Koira pakolliseksi kaikille
Koira on vuoden liikuttaja ja koiranomistajat ovat huomattavasti terveempiä ja elävät pidempään kuin koirattomat. Koira pitäisi olla pakollinen joka taloudessa, jos ei hanki koiraa niin vähintään viisinkertaiset terveyskeskus maksut turhasta ylimääräisestä hoitohenkilökunnan kuormittamisesta. Laiskat koirattomat eivät ulkoile edes kerran päivässä, joutavat maksamaan enemmän.
Kommentit (36)
Enemmän minä sitä hoitohenkilökuntaa kuormitan koiranomistajana kuin ilman koiraa. Mutta tätä ei toki trolli tajua.
Vierailija kirjoitti:
Entäs me jotka ulkoilemme ilman koiraakin päivittäin ja joudumme sairaalahoitoon, jos olemme koiran lähellä?
Sitten panta jalkaan todistamaan liikkumista ja todiste allergisuudesta
Itse ehdotan, että typeristä provoista pitäisi saada vähintään 10 000e sakot. Jos toistaa tekonsa, määrä kaksinkertaistuu.
Hyvä idea! Koira pakolliseksi ja sitten tolkuton koiravero koirille. Ja gps-perusteinen valvontasysteemi jolla valvotaan että se koira paskoo törkyiseksi riittävän laajan alueen. Ehkä vielä naapurustoon virallinen valvoja joka kyttää että koiria hoidetaan oikein ja tekee kosun kaikista epäilyttävistä tapauksista. Tästä tulee hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs me jotka ulkoilemme ilman koiraakin päivittäin ja joudumme sairaalahoitoon, jos olemme koiran lähellä?
Sitten panta jalkaan todistamaan liikkumista ja todiste allergisuudesta
Miksi jalkaan? Eikö tuo ranteessa oleva aktiivisuusranneke ole tarpeeksi tarkka? Lääkärintodistus allergiasta jo löytyykin, joten se ei ole ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän minä sitä hoitohenkilökuntaa kuormitan koiranomistajana kuin ilman koiraa. Mutta tätä ei toki trolli tajua.
Jos olet kerran trolli etkä tajua niin luovu koirastasi jos niin vaivainen olet, mutta maksa myös.
Selvä. Hankin koiran. Ja "ihan vahingossa" se paskoo aina sinun kotiovellesi.
Voinko maksaa terveys keskus maksut borrelioosi punkeilla?
Vierailija kirjoitti:
Itse ehdotan, että typeristä provoista pitäisi saada vähintään 10 000e sakot. Jos toistaa tekonsa, määrä kaksinkertaistuu.
Joo... Mut kun ei ole provo vaan täyttä totta. Käyppäs lukemassa vaikka juttu suomen ladun julkaisemasta vuoden ulkoiluttajasta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kerran trolli etkä tajua niin luovu koirastasi jos niin vaivainen olet, mutta maksa myös.
Ensin sanot, että koirien pitäisi olla pakollisia ja nyt käsket luopumaan koirasta. Koita nyt päättää, mitä haluat.
"Vuoden liikuttaja"? Missä tämä on valittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo... Mut kun ei ole provo vaan täyttä totta. Käyppäs lukemassa vaikka juttu suomen ladun julkaisemasta vuoden ulkoiluttajasta. Ap
Käy sinä lukemassa vaikkapa allergia- ja astmaliitonsivustoa. Auttaa ehkä hahmottamaan ideasi älyttömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Voinko maksaa terveys keskus maksut borrelioosi punkeilla?
Jos sinulta löytyy niin tottakai. Meillä ei ole. Joskus kissalla oli, koiralla ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kyllä tympii niin kutsuttu lenkkeily koiran kanssa. Yhtä odottamista kun se nuuhkii ja kusee joka jumalan puskan ja tolpan. Jos haluan kunnollista liikuntaa niin koiran kanssa se ei kyllä onnistu.
Koirat pitäisi saada rekisteriin ja järjestää niille jokavuotinen lääkärissäkäynti pakolliseksi, jotta voitaisiin seurata, että niitä kohdellaan hyvin. Valitettavan usein näkee koiria, joita revitään pannasta, luulisi rasittavan niskaa tarpeettomasti. Koiria ei kaikki jaksa käyttää tarpeeksi ulkona ja koiria otetaan mukaan auringonottoon tuntikausiksi ilman että niillä on mitään mahdollisuutta päästä varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sinä lukemassa vaikkapa allergia- ja astmaliitonsivustoa. Auttaa ehkä hahmottamaan ideasi älyttömyyttä.
Tyhmähän olet jos et ymmärrä ettei allerginen voi ottaa, mutta muistithan lukea myös että koiranomistaja on keskimäärin huomattavasti vastustuskykyisempi. On hauska katsoa miten eläimettömät naapurit käyvät yön yli reissuja lääkärissä allergian takia, koti imuroidaan monesti päivässä, jopa yöllä huutaa imuri kiskomassa huonepölyä pois. Meillä lemmikeitä ja lapset nukkuvat koirien keskellä, koskaan ei olla edes sairaana saati allergiaa
Vierailija kirjoitti:
Koirat pitäisi saada rekisteriin ja järjestää niille jokavuotinen lääkärissäkäynti pakolliseksi, jotta voitaisiin seurata, että niitä kohdellaan hyvin. Valitettavan usein näkee koiria, joita revitään pannasta, luulisi rasittavan niskaa tarpeettomasti. Koiria ei kaikki jaksa käyttää tarpeeksi ulkona ja koiria otetaan mukaan auringonottoon tuntikausiksi ilman että niillä on mitään mahdollisuutta päästä varjoon.
Vastuullinen koiran omistaja ei ota rekisteröimätöntä koiraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmähän olet jos et ymmärrä ettei allerginen voi ottaa, mutta muistithan lukea myös että koiranomistaja on keskimäärin huomattavasti vastustuskykyisempi. On hauska katsoa miten eläimettömät naapurit käyvät yön yli reissuja lääkärissä allergian takia, koti imuroidaan monesti päivässä, jopa yöllä huutaa imuri kiskomassa huonepölyä pois. Meillä lemmikeitä ja lapset nukkuvat koirien keskellä, koskaan ei olla edes sairaana saati allergiaa
Ap sanoi, että IHAN KAIKKIEN pitää ottaa koira. Ei minulla ole ongelmaa tajuta. Ongelma on ap:lla ja siksi vinkkasin hänelle tuota sivustoa.
P.S. Meillä oli koira, kun olin lapsi. Siitä jouduttiin luopumaan, koska hengitystieni tukkeutuivat sen takia. Että se siitä teoriastasi.
Ajattele nyt niitä koiriakin, koska kaikista ei ole lemmikkieläimen omistajiksi. Et taida olla koiraihmisiä.