Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Laittakaapas mietintämyssyt päähän. Laitan itsekin ja palailen muiden joukossa anonyymisti asiaan kun sen asian hoksaan.
Kommentit (967)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen lentänyt kaksipaikkaisella pienkoneella veljen kanssa joka ohjaimissa. Malmilta.
Nelipaikkaisella ja veljen sijaan naapuri. Paikka sama.
Kuusipaikkaisella ja veljen naapurin siat. Palkka sama.
Vierailija kirjoitti:
Lentänyt Maltaan v. 1999 nettituttavan luo viikoksi saadakseni seksiä. Koko viikkona miehellä ei seisonut...
😂 Voi ei.
Mennyt naimisiin
Mennyt kihloihin
Ollut sängyssä naisen kanssa (olen nainen)
Pannut perseeseen itseäni paskareissun yhteydessä.
Rakastunut (ollaan siis kyllä edelleenkin rakastuneita)
Menin vierailevan sirkuksen maailmanpyörään, ja n. 100 kg painavana silloin n. 55v naisena, tuntui niin heppoiselta laitteelta. Pysähtyi ylhäällä ja ajattelin, että kohta se hajoaa, olin yksin siinä penkillä, ohut kaide. Tuli alas niin työntekijälle, että päästää pois, en mene toista kierrosta. Omaa hölmöyttähän se oli. Nykyään kork. kummitusjunaan menisin.
Vierailija kirjoitti:
- mennyt naimisiin
- uskaltanut ryhtyä sijaisvanhemmaksi ja tullut lopulta meille sijoitetun vauvan ainoaksi läsnäolevaksi äidiksi (tämä erilainen reitti vanhemmuuteen tuntuu edelleen aivan erityiseltä lahjalta, ja ajattelen suurella lämmöllä lapseni syntymä-äitiä, vaikkei hän omasta tilanteestaan johtuen ole kyennyt vanhemmuuteen - hän teki rakkauden teon toivoessaan, että lapsi saisi meistä sijaisvanhemmista ihan oikean perheen)
Hieno kommentti.
Äidinrakkautta molemmilta äideiltä. 💕
Syönyt etanoita. Tai pikemminkin etanan, enempää en suostunut suuhuni laittamaan.
Niljakkaita penteleet ovat, yäks!!
Vierailija kirjoitti:
Hypännyt pimeässä kylmään virtaan.
Hyi. Sillalta?
Ollut kahden naisten kanssa kolmen kimpassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntynyt. Päässyt peruskoulusta. Päässyt ylioppilaaksi. Valmistunut diplomi-insinööriksi. Mennyt naimisiin.
Korjaan. Synnyin uudestaan 26-vuotiaana, kun tulin uskoon.
Samoin minä, 50-vuotiaana 😊.
Laitesukeltanut, benji hypännyt, mennyt naimisiin (edelleenkin ja toista kertaa ei tule), käynyt Turkissa ja Intiassa (toista kertaa ei tule). Nämä tulivat mieleeni, voi olla muitakin.
Yhdenillan juttu sekä synnyttänyt kaksoset. Nämä tilanteet eivät liity toisiinsa.
Wtf 🤪