Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?

Vierailija
11.06.2020 |

Laittakaapas mietintämyssyt päähän. Laitan itsekin ja palailen muiden joukossa anonyymisti asiaan kun sen asian hoksaan.

Kommentit (967)

Vierailija
161/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöpynyt hotellissa Tukholmassa.

Samalla myös ainoa ulkomaanmatkani.

Vierailija
162/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynyt Eiffel-tornin huipulla.

Hienoa oli kokea sekin, vaan kerta riitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tuli vahingos isolla kirjoitti:

lAITTAKAA VAIN YKSI ASIA PER KOMMENTTI, NIIN VOI PEUKUTTAA JOS ON TEHNYT SAMAA, TAI EI OLE.

Olen kyllä yläpeukuttanut sellaisiakin, jotka on vain hauskoja juttuja, vaikka ei itse olisi tehnytkään. Niin ovat muutkin tainneet peukuttaa. Tuo juttu miehestä joka ei muistanut saaneensa kakkosta on kerännyt monta peukkua, vaikka tuskin se kovin yleistä on...😁

No niin no sitä tartkotin myös, jos on iso luettelo asioista, en voi tykätä jos joukossa onkin asia, joka on mielestäni kökkö. Eikä viitsi alapeukuttakaan jos joukossa on hauskojakin asioita.

Minusta vaan semmonen luettelointi on tylsää, paljon kivempaa kun keskitytään yhteen asiaan kerrallaan. Ettekste ny tajuuuuuuuuuuu. :)

Joo tajuuuuuuuuun, munkin mielestä luettelot on tylsiä! Mutta nyt jos Iltalehden kesätoimittaja ajattelee tekevänsä tilastoa siitä, mitä kaikkea suomalaiset tekevät vain kerran, ketju ei ole tilastollisesti paikkansa pitävä koska joukossa on heko heko hyvä juttu -peukutuksia. Niin kuin nyt Iltalehden jutut olisivat paikkansa pitäviä muutenkaan toisaalta...

Vierailija
164/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypännyt suohon.

Vierailija
165/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syönyt lehmän kieltä, koulussa, ala-asteella. En ymmärrä miten tollasta on voinut olla ruokana.

Ravintola-ala ei sitten ole ainakaan sun juttusi :D

Vierailija
166/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin Perussuomalaisia, toiste ei tarvi.

Vierailija
167/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelannut spiritismiä- lasi liikkui itsestään, kukaan ei siihen koskenut/ lasia liikuttanut. Enpä ole tuon jälkeen enää kaivannut sitä leikkiä, puistattaa vieläkin.

Vierailija
168/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajanut automaattivaihteisella autolla. Olin kuskina lähes 30 vuotta sitten. Eli tuon melkein 30 vuotta olen onnistunut olemaan ajamatta ja mikäli minusta riippuu, tulen olemaan myös loppuelämäni ajamatta automaatilla.

Vierailija
169/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyt syödä rapua. Ei onnistunut eli en ole edes ko. herkkua maistanut.

Vierailija
170/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polttanut tupakkaa

Käynyt treffeillä samansukupuolisen ihmisen kanssa

Valmistunut yliopistosta

Ollut hautajaisissa

Matkustanut Lappiin

Mennyt kihloihin

Ollut sairaalassa potilaana (syntyessäni)

Nukahtanut koulussa istualtaan pöytäni ääreen. Olin valvonut pikkutunneille jonkin kiinnostavan jutun parissa ja nukahdin kerran yläasteella kesken matikantehtävien tarkistuksen, mikä on minusta vieläkin saavutus, koska olen kärsinyt univaikeuksista koko myöhäisemmän ikäni. Opettaja herätti minut heiluttamalla pulpettiani, ja mua hävetti todella kovasti, koska olin normaalisti ahkera oppilas ja hänkin näytti aika pelästyneeltä, kun olin vain laonnut pulpettiani vasten yhtäkkiä.

Kaikista muista riittää kertakokemus, mutta Lappiin haluan käymään ja vielä monta kertaa! Ja toki jos joku läheinen kuolee, mieluummin menen hautajaisiin kuin jään pois.

Vierailija
171/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt haineväkeittoa. Huhhuh, myöhemmin ymmärsin, että epäeettistä moskaa.

Vierailija
172/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö sama tyyppi joka jatkuvasti tukkii keskustelun näillä tyhmillä aivoituksilla ja "vain yhden kerran":(

Vierailija
173/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt kupattavana, siis kupparilla.

Tuli kyllä ihan hyvä olo siitä, jopa painokin putosi pari kiloa.  

Mutta en halunnut mennä toista kertaa, kun piti olla alasti ja siis vain pyyhe pehvan päällä ja kuppari oli mies.  Ja mulla kauheet selluliitit reisissä.  Ihan kiva mies se oli, puheli kaikkea hauskaa siinä samalla.  Silti mulla oli koko ajan sellainen "ääk se näkee minkänäkönen mää olen" -tunne.

Vierailija
174/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syönyt etanoita (yksi oli pilaantunut...)

Vierailija
175/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelannut spiritismiä- lasi liikkui itsestään, kukaan ei siihen koskenut/ lasia liikuttanut. Enpä ole tuon jälkeen enää kaivannut sitä leikkiä, puistattaa vieläkin.

Nuorena olen tehnyt tuota samaa, mutta useammankin kerran.  Totta se on, se lasi liikkuu itsestään.  Se tarvitsee vain pienen voimanlähteen siitä ihmisestä, eli kevyen kosketuksen.  Mutta todistettu on, että se liikkuu myös täysin itsestään, se oli karmea kokemus, ja taisi olla viimeinen kerta mulle.  Lasi hyppäsi itsestään ikkunalaudalle pyörittyään ensin vinhasti siinä laudalla, niin nopeasti, että meidän sormet jäi kyydistä.  Ikkunalaudalta se palasi pöydälle ja kiiti sen pintaa pitkin lattialle, jonne se putosi alassuin.  Katsoimme sitä hölmistyneinä ja siinä silmiemme edessä se yhtäkkiä kaatui kyljelleen ikään kuin joku olisi sitä tönäissyt.

Taisimme suututtaa sen "pirun" tai minkälie demonin, en muista mitä sille sanoimme.  

Jotain outoa siinä jutussa on, koska kerran saimme siltä täysin nappiin meneviä vastauksia ja ne oli sellaista tietoa, mitä kukaan ei voinut tietää paitsi kaverini isoveli, joka tuli iltavuorosta kotiin juuri kun meillä pelattiin pirunpeliä.  Hän nauroi meille ja käski kysyä, että no montako tiettyä tuotetta saatiin tänään tehtyä töissä.  Lasi vastasi ja veli tarkasti muistikirjastaan, ja se oli oikein.  Hän antoi meille päivämääriä ja tarkasti kaikki sieltä kirjastaan, joka ikinen määrä meni oikein.  Veli sanoi höh, ja lähti pois.  Mekin katseltiin toisiamme ihmeissämme.  Yleensä ne vastaukset oli jotain ihan hulluja. 

Vierailija
176/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin varastetun aseen.

-mies

Vierailija
177/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esiintynyt saksalaisessa ekskrementtielokuvassa

Vierailija
178/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastin seksiä miehen kanssa joka paistoi itselleen aamulla kunnon kimkkumunakkaan ja minulle antoi puolikkaan koivun "koska naisen täytyy pitää itsensä kunnossa"

Vierailija
179/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastin seksiä miehen kanssa joka paistoi itselleen aamulla kunnon kimkkumunakkaan ja minulle antoi puolikkaan koivun "koska naisen täytyy pitää itsensä kunnossa"

Puolikkaan KIIVIN, ei koivun :D :D : D ap

Vierailija
180/967 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esiintynyt saksalaisessa ekskrementtielokuvassa

Ja vuorosanasi oli "ich komme, ich komme"?