Kertokaa tinder kokemuksia
Varmaan ikuisuusaihe, mutta uutena käyttäjänä haluaisin kuulla millaisia kokemuksia muilla on ollut.
Parisuhdetta toivon tietysti, mutta lähden sillä asenteella että katsotaan mitä vastaan tulee.
Jotenkin pelottaa että paikka on täynnä kusipäitä ja muita ällötyksiä, kun niitä kauhujuttuja kuulee eniten kaikkialta. Kokemuksia siis kehiin! :)
Kommentit (128)
Mukavia komeita miehiä, kun pääsevät apajille niin sitten alkaa ghostaaminen.
Eli olet vaan patja, jota hakevat aida uudestaan ja uudestaan.
Pelimiehiä ne ovat..
Eipä kummoisia kokemuksia ole. Vuoden aikana melko vähän matcheja, vielä vähemmän hyviä keskusteluja ja kolmet treffit. Sitäkin enemmän ghostauksia, matchin poistamisia, mykkiä matcheja ja keskustelua, joka ei tunnu toista lainkaan kiinnostavan. Ehkä olin aina se viides vaihtoehto ja kanssani keskusteltiin, kun muutakaan ei ollut, mutta eihän tuollainen pidemmän päälle mukavaa tai motivoivaa ole.
Vierailija kirjoitti:
viestittely alkuun ihan parasta.
Ihanaa kun tunteet alkaa sit syventymään ja tuleen myös niitä seksihaluja 🙈
Mitä ihmettä?? Mikään tässä maailmassa ei ole niin tylsää kuin nää deittisovellukset ja niissä viestittely.
Vai ihastutko ihan keneen tahansa?
Vierailija kirjoitti:
Olin Tinderissä ensimmäistä kertaa 2015-2017. Matcheja tuli tuolloin mukavasti, mutta päädyin tapaamaan heistä vain kaksi. Toisesta tuli tyttöystäväni pariksi vuodeksi. Nyt olen ollut Tinderissä ehkä puolitoista kuukautta ja vielä ei ole tullut menestystä. Matcheja tippuu aiempaa harvemmin ja suurin osa ei kiinnosta minua tarpeeksi, jotta haluaisin laittaa viestiä. Tiedän tosin vanhasta kokemuksesta, että tässä täytyy olla hyvin kärsivällinen.
M31
Mitä järkee matchata jos ei kiinnosta? Idioottimaista.
Just luin jutun raiskaajasta, joka rikoksen tehtyään kirjautui Tinderiin. Kaikkea löytyy.
Olen ollut Tinderissä 18 kk ja käynyt treffeillä 20 eri miehen kanssa. He kaikki olivat ihan järkeviä, vain kolmen kanssa kävi niin, että he olisivat halunneet tavata uudelleen, mutta minä en, sitten muutaman kanssa kumpikin oli sitä mieltä, ettei haluta tavata uudelleen ja puolet oli sellaisia, että minä sain pakit heiltä. Suurinta osaa en tavannut ensitreffien jälkeen uudelleen, muutamaa tapasin 1-2kertaa uudelleen ja yhtä tapasin jopa 6 kertaa ekojen treffien jälkeen.
Aivan järkyttävää paskaa. Ihmiset shoppailevat ihmisiä siellä.
Joo kyllä kuvattomat jutut on x, tai sitten jos kuvissa näkyy joku kissa,tai koira,tai vaikkapa vaan jalat on kuvattu jossain rannalla. Ne ei sitten kiinnosta yhtään,ketäpä kiinnostaisi? En ole kissaa,tai koiraa etsimässä. Noista matcheistä sen verran että ulkomaisilta tulee aika paljon viestejä.
Jonkin verran kyllä myös ihan Suomalaisilta. Treffeillä olen käynyt kymmenen kertaa,ja tuli ihan seurustelua jonkin aikaa. Valta osa on käyttäytynyt hyvin. Mutta tinderissä pitkät keskustelut ei johda mihinkään,treffit on saatava aikaan jolloin näkee toisen.Jos ne ei onnistu,sitä keskustelua on ihan turha jatkaa.
Mulla on ihan miellyttäviä kokemuksia, olen niin äärimmäisen nirso ja mun miesmaku on hieman erilainen että tykkäyksiä laitoin muutaman kuukauden käytön aikana kaksi, sekä yksi "vastaus" superlikeen.
Lähdin 2018 maaliskuussa työkeikalle vieraalle paikkakunnalle L ja latasin Tinderin. Piti saada vapaa-aikaa tapettua ja jonkinlaista sosiaalisuutta. Molemmat mätsit tulivat ensimmäisenä iltana. Ekan kanssa nähtiin jo parin päivän päästä, ja tämän kanssa pidettiin pari kuukautta hauskaa - nähtiin ja juopoteltiin sekä kaksin että hänen ystäviensä kanssa, syötiin, juotiin vielä lisää ja naitiin. (Näin myös jossain vaiheessa toisen mätsin mutta siinä ei ollut edellytyksiä jatkamiselle.)
Kesäksi lähdin takas kotiin. Parisuhteen ei pitänyt olla mun juttu ja kotikaupungissa mulla oli säännöllinen pano niin piilotin profiilini.
Elokuussa lähdin paikkakunnalle B sukulaiseni häihin. Junamatka kesti pari tuntia joten päätin tuon ajan käyttää Tinderin pelailuun koska oli pari päivää aikaa kyseisessä kaupungissa. Siellä ollessani sain superliken niin komealta mieheltä että lähes vaikutti feikkiprofiililta. Laitoin tietty pienessä huppelissa tykkäyksen takaisin ja kesällä 2022 menin naimisiin tämän kanssa.
moikka
onkos kellään tullut eteen ettei voi kirjautua sisään, tulee ilmoitus että liian monta yritystä, yritä myöhemmin uudelleen, yli viikkoon en ole päässyt kirjautumaan, ja asiakaspalvelun ohjeista ei ollut apua, jos kokemusta niin miten olette saaneet korjattua asian
Mitä tarkoittaa tilin resetoiminen, en löydä koko palvelusta semmoista vaihtoehtoa, ja kaikki on muutenkin huonosti esillä, vaihtoehdot siis. Miksei aikaisemmin ei-tykätyjä voi palauttaa jotenkin että voisi katsoa uudemman kerran? Siis vaikka viikko siitä ei-tykkäämisestä?
En ymmärrä miksi käytät tinderiä, eikä ole kokemuksia, kun en käytä tinderiä
Toinen kysymys, kun tämän nyt aloitin: miksi tinder tarjoaa toistuvasti kymmeniä ihmisiä olemattomilla profiileilla mutta kauniilla naisilla joilla kaikilla on sama etäisyys, joka selkeästi viittaa joko helsinkiin tai tallinnaan? Onko nämä jotain tinderin omia huijauksia jotta olisi "paljon materiaalia saatavilla" vai onko nämä jotain geneerisiä ongella kävijöitä/huijareita?
Tinder on ihan paskaa jos olet mies eikä naiset vastaa koska ylitarjontaa ja jonoa riittää. Naisena varmaan hauska karkkikauppa katsoa ketä seuraavaksi pyörittää kun miehiä riittää vaikka ghostaisit kuinka. Olen muutamat naiset tavannu tinderin kautta pelkän seksin merkeissä ja ollut hauskaa sen muutaman kerran mutta mitään parisuhdetta ja vakavaa juttua haluavaa naista ei sieltä löydä. Paljon tuntuu enimäkseen pyörivän narsistisia itseään pönkittäviä tai muuten vaan pelleileviä naisia siellä
Naisia siellä riittää pönkittämässä ja mainostamassa itseään ja vaikka matchaat niin ghostaavat ja vastausta ei tule. Miksi tykätä ollenkaan jos ei osaa jutella. Itse kun saan osuman niin keskityn niihin enkä kerää uusia jatkuvasti kuin pokemonkortteja haluava aikuinen kakara
M32
Vierailija kirjoitti:
Miehenä on tullut todettua, että paikka on täynnä ylipainoisia, hulluja, epätoivoisia yh-äitejä joilla lapsia useamman muun miehen kanssa, takertujia, siittäjän ja elättäjän etsijöitä sun muita ällötyksä. Oikeasti hyvät naiset eivät joko ole tinderissä tai pitävät omaa tasoaan jossain aivan käsittämättömissä sfääreissä.
Niitä naisia siellä kyllä riittää jotka etsii 9-10 tason lääkärimiehiä samaan aikaan kun itse ollaan tasolla 6 parturina ja pidetään duunarimiehiä alemmalla tasolla. Noitakin tullut vastaan kellä lapsia useamman miehen kanssa.. Hyh kauheaa. Ei tee mieli semmosen naisen kanssa alkaa millekkään
Mua ainakaan miehen pituus kiinnosta