Ihmiset on täällä netissä ihan erilaisia kuin oikeassa elämässä, minäkin
Kirjoittelen tänne äkäisesti ja ilkeästi, mitä en koskaan tekisi oikeassa elämässä. Olen enemmän miellyttäjätyyppi tai sitten liukenen paikalta jos tulee jotakin konfliktia. En tiedä kompensoinko sitä täällä jossa raivoan siitä ja tästä. Oikeassa elämässä olen monien mielestä mukava ja järkevä. Ei tämä netti taida tehdä hyvää olen ajatellut. Jos lopettaisi nämä kirjoittelut vaan suosiolla, mutta tuntuu että tämä on ainoa keino karjua ja huutaa kun joku asia kunnolla ketuttaa.
Kommentit (30)
Täällä voi myös opetella ilmaisemaan itseään asiallisemmin. Jää itselle parempi olo.
Ai. Mä en kyllä huutele törkeyksiä missään oli internet tai ei
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan samanlainen muuallakin.
Asperger/persoonallisuushäiriö?
Yleensä ihminen sopeuttaa käytöstään jonkin verran muiden seurassa. Varsinkin jos on aggressiivinen ja "voimakkailla" mielipiteillä varustettu. Ne jotka ei tee on usein juuri kirjolla, persoonallisuushäiriöisiä tai sitten jopa psykoottisia. Esim jos näet ylipainoisen lapsen ja sanot sen täällä, et kuitenkaan tee sitä elävässä elämässä koska se on väärin. Jos teet, et ole normaali ja sinulla on joku edellämainituista.
Vauvvailu on kivaa pikku provoa ja tämän huumoripalstan tosissaan ottavien kuumottelua.
Vierailija kirjoitti:
Täällä voi myös opetella ilmaisemaan itseään asiallisemmin. Jää itselle parempi olo.
Olen yrittänyt, mutta provosoidun.
Haluan lopettaa tänne kirjoittelun mutta en tiedä onko se helppoa, mahdollistakaan. Koska samalla menee yksi iso osa elämästä pois. Mutta kun se on myrkyllistä, niin miksi toisaalta enää jatkaisin. Onko kukaan onnistunut vähentämään tai olemaan kirjoittamatta tänne? Oliko se hyvästä?
ap
Joo no mulla mielisairaus ja kirjoitan aina asiallisesti tällä palstalla. Te ns. terveet taidatte olla niitä raivohulluja netissä. Olen myös irl aina asiallinen enkä ilkeile kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vauvvailu on kivaa pikku provoa ja tämän huumoripalstan tosissaan ottavien kuumottelua.
Minusta tuntuu että osa tänne kirjoittavista voi oikeasti todella huonosti. Eivät vaan myönnä sitä, mutta sitähän se on. Miksi olemme täällä provosoimassa, kun elämässä voisi olla muuta? Joku selitys sille on ja veikkaan että se on juuri se että on paha olla eikä kukaan muu kuuntele.
Ihan ymmärrettävää, että joku yksinäinen ihminen tarinoi täällä. Sekoisihan sitä jos missään ei saisi olla ihmisten kanssa.a
Nettikirjoittelun perusteella saa kuvan että on paljon psykopaatteja ja narsisteja. Siis ihan liian paljon. Kirjoittavat niin sairaita juttuja.
Minusta pitäisi omalla nimellä kirjoittaminen nettiin tulla pakolliseksi. Se varmasti vähentäisi törkykirjoittelua. Omalla nimellään jos kirjoittelee törkeyksiä niin nopeasti saa tuomion ja sakot.
Täältä olen oppinut että ihmiset on kylmiä ja sitä mieltä että kaikki köyhät ansaitsee k uolla. Ehkä ne ei sitten oikeassa elämässä olekaan pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä en kyllä huutele törkeyksiä missään oli internet tai ei
Olet siis normaali ihminen jolla on pää kunnossa. Täällä on yllättävän paljon päävikaisia ihmisiä, narsisteja ja psykopaatteja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ymmärrettävää, että joku yksinäinen ihminen tarinoi täällä. Sekoisihan sitä jos missään ei saisi olla ihmisten kanssa.a
Kuvitteletko oikeasti, että vauvalla kirjoittaa yksi henkilö?
Vierailija kirjoitti:
Nettikirjoittelun perusteella saa kuvan että on paljon psykopaatteja ja narsisteja. Siis ihan liian paljon. Kirjoittavat niin sairaita juttuja.
Minusta pitäisi omalla nimellä kirjoittaminen nettiin tulla pakolliseksi. Se varmasti vähentäisi törkykirjoittelua. Omalla nimellään jos kirjoittelee törkeyksiä niin nopeasti saa tuomion ja sakot.
Mutta sitten tulisi kaikenlaista häirintää, maaalituksia ynnä muita. Ei nykyään voi kirjoittaa mistään. Haluaisin esim että turkistarhaus lopetettaisiin. Tai en pidä hallituksesta tai rasismista. On kuitenkaan halua että postiluukkuuni alkaa kilahtelemaan hullujen lähettämiä viestejä. Ahdistaa ajatuskin.
Vierailija kirjoitti:
Joo no mulla mielisairaus ja kirjoitan aina asiallisesti tällä palstalla. Te ns. terveet taidatte olla niitä raivohulluja netissä. Olen myös irl aina asiallinen enkä ilkeile kenellekään.
Jep. "Terveet"
Täällä on yllättävän paljon eläinvihaa. Psykopaatit ja narsistit täällä niitä kirjoittaa.
Mä haluisin alkaa jonku kaa kirjeenvaihtoon. Olis niin kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen yksinäinen enkä koskaan raivoa netissä.
Kirjoitettu lyhyt teksti tulkitaan usein äk-iseksi vihaiseksi, vaikka sitä ei tarkoittaisikaan. Puhuessaan ei lyhennä asioita ja ytimekkäästi, vaan käyttää ylimääräisiä sanoja lisäksi eleet muokkaavat sanomaa, joka tekstistä jää pois.
Suurin osa on varmaan samanlaisia. Osa tietysti voi olla oikeastikin samanlaisia, mutta haluaisin uskoa että vähemmistö. Osalla on varmaan mt-ongelmia, isompia tai pienempiä. Myös yksinäisyyttä. Se hajottaa ihmistä kun kukaan ei kuuntele. Sitten huudetaan täällä kilpaa.