Nainen 42 ja kokemus 2 viikon Tinderöinnistä.
Erosta puoli vuotta, ja ajattelin kokeilla miten ko. palvelu toimii ja tietysti toivoin että jonkun kivan voisi tavatakin sitä kautta. Ikä tuossa lukeekin, 1 jo iso lapsi, vakityö ja kaikki asiat ihan kunnossa. Pitkä olen joo, normaalipainoinen, ihan kaiketi ok näköinenkin, tällainen tavallinen. Ei tatuointeja, tupakkaa tai päihteitä.
Matcheja on tullut paljon. Harva mies laittaa mitään viestiä, jos laitan itse, ehkä puolet vastaa eivätkä kuitenkaan jatka keskustelua vaan vastaavat tervehdykseen. Parin reippaamman kanssa on sovittu treffit, jotka sitten eivät ole toteutuneet koska "nukahdin töiden jälkeen" tai yllättäviä menoja.
Aika monella tämänikäisellä varsin pieniä lapsia, joten aikaa treffeille ei ole. Ymmärrettävää, mutta mikä pointti olla Tinderissä? Moni tuntuu haluavan kirjoitella loputtomiin ja vaikenevat, kun ehdotan että nähdään.
Jopa ne, jotka ovat antaneet supertykkäyksen, eivät halua kuitenkaan keskustella. Mikä tämä juttu nyt on, eli mikä idea tuossa Tinderissä on? Missä tämänikäinen normaali voisi tavata mukavia, tavallisia miehiä?
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:n kanssa suurinpiirtein samaa ikäluokkaa, eronnut, lapset vierailee usein luonani. Akateeminen koulutus. Tinder -kokemukset oli aika surkeita. Muutama mätsi joissa aikalailla eri tasoisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia naisia. Yhdet treffit onnistuneet, mutta siellä ei synkannut. Suurin osa treffipyynnöistä torjuttu tekosyillä tai sitten vain jätetty vastaamatta. Mielenkiintoisena ilmiönä prosentuaalisesti suuri mätsääjäryhmä noin 3-5 vuotta vanhemmat naiset. Ihan oikeastiko luulevat saavansa nuoremman miehen? Ulkonäöltään ovat, anteeksi nyt vaan, jo ihan mummoja minun ikäisiini miehiin verrattuna.
Joten kenen kanssa ne naiset sitten oikein mätsäävät? Eivät ainakaan minun kanssani. Kyllä tässä väkisinkin alkaa uskoa siihen pienen piirin suosimiseen.
Miksi ihmeessä annat sydämiä niille, jotka ovat mielestäsi "mummoja"? Eihän sinulle muuten tulisi matchia. Olen muuten huomannut, että monet kolmekymppiset ja nelikymppiset miehet pitävät tuollaista ikäeroa suurena ja päätyvät sitten olemaan yksin, kun sitä nuorempaa ihanneprinsessaa ei löydykään. Nainenhan ei tietenkään voi olla 3-5 v. vanhempi, vaikka kaikki muu osuisi ihan nappiin.
Yritin ensin valikoida tarkemmin ja tulos oli nolla mätsiä. Sitten vedin paljon laajemmalla skaalalla oikealla ja muutama surkeatasoinen mätsi lopulta tuli.
Minun ikäluokassani tuo 3-5 vuotta on kriittinen. Jos vaikka haluaisin perustaa uuden perheen niin nainen ei todennäköisesti ole enää hedelmällinen.
"surkeatasoinen mätsi" eli se taso mihin sinulla on tsäänssit.
Livenä paljon kovatasoisemmat, jopa lapsettomat, naiset osoittavat kiinnostusta.
"Jopa lapsettomat"
Hohoijakkaa. Tiedätkö, että vaikka minulla ei ole lapsia, niin miehet jotka ajattelevat näin ja miehet, jotka ovat hylänneet lapsensa ja jättäneet naisen ovat alinta saastaa
Vierailija kirjoitti:
Alku oli ihan mielenkiintoista keskustelua, mutta nopsaampa meni taas siihen samaan vanhaan ulinaan kuinka naiset vaan tykkää vääristä miehistä.
Juuri näin. En jaksa enää tätä "naiset mätsäävöt vain top 0.0000000000000000000000000000000000001 -miehiä ja gylligäryselli ja jakavat plluasn ulkkiksille-juttuja. Miksi pitää joka ketjuun tulla vonkumaan tätä samaa paskaa
Nämä ülisijat pilaavat kaikki ketjut täällä.
Omassa profiilissa oli tekstinä jotain yleispätevää, en muista mitä, ja kuvana savupiippu, ei muita kuvia. Selailin tarjontaa aina silloin tällöin, huidoin suuntaan ja toiseen, mätsejä tuli tasaiseen tahtiin. Jotkut miehet aloittivat juttelun, vastasin kaikille. Useimpien kanssa homma ei vaan lähtenyt edes viestitasolla, parin kanssa kävin treffeillä. Sitten yhtä kiinnosti savupiippu sen verran, että oli aktiivinen heti alussa, halusi tavata nopeasti, toki saatuaan kuvani spostiin. Juttelimme siitä, että molemmat etsivät lähinnä seksisuhdetta ja tavata toki pitää, jotta selviää onko kemiaa vai ei. Tapasimme, aloimme seksisuhteeseen joka muuttui muutamassa viikossa parisuhteeksi, nyt takana kaksi vuotta. Näinkin voi käydä, ilman mitään markkina-arvon testauksia, jollei savupiipulla sellaista sitten ole?
N49
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsista kiinni tuo käytös laisinkaan, samat kokemukset lapsettomana, ilman vanhaa painolastia. Monet käy etsimässä sieltä dopamiiniryöpsähdyksiä matcheista ja sen sijaan että ryöpsähdyksen jälkeen oltaisiin kiinnostuneita ihmisestä haetaan uusia matcheja ja uutta lupausta loistavasta tulevaisuudesta.
Sanoipa palstan miehet mitä vaan niin itse jätän nykyään kaikki aloitteet miehille. Fakta on että jos miestä ei kiinnosta sen vertaa että matchin saatuaan jaksaisi, kiinnostaisi, huvittaisi tai uskaltaisi sanoa hei niin mitään tulevaisuutta ei ole. Jos sinne miehen omiin matcheihin eksyy joku missin kasvoinen pakarajumppabeibe niin jokainen mies jaksaa kyllä sanoa hei. Itse pitää löytää se joka jaksaa innostua itsestä siinä määrin.
Seuraava kohta missä karsiutuu osa on se että kelpaisi helpoksi ajanvietteeksi kertaluontoisesti jos kiinnostaaa seksitreffit ensideitteinä, jos ei niin jatkavat sellaisen etsintää jolle käy.
Jotkut taas jutustellessa huomaa esimerkiksi että et olekaan sitä millä (liian korkealle asetetun) riman ylittää ja jää puntaroimaan (loputtomaksi ajaksi) oletko näkemisen arvoinen. Oma vartalotyyppi esimerkiksi on sellainen mitä virheellisesti pidetään sporttisena vaikka olen perus kuntojumppaaja niin jotkut pettyy siihen etten olekaan puoliammattilaiskuntosalikissa jollaisen haluaisivat jne.
Mutta lopulta jokainen on oma yksilönsä, vaikka 20 ensimmäistä etsisi dopamiimia, helppoa seksiä ja kuntosalikissaa niin 21. voi olla sellainen joka kaipaa sinua vierelleen.
Itse otan jutustelut rennosti ja keskityn niihin joilla on aikaa ja energiaa minulle, varmasti sitten kun joku kiinnostuu tarpeeksi minusta minuna niin jaksaa nähdäkin.
Minulla ei ainakaan pakaramissit sinne eksy. Ensinkin en anna yhdellekkään sellaiselle tykkäystä, meillä ei ole mitään yhteistä. Toisekseen ei niitä kyllä siellä montaa edes ole. Joten monellakohan miehellä niitä oikeasti on siellä edes koskaan vaikka tykkäisikin?
M37
Mä mathcasin tossa yhtenä päivänä itseäni puolta nuoremman pakarafitnessmissin. Tavattiin samana päivänä, päädyttiin sänkyyn ja sovittiin fwb-suhde kun kumpikaan ei kaivannut muuta ja kemiat synkkasivat välittömästi. Ja olen matchannut nyt parissa viikossa ehkä neljän kanssa, koska en tosiaankaan vetele kuin muutaman kortin päivässä oikealle.
M40
Eikai siinä mitään jos teillä synkkas. Vai mikä tässä oli pointtina?
M37
Vierailija kirjoitti:
Aika harva kehtaa laittaa profiiliinsa, että ihan hetken hurmaa on vailla. Kyllä se kuitenkin aika nopeaa paljastuu. Osa laittaa näitä kirjainyhdistelmiä varmaan tuttuja, naapureita yms. harhauttaakseen.
Ohis: Muutaman kerran käyttänyt Tinderiä, eikä profiilista ole koskaan käynyt ilmi mitä olen mahdollisesti hakemassa (elämänkumppanuus mielessä). Mätsejä tuli sopivista ehdokkaista hyvin, jotka keskustelujen myötä olivat myös parisuhdemielessä liikkeellä. Näillä kerroilla ei kuitenkaan tärpännyt, vaikka "paperilla" sopivien kanssa kävin deiteillä, mutta välillä käy niin.
Taannoin kokeilin taas tauon jälkeen uudestaan, ja ensimmäistä kertaa profiilissa luki että toiveissa parisuhde/elämänkumppanuus. Ja katso, mätsien määrä lähes romahti, ja olivat täysin erityyppisiä henkilöitä kuin aiemmin!
Eikö siis saa sanoa ääneen hakevansa parisuhdetta/elämänkumppania?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole lapsista kiinni tuo käytös laisinkaan, samat kokemukset lapsettomana, ilman vanhaa painolastia. Monet käy etsimässä sieltä dopamiiniryöpsähdyksiä matcheista ja sen sijaan että ryöpsähdyksen jälkeen oltaisiin kiinnostuneita ihmisestä haetaan uusia matcheja ja uutta lupausta loistavasta tulevaisuudesta.
Sanoipa palstan miehet mitä vaan niin itse jätän nykyään kaikki aloitteet miehille. Fakta on että jos miestä ei kiinnosta sen vertaa että matchin saatuaan jaksaisi, kiinnostaisi, huvittaisi tai uskaltaisi sanoa hei niin mitään tulevaisuutta ei ole. Jos sinne miehen omiin matcheihin eksyy joku missin kasvoinen pakarajumppabeibe niin jokainen mies jaksaa kyllä sanoa hei. Itse pitää löytää se joka jaksaa innostua itsestä siinä määrin.
Seuraava kohta missä karsiutuu osa on se että kelpaisi helpoksi ajanvietteeksi kertaluontoisesti jos kiinnostaaa seksitreffit ensideitteinä, jos ei niin jatkavat sellaisen etsintää jolle käy.
Jotkut taas jutustellessa huomaa esimerkiksi että et olekaan sitä millä (liian korkealle asetetun) riman ylittää ja jää puntaroimaan (loputtomaksi ajaksi) oletko näkemisen arvoinen. Oma vartalotyyppi esimerkiksi on sellainen mitä virheellisesti pidetään sporttisena vaikka olen perus kuntojumppaaja niin jotkut pettyy siihen etten olekaan puoliammattilaiskuntosalikissa jollaisen haluaisivat jne.
Mutta lopulta jokainen on oma yksilönsä, vaikka 20 ensimmäistä etsisi dopamiimia, helppoa seksiä ja kuntosalikissaa niin 21. voi olla sellainen joka kaipaa sinua vierelleen.
Itse otan jutustelut rennosti ja keskityn niihin joilla on aikaa ja energiaa minulle, varmasti sitten kun joku kiinnostuu tarpeeksi minusta minuna niin jaksaa nähdäkin.
Minulla ei ainakaan pakaramissit sinne eksy. Ensinkin en anna yhdellekkään sellaiselle tykkäystä, meillä ei ole mitään yhteistä. Toisekseen ei niitä kyllä siellä montaa edes ole. Joten monellakohan miehellä niitä oikeasti on siellä edes koskaan vaikka tykkäisikin?
M37
Mä mathcasin tossa yhtenä päivänä itseäni puolta nuoremman pakarafitnessmissin. Tavattiin samana päivänä, päädyttiin sänkyyn ja sovittiin fwb-suhde kun kumpikaan ei kaivannut muuta ja kemiat synkkasivat välittömästi. Ja olen matchannut nyt parissa viikossa ehkä neljän kanssa, koska en tosiaankaan vetele kuin muutaman kortin päivässä oikealle.
M40
M37
Pohdit että monellakohan miehellä siellä niitä oikeasti on, niin annoin ymmärtää että ainakin yhdellä!
M40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva kehtaa laittaa profiiliinsa, että ihan hetken hurmaa on vailla. Kyllä se kuitenkin aika nopeaa paljastuu. Osa laittaa näitä kirjainyhdistelmiä varmaan tuttuja, naapureita yms. harhauttaakseen.
Ohis: Muutaman kerran käyttänyt Tinderiä, eikä profiilista ole koskaan käynyt ilmi mitä olen mahdollisesti hakemassa (elämänkumppanuus mielessä). Mätsejä tuli sopivista ehdokkaista hyvin, jotka keskustelujen myötä olivat myös parisuhdemielessä liikkeellä. Näillä kerroilla ei kuitenkaan tärpännyt, vaikka "paperilla" sopivien kanssa kävin deiteillä, mutta välillä käy niin.
Taannoin kokeilin taas tauon jälkeen uudestaan, ja ensimmäistä kertaa profiilissa luki että toiveissa parisuhde/elämänkumppanuus. Ja katso, mätsien määrä lähes romahti, ja olivat täysin erityyppisiä henkilöitä kuin aiemmin!
Omalla kohdalla ainakin ihan sama mitä siinä profiilissa lukee. Sillä ei kauheasti tunnu olevan mitään vaikutusta. Nyt lukee, että parisuhdetta.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet on tosi kyynisiä myöntämään, että etsivät vakavaa parisuhdetta. Mulla aikanaan oli profiilitekstissä, että etsin vain vakavaa parisuhdetta ja kerroin toki myös lisää itsestäni. Matcheja tuli tasaiseen tahtiin ja aika monen kanssa viestittelinkin. Kysyin aika alkuvaiheessa viesteillä, että mitä etsit Tinderistä. 90% miehiestä vastasi, että "katselen" tai "en mitään ihmeempiä" tai "kavereita". Silloin vastasin, että minulla on jo kavereita, mies vain puuttuu, joten jätetään tämä tähän ja hyvää jatkoa elämään. Yllättävän moni mies saattoi vastata takaisin, että itseasiassa etsivät sittenkin jotain vakavaa ja olisivat halunneet jatkaa keskustelua. Jotenkin heillä oli kova kynnys myötää muille ja ehkä itsellekin, että oikeasti etsii jotain vakavaa? En kuitenkaan jatkanut enää viestittelyä noiden "katselen vain" tai "etsin uusia kavereita"-miesten kanssa, sillä halusin löytää miehen, jolla on minun tavoin pokkaa myöntää, että etsin oikeaa ja vakavaa parisuhdetta. Lopulta sellainen myös löytyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M37
M40
M37
Pohdit että monellakohan miehellä siellä niitä oikeasti on, niin annoin ymmärtää että ainakin yhdellä!
M40
Niin kukaan ei kai sanonutkaan ettei kenelläkään olisi.
M37
Vierailija kirjoitti:
Me tarvitaan vauvapalstan speed date! Täällä on niin paljon etsijöitä, tuntuu että mukavat ihmiset eivät tapaa.
Inhoan Tinderiä ja somea yleensä, jotenkin ällöttää se avoin nopea "hylkäily".
Tuskin tuottaa parempaa tulosta. Samaa on kokeiltu jo aika monessa paikassa ja ongelmaksi muodostuu aina se, ettei naiset oikeasti olekaan niin mukavia, kuin antavat ymmärtää. Eli mukavat miehet vain turhautuvat ja jos nainen ei kenellekään aiemmin ole kelvannut tai se on vaihdettu nuorempaan, kauniimpaan ja mukavaan, niin onhan siinä oltava koko joukko todella pahoja vikoja niin luonteessa, kuin ulkonäössäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen? Miten mätsänneet erosivat tokalla testikierroksella ekasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ap:n kanssa suurinpiirtein samaa ikäluokkaa, eronnut, lapset vierailee usein luonani. Akateeminen koulutus. Tinder -kokemukset oli aika surkeita. Muutama mätsi joissa aikalailla eri tasoisia ja erilaisissa elämäntilanteissa olevia naisia. Yhdet treffit onnistuneet, mutta siellä ei synkannut. Suurin osa treffipyynnöistä torjuttu tekosyillä tai sitten vain jätetty vastaamatta. Mielenkiintoisena ilmiönä prosentuaalisesti suuri mätsääjäryhmä noin 3-5 vuotta vanhemmat naiset. Ihan oikeastiko luulevat saavansa nuoremman miehen? Ulkonäöltään ovat, anteeksi nyt vaan, jo ihan mummoja minun ikäisiini miehiin verrattuna.
Joten kenen kanssa ne naiset sitten oikein mätsäävät? Eivät ainakaan minun kanssani. Kyllä tässä väkisinkin alkaa uskoa siihen pienen piirin suosimiseen.
Onko sinulla mitään hajua siitä, minkälaisessa suosiossa hyvännäköinen nelikymppinen nainen on Tinderissä? Olin viime kesänä Tinderissä kuukauden, olin silloin 41. Tuon kuukauden aikana sain 6000 tykkäystä 36-46-vuotiailta miehiltä. Poimin sopivimmat mätseiksi ja keskusteluiden perusteella kävin muutamilla treffeillä, kunnes vastaan tuli mies, jonka kanssa yhdet treffit venähti ensin viikonlopuksi ja lopulta nyt ainakin viimeisimmän vuoden mittaisiksi. Sattuu muuten olemaan 4 vuotta minua nuorempi, että joillekin nuoremmille kelpaa tällaiset vähän mummommatkin tyypit. :)
Voihan se toki olla, että vuodessa on meno muuttunut. Olin varmaan onnekkaasti oikeassa paikassa oikeaan aikaan.
Tuossa on pari muuttujaa.
Ensimmäisenä "hyvännäköinen". Juu, hyvännäköinen nelikymppinen on suosiossa. Mutta on helppoa aliarvioida iän merkitys, eli käytännössä miten hyvännäköinen ikäisekseen oikeasti pitää olla. Ehkä sinä olet sitten ikäluokkasi kärkiosastoa.
Sitten on matchien, viestien ja treffien määrä. Sillä ei ole merkitystä. Niitä saa kyllä tavallisellakin ulkonäöllä. Miehet tykkäilevät kaikista. Tuttu ylipainoinen ja tuikitavallinen perheenäiti sai myös läjäpäin "Tinder-suosiota".
Pointtini on että lopulta parisuhdemielessä Tinder-suosio = live-suosio. Jos mietit asiaa järjellä niin ei Tinder mikään eri planeetta ole. Samat miehet siellä on kuin livenäkin. Ero on siinä että lähestymiskynnys on matala ja voi tykkäillä monista samanaikaisesti ilman velvoitteita.
Ero suositun ja keskitasoisen naisen välillä on siinä onko 99% "Tinder-suosiosta" luokkaa tykätään sitten tuostakin/voisi tuota panna kerran, vai luokkaa "vau! Tuo on parisuhdematskua".
Suomalaisessa Tinder-testissä perusnätin naisen tykkäysprosentti oli 80%. Tuo osa miehistä antoi tykkäyksen nähtyään profiilikuvan. Tärähtäneellä kuvalla jossa ei näkynyt kasvoja, tykkäysprosentti oli 60%. Siitä voi päätellä kuinka tosissaan ne tykkääjät olivat.
Mutta varmaankin sitten sinä olit 6000 miehelle se jonka he halusivat eikä vain massatykkäys. Onnittelut suosiosta.
ps. en todellakaan kiellä naisten "Tinder-suosiota".
Tuttu nainen joka myönsi kerran ettei uskaltanut ylipainon takia lähestyä minua, oli Tinderissä kuin poptähti. Riitti julkkismatchia ja vaikka mitä.
Mutta parisuhdetta ei löytynyt, semmoinen löytyi lopulta livenä. Mies vähän ylipainoinen pikkubaarin kokki, mukava ja tavallinen heppu.
Mutta ei ihme jos ihmiset pysyvät sinkkuina jos naiset uskovat että "Tinder-suosio" kertoo totuuden.
Naiset ei ole ikinä olleet hyviä totuuden kanssa. Totuus sattuu liikaa, huomaahan sen tämän palstan miinusteluistakin.
Totuushan on nimittäin että tindertykkäys mieheltä naiselle tarkoittaa lähtökohtaisesti "voisin mä kerran panna, ehkä". Tämä vain tekee liian kipeää naisille.
Minkä vuoksi miehet sitten valittavat kuinka heillä on rankkaa ja naisilla helppoa Tinderissä, kun kerran naisten kohdalla kyse on vain kertapanojen kyttääjistä? Enemmänhän tuosta jälkimmäisestä on harmia. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderistä löytää tosi helposti seuraa peruskohlailuun, mutta vakavamman seuran löytäminen kyllä teetättää töitä.
Tälläinen havainto tavismieheltä, siis mieheltä joka saa ehkä prosentin 6000 tykkäyksestä. :)
M43
Sellaista kohkausta kyllä, että jutellaan viikko, sovitaan tapaaminen ja sitten kadotaan. Muunlaista en ole vielä löytänyt.
M37
Itse te ette juttele mitään. Matcheja tulee, mutta kukaan ei meinaa vastata jutteluun tai viitsi aloittaa sitä itse.
Turhauttavaa, kun hakee tositarkoituksella kumppania ja yrittää ottaa selvää onko kala vai lintu, niin saa pari kertaa vastauksen ja sitten koko paska hiljenee. Minkälaista keskustelua kaipaatte, jos ihan sellainen perusjutustelu ei nappaa tai tuntuu tylsältä? Jos kysyn jotain profiiliin kuuluvaa, niin heti ollaan mykkiä.
Ja jos olette kovin kiireisiä, eikä tutustuminen onnistu, niin laittakaa ihmeessä nainen vasemmalle tai sanotte ihan heti suoraan, että ette pysty panostamaan tutustumiseen, niin voin poistaa matchin.
En nyt jaksaisi tuntemattomille kauheasti flirttailla heti alkuun, jotta eivät saa väärää käsitystä, että kaipaisin sänkyseuraa. Seksiin on matkaa, en ihan heti ole sitä tekemässä.
Eihän tällä meiningillä päästä edes treffeille, jos tutustuminen kestää viikko-kuukausi tolkulla, viestien kerran viikossa.
N44
Minulla on valitettavasti naisista vastaava kokemus. Aloitan keskustelun jokaisen mätsin kanssa. Suurinosa ei vastaa mitään. Seuraavaksi yleisin on nämä jotka ei ole itse kiinnostuneet kyselemään mitään, vastailevat vaan jotain ja minä pidän keskustelua yllä.
Sitten on tämä ärsyttävin osa, joka on aktiivinen ja saattaa itse ehdottaa tapaamista ja sitten vain kadotaan.
En minä ainakaan tiedä mitä tässä pitäisi vielä toisin tehdä :/
M37
1. Poista mätsi
2. Poista mätsi
3. Poista mätsiAika helppoa.
Mikä muu sua askarruttaa Tinskussa? ;)
Ymmärrän kyllä tän, että eihä siinä muita vaihtoehtoja jää. Tälläisena ei kovinkaan suosittuna miehenä vaan niitä mätsejäkään ei tuon enempää ole. Niin harmittaahan se, että yksikään ei sitten yleensä edes vastaa.
Jos naisena niitä mätsejä on siellä rivissä niin tietty helppo vain valita seuraava. Mulla voi mennä viikkojakin kun ehkä voi se seuraava mätsi tulla. Siksi se hieman aina harmittaa.
M37
Vierailija kirjoitti:
Varmasti lapsiasiakin vaikuttaa mutta se lukee profiilissa kyllä. Eli siitä tulee sitten ongelma matchin jälkeen.
Aika moni ei lue tekstiä lainkaan. Katsotaan vaan kuvat läpi ajatuksella panisinko / enkö panisi.
Joo, näin se menee, Käytin Tinderiä ekan kerran kun oli au pairina - kaikki tahtoivat tavata. Täällä Suomessa ehkä kaksi tapasin livenä.
Ihan järkytyin kun treffiseura saapui paikalle täällä Soomesa - ja sen jälkeen vielä halusi TAVATA UUDELLEEN! No, nyt ollaankin avoliitossa, vaikka uskoin että Tinderistä voi parhaimmillaan saada yhenyön ihmeen jos sitäkään
Vierailija kirjoitti:
Ja luonnollisesti sama ei päde naisiin.
Mies joka ei tee aloitetta matchin saatuaan (mies saa matchin, nainen antaa, totta kai) = laiska, vätys.
Nainen joka ei tee aloitetta = ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä annat sydämiä niille, jotka ovat mielestäsi "mummoja"? Eihän sinulle muuten tulisi matchia. Olen muuten huomannut, että monet kolmekymppiset ja nelikymppiset miehet pitävät tuollaista ikäeroa suurena ja päätyvät sitten olemaan yksin, kun sitä nuorempaa ihanneprinsessaa ei löydykään. Nainenhan ei tietenkään voi olla 3-5 v. vanhempi, vaikka kaikki muu osuisi ihan nappiin.
Yritin ensin valikoida tarkemmin ja tulos oli nolla mätsiä. Sitten vedin paljon laajemmalla skaalalla oikealla ja muutama surkeatasoinen mätsi lopulta tuli.
Minun ikäluokassani tuo 3-5 vuotta on kriittinen. Jos vaikka haluaisin perustaa uuden perheen niin nainen ei todennäköisesti ole enää hedelmällinen.
"surkeatasoinen mätsi" eli se taso mihin sinulla on tsäänssit.
Livenä paljon kovatasoisemmat, jopa lapsettomat, naiset osoittavat kiinnostusta.
Ehkä ei siis kannata olla tinderissä vaan siellä livessä.
Niin tai sitten puhuu paskaa. Kuka vttu on niin tyhmä että roikkuu Tinderissä, jos sieltä saa huonompia mätsejä kuin livenä :D
En enää tietenkään roiku Tinderissä, tuollaisten kommenttien kirjoittaminen kertoo enemmän kyllä niiden kirjoittajista itsestään.
Seuraan kuitenkin mielenkiinnolla nuorempien kaverien tinderöintiä ja aika masentavaa se heilläkin näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Omassa profiilissa oli tekstinä jotain yleispätevää, en muista mitä, ja kuvana savupiippu, ei muita kuvia. Selailin tarjontaa aina silloin tällöin, huidoin suuntaan ja toiseen, mätsejä tuli tasaiseen tahtiin. Jotkut miehet aloittivat juttelun, vastasin kaikille. Useimpien kanssa homma ei vaan lähtenyt edes viestitasolla, parin kanssa kävin treffeillä. Sitten yhtä kiinnosti savupiippu sen verran, että oli aktiivinen heti alussa, halusi tavata nopeasti, toki saatuaan kuvani spostiin. Juttelimme siitä, että molemmat etsivät lähinnä seksisuhdetta ja tavata toki pitää, jotta selviää onko kemiaa vai ei. Tapasimme, aloimme seksisuhteeseen joka muuttui muutamassa viikossa parisuhteeksi, nyt takana kaksi vuotta. Näinkin voi käydä, ilman mitään markkina-arvon testauksia, jollei savupiipulla sellaista sitten ole?
N49
Kokeilepa huviksesi miten hyvin tuo "savupiippustrategia" toimii kun vaihdat sukupuoleksi miehen...
Alku oli ihan mielenkiintoista keskustelua, mutta nopsaampa meni taas siihen samaan vanhaan ulinaan kuinka naiset vaan tykkää vääristä miehistä.