Miten joillain voi hangata reidet yhteen? Kuinka iso pitää olla? IS:ssä juttu
Kommentit (94)
Ei tarvii olla iso. Mutta ethän sä sitä halunnutkaan tietää, vaan sä haluat kiukutella.
Kysymyksen asettelu on väärä. Kysymyksen tulisi olla, että kuinka leveä ja minkä mallinen lantio pitää olla, että reidet EI hinkkaa yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes iso, että hankautuu. Itse olen 170/55 ja hankaa silti. Johtuu askellusvirheestä.
Mistä helv. askellusvirheestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse olla edes iso, että hankautuu. Itse olen 170/55 ja hankaa silti. Johtuu askellusvirheestä.
Miksi kysymyksessäsi on helv.?
Koolla ei ole tuohon mitään merkitystä. Esimerkiksi pitkän matkan juoksijat ovat erittäin hoikkia ihmisiä ja he kärsivät samasta ongelmasta.
Miten joku ihminen voi esittää kysymyksen aina niin negatiivisessa ja valmiiksi haukkumismielessä?
Onko sulla kaikki hyvin, ap? Ei oikein siltä vaikuta....
No ei minulla ainakaan hinkkaa. Miten pitäisi kävellä, että reidet osuu yhteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä, että askeltaessa (=kävellessä) jalat tai toinen niistä on virheellisessä asennossa. Ei mitenkään harvinainen asia.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen asettelu on väärä. Kysymyksen tulisi olla, että kuinka leveä ja minkä mallinen lantio pitää olla, että reidet EI hinkkaa yhteen?
Niinpä. Mulla vaatekoko noin 40 ja normaalipainoinen, ja kyllä hankaa.
Vierailija kirjoitti:
No ei minulla ainakaan hinkkaa. Miten pitäisi kävellä, että reidet osuu yhteen?
Ettei vain olisi niin, että ihmiset olisivat vartaloltaan eri mallisia?
Silleen että ne hankaa yhteen. Toisaaltaan minulla ei ole naisille tyypillisiä ratsastushousuja eli reiteni ei ole ulkoreinoista leveät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso hel. googlesta, jos ei ole tuttua perk!
Jos joku ei tiedä, että ihmisillä on monenlaisia jalkavaivoja, niin jalkaterissä, nilkoissa kuin polvissa, jopa niin vakavia, että ne leikataan, niin sehän on tuon ihmisen omaa tyhmyyttä.
Tuollaiset viat aiheuttavat kävelyssä ja juoksussa erilaisia onngelmia.
Ja kysymys oli todellakin tyhmä ja erittäin v:mainen.