Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen 42 ja kokemus 2 viikon Tinderöinnistä.

Vierailija
13.06.2020 |

Erosta puoli vuotta, ja ajattelin kokeilla miten ko. palvelu toimii ja tietysti toivoin että jonkun kivan voisi tavatakin sitä kautta. Ikä tuossa lukeekin, 1 jo iso lapsi, vakityö ja kaikki asiat ihan kunnossa. Pitkä olen joo, normaalipainoinen, ihan kaiketi ok näköinenkin, tällainen tavallinen. Ei tatuointeja, tupakkaa tai päihteitä.

Matcheja on tullut paljon. Harva mies laittaa mitään viestiä, jos laitan itse, ehkä puolet vastaa eivätkä kuitenkaan jatka keskustelua vaan vastaavat tervehdykseen. Parin reippaamman kanssa on sovittu treffit, jotka sitten eivät ole toteutuneet koska "nukahdin töiden jälkeen" tai yllättäviä menoja.

Aika monella tämänikäisellä varsin pieniä lapsia, joten aikaa treffeille ei ole. Ymmärrettävää, mutta mikä pointti olla Tinderissä? Moni tuntuu haluavan kirjoitella loputtomiin ja vaikenevat, kun ehdotan että nähdään.

Jopa ne, jotka ovat antaneet supertykkäyksen, eivät halua kuitenkaan keskustella. Mikä tämä juttu nyt on, eli mikä idea tuossa Tinderissä on? Missä tämänikäinen normaali voisi tavata mukavia, tavallisia miehiä?

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa suurinpiirtein samaa ikäluokkaa, eronnut, lapset vierailee usein luonani. Akateeminen koulutus. Tinder -kokemukset oli aika surkeita. Muutama mätsi joissa aikalailla eri tasoisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia naisia. Yhdet treffit onnistuneet, mutta siellä ei synkannut. Suurin osa treffipyynnöistä torjuttu tekosyillä tai sitten vain jätetty vastaamatta. Mielenkiintoisena ilmiönä prosentuaalisesti suuri mätsääjäryhmä noin 3-5 vuotta vanhemmat naiset. Ihan oikeastiko luulevat saavansa nuoremman miehen? Ulkonäöltään ovat, anteeksi nyt vaan, jo ihan mummoja minun ikäisiini miehiin verrattuna.

Joten kenen kanssa ne naiset sitten oikein mätsäävät? Eivät ainakaan minun kanssani. Kyllä tässä väkisinkin alkaa uskoa siihen pienen piirin suosimiseen.

Miksi ihmeessä annat sydämiä niille, jotka ovat mielestäsi "mummoja"? Eihän sinulle muuten tulisi matchia. Olen muuten huomannut, että monet kolmekymppiset ja nelikymppiset miehet pitävät tuollaista ikäeroa suurena ja päätyvät sitten olemaan yksin, kun sitä nuorempaa ihanneprinsessaa ei löydykään. Nainenhan ei tietenkään voi olla 3-5 v. vanhempi, vaikka kaikki muu osuisi ihan nappiin.

Yritin ensin valikoida tarkemmin ja tulos oli nolla mätsiä. Sitten vedin paljon laajemmalla skaalalla oikealla ja muutama surkeatasoinen mätsi lopulta tuli.

Minun ikäluokassani tuo 3-5 vuotta on kriittinen. Jos vaikka haluaisin perustaa uuden perheen niin nainen ei todennäköisesti ole enää hedelmällinen.

"surkeatasoinen mätsi" eli se taso mihin sinulla on tsäänssit.

Livenä paljon kovatasoisemmat, jopa lapsettomat, naiset osoittavat kiinnostusta.

Ehkä ei siis kannata olla tinderissä vaan siellä livessä.

Niin tai sitten puhuu paskaa. Kuka vttu on niin tyhmä että roikkuu Tinderissä, jos sieltä saa huonompia mätsejä kuin livenä :D

En enää tietenkään roiku Tinderissä, tuollaisten kommenttien kirjoittaminen kertoo enemmän kyllä niiden kirjoittajista itsestään.

Seuraan kuitenkin mielenkiinnolla nuorempien kaverien tinderöintiä ja aika masentavaa se heilläkin näyttää olevan.

Minustakin sinunkin kommenttisi kertovat enemmän sinusta kuin ikäisistäsi naisista. Mummoiksi ja ryppyisiksi rusinoiksi olet heitä ehtinyt tähän mennessä kutsua. Mitähän siellä sun peilissä näkyy. :) (Kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti)

Vierailija
142/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa profiilissa oli tekstinä jotain yleispätevää, en muista mitä, ja kuvana savupiippu, ei muita kuvia. Selailin tarjontaa aina silloin tällöin, huidoin suuntaan ja toiseen, mätsejä tuli tasaiseen tahtiin. Jotkut miehet aloittivat juttelun, vastasin kaikille. Useimpien kanssa homma ei vaan lähtenyt edes viestitasolla, parin kanssa kävin treffeillä. Sitten yhtä kiinnosti savupiippu sen verran, että oli aktiivinen heti alussa, halusi tavata nopeasti, toki saatuaan kuvani spostiin. Juttelimme siitä, että molemmat etsivät lähinnä seksisuhdetta ja tavata toki pitää, jotta selviää onko kemiaa vai ei. Tapasimme, aloimme seksisuhteeseen joka muuttui muutamassa viikossa parisuhteeksi, nyt takana kaksi vuotta. Näinkin voi käydä, ilman mitään markkina-arvon testauksia, jollei savupiipulla sellaista sitten ole?

N49

Taidan vaihtaa kans kuvaksi savupiipun.

Kiitti vinkistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omassa profiilissa oli tekstinä jotain yleispätevää, en muista mitä, ja kuvana savupiippu, ei muita kuvia. Selailin tarjontaa aina silloin tällöin, huidoin suuntaan ja toiseen, mätsejä tuli tasaiseen tahtiin. Jotkut miehet aloittivat juttelun, vastasin kaikille. Useimpien kanssa homma ei vaan lähtenyt edes viestitasolla, parin kanssa kävin treffeillä. Sitten yhtä kiinnosti savupiippu sen verran, että oli aktiivinen heti alussa, halusi tavata nopeasti, toki saatuaan kuvani spostiin. Juttelimme siitä, että molemmat etsivät lähinnä seksisuhdetta ja tavata toki pitää, jotta selviää onko kemiaa vai ei. Tapasimme, aloimme seksisuhteeseen joka muuttui muutamassa viikossa parisuhteeksi, nyt takana kaksi vuotta. Näinkin voi käydä, ilman mitään markkina-arvon testauksia, jollei savupiipulla sellaista sitten ole?

N49

Kiitti vinkistä.

Jos itse vielä päädyn tinderiin, laitan kuvaksi rusinan.

T. Nelikymppinen nainen

Vierailija
144/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sinkkuunnuin vaimon tahdosta pari vuotta sitten. Etsin seuraa tinderistä ja mätsejä tuli aika huonosti vaikka en ole pahannäköinen. Harrastuksissa selailin tinderiä ja kaverit huomasi ja kuittaili. Paikalla ollut noin puolta nuorempi nainen sanoi, että lähde mun kanssa treffeille whats upissa treenien jälkeen. Ajattelin etten viitsi, kun on niin paljon nuorempi. Ei sitten ollut muutakaan tekemistä niin lähdin ihan vaan leffaan. Luulin että tämä nainen halusi vaan viettää aikaa jonkun kanssa kaupungilla. Päädyimme naisen pieneen yksiöön ja nyt asumme samassa taloudessa.

Vierailija
145/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Kiitti vinkistä.

T. Nelikymppinen nainen

Mä kokeilen sit minkälaista sutinaa saa aikaiseksi kuvalla petolinnun /ceestä.

N36

Vierailija
146/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Kiitti vinkistä.

T. Nelikymppinen nainen

N36

Mä laitan sit dickpickin. Katotaan kuinka äijän käy.

M40

Vierailija
147/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harva kehtaa laittaa profiiliinsa, että ihan hetken hurmaa on vailla. Kyllä se kuitenkin aika nopeaa paljastuu. Osa laittaa näitä kirjainyhdistelmiä varmaan tuttuja, naapureita yms. harhauttaakseen.

Ohis: Muutaman kerran käyttänyt Tinderiä, eikä profiilista ole koskaan käynyt ilmi mitä olen mahdollisesti hakemassa (elämänkumppanuus mielessä). Mätsejä tuli sopivista ehdokkaista hyvin, jotka keskustelujen myötä olivat myös parisuhdemielessä liikkeellä. Näillä kerroilla ei kuitenkaan tärpännyt, vaikka "paperilla" sopivien kanssa kävin deiteillä, mutta välillä käy niin. 

Taannoin kokeilin taas tauon jälkeen uudestaan, ja ensimmäistä kertaa profiilissa luki että toiveissa parisuhde/elämänkumppanuus. Ja katso, mätsien määrä lähes romahti, ja olivat täysin erityyppisiä henkilöitä kuin aiemmin!

Eikö siis saa sanoa ääneen hakevansa parisuhdetta/elämänkumppania?

Monet on tosi kyynisiä myöntämään, että etsivät vakavaa parisuhdetta. Mulla aikanaan oli profiilitekstissä, että etsin vain vakavaa parisuhdetta ja kerroin toki myös lisää itsestäni. Matcheja tuli tasaiseen tahtiin ja aika monen kanssa viestittelinkin. Kysyin aika alkuvaiheessa viesteillä, että mitä etsit Tinderistä. 90% miehiestä vastasi, että "katselen" tai "en mitään ihmeempiä" tai "kavereita". Silloin vastasin, että minulla on jo kavereita, mies vain puuttuu, joten jätetään tämä tähän ja hyvää jatkoa elämään. Yllättävän moni mies saattoi vastata takaisin, että itseasiassa etsivät sittenkin jotain vakavaa ja olisivat halunneet jatkaa keskustelua. Jotenkin heillä oli  kova kynnys myötää muille ja ehkä itsellekin, että oikeasti etsii jotain vakavaa? En kuitenkaan jatkanut enää viestittelyä noiden "katselen vain" tai "etsin uusia kavereita"-miesten kanssa, sillä halusin löytää miehen, jolla on minun tavoin pokkaa myöntää, että etsin oikeaa ja vakavaa parisuhdetta. Lopulta sellainen myös löytyi. 

itse ainakin sanoin noin ihn siitä syystä, että en halunnut ketään yli-innokasta parisuhteen etsijää kimppuuni. Ihan vain siis suojelin itseäni sillä, että voin tarvittaessa pakittaa, jos toinen alkaa ahdistaa liikaa. Juu, ehkä jonkun mielestä se oli pelaamista, mutta oikeasti tuli vastaan pari tyyppiä, joiden kohdalla olin tosi iloinen jälkeenpäin, että pääsin heistä eroon vain sanomalla, etten nyt ole valmis mihinkään vakavaan. 

Vierailija
148/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä löytää tosi helposti seuraa peruskohlailuun, mutta vakavamman seuran löytäminen kyllä teetättää töitä.

Tälläinen havainto tavismieheltä, siis mieheltä joka saa ehkä prosentin 6000 tykkäyksestä. :)

M43

Sellaista kohkausta kyllä, että jutellaan viikko, sovitaan tapaaminen ja sitten kadotaan. Muunlaista en ole vielä löytänyt.

M37

Itse te ette juttele mitään. Matcheja tulee, mutta kukaan ei meinaa vastata jutteluun tai viitsi aloittaa sitä itse. 

Turhauttavaa, kun hakee tositarkoituksella kumppania ja yrittää ottaa selvää onko kala vai lintu, niin saa pari kertaa vastauksen ja sitten koko paska hiljenee. Minkälaista keskustelua kaipaatte, jos ihan sellainen perusjutustelu ei nappaa tai tuntuu tylsältä?  Jos kysyn jotain profiiliin kuuluvaa, niin heti ollaan mykkiä.

Ja jos olette kovin kiireisiä, eikä tutustuminen onnistu, niin laittakaa ihmeessä nainen vasemmalle tai sanotte ihan heti suoraan, että ette pysty panostamaan tutustumiseen, niin voin poistaa matchin.

En nyt jaksaisi tuntemattomille kauheasti flirttailla heti alkuun, jotta eivät saa väärää käsitystä, että kaipaisin sänkyseuraa. Seksiin on matkaa, en ihan heti ole sitä tekemässä.

Eihän tällä meiningillä päästä edes treffeille, jos tutustuminen kestää viikko-kuukausi tolkulla, viestien kerran viikossa.

N44

Minulla on valitettavasti naisista vastaava kokemus. Aloitan keskustelun jokaisen mätsin kanssa. Suurinosa ei vastaa mitään. Seuraavaksi yleisin on nämä jotka ei ole itse kiinnostuneet kyselemään mitään, vastailevat vaan jotain ja minä pidän keskustelua yllä.

Sitten on tämä ärsyttävin osa, joka on aktiivinen ja saattaa itse ehdottaa tapaamista ja sitten vain kadotaan.

En minä ainakaan tiedä mitä tässä pitäisi vielä toisin tehdä :/

M37

1. Poista mätsi

2. Poista mätsi

3. Poista mätsi

Aika helppoa.

Mikä muu sua askarruttaa Tinskussa? ;)

Ymmärrän kyllä tän, että eihä siinä muita vaihtoehtoja jää. Tälläisena ei kovinkaan suosittuna miehenä vaan niitä mätsejäkään ei tuon enempää ole. Niin harmittaahan se, että yksikään ei sitten yleensä edes vastaa.

Jos naisena niitä mätsejä on siellä rivissä niin tietty helppo vain valita seuraava. Mulla voi mennä viikkojakin kun ehkä voi se seuraava mätsi tulla. Siksi se hieman aina harmittaa.

M37

Kaikki turhat mätsit hiiteen vaan, niiden perään on tyhjä itkeä.

Vierailija
149/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ap:n kanssa suurinpiirtein samaa ikäluokkaa, eronnut, lapset vierailee usein luonani. Akateeminen koulutus. Tinder -kokemukset oli aika surkeita. Muutama mätsi joissa aikalailla eri tasoisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia naisia. Yhdet treffit onnistuneet, mutta siellä ei synkannut. Suurin osa treffipyynnöistä torjuttu tekosyillä tai sitten vain jätetty vastaamatta. Mielenkiintoisena ilmiönä prosentuaalisesti suuri mätsääjäryhmä noin 3-5 vuotta vanhemmat naiset. Ihan oikeastiko luulevat saavansa nuoremman miehen? Ulkonäöltään ovat, anteeksi nyt vaan, jo ihan mummoja minun ikäisiini miehiin verrattuna.

Joten kenen kanssa ne naiset sitten oikein mätsäävät? Eivät ainakaan minun kanssani. Kyllä tässä väkisinkin alkaa uskoa siihen pienen piirin suosimiseen.

Miksi ihmeessä annat sydämiä niille, jotka ovat mielestäsi "mummoja"? Eihän sinulle muuten tulisi matchia. Olen muuten huomannut, että monet kolmekymppiset ja nelikymppiset miehet pitävät tuollaista ikäeroa suurena ja päätyvät sitten olemaan yksin, kun sitä nuorempaa ihanneprinsessaa ei löydykään. Nainenhan ei tietenkään voi olla 3-5 v. vanhempi, vaikka kaikki muu osuisi ihan nappiin.

Yritin ensin valikoida tarkemmin ja tulos oli nolla mätsiä. Sitten vedin paljon laajemmalla skaalalla oikealla ja muutama surkeatasoinen mätsi lopulta tuli.

Minun ikäluokassani tuo 3-5 vuotta on kriittinen. Jos vaikka haluaisin perustaa uuden perheen niin nainen ei todennäköisesti ole enää hedelmällinen.

"surkeatasoinen mätsi" eli se taso mihin sinulla on tsäänssit.

Livenä paljon kovatasoisemmat, jopa lapsettomat, naiset osoittavat kiinnostusta.

Ehkä ei siis kannata olla tinderissä vaan siellä livessä.

Niin tai sitten puhuu paskaa. Kuka vttu on niin tyhmä että roikkuu Tinderissä, jos sieltä saa huonompia mätsejä kuin livenä :D

En enää tietenkään roiku Tinderissä, tuollaisten kommenttien kirjoittaminen kertoo enemmän kyllä niiden kirjoittajista itsestään.

Seuraan kuitenkin mielenkiinnolla nuorempien kaverien tinderöintiä ja aika masentavaa se heilläkin näyttää olevan.

Minustakin sinunkin kommenttisi kertovat enemmän sinusta kuin ikäisistäsi naisista. Mummoiksi ja ryppyisiksi rusinoiksi olet heitä ehtinyt tähän mennessä kutsua. Mitähän siellä sun peilissä näkyy. :) (Kirjaimellisesti ja kuvainnollisesti)

Ulkonäöstään huolta pitänyt harteikas ja keskimääräistä hieman nuoremmalta näyttävä mies. En polta enkä läträä alholilla. Niin ja kaunis sielu. :) Kiitos kysymästä.

Vierailija
150/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin sanoin noin ihan siitä syystä, että en halunnut ketään yli-innokasta parisuhteen etsijää kimppuuni.

Outo kommenti. Onko mielestäsi parisuhdetta toivovat ihmiset aina yli-innokkaita, koska tietävät mitä haluavat ja eivät halua? Olisit vielä maininnut epätoivoisen, niin voisi huutaa että bingo.

Naiset ovat pilanneet maailman.

Vierailija
151/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi h*lvetissä oot menny matchaamaan niitä sun halveksumiasi "mummoja"?? Eihän tuossa ole mitään järkeä! Ja sitten miehiä vielä mainostetaan loogisiksi... -_-

Vierailija
152/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Kiitti vinkistä.

T. Nelikymppinen nainen

N36

Kertoo kyllä miesten tyylistä paljon, jos savupiippu-kuvatkin swaipataan jatkoon. ;)

Vierailija
153/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oot siis Pirkanmaalta? Oon sun ikäluokkaa ja myös täältä mutta olen laajentanut haun stadiin asti. Mun kokemuksen mukaan tamperelainen mies on puolet nihkeämpi aloittamaan keskustelua ja heitä on muutenkin vähemmän, nuoremmat ovat aktiivisempia - ja kyllä tykkäävät vanhemmista leideistä.

Helsinkiläiset taas aloittava melkein heti keskustelun mutta toisaalta en halua kaukosuhdetta. Mutta erilainen ote heillä Tinderiin, varmaana kun tekevät sitä enmmän ja tarjontaa on. Kokemusta myös.

Mutta ei voi kun toivoa että tamperelaisia/pirkanmaalaisia tulisi mukaan nyt kesällä enemmän.

N45

Vierailija
154/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Kiitti vinkistä.

T. Nelikymppinen nainen

N36

Kertoo kyllä miesten tyylistä paljon, jos savupiippu-kuvatkin swaipataan jatkoon. ;)

Tuo on vain seurausta siitä, kun miehet swaippaa kaikki jatkoon.

Vierailija
155/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli nelikymppisistä ei linkoa enää mitään laatuspermaa. Ja millä todennäköisyydellä yli 40v. mies muka löytää lisääntymisikäisen naisen, kun naiset tunnetusti pariutuvat lähinnä ikäluokkansa miesten kanssa? Lisäksi tilastoista voit checkata sen, että on hyvin harvinaista, että miehet tulevat isäksi (saavat esikoisensa) yli 4-kympin iässä... Että sun juna tais mennä jo.

Vierailija
156/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi kriteeri joka karsii valtavasti ehdokkaita 4-kymppisellä naisella, on se että hän tahtoisi nuoren miehen (itsensä ikäisen tai nuoremman).

Vierailija
157/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

42-vuotiaalle naiselle yleensä sopii noin 50-65-vuotias mies.

Vierailija
158/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Kiitti vinkistä.

T. Nelikymppinen nainen

N36

Kyllä. Itsekin nappaan mätsejä melkein joka pyyhkäisyllä oikeaan. Ja ennen pyyhkäisyä oikeaan olen pyyhkäissyt 50 kertaa vasempaan.

Taidan napata profiilin pois ja luoda uuden. Profiilikuvaksi laitan duplo-palikan. Veikkaan, että tykkäyksiä tulee ihan vanhaan tahtiin. ;)

N39

Vierailija
159/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N49

Kiitti vinkistä.

T. Nelikymppinen nainen

N36

Kyllä. Itsekin nappaan mätsejä melkein joka pyyhkäisyllä oikeaan. Ja ennen pyyhkäisyä oikeaan olen pyyhkäissyt 50 kertaa vasempaan.

Taidan napata profiilin pois ja luoda uuden. Profiilikuvaksi laitan duplo-palikan. Veikkaan, että tykkäyksiä tulee ihan vanhaan tahtiin. ;)

N39

Ainahan epätoivoisilta tulee tykkäyksiä.

Vierailija
160/177 |
14.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oot siis Pirkanmaalta? Oon sun ikäluokkaa ja myös täältä mutta olen laajentanut haun stadiin asti. Mun kokemuksen mukaan tamperelainen mies on puolet nihkeämpi aloittamaan keskustelua ja heitä on muutenkin vähemmän, nuoremmat ovat aktiivisempia - ja kyllä tykkäävät vanhemmista leideistä.

Helsinkiläiset taas aloittava melkein heti keskustelun mutta toisaalta en halua kaukosuhdetta. Mutta erilainen ote heillä Tinderiin, varmaana kun tekevät sitä enmmän ja tarjontaa on. Kokemusta myös.

Mutta ei voi kun toivoa että tamperelaisia/pirkanmaalaisia tulisi mukaan nyt kesällä enemmän.

N45

Mikset Turkuun? Yhtä kaukana se Tampereelta on. Ei ihan niin pinnallinen meininki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä