Koira pakolliseksi kaikille
Koira on vuoden liikuttaja ja koiranomistajat ovat huomattavasti terveempiä ja elävät pidempään kuin koirattomat. Koira pitäisi olla pakollinen joka taloudessa, jos ei hanki koiraa niin vähintään viisinkertaiset terveyskeskus maksut turhasta ylimääräisestä hoitohenkilökunnan kuormittamisesta. Laiskat koirattomat eivät ulkoile edes kerran päivässä, joutavat maksamaan enemmän.
Kommentit (36)
Sitä paskan määrää kävelyreiteillä! AP:n ajatukset pääsevät kaltaiseensa seuraan.
Koirat eivät ole mitään robotteja eli kyllä niistä pitää aidosti tykätäkin tai muuten tulee surkeat olot sille perheessä.
Vain kylmä ja tunteeton ihminen voi tuollaista ehdottaa.
Hyi, inhoan koiria. Ne haisevat, läähättävät, ovat aina vaatimassa jotain, ja aina saa olla kusettamassa niitä pihalla. Minulla on 12 tunnin työpäivät työmatkoineen, siinä repeisi jo keskimääräisen mustin rakko tuossa odotellessa. Minulla oli koira lapsuudessa, mutta aikuisena tajusin etten voi sietää koko tuota eläinlajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotan, että typeristä provoista pitäisi saada vähintään 10 000e sakot. Jos toistaa tekonsa, määrä kaksinkertaistuu.
Joo... Mut kun ei ole provo vaan täyttä totta. Käyppäs lukemassa vaikka juttu suomen ladun julkaisemasta vuoden ulkoiluttajasta. Ap
Itseäni kyllä tympii niin kutsuttu lenkkeily koiran kanssa. Yhtä odottamista kun se nuuhkii ja kusee joka jumalan puskan ja tolpan. Jos haluan kunnollista liikuntaa niin koiran kanssa se ei kyllä onnistu.
On tainnut hihnakoulu jäädä välistä. Koirahan tekee sitä mitä on aina saanut tehdä. Naru lyhyelle alkuun 50cm ja reipasta kävelyä vierellä, sitten löysää niin kyllä kulkee miten vain ja aina on löysä hihna
Vierailija kirjoitti:
Hyi, inhoan koiria. Ne haisevat, läähättävät, ovat aina vaatimassa jotain, ja aina saa olla kusettamassa niitä pihalla. Minulla on 12 tunnin työpäivät työmatkoineen, siinä repeisi jo keskimääräisen mustin rakko tuossa odotellessa. Minulla oli koira lapsuudessa, mutta aikuisena tajusin etten voi sietää koko tuota eläinlajia.
Kait ymmärrät että jos koira haisee se on vailla pesua, jos kerjää se on vailla koulutusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotan, että typeristä provoista pitäisi saada vähintään 10 000e sakot. Jos toistaa tekonsa, määrä kaksinkertaistuu.
Joo... Mut kun ei ole provo vaan täyttä totta. Käyppäs lukemassa vaikka juttu suomen ladun julkaisemasta vuoden ulkoiluttajasta. Ap
Itseäni kyllä tympii niin kutsuttu lenkkeily koiran kanssa. Yhtä odottamista kun se nuuhkii ja kusee joka jumalan puskan ja tolpan. Jos haluan kunnollista liikuntaa niin koiran kanssa se ei kyllä onnistu.
On tainnut hihnakoulu jäädä välistä. Koirahan tekee sitä mitä on aina saanut tehdä. Naru lyhyelle alkuun 50cm ja reipasta kävelyä vierellä, sitten löysää niin kyllä kulkee miten vain ja aina on löysä hihna
Mikään koulu jäänyt välistä mutta kun se kävely on koiran tsäänssi päästä nuuhkimaan niitä puskia. Juoksee se mukana jos minä juoksen mutta se on nimenomaan se mikä EI ollut täsdä pointtina..
Vuoden juoksulenkinpilaaja on irrallaan lenkkipolulla perään juokseva piski, jonka omistaja ei ole ymmärtänyt, että sen kädessä olevan talutushihnan toisen pään saa koiraan kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään koulu jäänyt välistä mutta kun se kävely on koiran tsäänssi päästä nuuhkimaan niitä puskia. Juoksee se mukana jos minä juoksen mutta se on nimenomaan se mikä EI ollut täsdä pointtina..
No kait sinä ymmärrät sen että sinä olet se joka koirasi puskaan päästi. Kävele keskellä rataa jos tyhjä, ja pidä naru lyhyellä ettei koira yllä puskiin. Kyllä meillä kävellään 7km lenkki parhaillaan tuntiin ja menohaluja riittää kokoajan.
Vierailija kirjoitti:
Vuoden juoksulenkinpilaaja on irrallaan lenkkipolulla perään juokseva piski, jonka omistaja ei ole ymmärtänyt, että sen kädessä olevan talutushihnan toisen pään saa koiraan kiinni.
Niin, sehän ei liity millään tavalla aiheeseen, on jollakin tullut susi tai karhukin siihen polulle.
Otan mieluummin sen katumaasturin. Siitä on edes jotain hyötyä toisin kuin koirasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kait sinä ymmärrät sen että sinä olet se joka koirasi puskaan päästi. Kävele keskellä rataa jos tyhjä, ja pidä naru lyhyellä ettei koira yllä puskiin. Kyllä meillä kävellään 7km lenkki parhaillaan tuntiin ja menohaluja riittää kokoajan.
Koita nyt itse yrittää ymmärtää mitä minä kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sehän ei liity millään tavalla aiheeseen, on jollakin tullut susi tai karhukin siihen polulle.
Liittyyhän. Irrallaan pidettävät koirat eivät ole vuoden liikuttajia vaan liittävät lenkkeilyyn epämiellyttävän olon. Ja poluilla noin puolet koirista juoksee lainvastaisesti irrallaan.
mielelläni ottasin koiran, mutta mihinkään vuokra-asuntoon ei nykyään saa lemmikkejä ottaa.
ellei sit muuta johonkin läävään.
Katson välillä sitä TLC:n hengenvaarasllisesti lihava - sarjaa. Hämmästyttävän monella n. 300 kg painoisella ihmisellä on koira.
Vapaassa länsimaassa kukin vapaa henkilöoletettu onneksi päättää itse omasta elämästään. Besserwisserkyylä-Ap:t voivat ihan rauhassa paheksua, polkea jalkaa ja kiukutella, mutta voivat silti tehdä vain omat valintansa ilman oikeutta määräillä ketään muuta.