Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin paras aika viikosta tai mihin kellonaikaan paras sopia työhaastattelu?

Vierailija
13.06.2020 |

Tälläkin on merkitystä, uskoisin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan onkin, mutta ei yleispätevästi. Annoit liian vähäiset esitiedot asiassa.

Vierailija
2/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. Oikeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat haastattelut ovat yleensä olleet klo 9 tai 10 ti, ke tai to. Se on ollut hyvä käytäntö.

Vierailija
4/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole merkitystä. terveisin rekrytoija

Vierailija
5/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantai/lauantai iltana pienessä nousuhumalassa sovit sopivan haastattelun ajankohdan ja näin ollen annat heti itsestäsi aidon vaikutelman.

Vierailija
6/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en menisi näin kesällä perjantaina tai juhannusaattoa edeltävä päivä iltapäivällä enää haastatteluun. Oon joskus ollut ja selvästikään haastattelija ei ollut hirveen motivoitunut enää. Kertoi ensin itsestään lyhyesti, veti läpi liian pitkän yritysesittelyn ja kun tuli minun vuoro kertoa itsestäni (ei edes minuuttia), niin vaihtoi aihetta, ei kysellyt mitään muuta kuin kaksi kysymystä ja muuten vaan totesi pari asiaa työstä ja valinnasta ja se oli siinä. Kesto puoli tuntia. No se sitten oli siinä.

Vierailija
7/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perjantai/lauantai iltana pienessä nousuhumalassa sovit sopivan haastattelun ajankohdan ja näin ollen annat heti itsestäsi aidon vaikutelman.

Niin, en sovi muottiin, kun en käytä alkoholia.

Vierailija
8/8 |
13.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat haastattelut ovat yleensä olleet klo 9 tai 10 ti, ke tai to. Se on ollut hyvä käytäntö.

Mä menen myös mielummin aamupäivästä, silloin olen selkeesti pirteämpi ku8n iltapäivällä. Maanantait on aina työpaikalla kiireisiä ja perjantaina on jo kiire jonnekin tai tehdä työt ennen viikonloppua tai alkavaa lomaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi