Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 42 ja kokemus 2 viikon Tinderöinnistä.

Vierailija
13.06.2020 |

Erosta puoli vuotta, ja ajattelin kokeilla miten ko. palvelu toimii ja tietysti toivoin että jonkun kivan voisi tavatakin sitä kautta. Ikä tuossa lukeekin, 1 jo iso lapsi, vakityö ja kaikki asiat ihan kunnossa. Pitkä olen joo, normaalipainoinen, ihan kaiketi ok näköinenkin, tällainen tavallinen. Ei tatuointeja, tupakkaa tai päihteitä.

Matcheja on tullut paljon. Harva mies laittaa mitään viestiä, jos laitan itse, ehkä puolet vastaa eivätkä kuitenkaan jatka keskustelua vaan vastaavat tervehdykseen. Parin reippaamman kanssa on sovittu treffit, jotka sitten eivät ole toteutuneet koska "nukahdin töiden jälkeen" tai yllättäviä menoja.

Aika monella tämänikäisellä varsin pieniä lapsia, joten aikaa treffeille ei ole. Ymmärrettävää, mutta mikä pointti olla Tinderissä? Moni tuntuu haluavan kirjoitella loputtomiin ja vaikenevat, kun ehdotan että nähdään.

Jopa ne, jotka ovat antaneet supertykkäyksen, eivät halua kuitenkaan keskustella. Mikä tämä juttu nyt on, eli mikä idea tuossa Tinderissä on? Missä tämänikäinen normaali voisi tavata mukavia, tavallisia miehiä?

Kommentit (177)

Vierailija
101/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollahan monet miehet ovat vain huvikseen eivätkä etsi mitään tai ainakaan vakavaa. Tai sitten heille ei kelpaa kuin superhyvä (jota ei ole olemassakaan). Siksi he vastailevat jos vastailevat mitä sattuu kun eivät ole aivan tosissaan. Tosissaan oleva kyllä vastaa ja haluaa deiteille piankin.

Ehkä nuo miehet tulevat järkiinsä sitten joskus 50-vuotiaina.

Järkiinsä? 

Niin kauan kun naiset valkkailee ne "parhaat" miehet kuin karkkikaupassa, niillä on varaa tehdä just mitä huvittaa.

Haluaa tavata sinut kerran viikossa? Kuusi muuta kierrossa ja pari varalla

Vierailija
102/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä instahottisbeibeissä on vikana?

Niidenkin joukossa on todellä tyhjäpäistä porukkaa ja sehän on hyvä vaan. ;)

Tinder tarjoaa jokaiselle vähän jotakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me tarvitaan vauvapalstan speed date! Täällä on niin paljon etsijöitä, tuntuu että mukavat ihmiset eivät tapaa.

Inhoan Tinderiä ja somea yleensä, jotenkin ällöttää se avoin nopea "hylkäily".

- teille ei kelpaa palsta-ulìt

- täyspäinen mies ei katso  a v - m a m m a a   kahdesti

Vierailija
104/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ottako sitä Tinderiä niin vakavasti. Viikon työreissuilla Hesassa sovin joka illaksi Tinder-treffit ja osan kanssa jatkettiin treffejä hotellin puolella.

Joka kerta tein selväksi, että nähdään joko tänään tai ei laisinkaan.

Mitä tein väärin? ;)

Työreissun päätteeksi poistin sovelluksen.

Teit väärin, kun toit julki tuon. Tällä palstalla tulee kritisoida Tinderiä, oman tai vastakkaisen sukupuolen käyttäytymistä siellä. Täällä ei saa tuoda julki onnistuneita suorituksia ko. sovelluksen avulla.

Hyi sinua! Toivottavasti nyt otit opiksesi.

Tuon postaajan tyyppiset hyväksikäyttäjämiehet ovat ainoita, jotka Tinderistä hyötyvät.

Mistä tulkitset hänet mieheksi?

Vierailija
105/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää ottako sitä Tinderiä niin vakavasti. Viikon työreissuilla Hesassa sovin joka illaksi Tinder-treffit ja osan kanssa jatkettiin treffejä hotellin puolella.

Mitä tein väärin? ;)

Teit väärin, kun toit julki tuon. Tällä palstalla tulee kritisoida Tinderiä, oman tai vastakkaisen sukupuolen käyttäytymistä siellä. Täällä ei saa tuoda julki onnistuneita suorituksia ko. sovelluksen avulla.

Tuon postaajan tyyppiset hyväksikäyttäjämiehet ovat ainoita, jotka Tinderistä hyötyvät.

Juu naisethan oli tuossa viattomia

Vierailija
106/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tein väärin? ;)

Näin se näyttää olevan :) Varsinkaan nainen ei saa kertoa onnistuneesta tinderöinnistä. Enää ei näköjään edes riitä, että löytää sen kaipaamansa parisuhteen, vaan nyt vaaditaan jo avioliittoa osoitukseksi onnistumisesta :D Naiselta ei varmaan edes kysytä, haluaako hän naimisiin.

En epäile enkä vähättele muiden huonoja kokemuksia. Mutta eikö tässäkin ole vähän sama kuin kaikessa muussakin elämässä. Toisia ja toisten käyttäytymistä et voi muuttaa, omaasi voit. Jos homma ei toimi, ehkä kannattaa miettiä, voisiko itse tehdä jotain toisin.

Ps. Mieheni ei ole julkkismiljonääri, joten ilmeisesti palstan miesten mielestä tinderöintini ei siis onnistunut. Onnellisena ihanan mieheni kainalosta heräsin silti tänäkin aamuna :) Ei hassummin vuoden takaisen kuukauden tinderöinnin tuloksena, ja kiitollisuus on päällimmäinen tunne.

Vierailija
107/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tein väärin? ;)

Näin se näyttää olevan :) Varsinkaan nainen ei saa kertoa onnistuneesta tinderöinnistä. Enää ei näköjään edes riitä, että löytää sen kaipaamansa parisuhteen, vaan nyt vaaditaan jo avioliittoa osoitukseksi onnistumisesta :D Naiselta ei varmaan edes kysytä, haluaako hän naimisiin.

En epäile enkä vähättele muiden huonoja kokemuksia. Mutta eikö tässäkin ole vähän sama kuin kaikessa muussakin elämässä. Toisia ja toisten käyttäytymistä et voi muuttaa, omaasi voit. Jos homma ei toimi, ehkä kannattaa miettiä, voisiko itse tehdä jotain toisin.

Ps. Mieheni ei ole julkkismiljonääri, joten ilmeisesti palstan miesten mielestä tinderöintini ei siis onnistunut. Onnellisena ihanan mieheni kainalosta heräsin silti tänäkin aamuna :) Ei hassummin vuoden takaisen kuukauden tinderöinnin tuloksena, ja kiitollisuus on päällimmäinen tunne.

Väärin herätty. ;)

Ota äkkiä päikkärit ja herää uudestaan, ehkä silloin näet maailman palstakonsensuksen mukaisesti eli että miten moninaisesti epäonnistuit Tinskussa ja kuinka se oli kaikkien muiden vika paitsi sinun.

;)

Vierailija
108/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsista kiinni tuo käytös laisinkaan, samat kokemukset lapsettomana, ilman vanhaa painolastia. Monet käy etsimässä sieltä dopamiiniryöpsähdyksiä matcheista ja sen sijaan että ryöpsähdyksen jälkeen oltaisiin kiinnostuneita ihmisestä haetaan uusia matcheja ja uutta lupausta loistavasta tulevaisuudesta.

Sanoipa palstan miehet mitä vaan niin itse jätän nykyään kaikki aloitteet miehille. Fakta on että jos miestä ei kiinnosta sen vertaa että matchin saatuaan jaksaisi, kiinnostaisi, huvittaisi tai uskaltaisi sanoa hei niin mitään tulevaisuutta ei ole. Jos sinne miehen omiin matcheihin eksyy joku missin kasvoinen pakarajumppabeibe niin jokainen mies jaksaa kyllä sanoa hei. Itse pitää löytää se joka jaksaa innostua itsestä siinä määrin.

Seuraava kohta missä karsiutuu osa on se että kelpaisi helpoksi ajanvietteeksi kertaluontoisesti jos kiinnostaaa seksitreffit ensideitteinä, jos ei niin jatkavat sellaisen etsintää jolle käy.

Jotkut taas jutustellessa huomaa esimerkiksi että et olekaan sitä millä (liian korkealle asetetun) riman ylittää ja jää puntaroimaan (loputtomaksi ajaksi) oletko näkemisen arvoinen. Oma vartalotyyppi esimerkiksi on sellainen mitä virheellisesti pidetään sporttisena vaikka olen perus kuntojumppaaja niin jotkut pettyy siihen etten olekaan puoliammattilaiskuntosalikissa jollaisen haluaisivat jne.

Mutta lopulta jokainen on oma yksilönsä, vaikka 20 ensimmäistä etsisi dopamiimia, helppoa seksiä ja kuntosalikissaa niin 21. voi olla sellainen joka kaipaa sinua vierelleen.

Itse otan jutustelut rennosti ja keskityn niihin joilla on aikaa ja energiaa minulle, varmasti sitten kun joku kiinnostuu tarpeeksi minusta minuna niin jaksaa nähdäkin.

Minulla ei ainakaan pakaramissit sinne eksy. Ensinkin en anna yhdellekkään sellaiselle tykkäystä, meillä ei ole mitään yhteistä. Toisekseen ei niitä kyllä siellä montaa edes ole. Joten monellakohan miehellä niitä oikeasti on siellä edes koskaan vaikka tykkäisikin?

M37

Osa deittailusi haasteista joista saamme kaikki täällä lukea saattanee johtua luetun ymmärtämisen ongelmista. Tarkoittaako ”jos joku eksyy” sinulle sitä että kaikille käy niin useampaan otteeseen? Tai tarkoittaako se että kaikki eivät preferoi samoja esimerkkinä mainittuja ominaisuuksia ettei kukaan niitä preferoisi?

Jos sinulla ei ole mitään ymmärrystä rajoittavia esteitä niin suosittelen laajentamaan omaa ymmärrystä täysin pilkun tarkan kirjaimellisen tulkinnan ulkopuolelle.

Vierailija
109/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole lapsista kiinni tuo käytös laisinkaan, samat kokemukset lapsettomana, ilman vanhaa painolastia. Monet käy etsimässä sieltä dopamiiniryöpsähdyksiä matcheista ja sen sijaan että ryöpsähdyksen jälkeen oltaisiin kiinnostuneita ihmisestä haetaan uusia matcheja ja uutta lupausta loistavasta tulevaisuudesta.

Sanoipa palstan miehet mitä vaan niin itse jätän nykyään kaikki aloitteet miehille. Fakta on että jos miestä ei kiinnosta sen vertaa että matchin saatuaan jaksaisi, kiinnostaisi, huvittaisi tai uskaltaisi sanoa hei niin mitään tulevaisuutta ei ole. Jos sinne miehen omiin matcheihin eksyy joku missin kasvoinen pakarajumppabeibe niin jokainen mies jaksaa kyllä sanoa hei. Itse pitää löytää se joka jaksaa innostua itsestä siinä määrin.

Seuraava kohta missä karsiutuu osa on se että kelpaisi helpoksi ajanvietteeksi kertaluontoisesti jos kiinnostaaa seksitreffit ensideitteinä, jos ei niin jatkavat sellaisen etsintää jolle käy.

Jotkut taas jutustellessa huomaa esimerkiksi että et olekaan sitä millä (liian korkealle asetetun) riman ylittää ja jää puntaroimaan (loputtomaksi ajaksi) oletko näkemisen arvoinen. Oma vartalotyyppi esimerkiksi on sellainen mitä virheellisesti pidetään sporttisena vaikka olen perus kuntojumppaaja niin jotkut pettyy siihen etten olekaan puoliammattilaiskuntosalikissa jollaisen haluaisivat jne.

Mutta lopulta jokainen on oma yksilönsä, vaikka 20 ensimmäistä etsisi dopamiimia, helppoa seksiä ja kuntosalikissaa niin 21. voi olla sellainen joka kaipaa sinua vierelleen.

Itse otan jutustelut rennosti ja keskityn niihin joilla on aikaa ja energiaa minulle, varmasti sitten kun joku kiinnostuu tarpeeksi minusta minuna niin jaksaa nähdäkin.

Minulla ei ainakaan pakaramissit sinne eksy. Ensinkin en anna yhdellekkään sellaiselle tykkäystä, meillä ei ole mitään yhteistä. Toisekseen ei niitä kyllä siellä montaa edes ole. Joten monellakohan miehellä niitä oikeasti on siellä edes koskaan vaikka tykkäisikin?

M37

Osa deittailusi haasteista joista saamme kaikki täällä lukea saattanee johtua luetun ymmärtämisen ongelmista. Tarkoittaako ”jos joku eksyy” sinulle sitä että kaikille käy niin useampaan otteeseen? Tai tarkoittaako se että kaikki eivät preferoi samoja esimerkkinä mainittuja ominaisuuksia ettei kukaan niitä preferoisi?

Jos sinulla ei ole mitään ymmärrystä rajoittavia esteitä niin suosittelen laajentamaan omaa ymmärrystä täysin pilkun tarkan kirjaimellisen tulkinnan ulkopuolelle.

Ok, näin halventavaan sävyyn kirjoitettuun viestiin en viitsi alkaa edes tämän enempää kommentoimaan.

M37

Vierailija
110/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 30, 165/54, naisellinen, urheilullinen, lapsia on kaksi. Kokemukset ihan samoja. Tein sitten jossain kohtaa profiilin niin että minulla ei muka ole lapsia, toiseen treffipalveluun, ja kokemukset oli edelleen ihan samoja. Kun ajattelin että se on tuo lapsiasia mistä kiikastaa.

Eikä todellakaan ole aikomustakaan tuoda lapsia mihinkään suhteeseen pitkiin aikoihin, meillä 50/50 vanhemmuus eli tosi hyvin pystyy näkemään ihan vaan kahden kesken viikottain. Mut kun ei niin ei.

Kurjinta oli just nuo että aika pitkäänkin jutteli jonkun kanssa, oli minusta selvää kiinnostusta puolin ja toisin, mutta kun tuli näkemisen aika niin yksi vaan poisti minut ja toinen “joutui jäämään töihin pitkään ja plaaplaa”. Kolmas hiljeni.

Minäkään en ymmärrä noita jotka ei uskalla nähdä... miksei voi sanoa sitten jo biossa suoraan että etsin kirjekaveria 😄 Joku vuosi sitten itsekin käytin paria eri deittipalvelua, 40 v lapsettomana sinkkuna. Tuli paljon yhteydenottoja tyyliin "sinunlaistasi olen aina etsinyt, voiko tuollaista edes olla" (ja tällä ei tapaamispelosta päätellen pöksyihin pyritty). Mutta mikä on ettei aikuiset miehet uskalla treffata? Vaikka itsekin ehdottavat että mennäänkö vaikka lounaalle joku päivä, mutta annas olla kun ehdotat jotain spesifiä niin menee pupu pöksyyn? Kyllästyin ja lopetin palvelujen käytön, muutama kuukausi sen jälkeen vilkaisin niissä käyttämääni sähköpostia ja muutamakin oli vielä vinkunut perään että minne hävisit... Eli onko tuo tinderissä ym chattaily monelle vaan harrastus ilman todellista tarkoitusta löytää kumppani?

Vierailija
111/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa suurinpiirtein samaa ikäluokkaa, eronnut, lapset vierailee usein luonani. Akateeminen koulutus. Tinder -kokemukset oli aika surkeita. Muutama mätsi joissa aikalailla eri tasoisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia naisia. Yhdet treffit onnistuneet, mutta siellä ei synkannut. Suurin osa treffipyynnöistä torjuttu tekosyillä tai sitten vain jätetty vastaamatta. Mielenkiintoisena ilmiönä prosentuaalisesti suuri mätsääjäryhmä noin 3-5 vuotta vanhemmat naiset. Ihan oikeastiko luulevat saavansa nuoremman miehen? Ulkonäöltään ovat, anteeksi nyt vaan, jo ihan mummoja minun ikäisiini miehiin verrattuna.

Joten kenen kanssa ne naiset sitten oikein mätsäävät? Eivät ainakaan minun kanssani. Kyllä tässä väkisinkin alkaa uskoa siihen pienen piirin suosimiseen.

Miksi ihmeessä annat sydämiä niille, jotka ovat mielestäsi "mummoja"? Eihän sinulle muuten tulisi matchia. Olen muuten huomannut, että monet kolmekymppiset ja nelikymppiset miehet pitävät tuollaista ikäeroa suurena ja päätyvät sitten olemaan yksin, kun sitä nuorempaa ihanneprinsessaa ei löydykään. Nainenhan ei tietenkään voi olla 3-5 v. vanhempi, vaikka kaikki muu osuisi ihan nappiin.

Yritin ensin valikoida tarkemmin ja tulos oli nolla mätsiä. Sitten vedin paljon laajemmalla skaalalla oikealla ja muutama surkeatasoinen mätsi lopulta tuli.

Minun ikäluokassani tuo 3-5 vuotta on kriittinen. Jos vaikka haluaisin perustaa uuden perheen niin nainen ei todennäköisesti ole enää hedelmällinen.

Vierailija
112/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 30, 165/54, naisellinen, urheilullinen, lapsia on kaksi. Kokemukset ihan samoja. Tein sitten jossain kohtaa profiilin niin että minulla ei muka ole lapsia, toiseen treffipalveluun, ja kokemukset oli edelleen ihan samoja. Kun ajattelin että se on tuo lapsiasia mistä kiikastaa.

Eikä todellakaan ole aikomustakaan tuoda lapsia mihinkään suhteeseen pitkiin aikoihin, meillä 50/50 vanhemmuus eli tosi hyvin pystyy näkemään ihan vaan kahden kesken viikottain. Mut kun ei niin ei.

Kurjinta oli just nuo että aika pitkäänkin jutteli jonkun kanssa, oli minusta selvää kiinnostusta puolin ja toisin, mutta kun tuli näkemisen aika niin yksi vaan poisti minut ja toinen “joutui jäämään töihin pitkään ja plaaplaa”. Kolmas hiljeni.

Minäkään en ymmärrä noita jotka ei uskalla nähdä... miksei voi sanoa sitten jo biossa suoraan että etsin kirjekaveria 😄 Joku vuosi sitten itsekin käytin paria eri deittipalvelua, 40 v lapsettomana sinkkuna. Tuli paljon yhteydenottoja tyyliin "sinunlaistasi olen aina etsinyt, voiko tuollaista edes olla" (ja tällä ei tapaamispelosta päätellen pöksyihin pyritty). Mutta mikä on ettei aikuiset miehet uskalla treffata? Vaikka itsekin ehdottavat että mennäänkö vaikka lounaalle joku päivä, mutta annas olla kun ehdotat jotain spesifiä niin menee pupu pöksyyn? Kyllästyin ja lopetin palvelujen käytön, muutama kuukausi sen jälkeen vilkaisin niissä käyttämääni sähköpostia ja muutamakin oli vielä vinkunut perään että minne hävisit... Eli onko tuo tinderissä ym chattaily monelle vaan harrastus ilman todellista tarkoitusta löytää kumppani?

Paljon miehiä, jotka pitävät naisia ns. vaihtopenkillä. Eli tavoitteena on saada se megabeibi, mitta varalla pitää olla useampi. Nyt on käynyt ton yhden miehen suhteen niin, että.se megabeibi on antanut pakit,

Vierailija
113/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa suurinpiirtein samaa ikäluokkaa, eronnut, lapset vierailee usein luonani. Akateeminen koulutus. Tinder -kokemukset oli aika surkeita. Muutama mätsi joissa aikalailla eri tasoisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia naisia. Yhdet treffit onnistuneet, mutta siellä ei synkannut. Suurin osa treffipyynnöistä torjuttu tekosyillä tai sitten vain jätetty vastaamatta. Mielenkiintoisena ilmiönä prosentuaalisesti suuri mätsääjäryhmä noin 3-5 vuotta vanhemmat naiset. Ihan oikeastiko luulevat saavansa nuoremman miehen? Ulkonäöltään ovat, anteeksi nyt vaan, jo ihan mummoja minun ikäisiini miehiin verrattuna.

Joten kenen kanssa ne naiset sitten oikein mätsäävät? Eivät ainakaan minun kanssani. Kyllä tässä väkisinkin alkaa uskoa siihen pienen piirin suosimiseen.

Ööh siis mitä mä just luin? 3-5 vuotta vanhempi on käytännössä samanikäinen ellet ole sitten itse joku 15-vuotias. Voi päivän hörähdys. Mun omat miehet on mua 10 vuotta nuorempia.

N45

Minuun verrattuna olet todennäköisesti ryppyinen rusina tai sitten paksusti ikääntymisen jäljet piiloon meikannut. Ihan turha hörähdellä. Nuo nuoret miehet jotka lopulta jäävät haaviinne usean peruuntuneen unelmatreffin jälkeen ovat niin jämämiehiä jotka eivät kelvanneet oman ikäluokan naisille.

Vierailija
114/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä annat sydämiä niille, jotka ovat mielestäsi "mummoja"? Eihän sinulle muuten tulisi matchia. Olen muuten huomannut, että monet kolmekymppiset ja nelikymppiset miehet pitävät tuollaista ikäeroa suurena ja päätyvät sitten olemaan yksin, kun sitä nuorempaa ihanneprinsessaa ei löydykään. Nainenhan ei tietenkään voi olla 3-5 v. vanhempi, vaikka kaikki muu osuisi ihan nappiin.

Yritin ensin valikoida tarkemmin ja tulos oli nolla mätsiä. Sitten vedin paljon laajemmalla skaalalla oikealla ja muutama surkeatasoinen mätsi lopulta tuli.

Minun ikäluokassani tuo 3-5 vuotta on kriittinen. Jos vaikka haluaisin perustaa uuden perheen niin nainen ei todennäköisesti ole enää hedelmällinen.

"surkeatasoinen mätsi" eli se taso mihin sinulla on tsäänssit.

Vierailija
115/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Mä mathcasin tossa yhtenä päivänä itseäni puolta nuoremman pakarafitnessmissin. Tavattiin samana päivänä, päädyttiin sänkyyn ja sovittiin fwb-suhde kun kumpikaan ei kaivannut muuta ja kemiat synkkasivat välittömästi. Ja olen matchannut nyt parissa viikossa ehkä neljän kanssa, koska en tosiaankaan vetele kuin muutaman kortin päivässä oikealle.

M40

Vierailija
116/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa Tinderissä on varattuja, jotka  vaan testaavat "markkina-arvoaan" tai parisuhderiidan yms. jälkeen aktivoivat Tinder-profiilin ja saavat lievitystä haavoihinsa keräämällä matcheja. Osa on nössöjä ja laiskoja tai eivät tiedä mitä haluavat. Odottavat, että tulee joku täydellinen ja todella aktiivinen tyyppi, joka räjäyttää pankin. Mutta itse ei olla tarpeeksi motivoituneita laittamaan tikkua ristiin parisuhteen eteen. 

Väitän, että nuo ylläolevat jutut pätee niin naisiin kuin miehiin. Toisaalta kyllä Tinderistä voi löytää oikeitakin parisuhteita. Itse löysin mieheni sieltä, samoin ystäväpiirissä Tinder on ollut iso apu pariutumisessa vaikka osa tinder-suhteista onkin jo päättyneet. Tinderin kanssa pitää vaan olla valmis kahlaamaan iso kasa pa*kaa löytääkseen sen helmen. Pitää olla itse myös riittävän aktiivinen ja avoin, jo esittelytekstissä kertoa etsivänsä vaikuista parisuhdetta, jos sitä siis etsii. 

Vierailija
117/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Livenä paljon kovatasoisemmat, jopa lapsettomat, naiset osoittavat kiinnostusta.

Vierailija
118/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Livenä paljon kovatasoisemmat, jopa lapsettomat, naiset osoittavat kiinnostusta.

Ehkä ei siis kannata olla tinderissä vaan siellä livessä.

Vierailija
119/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä 45+ nainen olen ollut Tinderissä viikon. Viitisen matchia ja heistä lähes kukaan ei halunnut/halua aloittaa keskustelua. Noh minä aloitin parille, mutta vastauksia tulee tipottain. Olen jutellut siis noiden kanssa vain yhtenä päivänä, eri päivinä toki, ja vastauksia kaikilta olen saanut n. 3-5 kappaletta per henkilö.

Minulla ei ole mielenkiintoa odottaa tunti-kaksi (ainakaan arki-iltoina, pitäisi mennä ajoissa nukkumaankin), jotta saan vastauksen kysymykseen tyyliin, hei mitä kauniiseen päivään kuuluu ja mitä mukavaa suunnitelmissa? 

Olen nainen myös ja minusta on vähän ahdistavaa että pitäisi olla koko ajan kiinni puhelimessa, saati sitten Tinderissä reagoimassa saman tien täysin tuntemattomien ihmisten viesteihin. Todellakin voi mennä tunti-kaksi vastata, ehkä jopa päiväkin jos olen ulkona ystävien kanssa tai kotona kiinni remontissa tms. Jos juttu lähtee luistamaan ja on mielenkiintoista, niin sitten siihen rajataan aikaa muulta elämältä. Muuten vastaillaan kun ehditään. Ja olisipa ahdistava ajatus että joku valvoo odottaen viestiäni, vielä ihminen jota ei ole koskaan tavannut.

Vierailija
120/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ei siis kannata olla tinderissä vaan siellä livessä.

Niin tai sitten puhuu paskaa. Kuka vttu on niin tyhmä että roikkuu Tinderissä, jos sieltä saa huonompia mätsejä kuin livenä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän