Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja että on huono ilma, kuuma

Vierailija
14.06.2020 |

Koska taas tulee paremmat ilmat, viimeviikko oli hyvää keliä, 18-20 ja sopiva tuuli, sai olla ulkona. Nyt on auringossa 35 ja varjossa yli 25 eikä voi edes ulos mennä, ei tätä jaksa.

Kommentit (283)

Vierailija
221/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavat säät, tosi elämässä en tunne enkä tiedä ketään joka ei näistä tykkäsi! Kaikki on ihan fiiliksissä. Kesä on täällä ja ihmiset on todella onnellisia, ihanaa! Tämä on elämää, nyt uimaan ja soutamaan😊😎😍

Hukupa järveen. Onnellisena <3

Järkyttävä roska kun toisten kuolemaa toivoo. Hyi hemmetti.

Vierailija
222/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavat säät, tosi elämässä en tunne enkä tiedä ketään joka ei näistä tykkäsi! Kaikki on ihan fiiliksissä. Kesä on täällä ja ihmiset on todella onnellisia, ihanaa! Tämä on elämää, nyt uimaan ja soutamaan😊😎😍

Ihan sairas ihminen. Turha ihmetellä ilmiantoja.

Niin sinä olet. Häivy trollaamasta.

En todellakaan häivy mihinkään ennen sinun ilmiantamista, ihan ku ei saisi selville kuka siellä kirjoittelee. Toisten hukkumista täällä toivot, ei ole enää ok. Olisit vastannut asiallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan näitä säitä! Ensi viikolle luvattu 30 astetta. Vietän koko kesän mökillä nauttien🌸😊

Painu rakastamaan jonnekin muuhun ketjuun, senkin vittuilija. Tässä ketjussa vihataan helteitä.

Hyvä kun laitoit nämä viestit, sain nekin ilmiannettua ja viesteilläsi edistät tämän keskustelun poistoa nopeammin. Mahtavaa työtä 😊

Miksi ihmiset eivät saa keskustella siitä, kuinka helle rasittaa ja väsyttää ja raivostuttaa? Ei ole pakko lukea. En tajua.

eri

Ihan oma syysi kun alat täällä toisia haukkumaan tolloiksi ja idiooteiksi. Katso peiliin ja opettele nettipalstojen säännöt.

Minä en ole haukkunut ketään. Ihminen, joka tulee tahallaan trollaamaan ja kiusaamaan muita ihmisiä ketjuun, ei kyllä ole mukava eikä älykäs. Myös sellainen on kielletty säännöissä, jos niistä puhutaan. Perusta oma ketjusi, mutta ei. Haluat vain kiusata ihmisiä.

Vierailija
224/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan näitä säitä! Ensi viikolle luvattu 30 astetta. Vietän koko kesän mökillä nauttien🌸😊

Painu rakastamaan jonnekin muuhun ketjuun, senkin vittuilija. Tässä ketjussa vihataan helteitä.

Hyvä kun laitoit nämä viestit, sain nekin ilmiannettua ja viesteilläsi edistät tämän keskustelun poistoa nopeammin. Mahtavaa työtä 😊

Miksi ihmiset eivät saa keskustella siitä, kuinka helle rasittaa ja väsyttää ja raivostuttaa? Ei ole pakko lukea. En tajua.

eri

Ihan oma syysi kun alat täällä toisia haukkumaan tolloiksi ja idiooteiksi. Katso peiliin ja opettele nettipalstojen säännöt.

Minä en ole haukkunut ketään. Ihminen, joka tulee tahallaan trollaamaan ja kiusaamaan muita ihmisiä ketjuun, ei kyllä ole mukava eikä älykäs. Myös sellainen on kielletty säännöissä, jos niistä puhutaan. Perusta oma ketjusi, mutta ei. Haluat vain kiusata ihmisiä.

Ai et hauku? Nimenomaan sinä haukut täällä ihmisiä idiooteiksi, yksinkertaisiksi tolloiksi ja toivot heidän hukkumista siksi kun he pitävät helteistä ja sinä et. Onko tuo sinusta ihan normaalia?

Vierailija
225/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut minun kirjoitus, mutta en ihmettele, että Trolli saattaa saada vastaavan vastauksen. Luetko muuten edes, mitä te helteenrakastajat toivotte. Nimittelette toisissa ketjuissa muita loisiksi ja toivotte kuolemaa. Menepä sinnekin poistelemaan. Sehän on tätä parempaa vihaamista. Helteestähän pitää kaikkien tykätä, vaikka hangolla päähän lyöden.

Vierailija
226/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eri

Ai et hauku? Nimenomaan sinä haukut täällä ihmisiä idiooteiksi, yksinkertaisiksi tolloiksi ja toivot heidän hukkumista siksi kun he pitävät helteistä ja sinä et. Onko tuo sinusta ihan normaalia?

Täällä on enemmän kuin yksi kirjoittaja. Edelleen, miksi sinä tulet kiusaamaan ja trollaamaan ketjuun, jossa helteenvihaajat vihaavat hellettä? Minusta sinun käytöksesi ja syyttelysi ei ole normaalia. Opettele edelleen ne nettipalstojen säännöt.

Vierailija
227/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut minun kirjoitus, mutta en ihmettele, että Trolli saattaa saada vastaavan vastauksen. Luetko muuten edes, mitä te helteenrakastajat toivotte. Nimittelette toisissa ketjuissa muita loisiksi ja toivotte kuolemaa. Menepä sinnekin poistelemaan. Sehän on tätä parempaa vihaamista. Helteestähän pitää kaikkien tykätä, vaikka hangolla päähän lyöden.

Kyllä minä näen että sama ihminen kirjoittaa, joten turha valehdella. On sekin väärin jos joku hellettä rakastava on täällä toisten kuolemaa toivonut, se ei siltä oikeita sitä että sinä alat minulle sellaista toivomaan. Tosi surullista kun on tollasia ihmisiä kuin sinä.

Vierailija
228/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä näen että sama ihminen kirjoittaa, joten turha valehdella. On sekin väärin jos joku hellettä rakastava on täällä toisten kuolemaa toivonut, se ei siltä oikeita sitä että sinä alat minulle sellaista toivomaan. Tosi surullista kun on tollasia ihmisiä kuin sinä.

Itse olet valehtelija. Minulla ei ole mitään syytä toivoa toisten kuolemaa. Minä haluan keskustella tässä ketjussa asiasta. Sinä tulit tänne trollaamaan ja haukkumaan. Todella surullista kyllä, että on tuollaisia ihmisiä kuin sinä.

Vierailija
229/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi sietää valittavia ihmisiä. Mikään ei ole raskaampaa kuin ihminen joka valivalivalittaa kokoajan jostakin. Koittakaa nyt joskus olla edes päivä valittamatta mistään. Miettikää miten hyvin teidän asiat on jos sää on suurin huolenaihe! Oisitte kiitollisia hyvistä asioista ettekä valittaisi kokoajan, todella raskasta kuunnella tollasta valittamista.

Elä itse valita muista 😂🤣

Vierailija
230/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helle kiristää hermoja. Ei ihme. Kun luet 100 viestiä tasoa "laihduta läski", niin ei se paljon huvita. Helteen vihaaminen on edelleen tabu...

Vierailija
231/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä keli on mahtavaa. Minä bautin niin kauan kuin sitä piisaa. 11,5 kuukautta voi sitten kaikki muut nauttia.

Vierailija
232/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää neuvoa saa sanoa tyhmäksi ja ilkeätä ihmistä ilkeäksi. Ei se ole haukkumista.

Minäkään en ymmärrä, miksi helteestä tykkääjät eivät kirjoittele omissa ketjuissaan. Taitaa olla pääasia ärsyttää muita. Kiusa se on pienikin. Kai.

Vierailija
233/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta valitusta aikuisilta ihmisiltä. Ihan ku se sää muuttuis siks että joku valittaa vauvapalstalla 😂

Kasvakaa aikuisiksi!

Ei se muutu sen kummemmin mutta saa siitä silti valittaa. Voit itsekin kasvaa aikuiseksi ja oppia sietämään eriäviä mielipiteitä 😂😁

Vierailija
234/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja keskustelu aikuisilta ihmisiltä. Tuon hukkumiskommentin takia myös itse jouduin ilmiantamaan keskustelun vaikkei aiheessa vikaa olekaan, ei tuollainen ole enää kivaa :(

Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Vierailija
235/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta valitusta aikuisilta ihmisiltä. Ihan ku se sää muuttuis siks että joku valittaa vauvapalstalla 😂

Kasvakaa aikuisiksi!

Ei se muutu sen kummemmin mutta saa siitä silti valittaa. Voit itsekin kasvaa aikuiseksi ja oppia sietämään eriäviä mielipiteitä 😂😁

Tuon neuvon voisit antaa nimenomaan itsellesi 😂

Vierailija
236/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhannusaatto ja miten suomalaiset sitä viettää? Toivomalla palstalla toisten hukkumista 😬

Vierailija
237/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks teidän on niin vaikea käsittää että toiset nauttii näistä säistä? Haluaisin elää tällaisessa säässä koko elämäni.

Ei sitä olekaan vaikeaa käsittää.

Sitä en ymmärrä, miksi

a) tuota täyyy jankata helteiden vihaus -ketjussa (ks. otsikko)

b) te ette käsitä, että osa kärsii näistä säistä todella (sekä terveydellisesti ja muulla tavalla)

Pitäisikö minunkin mennä pakkasen vihaajille kettuilemaan, että vaihdapa vaan asennetta, eipä tämä yhtään mitään ole?

Vierailija
238/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvakaa aikuisiksi!

Tuon neuvon voisit antaa nimenomaan itsellesi 😂

Minulla sitä ongelmaa ei nimenomaan ole. 😂MINÄ en valita täällä eriävästä mielipiteestä hei 😂😁Taisit menneä trollailussasi sekaisin 🤡

Vierailija
239/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvakaa aikuisiksi!

Oppisit itse sietämään sitä että toisilla on eriäviä mielipiteitä eikä missään nimessä ole ok toivoa toisten kuolemista sen takia kun toinen on eri mieltä, herranjestas sentään. Minä en enää kommentoi mitään sinulle, tappele täällä keskenäsi ja häpeä puheitasi, me muut nautimme juhannuksesta ja ihanasta säästä.

Vierailija
240/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hurja keskustelu aikuisilta ihmisiltä. Tuon hukkumiskommentin takia myös itse jouduin ilmiantamaan keskustelun vaikkei aiheessa vikaa olekaan, ei tuollainen ole enää kivaa :(

Toivottavasti teillä ei ole lapsia.

Ketjua ei tarvitse poistaa vaan ainostaan asiattomat viestit. Nuo "ihanaa, hellettä" -kommentitkin voisi siirtää sopivampaan ketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi