Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä naisia, jotka ps:n kohuista huolimatta äänestää persuja seuraavissa vaaleissa?

Vierailija
13.06.2020 |

Ja miksi äänestät

Kommentit (124)

Vierailija
21/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän persuja kunnes joku toinenkin puolue alkaa vastustamaan sotarikollisten asuttamista tänne verorahoillani.

Mitä tarkoitat?

Tätäkö?

Ruotsalaisnainen valehteli itsensä turha paikan hakijaksi Suomessa – Migri: valtiolle yli 150 000 euron lasku

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f47ebcbd-a591-4a00-a6f4-7a8b23ab1643

Vierailija
22/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me äänestetään persuja. Kohuja tulee ja menee, niinhän se on muissakin puolueissa.

T. Mieheni ja minä

Sama täällä. N34 ja M39

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestän autoilevana naisena persuja niin kauan kuin autoilijoiden loputtomat veronkorotukset jatkuu. Mikään muu puolue ei ole autoilijan puolella.

Ihan sama mitä muuta agendaa persuilla on, autoilijana minulla on mitta ihan täynnä autoilijoiden loputtomasta verotuksesta.

Vierailija
24/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti äänestän perussuomalaisia!  Naisena en voisi kuvitellakkaan äänestäväni mitään muuta puoluetta. 

Itse naisena en voisi äänestää puoluetta jonka ajatushautomo on naisvihamielinen. Hautomom toimari seisoo teoksen ajatusten takana omien sanojensa mukaan.

Vierailija
25/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni ps samaan laariin rkp:n kanssa eli en tod. äänestä. Kohu paljasti naisvihan ja kauhean ajatusmaailman naisiin kohdistuvasta väkivallasta ja häirinnästä. Ei kiitos, persut eivät saa ääntäni koskaan! N43

Olet outo..kakkos ja kolmos vaikutusvaltaiset tyypit puolueessa ovat naisia.

Vierailija
26/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketjun kysymykset antavat vaikutelman ettei suuri osa persujen äänestäjistä lue uutisia.

Joo, emme lue CNN/HS kaltaista agendallista puolueellista sontaa.

Luemme ennemmin kirjoja, elämme oikeassa maailmassa, ja teemme töitä.

Oikea maailma kun ei ole sosiaalisessa mediassa. Twitter ei ole oikeaa elämää, jossa botit luo äärettömästi tykkäyksiä vasemmisto "woke" twiiteille ja antaa kuvan että olette suosittuja. Newsflash: ette ole suosittuja.

Toivoisin että äänestävät ihniset olisi kiinnostuneita oman maan tapahtumista mutta ei sille mitään voi ettei kaikkia kiinnosta.

Vierailija
27/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä perusteella muodostatte mielipiteen kannattamastanne puolueesta, jos ette sen omien julkaisujen? Vähän erikoista ajattelua että tämä kohu nyt olisi jonkun toisen puolueen aiheuttama, kun persut itse ovat pyöräyttäneet tuon pökäleen ulos ja vielä maksaneet siitä.

Vierailija
28/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti äänestän!! Persut on parasta mitä naisille on tapahtunut kymmeniin vuosiin. 

Vierailija
29/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ajavat näköjään samanlaista aatetta kuin mjuslimit mitä naisten asemaan ja kohteluun tulee. Hauskaa että vastustavat mjuslimeja, mutta että itse ajattelevat samoin 🤣

Eivät halua kilpailijoita.

Vierailija
30/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki! Tod.näk Purraa. Olisko muka muita puolue vaihtoehtoja tarjolla, no vaaleihin on vielä aikaa.

Vierailija
31/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut ajavat näköjään samanlaista aatetta kuin mjuslimit mitä naisten asemaan ja kohteluun tulee. Hauskaa että vastustavat mjuslimeja, mutta että itse ajattelevat samoin 🤣

Eivät halua kilpailijoita.

Niin. Tyttöjen koulutuskin riippuisi siitä, kuinka paljon tykkäisivät ahdistelusta ja seksistä. Vain seksisosialistit saisivat tuntea olonsa turvalliseksi julkisilla paikoilla.

Vierailija
32/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi jotain roskista silmissä.

Vierailija
33/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

persunainen kirjoitti:

On. Kirjoitus on yksittäisen kirjoittajan näkemys eikä edusta persujen virallista kantaa. Älytöntä edes kuvitella että ajaisivat virallisesti kirjoituksessa mainittuja asioita joten miksi en äänestäisi? Ainoa puolue joka ajaa Suomen ja länsimaiden etua globalisaation sijaan ja lisäksi ainoa puolue joka ei halua maksattaa kaikkea autoilijoilla, itsekin omistan auton.

Katso nyt vähän millaista muuta jengiä siellä pyörii ja mitä asiaa ne ajavat.

Vierailija
34/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein eilen aloituksen joka poistettiin.

"Sanokaa nyt minulle mitä naisvihamielistä politiikkaa persut ovat tehneet eduskunnassa?

Itse olen nähnyt todella paljon ihan henkilökohtaisesti mihin muiden puolueiden politiikka johtaa äärimmillään. Se on todella raakaa katsottavaa, siinä naisten, lasten, ja oikeastaan kaikkien oikeuksille voi heittää hyvästit.

Persuissa on idiootteja, niistä ei pääse eroon mikään muukaan puolue. Parhaiten voit vaikuttaa avaamalla suun idiootteja vastaan ja äänestämällä kunnollisia."

Vierailija
35/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän niin kauan kunnes muutkin puolueet alkaa ottamaan oikeaa otetta maahan muuttoon. Kaiken lisäksi persujen talouspolitiikkakin olisi järkevää.

En äänestä niin kauan kuin jauhavat pelkästään muutosta eivätkä tee mitään kenenkään hyväksi.

Vierailija
36/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sanokaa nyt minulle mitä naisvihamielistä politiikkaa persut ovat tehneet eduskunnassa?

Itse olen nähnyt todella paljon ihan henkilökohtaisesti mihin muiden puolueiden politiikka johtaa äärimmillään. Se on todella raakaa katsottavaa, siinä naisten, lasten, ja oikeastaan kaikkien oikeuksille voi heittää hyvästit.

Persuissa on idiootteja, niistä ei pääse eroon mikään muukaan puolue. Parhaiten voit vaikuttaa avaamalla suun idiootteja vastaan ja äänestämällä kunnollisia."

Suomessa ei äänestetä henkilöä vaan puoluetta ja puolue koostuu sen jäsenistä. Persut pitävät tätä henkilöä jäsenenään ja vielä sellaisena joka saa toimia heidän äänenään ajatushautomon muodossa.

Vierailija
37/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin äänestän, seuraavaksi kuntavaaleissa. Hyvissä ajoin etsin ehdokkaan.

Mitä muutakaan äänestäisi? Hemulit Ulos Suomesta!

Vierailija
38/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa ei äänestetä henkilöä vaan puoluetta ja puolue koostuu sen jäsenistä. Persut pitävät tätä henkilöä jäsenenään ja vielä sellaisena joka saa toimia heidän äänenään ajatushautomon muodossa.

Suomessa äänestetään henkilöä etkä vastannut kysymykseeni. Surullsita myös jos nuo ovat mielestäsi suurimmat ongelmat.

Vierailija
39/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut eivät mm. halunneet kiristyksiä raiskauslakiin. Kyllä tämä julkaisu on ihan linjassa sen politiikan kanssa mitä tekevät. Puheet toki sitten poikkeaa, kun puheissahan ovat niin huolissaan naisista ja lapsista.

Vierailija
40/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut eivät mm. halunneet kiristyksiä raiskauslakiin. Kyllä tämä julkaisu on ihan linjassa sen politiikan kanssa mitä tekevät. Puheet toki sitten poikkeaa, kun puheissahan ovat niin huolissaan naisista ja lapsista.

No persujen mielestä ne rinnastuvat omaisuuteen, jota kenen tahansa valkolaismiehen pitää saada painaa, ja joita pitää suojella muunvärisiltä väkisin makaajilta.