Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Kommentit (967)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut tulisesti.
En usko että rakastan sillä tavalla koskaan enää, valitettavasti.
Pidän itseäni onnekkaana.
Niin minäkin, ja se oli helvettiä, kamalaa, ahdistavaa. En ymmärrä niitä, jotka haluavat kokea sen monta kertaa. Rakastuminen ei sopinut minulle, enkä todellakaan toivo sellasta tunnetta uudelleen, eikä siitä pelkoa olekaan.
Ei se aina ole samanlaista. Oikeastaan se on joka kerta vähän erilaista, koska ihmiset, joihin rakastut ovat erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lukenut Taru Sormusten Herrasta kirjat. Luulenpa, että jäi ensimmäiseksi ja viimeiseksi kerraksi.
Liian spesifi. Olemme me muutkin lukeneet kirjoja vain yhteen kertaan.
Jos olisit vain kerran elämässäsi ylipäätään lukenut kirjan, se olisi hyvä vastaus.
Ja aika moni on lukenut Sormustenherrat useaankin kertaan. Ihan hyvä vastaus siis tuokin siinä missä muutkin. Jos ruvetaan sinun linjallesi, melkein kaikkiin näistä voisi vastata "olemme me muutkin tehneet tuon vain yhteen kertaan, joten ei ole hyvä vastaus".
Mitä se moneen kertaan lukeminen tähän liittyy?
Ei minusta ole kiinnostavaa lukea jotain "olen vain kerran nähnyt Kirkan livenä" tai "olen vain kerran ajanut taksilla Rovaniemellä" -tyyppisiä vastauksia.
Onneksi tänne ei tarvitse kiinnostaa vain sinua kiinnostavia asioita. Sinä voit ihan itse valita ne kiinnostavat luettavaksi ja jättää loput lukematta. Jos olet ap, määrittele seuraavaan ketjuun tarkemmin mitä haluat ettei tarvitse jälkikäteen narista.
Saan kai silti kertoa mielipiteeni, vaikka kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä.
Saat toki, mutta ei järin fiksua ole tällaisessa yhteydessä. Tarkoitus kun oli vain listata asioita, ei nillittää toisten vastauksista.
Ööö... Ihan kuin et itse nillittäisi toisten vastauksista.
lAITTAKAA VAIN YKSI ASIA PER KOMMENTTI, NIIN VOI PEUKUTTAA JOS ON TEHNYT SAMAA, TAI EI OLE.
Harrastanut fifty shades of grey -tyyppistä seksiä. Ajatus oli eroottinen kirjan luettuani ja leffankin katsottuani, mutta toteutus jotain aika muuta. Ensin se lähti liikkeelle teinimäisellä kikatuksella, kun piti laittaa solmuja sieltä ja täältä. Molempia jotenkin nolotti. Sitten varsinainen toiminta sattui. Paikat puutui, ei kiertänyt veri, vatsamakkara pullahti aika epämielyttävästi köysien läpi ja kuuma steariini sattui. Miehen otteet koveni myös vähän liikaa, kun lopulta pääsi juttuun kiinni.
No tiedänpä sen, ettei ainakaan enää toiste.
Lentänyt fillarin ohjaustangon yli.
Siinä kävikin sitten vähän ikävästi. Olin ajelemassa tosi hienosti sujuneen maastopyörälenkin jälkeen kotia kohti, ja hoksasin että "hei, toi polku varmaan yhdistyy siihen polun päähän jonka näin tänne päin tullessa". Päätin ajaa polun läpi nähdäkseni oliko johtopäätökseni oikea.
Olin kuitenkin jo ihan eri mielentilassa kuin niitä vaikeita polkuja ajaessa ja päädyin tosi tyhmänhelpossa paikassa tökkäämään etupyörän jumiin ja lensin rintakehä edellä kalliolle. Refleksit kiskaisivat pään niin taakse kuin pystyy, ja oikean käden "pehmentämään iskua". Pään suojelu onnistui, käsivarsi sen sijaan kärsi vaurioita.
Oikean käden kyynärluusta murtui irti n. 4 cm pätkä, se pala johon ojentajalihas kiinnittyy. Kun tällin jälkeen henki alkoi taas kulkea ja totesin että pitäisi ajella n. 10 km kotio, hyppäsin pyörän selkään ja yritin nojata ohjaustankoon... ja sillä sekunnilla kehoni viestitti aivoilleni että "älä tee noin enää ikinä". Se ei tuntunut edes suoranaisesti kivulta. Ajelin kotiin yhdellä kädellä ja sain tuttavalta autokyydin lääkärille. Vasta röntgen-kuvan nähtyäni tajusin missä tilassa käsivarsi oli. Siinä sitä sitten oltiin puolisentoista tuntia leikkauspöydällä morfiinipöllyissä ja kolme viikkoa käsi kulmakipsissä.
Vierailija kirjoitti:
Niin mut mie olin samaan aikaan... mielenkiintoista ja mahtavaa olla yhdynnässä kahden miehen kanssa samaan aikaan.
Niin minäkin olin veljesten kanssa ihan samaan aikaan sängyssä. Siksi ällöttääkin. Muistan vieläkin kun ratsastin toisella ja tissit heilui, toinen veljes makasi vieressä ihailemassa ja puristelemassa tissiäni.. Kunnes vuoro vaihtui. Onneksi eivät sentään kahteen reikään tuupanneet kuten p.filmeissä. Mutta todella outoa että olen joutunut tollaseen tilanteeseen, ne molemmat miehet oli siis jo aiemmin tuttujani. Ihmettelen suuresti miten veljekset pystyy naimaan toistensa katsellessa.
Enkä pysty käsittämään että minä olen ollut tommosessa mukana. Taisin juoda väkeviä sinä iltana, vodka ei sovi mulle...
n48
Olen ollut yhden kerran jälki istunnossa yläasteella. Kiusattin biologian opettajaa joka suuttui.
Vierailija kirjoitti:
Ollu kahden miehen kanssa sängyssä
Hmmm...minä olen ainakin joka kerta miehen kanssa sängyssä nimenomaan kahden? Ei kaivata yleisöä...
Ajoin 120 km matkan polkupyörällä reppu selässä. Se reppu veti selän jotenkin niin käsittämättömään jumiin että teki suurinpiirtein mieli lopettaa oma elämä siihen paikkaan. Tuo matka sinänsä oli jo sarjassa "tehty, koettu", mutta ilman kuormaa selässä. Hämmästyttävä ero. On helppo uskoa että Paris - Brest - Paris -ajossa juomareppua käyttävät keskeyttävät n. 30% todennäköisemmin kuin ilman juomareppua ajavat.
tuli vahingos isolla kirjoitti:
lAITTAKAA VAIN YKSI ASIA PER KOMMENTTI, NIIN VOI PEUKUTTAA JOS ON TEHNYT SAMAA, TAI EI OLE.
Olen kyllä yläpeukuttanut sellaisiakin, jotka on vain hauskoja juttuja, vaikka ei itse olisi tehnytkään. Niin ovat muutkin tainneet peukuttaa. Tuo juttu miehestä joka ei muistanut saaneensa kakkosta on kerännyt monta peukkua, vaikka tuskin se kovin yleistä on...😁
käynyt autokoulun.
menettänyt neitsyyden.
saanut keskenmenon.
haudannut isän.
haudannut äidin.
käynyt miesgynellä.
useassa maassa käynyt kerran kussakin.
ottanut lopputilin.
syntynyt.
eronnut kirkosta.
ruvennut kummiksi.
onhan niitä vaikka mitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pissannut housuun, onneksi vain kerran :(
Varmaan lapsena? Ei kai aikuinen voi ainakaan vahingossa pissata housuunsa?
voi, voi hyvänen aika sentään
Minä olen varmaan pohjattoman tyhmä, kun en keksi mitään mitä en olisi tehnyt vähintään kahdesti. Jopa tupakkaa piti kokeilla toisenkin kerran vaikka ensimmäiselläkin kerralla oksensin. Rautaa nuolin lapsena pakkasella toistuvasti, koska se oli mielestäni kivaa...
Jaa, tuli sentään jotain mieleen:
- kieltäytynyt työpaikasta. Se olisi ollut ensimmäinen kesätyöpaikkani. Kesä oli jo niin pitkällä, että olin varma etten saa mitään, kun yhtäkkiä soitettiin että tuletko tuuraamaan loppukesäksi kun joku peruuttui. Menin paniikkiin ja vastasin valheellisesti: "Valitettavasti mulla on jo toinen kesätyöpaikka." Harmittaa vielä yli 20 vuotta myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
tuli vahingos isolla kirjoitti:
Olen kyllä yläpeukuttanut sellaisiakin, jotka on vain hauskoja juttuja, vaikka ei itse olisi tehnytkään. Niin ovat muutkin tainneet peukuttaa. Tuo juttu miehestä joka ei muistanut saaneensa kakkosta on kerännyt monta peukkua, vaikka tuskin se kovin yleistä on...😁
No niin no sitä tartkotin myös, jos on iso luettelo asioista, en voi tykätä jos joukossa onkin asia, joka on mielestäni kökkö. Eikä viitsi alapeukuttakaan jos joukossa on hauskojakin asioita.
Minusta vaan semmonen luettelointi on tylsää, paljon kivempaa kun keskitytään yhteen asiaan kerrallaan. Ettekste ny tajuuuuuuuuuuu. :)
Käynyt avannossa.