Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja että on huono ilma, kuuma

Vierailija
14.06.2020 |

Koska taas tulee paremmat ilmat, viimeviikko oli hyvää keliä, 18-20 ja sopiva tuuli, sai olla ulkona. Nyt on auringossa 35 ja varjossa yli 25 eikä voi edes ulos mennä, ei tätä jaksa.

Kommentit (283)

Vierailija
281/283 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa vuosiin en aio valittaa kesästä, koska rakastan valoisuutta ja talvien pimeys ja kylmyys on vuosi vuodelta vaikeampi kestää. Pää hajoaa. Mutta yli 20 astetta on kyllä liikaa, ja ymmärrän hyvin jos on kuumuus ahdistaa. Parasta olisi 15–20 pilvipoutaa, välillä sadetta ja ukkosta. 15 asteessa ei ole kylmä, juuri sopivan lämmin.

No se just, että haluaisin kesällä tehdäkin jotain, enkä vain istua sisällä. Tykkään keväällä ja syksyllä liikkua paljon luonnossa. Mutta helteillä en vain jaksa mitään. En ole koskaan kestänyt kuumuutta ja suoraa auringonvaloa, palan samantien. En rusketu ollenkaan, vain palan. 

Ja ei, kyse ei ole ylipainosta, olen ollut samanlainen lämpöherkkis lapsesta asti. Itse asiassa kaikki tuntemani ylipainoiset ihmiset ovat ihan innoissaan tuolla menossa kun on helteet ja ihmettelevät miksi minä vaan valitan.

Vierailija
282/283 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulis vaikka telttailee tänne Kuusamoon? Viime yönäkin 7astetta. Ei kyllä oo liian kuuma. Päivällä lämpenee sopivasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/283 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nämä helteen ihannoijat voisi laittaa kesätuuraajiksi ulkotöihin? Esim. puistotyöt, tienvarsien kunnossapito yms? Työt tulisi tehtyä, ja he pääsisivät kunnolla nautiskelemaan auringosta ja lämmöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi