Käykö muille koskaan näin kun mies hoitaa kauppaostokset
Pyydätte esimerkiksi tuomaan tuorejuustoa, tuokin sulatejuustoa.
Grillisipsit on sama kuin juustonaksut, ym.
Tämä alkaa olla jo todella häiritsevää, kun joka ikinen kerta saa jotain muuta kuin on pyytänyt.
Eikö kuuntele/välitä vai ei ymmärrä ettei sitä sulatejuustoa voi käyttää samaan tarkoitukseen kuin tuorejuustoa.
Menee hermot!
Ja kaupassa käyn myös itse, mutta tämä tapahtuu jokaisella miehen kauppavuorolla.
Kommentit (468)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Klassikkoja" vuosien varrelta:
kondensoitu maito, 1 purkki -> tölkki hyla-maitoa
Rosamunda-perunoita -> peruna-sipuli-sekoitusta pakasteena
kesäkurpitsa -> hunajameloni
tummaa suklaata -> lontoonraesuklaata
lattiakaivosuodatin -> tiskirättejä
😂
Nämä menevät samaan sarjaan kuin kaverin miehen onnistunein kauppareissu. Kaveri oli sanonut, että osta [ainesten x ja y] lisäksi eväshedelmiä, ovat loppu. Tällä miehellä itsellään siis oli tapana ottaa joka päivä töihin mukaan omena, banaani tai vastaava. Miehen palattua kaupasta kaveri tyhjensi ostoskassin, josta ainesten x ja y jälkeen löytyi... yksi juuriselleri.
Kaveri kysyi naurunkyyneleiden lomassa mieheltään, että tämän sitten meinasit ottaa huomenna evääksi, vai? "No en, kun omenan tai banaanin," vastasi mies... Ei ollut juuriselleri muuttunut kummaksikaan seuraavaan aamuun mennessä.
Mun mies taas kerran kehui, kun ei ole uusia kalsareita tarvinnut ostaa viiteen vuoteen. Olen itse siis heittänyt kuluneita pois ja ostanut uusia tilalle säännöllisesti, mies on ilmeisesti koko ajan luullut että kalsarit vaan pysyvät uudenveroisina vuodesta toiseen :D Ajattele kun eroaisimme ja mies kohta huomaisi, että hänen kalsarinsa alkavat rapistua eikä vaatekaappiin ilmestykään uusia! Mistä uusia vaatteita saa jos ei omasta kaapista D:
Miksi ihmeessä joku ostaa miehelle kalsareita tai vaatteita?
Miksi ei?
Koska en ymmärrä miksi pitäisi.
Emmännän mielestä tulee syödä vanhat leivät ensin pois. Ok.
Tuon uutta leipää ja syömme sen vanhan leivän pois.
Ja huomenna tuo uusi leipä on vanhaa. Syömme siis aina vanhaa leipää, eikä koskaan tuoretta.
En viitsi enää tapella ja Eroan!
Vierailija kirjoitti:
"näin minä makaan palstalla ja haukun miestäni, joka elättää minua"
t. kaikki palstan naiset
Ja sinä, jota elättää äiti. Harmi, ettei isäsi käyttänyt kortsua. Olikohan ne liian isoja? Katsopa housuihisi, vaiva saattaa olla periytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähettäkää nainen rautakauppaan kauppalistan kanssa, siitä vasta hauskaa seuraakin.
Ihanaa yleistämistä ;) Mä just eilen koulutin nelikymppisiä rautakaupan työntekijämiehiä niiden omista tuotteista. Huuli pyöreänä opettelivat.
Voin kuvitella kun naisen logiikalla koulutetaan. Hyvät naurut ovat myyjät saaneet.
Ei, kyllä ne ihan oppi siinä. Sehän mun pointti olikin. Tietävät nyt jotakin mitä eivät tienneet vielä ennen kuin kävin siellä. Ja joku kysyi että mikä tuote: eristeet. Ihan turhaa yleistää "naiset", kun poikkeuksiakin on :)
Kerroit varmaan eristeistä, että villa pitää pestä 30 asteessa linkoamatta.
Onpa sussa paljon vihaa ja halveksuntaa :D Loppuiko argumentit?
Ei ulipojalla ole mitään argumentteja. Hänellähän on ulkoneva virtsaputki ja siksi meidän tulee kumartaa häntä maahan asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähettäkää nainen rautakauppaan kauppalistan kanssa, siitä vasta hauskaa seuraakin.
Nainen yleensä osaa pyytää täsmennystä, jos ei ole varma mitä joku tietty asia tarkoittaa. Joku satunnainen rautakauppareissu tai moottoriöljyn ostaminen (mitä tässä yhteydessä myös usein tarjotaan) ei helv. soikoon ole sama kuin päivittäiset ruokaostokset. Ihminen joka ei osaa ostaa sitä margariinia mitä itsekin syö päivittäin, on yksinkertaisesti vajaaälyinen.
Miten vaikeaa teille naisille on pyytää sitä vihreää oivariinia? tai vaasan ruispaloja?
Jos perheessä on syöty vuosikausia samaa margariinia ja samaa leipää, niin miksi vielä naisen pitää erikseen sanoa millaisia pitää ostaa?
Koska mies ei ole älyllisesti normaali?
Pyysin vaimoani tuomaan kaupasta jakorasian, sanoi että sinulla on jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"näin minä makaan palstalla ja haukun miestäni, joka elättää minua"
t. kaikki palstan naiset
Ja sinä, jota elättää äiti. Harmi, ettei isäsi käyttänyt kortsua. Olikohan ne liian isoja? Katsopa housuihisi, vaiva saattaa olla periytynyt.
Onko valaalta loppunut siideri vai miksi noin kiukuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen yleensä osaa pyytää täsmennystä, jos ei ole varma mitä joku tietty asia tarkoittaa. Joku satunnainen rautakauppareissu tai moottoriöljyn ostaminen (mitä tässä yhteydessä myös usein tarjotaan) ei helv. soikoon ole sama kuin päivittäiset ruokaostokset. Ihminen joka ei osaa ostaa sitä margariinia mitä itsekin syö päivittäin, on yksinkertaisesti vajaaälyinen.
Miten vaikeaa teille naisille on pyytää sitä vihreää oivariinia? tai vaasan ruispaloja?
Jos perheessä on syöty vuosikausia samaa margariinia ja samaa leipää, niin miksi vielä naisen pitää erikseen sanoa millaisia pitää ostaa?
eli ennemmin tuhlaatte perheenne rahaa vääriin ostoksiin, kuin ilmoitatte haluavanne vihreää oivariinia?
miksi?
Elä vihreällä Oivariinilla (ja antipsykootilla) jos haluat, ei minua haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tästähän tuli hauska ketju tuon vänkyttäjän ansioista :D kohta sillä raivotessa räjähtää pää, possauhdus varmaan kuuluu tänne asti.
Se on varmaan sama, joka väitti, ettei naiset osaa taloa rakentaa. Lisäksi sen mielestä itse tarkoittaa samaa kuin yksin. Vähän huono mm. äidinkielessä, joten symppaa kovasti noita miesparkoja, jotka menevät itselleen ruoka-aineita ostamaan ja tyrivät...
Silloin se riehui noin kuuteen asti illalla ja sai bännit. Sitä ennen meni nimittelyn tasolle, jolla se nyt on ollut jo useita tunteja.
Ahdistui persujen vastoinkäymisistä ja kostaa nyt naisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän tuli hauska ketju tuon vänkyttäjän ansioista :D kohta sillä raivotessa räjähtää pää, possauhdus varmaan kuuluu tänne asti.
Ainahan se raivoaa tuolla tavalla, jos joku kehtaa mainita otsikossa sanan MIES :D Miltä mahtaa tuntua olla noin vihainen koko ajan?
Ainut tapa VOIMAANTUA ja tuntea itsensä mieheksi tuollaisena ressukkana on käyttäytyä paskasti naisia kohtaan. Hänellä varmaan seisoo koko viisisenttisessä komeudessaan.
Kohta menee nyhtämään sitä vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää käydä itse kaupassa?
Miksei voi odottaa, että se toinenkin aikuinen tekee jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tämä jankuttaja ei ole aikuinen. Hän samaistuu miehiin sellaisella oudolla tavalla kuin 12-vuotias ikäisekseenkin hidas ja lapsellinen vain voi.
Mä olen pyytänyt tuomaan naudan sisäfilettä, ja mitä on tullut: naudan sisäpaistia, naudan ulkofilettä, porsaan sisäfilettä... ja useamman kerran. On kyllä vähän nuuka, joten saattaa johtua siitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselle jos toinen ei käy hakemassa kaupasta mitä pyydetään hän ei tee mitään muutakaan. Onko tuo vieläpä puoliso, jos niin miksi?
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan miehen kanssa käyty aina yhdessä kaupassa, Nyt ihmetyttää, että ihanko tosissaan yleensä vaimot vain käy kaupassa?
Mites nyt korona-aikaan, kumpi on käynyt?
Vierailija kirjoitti:
Olen aina luullut että tuorejuusto ja sulatejuusto ovat yksi ja sama asia 🙄. Molempia voi laittaa leivän päälle ja sulattaa ruokaan, eli mikä on ero?
T. N40
Eikö sulatejuusto ole tehty kaikenlaisista emmentalien, edamien ynnä muiden jämäpaloista, lisäämällä jotain kivaa "sulate" kemikaalia? Kun taas tuorejuusto on ihan aidosti maidosta juustoksi tehtyä, ja toisaalta vähemmän "juustoisen" makuista kuin sulatejuusto?
M/40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ollaan miehen kanssa käyty aina yhdessä kaupassa, Nyt ihmetyttää, että ihanko tosissaan yleensä vaimot vain käy kaupassa?
Mites nyt korona-aikaan, kumpi on käynyt?
Jompi kumpi välillä yhdessä.
sinä mitää emäntää ole koskaan nähnytkään, poika
m50+