Käykö muille koskaan näin kun mies hoitaa kauppaostokset
Pyydätte esimerkiksi tuomaan tuorejuustoa, tuokin sulatejuustoa.
Grillisipsit on sama kuin juustonaksut, ym.
Tämä alkaa olla jo todella häiritsevää, kun joka ikinen kerta saa jotain muuta kuin on pyytänyt.
Eikö kuuntele/välitä vai ei ymmärrä ettei sitä sulatejuustoa voi käyttää samaan tarkoitukseen kuin tuorejuustoa.
Menee hermot!
Ja kaupassa käyn myös itse, mutta tämä tapahtuu jokaisella miehen kauppavuorolla.
Kommentit (468)
Vierailija kirjoitti:
Ei käy....mies tekee meillä aina ruokaostokset.
Mun puolesta saa ostaa mitä haluaa..
Mulle kelpaa kaikki, pääasia, ettei mun tarvii lähteä kauppaan👍
Täällä sama. Turhaa ei nillitetä kumpikaan. Elämä huomattavasti helpompaa näin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehiä saa haukkua.
Millainenkohan täällä poru syntyisi, jos otsikkona olisikin "Kun nainen vaihtaa renkaat"?
Mitä porua tuosta pitäisi syntyä? Vaihdan kahdesti vuodessa. Niin? Yhtä jännittävä otsikko kuin vaikkapa "Kun ihminen lukee kirjaa".
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan täällä poru syntyisi, jos otsikkona olisikin "Kun nainen vaihtaa renkaat"?
Normaaleissa talouksissa käydään vuosittain ruokakaupassa noin 50-100 kertaa ja syödään noin 1000 kertaa vuodessa, auton renkaat vaihdetaan kahdesti. Et näe näissä mitään eroa? Ja kuka tahansa oppii vaihtamaan renkaat, naisille se on ehkä hankalampaa siksi, että fyysinen voima ei riitä renkaiden käsittelyyn.
Työvuoron mukaan kauppaan kirjoitti:
Ymmärrän kyllä alkuperäistä kirjoittajaa. Mieheni äskettäin pyysi laittamaan "sitä tosi hyvää mitä viime viikonloppunakin", jolloin itse olin käynyt kaupassa. Laitoin lapulle tarvikkeet, ja ne olivat sitten jotain sinne päin ja osa puuttui. No sävelsin ruoan sitten niistä aineista. Arvatkaas, mitä sanoin, kun ukko moitti ruokaa, että "sä et sit osaa mitään tehdä oikein".
Vääriä ostoksia tulee usein, ja syynä on se, että ei löytänyt. On kuulemma niin nöyryttävää pyytää henkilökunnalta apua. Meillä on pieni mutta hyvinvarustettu kauppa, jossa henkilökuntaa aina hyllyjen välissä saavutettavissa.
Tottakai miehet saavat ostaa myös sitä, mistä itse tykkäävät (miehen mieltymysten mukaanhan lista nytkin oli laadittu, ei minun), mutta jos haluavat nimenomaan jotain tiettyä ruokaa samalla tavalla tehtynä kun ennenkin, niin paras oppia ostamaan listan mukaan.
Siis ymmärsinkö mä nyt tän oikein.. Kehtaako joku ensin pyytää toista tekemään ruokaa x, sitten ei itse tuo siihen tarvittavia aineita niin kun on yhdessä sovittu, ja vielä antaa palautetta, että ei tää oo samanlaista ku viimeks?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaleissa talouksissa käydään vuosittain ruokakaupassa noin 50-100 kertaa ja syödään noin 1000 kertaa vuodessa, auton renkaat vaihdetaan kahdesti. Et näe näissä mitään eroa? Ja kuka tahansa oppii vaihtamaan renkaat, naisille se on ehkä hankalampaa siksi, että fyysinen voima ei riitä renkaiden käsittelyyn.
Miten niin ei riitä? Harjoittele.
Mukavaa työllistää. Olla osana Suomen talouden kuntoon saattamista.