Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Intimiteettirajat" !

Vierailija
08.07.2006 |

Olen saanut kovasti elämäni aikana ihmettelyä mm. siitä, että en voi kertakaikkiaan käydä saunassa kenenkään kanssa.

Enkä muutenkaan halua näyttää itseäni nakuna, siksi en käy uimahalleissa yms.

Lisäksi en voi imettää jos joku katsoo, vaikka se olisi oma mieheni.

Gynekologin täytyy olla nainen, tai muuten en voi näyttää toosaani.

Vaivaudun, jos lääkäri joutuu kuuntelemaan keuhkoni ja joudun nostamaan paitaa.

Lapseni eivät ole nähneet minua alasti, en sauno heidän kanssaan.

Enkä ole koskaan nähnyt vanhempiani alasti, yök!

Pahin painajaiseni olisi näyttäytyä uikkarissa yleisellä rannalla!

En häpeä kroppaani joten siitä ei ole kyse vaan sopimattomuudesta.

Olenko jotenkin outo? En ole koskaan pitänyt itseäni outona, vaan ihmetellyt kovasti niitä jotka voivat näyttäytyä nakuna ihan kelle vaan ja missä vaan.

Haluaisin aiheesta keskustelua!

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään itteni paljastelusta tykkää. Synnyttäminen mm. oli tosi tuskastuttava kokemus etukäteen ajateltuna, kun mietin, että joutuu olemaan monta tuntia jalat levällään ja toosa muiden naaman edessä :D Mutta tulihan se silti synnytettyä...

Mä en kans tykkää mennä muiden kanssa saunaan. Imetyksestä selvisin, kun ajattelin, että se on sen lapsen hyväks... Vaikka vaivaannutti se silti.

Kaikki ei vaan oo samasta puusta, eikä tarttekaan olla :)

Vierailija
2/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa muussa kulttuurissa olisit valtavirtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kuulla suoranaista ilkeilyä, kun en halua muiden naisten kanssa saunaan jne.

Jos olisin japanilainen tai amerikkalainen, olisin ihan normaali.

Mielestäni suomalainen kulttuuri on outo!

ap

Vierailija
4/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en uimarannalle tahdo mennä, mutta sekasauna ei ole ongelma. Oli kaikista ihaninta, kun uuden miesystäväni kanssa olimme ekaa kertaa sängyssä ja hän otti kaikki vaatteeni pois. Vartaloni on kaikkea muuta kuin täydellinen, mutta hänen edessään en ollenkaan häpeillyt, koska se oli jotenkin niin luonnollisen tuntuista. Rakastelun jälkeen hän jäi reteästi makoilemaan täysin alasti, kuin kreikkalainen jumala. Vaikkei hänenkään kroppansa ole mallinmitoissa. On jotenkin niin sinut itsensä kanssa. Kaunista sellainen...

Vierailija
5/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, eikö oma elämäsi ole hankalaa. Miten selvisit koulussa esim. liikuntatunnin jälkeisistä suihkuista? Vai olitko aina hikisenä jumppatunnin jälkeen?

En asu Suomessa, mutta kyllä täälläkin ollaan alasti esim. uimalan suihkutiloissa ja imettää voi vaikka kahvilassa (huomaamattomasti tietysti).

Vierailija
6/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen asiat juuri niin kuin sinä. En esimerkiksi voisi millään esiintyä työkaverieni edessä uimapuvussa tai bikinissä, en kehtaisi sen jälkeen mennä töihin enää ikinä. Saunassakin olen mieluiten yksin.

Vierailija
7/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lapset ei näe aikuista ihmisstä alasti?

Vierailija
8/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten vaan kertakaikkiaan osallistunut niihin.

Vaikeaahan se on välillä, mutta minkä itselleen voi...

Ei mulla ole ongelmaa miehen kanssa, mutta en vaan halua paljastella itseäni koko kansalle.

-3 kai olin

Vierailija
9/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli usein päivän viimeiset tunnit että pystyi käymään kotona suihkussa.

Jos ne oli joskus keskellä päivää, niin kukaan muukaan ei käynyt suihkussa.

Miehen kanssa ei ole ongelmaa, voin olla huoletta nakuna hänen seurassaan!

Lasten en halua näkevän minua alasti, en ole nähnyt omaakaan äitiäni enkä hyi olkoon haluaisikaan, sehän olisi ihan pervoa!

ap

Vierailija
10/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä kun on niiin paljon ihmisiä ettei yksityisyyttä vaan kertakaikkiaan riitä kaikille.

Vierailija
11/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunassa istuvat joko kylpytakki tai pyyhe + uikkari päällä. Niin tekee itse asiassa kaikki muut paitsi suomalaiset.

Vierailija
12/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalleissa ja julkisissa saunoissa en tykkää käydä, en edes yhteissaunassa esim. sukulaisten kanssa (paitsi uimapuku/pyyhe päällä). Missään nimessä minua ei saisi sekasaunaan tai yhteissaunaan työpaikan kanssa!

Rannalla voin olla, mutta sielläkin mielellään niin, ettei tarvitse olla vieri vieressä. Uimarannalla käytän kaksiosaista uimapukua eli housuosa ja sitten on se yläosa, joka on siihen housuosaan asti.

Mieheni on ihan samanlainen, hänen kotimaassaan esim. vesipuistojen, rantojen suihkuisssa on jokaisella oma lukollinen suihkukoppi ja lukolliset pukuhuonekopit! Ihanaa!

Vierailija
13/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi ihmiset menee nakuna saunaan, yök! Pyyhe päällähän sinne on tarkoitus mennä!

Vierailija
14/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähänlainen hygieniapommi niissä muhisikaan!

Vierailija
15/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaan pitäisi tietty aina pestä samalla kun muukin osa suihkusta.

Taidanpa ehdottaa tuota paikalliselle uimahallille! Eihän niitä ovia tarvitsisi olla kuin 1-2 suihkussa, häveliäimmät voisi niissä käydä.

Vierailija
16/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli islamilainen maa, tosin erittäin " länsimainen" kuitenkin. Mutta rannoilla on kerran viikossa naisten ja lasten päiviä. Ei ole siis pelkoa tuijottavista miehistäkään.

18

Vierailija
17/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas mikä ajatusmalli. Meillä ollaan sit tosi pervoja ku kesäsin voi olla 3 sukupolvee naisia samaan aikaan saunassa ja kaikki aikuisia nykyään mut lapsena jo tapa alotettu.

Vierailija
18/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lasten tarvitse nähdä aikuisten vartaloita! Kyllä heitä täytyy suojella kaikelta traumaattiselta, sitä voi olla jos näkee jonkun aikuisen alasti.

ap

Vierailija
19/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun omat vanhemmat ei osaa suhtautua luontevasti alastomuuteen niin lapsistakin voi tulla estoisempia.

Jokainen tietysti toimii kuten itsestä tuntuu hyvältä.

En minäkään mikään nudisti ole, mutta voin käydä saunassa, uimahallissa, kulkea kotona alasti jopa lasten nähden (hui :D) jne.

Vierailija
20/53 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen kiitollinen siitä ettei ole lapsena tarvinnut katsella aikuisten alastomia kroppia!

ap