Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhhh... Tarvitsisin kauneuskirurgiaa jotain 40 000 eurolla että voisin näyttää hyvältä

Vierailija
13.06.2020 |

Vartalossa on vaan aika monta liian "persoonallista" ja oikeasti rumaa kohtaa. Harmittaa välillä vähän.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittäisi ihan silmäluomileikkaus. Roikkuu kuin Esko Aholla aikoinaan, toinen vanhemmistani sai tämän leikkauksen ilmaiseksi julkiselta, joten kaipa sitä täytyy yrittää itsekin.

Vierailija
2/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele mikä on hyvä ulkonäkö.

Luultavasti tarkoitat jotain treenattua, filtteröityä instabeibiä.

Sellainen ei ole normaali kroppa, kai sen tajuat? Se käsitys on jotenkin hämärtynyt, kun luullaan yliluonnollisen täydellistä normaaliksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat jotain noin kallista, mika katoaa kuitenkin pois muutamassa vuodessa? Ketään ei oikeasti kiinnosta miltä sinä näytät.

Vierailija
4/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen täydellinen tällaisena. Minulla on ylipainoa 15 kiloa, ihan hyvät muodot kuitenkin ja laihtunut 20kiloa. Kasvot ihan somat, luonnonkiharathiukset jotka ovat ohentuneet jostain syystä harmillisesti ja hampaissa rakoja mutta tällä mennään ja olen ihan tyytyväinen. Voisin olla rumempikin. meikillä minusta saa ihan kaunottaren. 

Vierailija
5/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tarvitsen ehkä 12-15 000e. Minulla ei ole mitään kriisiä itseni suhteen. Satun vain pitämään leikkauksista ja muokkaamisesta. 

Vierailija
6/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat näyttää hyvältä? Jotta saat epätoivottua huomiota pervopenoilta?

Olen niin huojentunut, kun lopultakin nyt viisikymppisenä saan olla rauhassa miesten iskuyrityksiltä ja epäasiallisilta kommenteilta. On ihanaa olla huomaamaton ja sulautua massaan.

Vierailija
7/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat jotain noin kallista, mika katoaa kuitenkin pois muutamassa vuodessa? Ketään ei oikeasti kiinnosta miltä sinä näytät.

Itseäni kiinnostaa, olisi mukavampi heittäytyä suhteisiin toisten kanssa ja seksiin, ja lisäksi voisi pukean mitä haluaa. Ei ne vaikututukset katoa muutamassa vuodessa - mun ongelmat liittyy esimerkiksi siihen että nännit on epänormaalit, mutta ei tubulaariset joten ei saa julkisella leikkausta. Eli ei ole kyse pelkästä roikkumisesta ja löystymisestä. No, eipä siinä auta muu kuin yrittää rikastua. Ap

Vierailija
8/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen niin huojentunut, kun lopultakin nyt viisikymppisenä saan olla rauhassa miesten iskuyrityksiltä ja epäasiallisilta kommenteilta. On ihanaa olla huomaamaton ja sulautua massaan.

Minä haluaisin näyttää siinä määrin normaalilta, että voisin sulautua massaan. Kyllä se ainakin yhden leikkauksen vaatisi.

Eri

Vierailija
9/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle vaan tulee tosi hyvä ja tyytyväinen olo, kun näytän (tai jos näyttäisin) hyvältä. Ja miesten huomio kiinnostaa myös, olen vielä parikyt vuotta sua nuorempi. Ap

Vierailija
10/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele mikä on hyvä ulkonäkö.

Luultavasti tarkoitat jotain treenattua, filtteröityä instabeibiä.

Sellainen ei ole normaali kroppa, kai sen tajuat? Se käsitys on jotenkin hämärtynyt, kun luullaan yliluonnollisen täydellistä normaaliksi.

No minä treenaan, mutta noi ulkonäköviat ei sillä korjaannu. Vähän pehmeyttä siedän kyllä. Aika monella esim uimahallissa olen nähnyt kivamman kropan kuin mulla. Ap

Vierailija
11/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä haluaisin näyttää siinä määrin normaalilta, että voisin sulautua massaan. Kyllä se ainakin yhden leikkauksen vaatisi.

Eri

No tämä just! Voisi oikeastaan läpällä kysyä, suostuisko ne julkisella leikkaamaan nämä erilaiset nännini. Ap

Vierailija
12/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan paljon pitäisi maksaa, että saisin pituutta lisää, jotta pituuteni olisi aluksi vaikka yli 169 cm`, kun nyt se on joitain senttejä alle. No eihän naisia meidän miesten pituus kiinnosta eihän mutta olisihan se kiva silti, eikä vähisen koska joillekin on jostain käsittämättömästä syystä mielikuva -ja tarve tuoda tuo mielikuvansa julki-, kuin märkä räti vasten naamaa, että fyysinen pituus korreloi sen kanssa, onko korvien välistä kaikki kohdallaan e. ts onko ns. henkisesti aikuinen vai ei.  Kiits kun sain avautua 

Vierailija
13/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sit muutakun pankkiin hakeen remonttilainaa. Eikös siitä oo kyse.

Vierailija
14/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon pitäisi maksaa, että saisin pituutta lisää, jotta pituuteni olisi aluksi vaikka yli 169 cm`, kun nyt se on joitain senttejä alle. No eihän naisia meidän miesten pituus kiinnosta eihän mutta olisihan se kiva silti, eikä vähisen koska joillekin on jostain käsittämättömästä syystä mielikuva -ja tarve tuoda tuo mielikuvansa julki-, kuin märkä räti vasten naamaa, että fyysinen pituus korreloi sen kanssa, onko korvien välistä kaikki kohdallaan e. ts onko ns. henkisesti aikuinen vai ei.  Kiits kun sain avautua 

En ihan ymmärtänyt viestiä täysin, mutta tunnen pari lyhyttä miestä jotka ovat kyllä aika hyvännäköisiä mielestäni. Sitä on tosiaan vaikea leikkauksellakaan korjata joten kannattaa varmaan panostaa muuhun, ulkonäön osalta ja muuten. Tai sitten lähestyy vielä lyhyempiä naisia. Esim mun pituus on vähän päälle 160 cm ja yhessä vaiheessa tutustuin mieheen joka kertoi olevansa 170 ja tämä haittasi häntä vähän.en olis arvannut itsetunto-ongelmaa koska oli niin luonnollisen oloinen, ja mun näkökulmasta lähes jokainen on aika pitkä

Ap

Vierailija
15/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinkö ne muutkin nää asiat hoitaa 🧐 Ap

Vierailija
16/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain 50-100 tonnia maksaa venäjällä tai asiaassa. Halvempi jos itse venytät noita luita päivittäin (eikä lääkäri).

Kestää noi 6-18kk riippuen miten paljon pituutta haluat lisää.

Vierailija
17/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kaikkee sulle pitäisi tehdä kun niin paljon maksaa?

Vierailija
18/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis leikkauksissa kyllä pelottaa kaikenmoinen muukin kun rahanmeno. Oon katsellut youtubesta jotain videoita ja se on aika rajua se meno 🤮 voi vaan kuvitella miten kipeä on semmosen käsittelyn jälkeen. Olen muutamassa leikkauksessa ollut muista syistä ja toipuminen on tylsää ja ikävää hommaa. Tosin ehkä kauneusleikkauksiin saa kipulääkettäkin vähän runsaammalla kädellä, kun maksaakin omasta pussista. Julkisella saa aina jännittää, pistääkö ne pelkän buranan ja panadolin kans kotiin Ap

Vierailija
19/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain 50-100 tonnia maksaa venäjällä tai asiaassa. Halvempi jos itse venytät noita luita päivittäin (eikä lääkäri).

Kestää noi 6-18kk riippuen miten paljon pituutta haluat lisää.

Miten venytetään luita? 😮 Ap

Vierailija
20/24 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinkö ne muutkin nää asiat hoitaa 🧐 Ap

Aika kallista pilaria sulla, ettet vaan ole ylihinnoitellut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi