Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko täällä naisia, jotka ps:n kohuista huolimatta äänestää persuja seuraavissa vaaleissa?

Vierailija
13.06.2020 |

Ja miksi äänestät

Kommentit (124)

Vierailija
41/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut eivät mm. halunneet kiristyksiä raiskauslakiin. Kyllä tämä julkaisu on ihan linjassa sen politiikan kanssa mitä tekevät. Puheet toki sitten poikkeaa, kun puheissahan ovat niin huolissaan naisista ja lapsista.

Lähde?

Vierailija
42/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin äänestän persuja seuraavissakin vaaleissa.

terveisin nainen 64v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on vaikea ymmärtää, miksi sukupuolella pitäisi olla asian kanssa edes tekemistä. Todella huolestuttavaa, jos miehet eivät tuomitse tuollaista häirintää ja jopa väkivaltaa puolustelevaa ajattelua siinä missä naisetkin.

Hölmöä olisi tuomita jotain mitä ei ole edes lukenut. Yritin kyllä ladata tuon julkaisun, mutta ei onnistunut.

Vierailija
44/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein eilen aloituksen joka poistettiin.

"Sanokaa nyt minulle mitä naisvihamielistä politiikkaa persut ovat tehneet eduskunnassa?

Itse olen nähnyt todella paljon ihan henkilökohtaisesti mihin muiden puolueiden politiikka johtaa äärimmillään. Se on todella raakaa katsottavaa, siinä naisten, lasten, ja oikeastaan kaikkien oikeuksille voi heittää hyvästit.

Persuissa on idiootteja, niistä ei pääse eroon mikään muukaan puolue. Parhaiten voit vaikuttaa avaamalla suun idiootteja vastaan ja äänestämällä kunnollisia."

Suomessa ei äänestetä henkilöä vaan puoluetta ja puolue koostuu sen jäsenistä. Persut pitävät tätä henkilöä jäsenenään ja vielä sellaisena joka saa toimia heidän äänenään ajatushautomon muodossa.

Suomessa äänestetään henkilöä etkä vastannut kysymykseeni. Surullsita myös jos nuo ovat mielestäsi suurimmat ongelmat.

Jaahas, ja nyt meillä on täällä persu, joka ei ole kuullutkaan puoluekurista. Taas osoitus persujen tietämättömyydestä. Voithan sinä sitä henkilöä äänestää, mutta se sinun henkilösi äänestää juuri niin kuin puolue (Hallis) käskee. Ei yksittäinen kansanedustaja voi asioita äänestäjiensä mielen mukaiseksi muuttaa.

Vierailija
45/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut eivät mm. halunneet kiristyksiä raiskauslakiin. Kyllä tämä julkaisu on ihan linjassa sen politiikan kanssa mitä tekevät. Puheet toki sitten poikkeaa, kun puheissahan ovat niin huolissaan naisista ja lapsista.

Lähde?

No voi vittujen kevät. Tätä jauhettiin kaikissa uutisissa. Avaisit joskus edes jonkun lehden.

https://yle.fi/uutiset/3-10976824

Ah, olisit heti maininnut että kyse on tuosta Suostumushömpästä. Mutta etpä tietenkään maininnut koska tiesit itsekin sen olevan hömppää ja samalla jätit mainistematta että persut nimenomaan haluavat kiristyksiä.

Vierailija
46/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänestän niin kauan kunnes muutkin puolueet alkaa ottamaan oikeaa otetta maahan muuttoon. Kaiken lisäksi persujen talouspolitiikkakin olisi järkevää.

Sama. t. insinööriäiti

Vierailija
47/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me äänestetään persuja. Kohuja tulee ja menee, niinhän se on muissakin puolueissa.

T. Mieheni ja minä

Voin mielessäni kuvitella ulkonäkönne ja arvata koulutustason.

Mikäs ennakkoluuloinen rasisti sinä olet?

-ohis-

Vierailija
48/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me äänestetään persuja. Kohuja tulee ja menee, niinhän se on muissakin puolueissa.

T. Mieheni ja minä

Voin mielessäni kuvitella ulkonäkönne ja arvata koulutustason.

Samoin minä voin kuvitella sinun ulkonäkösi ja arvata koulutustason. t. insinööriäiti

Vierailija
49/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai saa, koska toinen vaihtoehto olisi sitten se etten äänestäisi ollenkaan ja mitäpä silloin äänioikeudellakaan tekisin? Ja koska minulle suomalaisnaisena se äänioikeus on taisteltu niin en ikinä jätä sitä käyttämättä.

N43

Vierailija
50/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde?

No voi vittujen kevät. Tätä jauhettiin kaikissa uutisissa. Avaisit joskus edes jonkun lehden.

https://yle.fi/uutiset/3-10976824

Oliko tämä sitä suostumus-pelleilyä? Aloitteen mukaan naiset olisivat ikuisia lapsia, tai jälkeenjäänneitä, jotka eivät kykene avamaan suutaan sanoakseen ei, jos eivät halua seksiä? Aivan sairasta seksismiä naisia kohtaan, ja tietenkin naisten kannalla ollaan, kun tuommoista suoltaa lakiehdotuksiin.

Vierailija
51/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin. Ainoa tolkun ihmisen puolue.

n40+

Vierailija
52/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein eilen aloituksen joka poistettiin.

"Sanokaa nyt minulle mitä naisvihamielistä politiikkaa persut ovat tehneet eduskunnassa?

Itse olen nähnyt todella paljon ihan henkilökohtaisesti mihin muiden puolueiden politiikka johtaa äärimmillään. Se on todella raakaa katsottavaa, siinä naisten, lasten, ja oikeastaan kaikkien oikeuksille voi heittää hyvästit.

Persuissa on idiootteja, niistä ei pääse eroon mikään muukaan puolue. Parhaiten voit vaikuttaa avaamalla suun idiootteja vastaan ja äänestämällä kunnollisia."

Suomessa ei äänestetä henkilöä vaan puoluetta ja puolue koostuu sen jäsenistä. Persut pitävät tätä henkilöä jäsenenään ja vielä sellaisena joka saa toimia heidän äänenään ajatushautomon muodossa.

Suomessa äänestetään henkilöä etkä vastannut kysymykseeni. Surullsita myös jos nuo ovat mielestäsi suurimmat ongelmat.

Jaahas, ja nyt meillä on täällä persu, joka ei ole kuullutkaan puoluekurista. Taas osoitus persujen tietämättömyydestä. Voithan sinä sitä henkilöä äänestää, mutta se sinun henkilösi äänestää juuri niin kuin puolue (Hallis) käskee. Ei yksittäinen kansanedustaja voi asioita äänestäjiensä mielen mukaiseksi muuttaa.

Jopa Soinin aikana jolloin puoluekuri oli kovempaa, äänestettiin omin päin.

Vierailija
53/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat halunneet kiristyksiä ja pidempiä tuomioita seksuaalirikoksiin.

Vierailija
54/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai saa, koska toinen vaihtoehto olisi sitten se etten äänestäisi ollenkaan ja mitäpä silloin äänioikeudellakaan tekisin? Ja koska minulle suomalaisnaisena se äänioikeus on taisteltu niin en ikinä jätä sitä käyttämättä.

N43

Ihan oikeasti, lue se kirja! Siellä sanotaan, että hysteria tulee kreikan kielen sanasta kohtu, ja että naiset eivät kykene ajattelemaan järkevästi tämän hysteriansa takia.

Eli naiset eivät voi olla järkeviä, koska heillä on kohtu. Feministien massahysteria johtuu siitä, että liian monella naisella on sekä äänioikeus että kohtu :D

Vierailija
55/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut haluaa tuhota kaiken hyvän mitä meillä on. Sivistyksen, koulutuksen, tasa-arvon. Naiset painetaan alas.

Kyllä se, mikä sen tuhoaa tulee ihan toisesta kulttuurista, mitä te tänne haalitte.

Vierailija
56/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajavat samanlaista epätasa-arvoa ja naisten lannistamista kuin tietyissä piireissä Lähi-Idässä.

Feministit, vihreät ja vassarit ajavat tätä, yrittävät tuoda sitä maahan oikein kunnolla. Ironisesti kyllä, niin yrittää osa oikeistostakin, kuten "Me tienataan tällä" Alexander Stubb, tai "Ottakaa kotini" Sipilä.

Vierailija
57/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut ja kiihkomushlimit ovat yllättävän samanlaisia naisasioissa 🥳

Mutta feministit ja vasurit ajavat samaa asiaa kuin kiihkomuslimit = is a isaatio. Vuosisadan ironia.

Vierailija
58/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole minkäänlaista ps kohua edes kuullut.

Artifisiaalista kohun luontia jälleen kerran on tehty?

En lue fake news paskaa.

Se on kyllä huomattu, että persujen äänestäjät eivät lue uutisia, eivätkä ole muutenkan tietoisia siitä, mitä maailmassa tapahtuu. Päässä kun on vain se yksi ajatus, jos sitä nyt edes ajatukseksi voi kutsua.

Normaali, aikaansa seuraava, yleissivistynyt ihminen ei edes harkitsisi persujen äänestämistä.

"En lue fake news paskaa": parhaat naurut tälle päivälle, kun persu sanoo näin.

Näitä kommentteja lukiessa ei voi kun ihmetellä kuinka ennakkoluuloisia ja ahdasmielisiä ei-persut on. 

Ja kyllä, persut saa ääneni myös jatkossa koska en esim tykkää lokeroida ja ylenkatsoa muita ihmisiä. Lisäksi persuilla on heittämällä älykkäin pj.

Vierailija
59/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

Ihan oikeasti, lue se kirja! Siellä sanotaan, että hysteria tulee kreikan kielen sanasta kohtu, ja että naiset eivät kykene ajattelemaan järkevästi tämän hysteriansa takia.

Eli naiset eivät voi olla järkeviä, koska heillä on kohtu. Feministien massahysteria johtuu siitä, että liian monella naisella on sekä äänioikeus että kohtu :D

Ainakin tämän vauhkoontuneen vuodatuksen perusteella voisi jo melkein epäillä, että tuossa ajatuspajan väitteessä on kuin onkin jotain perää ;-)

Vierailija
60/124 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua kenenkään - enkä persujen ajamaa islaminaatiota, jolla alistetaan naiset ja pidetään toisen luokan kansalaisina.