Miten joillain voi hangata reidet yhteen? Kuinka iso pitää olla? IS:ssä juttu
Kommentit (94)
160 cm, 42 kg, sporttinen, ja reiteni hankaavat yhteen kävellessä. Ovat sen malliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen asettelu on väärä. Kysymyksen tulisi olla, että kuinka leveä ja minkä mallinen lantio pitää olla, että reidet EI hinkkaa yhteen?
Niinpä. Mulla vaatekoko noin 40 ja normaalipainoinen, ja kyllä hankaa.
No tuo onkin jo aika iso koko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleen että ne hankaa yhteen. Toisaaltaan minulla ei ole naisille tyypillisiä ratsastushousuja eli reiteni ei ole ulkoreinoista leveät.
Niinpä, eihän siihen tarvita kuin kapeahko lantio ja täydet reidet. Samat reidet ja leveämpi lantio - ei hankausta.
Näin siis käy, kun on miehen lantio ja naisen reidet, haha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silleen että ne hankaa yhteen. Toisaaltaan minulla ei ole naisille tyypillisiä ratsastushousuja eli reiteni ei ole ulkoreinoista leveät.
Niinpä, eihän siihen tarvita kuin kapeahko lantio ja täydet reidet. Samat reidet ja leveämpi lantio - ei hankausta.
Haha?
Ihmettelin itse myös reisien hinkkautumista yhteen. Eihän minulla niin ole tehnyt 35 vuoteen (iät 10-14 hinkkasi, olin lihava). Minä siis viimeiset 35 vuotta ollut painossa 55-58, pituus 171.
No nyt. Paino nyt 48 vuotiaana edelleen 56-58 (ja pituus sama) alkaa pikkuhiljaa hinkkaamaan.
Mitä on tapahtunut? No, aloitin ratsastamisen 2 v sitten ja viimeisen vuoden ratsastanut 3 krt/viikossa. Alkaa vaan nuo reidet vahvistumaan ja hinkkautumaan. Ei vielä paljon, mutta yläosasta jo koskettavat toisiaan. 2 vuotta sitten väliä oli 2 cm.
Lihasta minulla, mutta varmaan (koska aion jatkaa rakastamaani harrastusta reisivälinkin uhalla), kohta on tilanne, että hinkkaa.....
Eli ei välttämättä painosta kiinni.
F
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes iso, että hankautuu. Itse olen 170/55 ja hankaa silti. Johtuu askellusvirheestä.
😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kelju ajatus, että pitäisi voidella jotain linimenttiä reisiin, jotteivät hinkkautuisi rikki toisiaan vasten.
Sun kannattaa nyt ehkä googlata, mitä linimentti on ja mihin sotä käytetään.
Otatko aina kaiken kirjaimellisesti? Jos joku käskee sun pitää turpasi kiinni, alatko luennoida hevosista? Itse käsitin linimentin humoristisena heittona.
Meidän pikkuruisella ja hoikalla lapsella on hangannut ala-asteelta saakka. Harrastaa tanssia ja fudista ja on ruumiinrakenteeltaan keijukainen. Minulla, bmi 34, ei ole hangannut koskaan.
Ihan reisilihakset riittää. 14-kesäisillä niitä ei ole.
T:lihaksekaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai että "naisen reidet" ovat oletuksellisesti paksut? No eivätpä ole. Ja miehen lantio kapea.... ööööööööh... tsekkaapa vaikka Bile-Danin uusimmat kuvat, niin eipä pidä tämäkään stereotypia enää paikkaansa.
Ei mikään ihme jos hankaa kun sekin vähä mitä voisi kävellä liikutaan sähköpotkulauduilla ja ruokaa ei tehdä itse vaan woltataan sohvalta. Surullista
Kyllä minulla ja muijalla hankaa reidet aika usein yhteen.