Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Kommentit (967)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopettanut tupakoinnin 😎
Helppoa.Minä olen lopettanut monta kertaa. Aloittaminen on helpompaa kuin lopettaminen. En enää polta, mutta joskus taas voin vetää muutaman askin ja lopettaa sitten.
Juu, kato kun se ei oo lopettamista Mark Twain.
Käynyt diskossa. Häpeä siitä illasta on kestänyt läpi koko elämän.
Ollut kuumakivihieronnassa (palelin niin prkleesti, ei toista kertaa).
Käynyt ulkomailla. Laman lapsena kotona oli aina rahasta pulaa ja kirkon ruokakasseilla elettiin, joten ei ollut varaa käydä missään. Teininä en saanut kesätöitä, valmistuin amiksesta työttömäksi ja sain jotain viikon kahden pätkiä töitä 10€/h ja taas pari kuukautta työttömänä. Päädyin opiskelemaan ja taas pula rahasta tai no siihen oli jo tottunut. Kesätöiden saanti jälleen lähes mahdotonta Jyväskylä nimisessä opiskelijakaupungissa. Elelen edelleen niukasti ja nykyisin insinöörinä kuukausiliksasta jääkin 600-800€ yli joka kuukausi vaikka laitan säästöön joka palkasta heti tilipäivänä. Tuntuu vaan niin absurdilta laittaa joku 1000€ rahaa siihen, että olet viikon jossain etelässä, kun tuolla rahalla maksaa 2kk elämiset. Ja mitäpä minä sinkkuna yksin mihinkään edes lähtisinkään... Kerran siis käynyt työporukan kanssa Kööpenhaminassa, koska firma maksoi reissun.
Hypännyt laskuvarjolla, lentänyt kuumailmapallolla, ajanut moottoripyörällä (ilman korttia, mopoa ja skootteria ei lasketa), lasketellut.
Olen seurustellut vain kerran ja se kesti 21kk. Tämä tapahtui kun olin 26-27v ja tästäkin on jo nyt yli 5v
Rakastunut tulisesti.
En usko että rakastan sillä tavalla koskaan enää, valitettavasti.
Pidän itseäni onnekkaana.
Vierailija kirjoitti:
Rakastunut tulisesti.
En usko että rakastan sillä tavalla koskaan enää, valitettavasti.
Pidän itseäni onnekkaana.
Niin minäkin, ja se oli helvettiä, kamalaa, ahdistavaa. En ymmärrä niitä, jotka haluavat kokea sen monta kertaa. Rakastuminen ei sopinut minulle, enkä todellakaan toivo sellasta tunnetta uudelleen, eikä siitä pelkoa olekaan.
Minä olen lopettanut monta kertaa. Aloittaminen on helpompaa kuin lopettaminen. En enää polta, mutta joskus taas voin vetää muutaman askin ja lopettaa sitten.