on muuten tosi upeasti laitettu vaikka itse sanonkin.
Mätsäsin sut grindrissä, MIKSET VASTAA??!!
Paska sovellus ja paljon tuntuu pyörivän täysin samoja naamoja siellä. On narsistisia itseään pönkittäviä,materialisteja tai muuten vaan pelleileviä naisia siellä treffaamassa monen miehen kanssa yhtaikaa. On siellä hyviäkin joukossa mutta hukkuu tuohon narsistien paskakasaan. Yhden pidemmän suhteen tinderistä aikoinaan löysin mutta muuten naiset on löytyneet tuttavapiirien kautta. Ongelma vaan nykyään kun kaverit on muuttaneet muille paikkakunnille ja illanistujaisia on harvemmin
Tinderissä:
Tavallisia naisia joilla tähtitieteelliset vaatimukset
Some/instastaroja buffaamassa egoaan
Onlyfans-tyttöjä etsimässä asiakkaita
Lihavia juoppoja YH-äitejä etsimässä elättäjää
Epävakaita hörhöjä. Ei parisuhdematskua.
Tavallisia miehiä jotka ei kelpaa kenellekään
Miehiä jotka elää pelkkää seksuaalisuuttaan
Luuserimiehiä jotka ei osaa kehittää itseään
Katkeria inceleitä
Ei enää ikinä
t: bi mies
Vierailija kirjoitti:
Ihan PASKA sovellus!
:D
Noilla spekseillä kannattaa ehdottomasti kokeilla Grindriä! Varmasti kysyntää olisi.
Ihan oikeasti.. en ole katsellut miesten profiileja, mutta jos olen ymmärtänyt, niin yllättävän iso osa miehistä tekee edelleen profiilinsa - - sellaiseksi, jolla kuvittelee kilpailevansa toisten miesten kanssa, mutta ei sellaiseksi, joka kiinnostaisi naisia.
Vierailija kirjoitti:
Yhdet tindertreffit takana naisen kanssa ja taas todella pettynyt fiilis. Oli luonnossa huomattavasti leveämpi ja tukevampi entä kuvissa ja muutenkin erilainen. Persoonalta oli vielä todella itsekeskeinen ja selitti miten miesten pitää olla hänelle tämmöinen mutta itse ei harrasta edes liikuntaa. Ei tollainen harhaan johtaminen kuvilla johda mihinkään kyllä. Jälleen kerran valtavasti energiaa ja aikaa käytetty hukkaan. Tähän tulee varmaan alapeukkua leveyden mainitsemisen takia mutta vähän väliä täällä kerrotaan miten mies onkin ollut kaljamahainen nörtti toisin kuin kuvissa. Kyllä jokaisella on oikeus vaatia että henkilö pitää itsestään huolta ja varsinkin jos vaadit sitä toiselta katso ensin peiliin
-miesvain
RyanAir lentää Puolaan. Enempi valikoimaa.
Muutama vuosi sitten toimi hyvin mut nyktään täynnä samoja pellejä kuukaudesta toiseen. Juuri kun homma menee vakavaksi ja tuntuu että nyt löytyi kumppani alkaakin juttelu vähentyä ja viestit muuttuu oudommaksi kun löytyi parempi ehdokas. Itse keskityn yhteen kerrallaan jos tosimielellä haluan naiseen tutustua jeesus sentään. Ja olen ateisti
Mies
Up