Onko täällä naisia, jotka ps:n kohuista huolimatta äänestää persuja seuraavissa vaaleissa?
Kommentit (124)
Kyllä äänestän koska olen suomalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut eivät mm. halunneet kiristyksiä raiskauslakiin. Kyllä tämä julkaisu on ihan linjassa sen politiikan kanssa mitä tekevät. Puheet toki sitten poikkeaa, kun puheissahan ovat niin huolissaan naisista ja lapsista.
Lähde?
No voi vittujen kevät. Tätä jauhettiin kaikissa uutisissa. Avaisit joskus edes jonkun lehden.
Oliko tämä sitä suostumus-pelleilyä? Aloitteen mukaan naiset olisivat ikuisia lapsia, tai jälkeenjäänneitä, jotka eivät kykene avamaan suutaan sanoakseen ei, jos eivät halua seksiä? Aivan sairasta seksismiä naisia kohtaan, ja tietenkin naisten kannalla ollaan, kun tuommoista suoltaa lakiehdotuksiin.
Mä osaan avata suuni ja sanoa "ei". Mutta mä tiedostan myös, että on olemassa ujompia, pelokkaampia ja passiivisempia naisia kuin minä. Tiedostan myös sen, että uhkaavassa tilanteessa ihminen saattaa lamaantua. Muuttua pelon edessä kykenemättömäksi ilmaisemaan tahtoaan. Se on ilmeisesti evoluution myötä tullut sopeuma, sillä vastaan taistelevat yksilöt ovat todennäköisemmin menehtyneet. Lamaantuminen suojelee ruumista. Vaikka itse osaan sanoa ei, mun mielestä olisi tärkeää, että laki suojaa myös niitä heikompia, jotka ei välttämättä osaa avata suutaan. Mä kannatan tätä aloitetta ihan siksi, että tilanteen sattuessa mä osaan sanoa myös "kyllä".
Tottakai äänestän. Tämä rahan hassaaminen pohjattomaan kaivoon sapettaa niin paljon, kun omassa maassamme olisi sille suurempi tarve, ilman näitä ulkolaisia vahvistuksiakin, jotka vaativat tuhkatkin pesästä, antamatta itse mitään, kun jatkuvaa rutinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut eivät mm. halunneet kiristyksiä raiskauslakiin. Kyllä tämä julkaisu on ihan linjassa sen politiikan kanssa mitä tekevät. Puheet toki sitten poikkeaa, kun puheissahan ovat niin huolissaan naisista ja lapsista.
Lähde?
No voi vittujen kevät. Tätä jauhettiin kaikissa uutisissa. Avaisit joskus edes jonkun lehden.
Oliko tämä sitä suostumus-pelleilyä? Aloitteen mukaan naiset olisivat ikuisia lapsia, tai jälkeenjäänneitä, jotka eivät kykene avamaan suutaan sanoakseen ei, jos eivät halua seksiä? Aivan sairasta seksismiä naisia kohtaan, ja tietenkin naisten kannalla ollaan, kun tuommoista suoltaa lakiehdotuksiin.
Mä osaan avata suuni ja sanoa "ei". Mutta mä tiedostan myös, että on olemassa ujompia, pelokkaampia ja passiivisempia naisia kuin minä. Tiedostan myös sen, että uhkaavassa tilanteessa ihminen saattaa lamaantua. Muuttua pelon edessä kykenemättömäksi ilmaisemaan tahtoaan. Se on ilmeisesti evoluution myötä tullut sopeuma, sillä vastaan taistelevat yksilöt ovat todennäköisemmin menehtyneet. Lamaantuminen suojelee ruumista. Vaikka itse osaan sanoa ei, mun mielestä olisi tärkeää, että laki suojaa myös niitä heikompia, jotka ei välttämättä osaa avata suutaan. Mä kannatan tätä aloitetta ihan siksi, että tilanteen sattuessa mä osaan sanoa myös "kyllä".
Edelleen, ilman lupalappuja tässä on sana sanaa vastaan.
En todellakaan äänestä, mitä muuta ne on saaneet aikaan kuin meheviä uutisia milloin minkäkin kohun merkeissä? Hallituksessa ollessaankin puolsivat kaikkea sitä mitä nyt muka vastustavat.
Olen monista asioista eri mieltä kuin persut, mutta parista arvokysymyksestä samoilla linjoilla. Äitinä olen konservatiivinen ja haluan lapsilleni tulevaisuuden.
Jos ei halua kehitysmaalaisten täyttämää tulevaisuudessa vielä puoli-islamilaista suomea, jossa kantaväestö on syylllistetty nurkaan häpeämään, niin ei kerta kaikkiaan ole muuta vaihtoehtoa kuin persut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me äänestetään persuja. Kohuja tulee ja menee, niinhän se on muissakin puolueissa.
T. Mieheni ja minä
Voin mielessäni kuvitella ulkonäkönne ja arvata koulutustason.
Varmasti ylipainoa ja tatuointeja löytyy molemmilta, mies parrakas kalju.
Vierailija kirjoitti:
Olen monista asioista eri mieltä kuin persut, mutta parista arvokysymyksestä samoilla linjoilla. Äitinä olen konservatiivinen ja haluan lapsilleni tulevaisuuden.
Arvokysymykset yleensä ratkaisee. Niin tässäkin tapauksessa
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Tottakai äänestän. Tämä rahan hassaaminen pohjattomaan kaivoon sapettaa niin paljon, kun omassa maassamme olisi sille suurempi tarve, ilman näitä ulkolaisia vahvistuksiakin, jotka vaativat tuhkatkin pesästä, antamatta itse mitään, kun jatkuvaa rutinaa.
Mitä tuollaista tuubaa syytävän kirjan rahoittaminen sitten oli??? Siinä käytettiin Sinun ja Minun maksamia verorahoja!!! Ja mihin. Että suhtaudutaan naisiin kuten maailman alistavimmissa kulttuureissa tehdään!!!
En halua tänne muuttajia mutta en myöskään halua että suomalaisetkin alkavat ajatella naisista kuten nuo maahan tulijakultturit.
En tiedä vielä äänestänkö. No, kuntavaalit saatan jättää väliin kokonaan kun ei nyt tee mieli oikein ketään äänestää.
Ajatuspajajupakka on kyllä melkoinen pohjanoteeraus. Ensinnäkään koko soppaa ei olisi syntynyt, jos siellä ne vastuuhenkilöt olisivat tehneet työnsä ja lukeneet ja tarkastaneet tämän Hankamäen "tutkimuksen" eivätkä olisi päästäneet sitä sellaisenaan julkaisuun, jollei se kerran vastaa heidän tai itse puolueen arvoja ja maailmankatsomusta. Eipä kauheasti luottamusta herätä, että siellä yritetään vinkua ettei tullut luettua tai tarkastettua oliko korjausehdotukset huomioitu. Eihän tuollainen leväperäisyys ainakaan tieteellisen tutkimuksen kriteereitä täytä, joten mihin tässä on rahaa tuhlattu oikein? Ilmeisesti pelkkään pskaan.
Toisekseen minua ärsyttää melkein välittömästi kohun seurauksena alkanut uhriutuminen. Nyt kitisevät somessa kuinka "sananvapautta puolustanut" tutkimus joutui sensuroitavaksi. Hyvänen aika! Itsehän ne sen päättivät vetää pois uudelleentarkistusta varten. Ei kukaan muu sitä ole yrittänytkään mitenkään sensuroida. Mutta kun tämäkin on muka vihervasemmiston vika, kun se joutui valtiontuen myöntäjän tarkistukseen. Aivan älytöntä uhriutumista ja vastuunsiirtelyä.
Enpä tosin ole kauhean tyytyväinen ollut aiemminkaan tuohon persujen vihervasemmistovihapolitiikkaan. Minusta turhaa aikaa ja energiaa kuluu nyt pelkästään poliittisten vastustajien haukkumiseen kun parempaakin tekemistä luulisi olevan. En pidä tahallisesta vastakkainasettelusta ja viholliskuvien maalailusta. Eipä silti että muutkaan puolueet tässä suhteessa puhtaita pulmusia olisivat, että siksikin tuntuu ettei mulle sopivaa puoluetta taida enää ollakaan. Ps oli mun mielestä ennen parempi. En pidä tästä uudesta trumpmaisesta tyylistä tehdä politiikkaa.
Persunaisten täytyy olla joko hjelvetin tyhmiä tai sitten toodella pitkämielisiä. Ovat sitten samoissa porukoissa miesten kanssa jotka haluavat tänne naisille Lähi-Idän olot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävettäisi olla naispersu. Opettavatko he omille tytöilleen tuollaisia arvoja? Tai pojilleen.
Hieno olkukkko. Ja onneksi vasurifemmarin opetukset eivät mene hukkaan lapsissa: islam on feministinen rauhanuskonto, valkoinen on sortajarotu, sukupuoli on sosiaalinen konstruktio, kommunismissa ja monikulttuurissa on tulevaisuus, suomen on oltava maailman sosiaalitoimisto sekä black lives matter ja paikat vaan paskaksi ja palamaan.
Anttifasistinen marssi. kuka haluaa leimautua näihin..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai saa, koska toinen vaihtoehto olisi sitten se etten äänestäisi ollenkaan ja mitäpä silloin äänioikeudellakaan tekisin? Ja koska minulle suomalaisnaisena se äänioikeus on taisteltu niin en ikinä jätä sitä käyttämättä.
N43
Ihan oikeasti, lue se kirja! Siellä sanotaan, että hysteria tulee kreikan kielen sanasta kohtu, ja että naiset eivät kykene ajattelemaan järkevästi tämän hysteriansa takia.
Eli naiset eivät voi olla järkeviä, koska heillä on kohtu. Feministien massahysteria johtuu siitä, että liian monella naisella on sekä äänioikeus että kohtu :D
Ainakin tämän vauhkoontuneen vuodatuksen perusteella voisi jo melkein epäillä, että tuossa ajatuspajan väitteessä on kuin onkin jotain perää ;-)
Sitten voitkin äänioikeudestasi luopua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuollaista tuubaa syytävän kirjan rahoittaminen sitten oli??? Siinä käytettiin Sinun ja Minun maksamia verorahoja!!! Ja mihin. Että suhtaudutaan naisiin kuten maailman alistavimmissa kulttuureissa tehdään!!!
En halua tänne muuttajia mutta en myöskään halua että suomalaisetkin alkavat ajatella naisista kuten nuo maahan tulijakultturit.
Kaikki isot puolueet paitsi Persut haluavat muuttajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hävettäisi olla naispersu. Opettavatko he omille tytöilleen tuollaisia arvoja? Tai pojilleen.
Hieno olkukkko. Ja onneksi vasurifemmarin opetukset eivät mene hukkaan lapsissa: islam on feministinen rauhanuskonto, valkoinen on sortajarotu, sukupuoli on sosiaalinen konstruktio, kommunismissa ja monikulttuurissa on tulevaisuus, suomen on oltava maailman sosiaalitoimisto sekä black lives matter ja paikat vaan paskaksi ja palamaan.
En halua tänne namuja enkä myöskään suomalaista politiikkaa naisia alistamaan.
Älkää päästäkö tänne ulkomaalaisia viemään ja alistamaan meidän naisia! ME haluamme tehdä sen 🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut haluaa tuhota kaiken hyvän mitä meillä on. Sivistyksen, koulutuksen, tasa-arvon. Naiset painetaan alas.
Kyllä se, mikä sen tuhoaa tulee ihan toisesta kulttuurista, mitä te tänne haalitte.
En haali ketään mistään, mutten silti äänestä persuja.
Työyhteisöni ovat monikulttuurisia (sekä miehiä että naisia), enkä ole kokenut mitään haittaa siitä.
Tyypillistä naisen tyhmyyttä. Itsetuhoa
mies52v