Minkä asian/ Mitä olet tehnyt elämässäsi vain YHDEN kerran?
Laittakaapas mietintämyssyt päähän. Laitan itsekin ja palailen muiden joukossa anonyymisti asiaan kun sen asian hoksaan.
Kommentit (967)
Ostanut kukkia. Lähettänyt kullikuvan.
Kohdun ulkoinen raskaus. Siis kerran.
Laitoin kielen kylmään metallitankoon pakkasella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menettänyt neitsyyteni.
Harvempi kokee tämän usean kerran 🤭
Riippuu vähän mitä neitsyyden menetys tarkoittaa. Jos se on pippeliä pilluun niin sitä ei kai voi tehdä kuin yhden kerran ensi kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Syönyt lehmän kieltä, koulussa, ala-asteella. En ymmärrä miten tollasta on voinut olla ruokana.
Herkullista oikein valmistettuna
Yrittänyt sukeltaa.
Paino sanalla yrittänyt. Koska en sitten oikeasti uskaltanut, niin se jäi vain parin tunnin mittaiseen sukelluskurssiin.
Olen syntynyt. Sitä ei voi tehdä kahdesti - kaikkea muuta voi. No, kuolla tietysti - mutta siitä en todnäk tule kertomaan - hahahahhaaa
Myin neitsyyteni eniten maksaneelle.
olen ostanut vanhan autoni takaisin kerran.
immenkalvon poksautin useista tytöistä nuorempana alta sata kuitenkin
terkkuja likoille
Juonut itseni niin humalaan että muisti meni ja oksensin. Tämä 18-vuotiaana. Nyt olen 46 eikä tuollaista ole enää tapahtunut. Juon alkoa hyvin vähän.
Saanut potkut. Saas nähdä jääkö yhteen.
En jäänyt odottamaan uutta kuulaa, monet jäi.
Hölmöt.
Tullut äidiksi. Uskokaa, ettei kukaan voi tulla äidiksi tai isäksi toista, kolmatta tai neljättäkään kertaa.
Käynyt stand-up esityksessä viimeistä kertaa.
Käynyt maksullisen naisen luona asiakkaana. Paikkana 90-luvun Tallinna ja ihka oikea perinteinen ilotalo.
Oli mukavaa, nuori nainen puhui vain venäjää, ja itsekin olin vasta alle 30v jantteri.
Nyt kun oikein muistelee, ehkä pitäisi koittaa joskus uudestaan (ja varata sinisiä karkkeja mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
Harrastanut seksiä kahden miehen kans.
Ollut sivusuhteessa avioliiton aikana.
Lumppu.
Eronnut. En enää ikinä halua olla miehen kanssa samassa huushollissa. Kamalaaa...
Kahden tai kahden, kaksi eri asiaa, onko ollut kahdestaan jonkun miehen kanssa tai yksinään kahden miehen kanssa. Ei pitäisi käyttää kahden sanaa väärin.