Ei tämä normaalia ole että syyskuussa on kovia helteitä.
https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/4148a482-c0e2-409a-a028-80a0e4933…
Turussa ja Kaarinassa mitattiin torstaina 5. syyskuuta tasan 28 astetta. Syyskuun lämpöennätys on 6. syyskuuta vuonna 1968 Raumalla mitattu 28,8 astetta.
Ilmatieteen laitoksen mukaan lämpöennätyksiä paukkuu myös maailmanlaajuisesti, sillä viimeiset 12 kuukautta ovat olleet mittaushistorian lämpimin 12 kuukauden ajanjakso maailmalla.
-
Miettikää että parin viikon päästä on lokakuu, silloin tulee usein ensilumi maahan. Normaalisti syyskuussa on se +10 ja +20 asteen välillä lämpötilat, nyt ollu hellejaksoja ja katsoin säätiedotusta niin näyttäisi koko ensi viikko olevan myös yli +20c kelejä.
Kommentit (11)
On normaalia. Ei elokuusta ole vielä viikkoakaan. Ihmisillä on lyhyt muisti.
Vierailija kirjoitti:
Kohta siellä lukee että Venäjän "salainen ase" lähettää lämpöä Suomeen
xD
Ei kyllä tämä on ihan polttomoottoriautoilijoiden ja lihaa syövien ihmisten vika.
28 on tavallinen helle, eikä kova helle.
Sairasta! Kyllä huolettaa tämä sairas planeetta.
Vierailija kirjoitti:
28 on tavallinen helle, eikä kova helle.
Kova helle syyskuussa tämä on ja tätä on jo jatkunut pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xD
Ei kyllä tämä on ihan polttomoottoriautoilijoiden ja lihaa syövien ihmisten vika.
Mutta nehän ovat putinin vika, on monesti kerrottu. Ainoastaan sähköauto ei ole putinin vika. Paitsi kiinalainen sähköauto tietysti on.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta! Kyllä huolettaa tämä sairas planeetta.
*Sairas ihmiskunta, planeetassa ei ole mitään vikaa.
Olen pyytänyt ikitalvea, ensimmäinen vuosi on mini vesikausi.
Kesähelteet nyt vaan on perseestä, ja minä en usko Darwinismiin, vaan minä uskon Matrixiin.
Kaikista tulee talviversiot tilalle, ikäänkuin jääkarhut.
sähkö autojen valmistus ja kaivos toiminta pilaa ilmaston todella nopeasti.
On se vaikeata,,,,,,,,,, toivattavasti tänne Lappiin tulee lumi vasta joulukuussa..normaalisti puolessa välissä lokakuuta pysyvä lumi.Sais ilmasto lämmetä ja äkkiä.
xD