Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käykö muille koskaan näin kun mies hoitaa kauppaostokset

Vierailija
11.06.2020 |

Pyydätte esimerkiksi tuomaan tuorejuustoa, tuokin sulatejuustoa.
Grillisipsit on sama kuin juustonaksut, ym.
Tämä alkaa olla jo todella häiritsevää, kun joka ikinen kerta saa jotain muuta kuin on pyytänyt.
Eikö kuuntele/välitä vai ei ymmärrä ettei sitä sulatejuustoa voi käyttää samaan tarkoitukseen kuin tuorejuustoa.
Menee hermot!
Ja kaupassa käyn myös itse, mutta tämä tapahtuu jokaisella miehen kauppavuorolla.

Kommentit (468)

Vierailija
161/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyysin tuomaan kiivejä, sain avokadoja. Ja vastaavaa jatkuvasti. Mies käy meillä pääsääntöisesti kaupassa, koska meillä on lapsi, jota ei voi ottaa kauppaan mukaan ja mies ennemmin menee kauppaa kuin jää lapsen kanssa.

No, mitä sitten? Miehes halusi avokadoja ja osti niitä.

Elikkä jos vieraille tarjotussa on kakun päällä kiiviviipaleiden siasta avokadoviipaleita, se on ihan ok kun se oli miehen mieltymys. Selvä.

Vierailija
162/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei voileipäkakku oo mikään juustokakku :D katoppa ny oikein googlesta mitä juustokakku tarkottaa

Onko voileipäkakku voileipäkakku, jos siinä ei ole voita?

Mä haluan raikkaat voileivät enkä mitään suttuista voileipäkoskenlaskijakakkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävi alussa. Oppi kyllä nopeasti. Laitoin aluksi kauppalistan kuvien kera.

Samoin hän tekee minulle, jos pyytää tuomaan moottoriöljyä, pyyhkijänsulat yms.

Itse olen myös laittanut kuvat mukaan, mutta silti ei toimi.

Miehen kauppavuorolla ei voi ikinä suunnitella mitään erikoisempaa ruokaa, koska jättää aineksia ostamatta tai tuo päinvastaiset.

Tai jos listassa lukee Sprite, sanoo ettei löytänyt sitä joten ei ottanut mitään. Ei siis muista/tiedä minkä voisi ottaa korvaavana. Omat erikois oluet kyllä aina löytää, oli merkki miten erikoinen tahansa.

Eikä kyseessä ole mikään kovin tuore suhde, itse ainakin muistan mistä muusta mies tykkää jos en löydä ykkösvaihtoehtoa.

Ap

Meilläkin oli ennen noin. Opin sitten antamaan aina vaihtoehdon. Ja tarkasti merkin ja muut tiedot.

Miehiä ei vaan ilmeisesti kiinnosta pätkän vertaa muiden asiat paitsi omansa. Miehelle mies tulee aina ensin! Tämän kun muistaa niin miehen kanssa pärjää.

Vierailija
164/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysin tuomaan kiivejä, sain avokadoja. Ja vastaavaa jatkuvasti. Mies käy meillä pääsääntöisesti kaupassa, koska meillä on lapsi, jota ei voi ottaa kauppaan mukaan ja mies ennemmin menee kauppaa kuin jää lapsen kanssa.

Kannattaisko siirtyä nettitilaukseen.itse teet tilauksen ja Mies käy noutamassa.

Vierailija
165/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies valittaa samaa kuin ap. Laittaa minut kauppaan ostamaan brandya ja sitten tuon konjakkia. Harmittaa isosti.

Mies tilasi jotain hyvää Whiskyä, mutta päätinkin ostaa kuoharia, jota hän inhoaa. 

Vierailija
166/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mä käyn meillä pääsääntöisesti kaupassa ja jos mies käy, niin hän ostaa kyllä mitä olen pyytänyt. Jos pyydän jotain mitä en voi olettaa miehen tietävän, niin joko selitän asian perusteellisesti (esim jonkun shampoon, hoitoaineen tms osto) tai sitten suosiolla jätän sen siihen kertaan kun käyn itse kaupassa. Jos mies selityksistä huolimatta tuo väärän tuotteen, en viitsi valittaa asiasta sillä tiedän että mies on oikeasti yrittänyt.

Corona-ajassa kaikkein stressaavinta mulle on ollut just se että mies on joutunut käymään yksin kaupassa - meillä on vauva plus mulla ei ajokorttia. Yrittää parhaansa mutta ei vaan muista tarkistaa päiväyksiä, hintoja ja tarjouksia. Hevi osastolle selitän tosi tarkkaan millasia kasviksia kannattaa ostaa (halpoja koska usein kausituotteet on halpoja) mutta ei se tuu miehelle selkäytimestä niin kun itselle. Rahaa menee enemmän ja hävikkiä tulee. Yks päivä toi kolme leipää joissa päiväys kolmen päivän päässä, sanoin n ätisti että vois vähän kattoa päiväyksiä kun pakkanenkin on täynnä eikä mahdu sinne niin sai melkein hermoromahduksen. Yritys hyvä kymmenen mutta toivottavasti pääsen pian taas itse kauppaan...

Vierailija
167/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mä käyn meillä pääsääntöisesti kaupassa ja jos mies käy, niin hän ostaa kyllä mitä olen pyytänyt. Jos pyydän jotain mitä en voi olettaa miehen tietävän, niin joko selitän asian perusteellisesti (esim jonkun shampoon, hoitoaineen tms osto) tai sitten suosiolla jätän sen siihen kertaan kun käyn itse kaupassa. Jos mies selityksistä huolimatta tuo väärän tuotteen, en viitsi valittaa asiasta sillä tiedän että mies on oikeasti yrittänyt.

Corona-ajassa kaikkein stressaavinta mulle on ollut just se että mies on joutunut käymään yksin kaupassa - meillä on vauva plus mulla ei ajokorttia. Yrittää parhaansa mutta ei vaan muista tarkistaa päiväyksiä, hintoja ja tarjouksia. Hevi osastolle selitän tosi tarkkaan millasia kasviksia kannattaa ostaa (halpoja koska usein kausituotteet on halpoja) mutta ei se tuu miehelle selkäytimestä niin kun itselle. Rahaa menee enemmän ja hävikkiä tulee. Yks päivä toi kolme leipää joissa päiväys kolmen päivän päässä, sanoin n ätisti että vois vähän kattoa päiväyksiä kun pakkanenkin on täynnä eikä mahdu sinne niin sai melkein hermoromahduksen. Yritys hyvä kymmenen mutta toivottavasti pääsen pian taas itse kauppaan...

Miksi ette ole käynyt yhdessä kaupassa aiemmin? Me ollaan miehen kanssa aina käyty yhdessä ja suunniteltu viikon syömiset. 

Vierailija
168/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te näitä helmiä löydätte? Täällä olis vapaana 33v sinkkumies, joka osaa käydä kaupassa ja uskaltaa kaupan henkilökunnalta kysyä mistä löytyy avokado tai juuriharja 👍 Jos ostoslistaan on kirjoitettu niin kyllä se tuota pitäisi aikuisen ihmisen osata ostaa 🤔

M33

Vierailija
169/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä te näitä helmiä löydätte? Täällä olis vapaana 33v sinkkumies, joka osaa käydä kaupassa ja uskaltaa kaupan henkilökunnalta kysyä mistä löytyy avokado tai juuriharja 👍 Jos ostoslistaan on kirjoitettu niin kyllä se tuota pitäisi aikuisen ihmisen osata ostaa 🤔

M33

Ah, maalaisjärkimies! Melkein vajosin jo epätoivoon. :)

Vierailija
170/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kauppavuorolla ei voi ikinä suunnitella mitään erikoisempaa ruokaa, koska jättää aineksia ostamatta tai tuo päinvastaiset.

Tai jos listassa lukee Sprite, sanoo ettei löytänyt sitä joten ei ottanut mitään. Ei siis muista/tiedä minkä voisi ottaa korvaavana. Omat erikois oluet kyllä aina löytää, oli merkki miten erikoinen tahansa.

Eikä kyseessä ole mikään kovin tuore suhde, itse ainakin muistan mistä muusta mies tykkää jos en löydä ykkösvaihtoehtoa.

Ap

VMP. Provopaska.

Vierailija
171/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M33

Siinä sitten kassatytön kanssa pohditte mikä on  rapea salaatti. Ihana siideri. laivastonsininen pyyhe . siskon mielisipsit jne.

Vierailija
172/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen piti tuoda kaakeliharja, ja se toi juuresharjan 😄

Vierailija
173/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä menen välillä itse kauppaan ostoslistan kanssa ja unohdan silti tyyliin 2 tärkeintä asiaa.

Vierailija
174/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse teen molemmat kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisko siirtyä nettitilaukseen.itse teet tilauksen ja Mies käy noutamassa.

Ei käy, liian suuri riski saada huonolla päiväyksellä olevaa lihaa. Tai hevit on joko ylikypsiä tai raakoja. Siis en laita mistäköön hedelmäostoksille, mutta kyllä hänen pitää jonkun esim. tietyn juuston tai pakasteen ostamisesta suoriutua.

Vierailija
175/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei edes suostu menemään kauppaan yksin. Koskaan. Väittää, että ei osaa etsiä niitä tuotteita edes kauppalistan kanssa. Niin varmaan.

Vierailija
176/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

VMP. Provopaska.

Mun mies on ihan samanlainen poikkeuksena, että jättää oluet valitsematta, mutta oikean maitolaadun kyllä löytää itselleen.

Vierailija
177/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette ole käynyt yhdessä kaupassa aiemmin? Me ollaan miehen kanssa aina käyty yhdessä ja suunniteltu viikon syömiset. 

On käyty yhdessä, se on ollut aina sellaista että viisi minuuttia mies jaksaa auttaa, hakee listan tavaroita, sitten häviää jonnekin peli/dvd osastolle ja mä jatkan. Jossain vaiheessa mies ilmaantuu taas ja lappaa kärryyn jotain karkkeja. Ja sit alkaa se 'tylsää, aina sulla menee kaupassa niin kauan'. Mies ostais aina vaan yhden päivän ruuat ja sit hokee mulle että aina sä haluut mennä kauppaan kun ehdotan ett mentäiskö autolla se viikottainen ostosreissu... Joo sillä on adhd, niin on kyllä mullakin mut itse olen opetellut toimimaan sen kanssa...

Vierailija
178/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse just viime viikolla lähdin ostamaan margariinia. Kaupasta ulos tullessa mulla oli kassissa 5 muuta tavaraa, mutta se margariini edelleen kaupan hyllyllä.

Vierailija
179/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meilläkin oli ennen noin. Opin sitten antamaan aina vaihtoehdon. Ja tarkasti merkin ja muut tiedot.

Miehiä ei vaan ilmeisesti kiinnosta pätkän vertaa muiden asiat paitsi omansa. Miehelle mies tulee aina ensin! Tämän kun muistaa niin miehen kanssa pärjää.

Aika raju yleistys. Itse tilanteessam jossa tiettyä tarkasti ilmoitettua tavaraa ei löydy, jätän ostamatta ennekuin ostan jonkun "korvikkeen". Tämä tilanteessa, jossa toista ei saa esim. puhelimella kiinni.

Eli ennen ilman kuin päin pers*ttä.

Vierailija
180/468 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Siinä sitten kassatytön kanssa pohditte mikä on  rapea salaatti. Ihana siideri. laivastonsininen pyyhe . siskon mielisipsit jne.

Saattaa olla, että tykästyvät toisiinsa kassatytön kanssa, jos kovastikin pohtivat.