Luoja että on huono ilma, kuuma
Koska taas tulee paremmat ilmat, viimeviikko oli hyvää keliä, 18-20 ja sopiva tuuli, sai olla ulkona. Nyt on auringossa 35 ja varjossa yli 25 eikä voi edes ulos mennä, ei tätä jaksa.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta valitusta aikuisilta ihmisiltä. Ihan ku se sää muuttuis siks että joku valittaa vauvapalstalla 😂
Kasvakaa aikuisiksi!Ei se muutu sen kummemmin mutta saa siitä silti valittaa. Voit itsekin kasvaa aikuiseksi ja oppia sietämään eriäviä mielipiteitä 😂😁
Oppisit itse sietämään sitä että toisilla on eriäviä mielipiteitä eikä missään nimessä ole ok toivoa toisten kuolemista sen takia kun toinen on eri mieltä, herranjestas sentään. Minä en enää kommentoi mitään sinulle, tappele täällä keskenäsi ja häpeä puheitasi, me muut nautimme juhannuksesta ja ihanasta säästä.
Trollasit ja joku sanoi rumasti :D Voi voi. Cry me a river.
Onneks on karma 🙈😂
myötähäpeä...
Tällaisia saa toivotella ihan rauhassa. höpöhöpöä moiset -ohis-
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama ihminen kirjoittanut viimeiset 3 sivua, olevinaan "eri ihminen", helposti näkee että samalta tyypiltä kaikki viestit tulee. Hän täällä toivoo toisten hukkumista ja se on "vähän rumasti sanomista" joten todennäköisesti toivoo useamminkin tuollaisia tällä palstalla ja hänelle tuollainen käyttäytyminen on normaalia. Ei kannata enempää keskittyä tuohon ihmiseen eikä kannata kommentoida eikä vastata hänelle mitään. Itse en jaksa keskustella noin yksinkertaisen lapsukaisen kanssa.
Ilmoitettu asiattomaksi.
Täällä on ollut ihan asiallisia viestejä ennen kuin joku (sinä?) rupesit riehumaan.
Kuumuus tekee kiukkuiseksi. Joka ketjussa näköjään tapellaan :O
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun aina vingutte muutaman viikon takia.
Meille, jotka palelemme herkästi ja rakastamme lämpöä, on noin 9kk vuodesta epäsopivaa ja inhottavaa.
Mitä kuumempi, sen parempi!
Kylmästä on ihan eri asia valittaa. Pistät pitkähihaisen päälle jos on kylmä, mutta mitä teet jos hiki valuu kuin pienestä possusta ja olet jo alasti? Aivan.
Vierailija kirjoitti:
En voi sietää valittavia ihmisiä. Mikään ei ole raskaampaa kuin ihminen joka valivalivalittaa kokoajan jostakin. Koittakaa nyt joskus olla edes päivä valittamatta mistään. Miettikää miten hyvin teidän asiat on jos sää on suurin huolenaihe! Oisitte kiitollisia hyvistä asioista ettekä valittaisi kokoajan, todella raskasta kuunnella tollasta valittamista.
Pakottaako joku lukemaan? Kamala kohtalo.
Vakavasti puhuen, minä en voi sietää ihmisiä, jotka tulevat ulisemaan ketjuun aiheen vierestä. Kieltävät keskustelun sillä perusteella, kun just MUA THE UNIIKKIALUMIHIETALETTA EI KIINNOSTA *ducks and hides*
Hankin ilmastointilaitteen ja helpotti. Saa nukuttua paremmin. Minulla menee yöunet kuumassa.
Vierailija kirjoitti:
Hankin ilmastointilaitteen ja helpotti. Saa nukuttua paremmin. Minulla menee yöunet kuumassa.
Sama täällä. Ei se kivaa ole - joo, kärsii siitä moni muukin, mutta ei auta silti. Millaisen ostit?
Just parasta! Ei valu hiki paitsi juostessa. Ihana harrastaa liikuntaa ja nauttia kun kerrankin ei palella. Toivottavasti koko kesä on tällainen.
Vierailija kirjoitti:
Just parasta! Ei valu hiki paitsi juostessa. Ihana harrastaa liikuntaa ja nauttia kun kerrankin ei palella. Toivottavasti koko kesä on tällainen.
Ilmoitettu asiattomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiattomaksi.
Elämäni on aika asiatonta.
Maksaako Kela ilmastointilaitteen?
Vierailija kirjoitti:
Maksaako Kela ilmastointilaitteen?[/quote
Jossainpäin Suomea kyllä. Jos lämpö pahentaa terveysongelmia. Minullakin on lääkärintodistus, mutta en saanut.
Vierailija kirjoitti:
Pitää nauttia helteestä. Hyi hel...
Kiinnostaisi tietää, että missä vaiheessa se kuumuuden aiheuttama nautinto alkaa. Minulle ei tarvitse olla edes 20 astetta lämmintä, kun tulee tukala olo ja hiki valuu runsaasti. Talvellakin minulla on kuuma helposti ja harvoin minua palelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pahoja ongelmia lämmönsäätelyn kanssa, joten kuumat kesät ovat h**vetillisiä. Mikään ei tunnu viilentävän ja helpottavan oloa.
Sama täällä. Haluaisin kovasti pystyä nauttimaan helteistä ja toimimaan silloin normaalisti, mutta en vain pysty! Olosta tulee hetkessä aivan karmea viimeistään, kun helleraja ylittyy. Toissakesä oli painajainen, sillä voin silloin todella huonosti. En ole ylipainoinen, paino on pikemminkin alipainon puolella ja olen nuori. Kuumuutta en vain kestä siltikään yhtään ja siksi helleputket ahdistavat.
Olen myös hyvinkin hoikka ja en kestä kuumuutta. Jostain syystä kehoni kehittää lämpöä erittäin helposti ja paljon, hikoilen runsaasti varsinkin kesällä, mutta myös talvella ulkona ollessani on usein ainakin selkä hiestä märkänä. Kuumalla ilmalla myös ruokahaluni katoaa ja en saa syötyä paljoa ja siitäkin sitten tulee tympeä olo, ja en haluaisi laihtua enempää.
Köyhän miehen ilmastointi makuuhuoneessa = pimennä huone kunnolla ettei sinne pääse porottamaana aurinko. Pidä ovea kiinni ettei lämmin ilma pääse muualta tulemaan huoneeseen. Pidä ikkunaa auki kun ulkona on sisälämpötilaa viileämpi, usein yöaikoina näin on. Muuten ikkuna kiinni. Pöytätuuletin ikkunan eteen tuomaan viileämpää ilmaa huoneeseen. Jos kaipaa hetkellistä viilennöstä, kylmäkalle pöytätuulettimen eteen puhaltamaan itseä kohti viileää ilmaa. Näin on menty :-D Silti yöt kärvistelty tuskissaan. Joutuu nukkumaan pelkällä pussilakanalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pahoja ongelmia lämmönsäätelyn kanssa, joten kuumat kesät ovat h**vetillisiä. Mikään ei tunnu viilentävän ja helpottavan oloa.
Sama täällä. Haluaisin kovasti pystyä nauttimaan helteistä ja toimimaan silloin normaalisti, mutta en vain pysty! Olosta tulee hetkessä aivan karmea viimeistään, kun helleraja ylittyy. Toissakesä oli painajainen, sillä voin silloin todella huonosti. En ole ylipainoinen, paino on pikemminkin alipainon puolella ja olen nuori. Kuumuutta en vain kestä siltikään yhtään ja siksi helleputket ahdistavat.
Olen myös hyvinkin hoikka ja en kestä kuumuutta. Jostain syystä kehoni kehittää lämpöä erittäin helposti ja paljon, hikoilen runsaasti varsinkin kesällä, mutta myös talvella ulkona ollessani on usein ainakin selkä hiestä märkänä. Kuumalla ilmalla myös ruokahaluni katoaa ja en saa syötyä paljoa ja siitäkin sitten tulee tympeä olo, ja en haluaisi laihtua enempää.
Sama ongelma. Siksi syön runsaskalorisia, kylmiä ruokia. Jäätelöä, nutridrinkkeja, tonnikalaa öljyssä, sipsejä jne. Pääasia, että saa syötyä jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää nauttia helteestä. Hyi hel...
Kiinnostaisi tietää, että missä vaiheessa se kuumuuden aiheuttama nautinto alkaa. Minulle ei tarvitse olla edes 20 astetta lämmintä, kun tulee tukala olo ja hiki valuu runsaasti. Talvellakin minulla on kuuma helposti ja harvoin minua palelee.
Ei se ala täälläkään. Mulle kuumuus tarkoittaa jatkuvia migreenejä, kroonisten kipujen pahentumista, pahoinvointia ja unettomia öitä.
Vierailija kirjoitti:
https://www.foreca.fi/Finland/Helsinki/15vrk
No ainakin 8 viikkoa jatkuu. Ihanaa. Keskiviikkona 30 astetta! Lämpö ja rakkautta myös teille läskeille ja huonokuntoisillekin. Nyt on hyvä aika aloittaa kehoremontti. Pusi pusi <3
Hottis Kesätytsy <3
iLMIANNETTU
Ööö...tuo oli ensimmäinen viestisi kyllä minulle. Rasittavaa tuollainen. Ei sulla kristallipallia ole 😂😆Syyttelet kaikkia vuoronperään haukkujiksi. Taisit kirjoittaa kom kommentin ihan itte...