Kauheimmat,oudoimmat NAAPURIT-vertaistukiketju!
Entisessä kodissa eräs uskovainen mummo pölli halloween koristeeni,mitään en voinut todistaa mutta tiesin.
Ja nykyisessä taas naapuri valittaa kun koiramme haukkuu. Meillä ei ole koiraa.
Kommentit (28)
Mul oli kauan sitte pari hullua ukkoa naapurina. Eivät olleet pari, vaan ystävät. Sit toinen muutti veke, ja se jäi yksin. Sitte myöhemmin eräänä yönä n. kello 22:10 tai jotakin, se alko huudattaa jotakin ihme melua ja Ulinaa.....mitä lie ollut. Sit se joutuu ite muutetaan veke. Lisäks se tykkäs käyttää MUN takapihaani, ku se kävi ties missä kesät talvet. Kerran se jopa kehtas jättää oman joponsa mun pihalle ! Lisäks se haisi ihan kauheeta, poltteli koko ajan. Että hävetti. Sit muutin ite pois. Pakosta. MUutin lähelle. Sieltäki tuli lähtö mulle melko lailla tasan 3 vuotta myöhemmin. Siel ei ollu mitään sen kummempaa kuin, että alakerran nuoriso taisi olla huumeiden yms käyttäjiä, ku heitä ei koskaan näkynyt missään, muuten , kuin joskus ja iltaisin. Nyt sitte taas uudes asunnos ei oo juurikaan mitään vikaa naapurissa, paitsi eräs luulee olevansa jonkin sortin muusikko.........ei sinne päinkään ! Basso/kitara mikä lie, siitä ei koskaan kuulunut pikahdustakaan, ku ne 4 hullua mukamas soitteli ja lauloi muiden artistien ja yhtyeiden biisejä, tuskin olivat kysyneet luvat niihin heiltä.....todella hävetti. Kas, ku siel ei ollu mitää sanomalehtii paikal.......
naapuri valittaa että lapseni huutaa ja mekastaa.
jännä juttu koska minulla ei ole lasta. joko kuulee omiaan tai sitten se kaikuu jostakin muualta hänen asuntoonsa.
Hekan vuokra-asunto, naapureina pelkkiä levottomia arabeja. Alkoi nopeasti löytyä ymmärrystä israelilaisille.
Naapurin juoppo akka jakaa seksielämänsä auliisti naapurien kanssa.
Me. Lapsia enemmän kuin laki sallii. Kävellään ukon kanssa käsi kädessä pihalla.
Onneksi muutimme pois, joten ei kaupunkilaisten tarvitse enää kärsiä siitä, että näytämme onnellisilta.
Sain ruutupaperille kirjoitetun valituskirjeen metelöinnistä. Käyn pari kertaa kuussa asunnollani, hakemassa postit. En asu yksiössäni, asun iäkkään isäni luona, olen hänen hoitajansa.
Mt-ongelmainen alkoholisti oli todella stressaava naapuri. Toinen oli nuori pariskunta, josta sällillä oli paha adhd, tai siltä ainakin vaikutti. Noiden kanssa on ollut omakin terveys vaakalaudalla.
Lapsirikas perhe, joka kävi lähes joka päivä meidän pihassa ja ovella kyselemässä milloin mitäkin, esim. että voimmeko ostaa puoleen hintaan heidän ruokakupongit kauppaan, kun niillä ei saa ostettua kaljaa tai tupakkaa tai että onko meillä lahjoittaa heille lastenvaatteita.
Alakerran naapurini kuvittelee, että koputtelen hänelle.... siis jos vaikka tippuu minulta jotain lattialle, niin hän kokee, että se oli hänelle kopeuttelua ja alkaa jyskyttää kattoaan ja kokee ettei saa olla kotonaan rauhassa :D Tässä odotellessa sitten, että milloin hän pääsee sovittamaan sairaanhodon pitkähihaisia paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Alakerran naapurini kuvittelee, että koputtelen hänelle.... siis jos vaikka tippuu minulta jotain lattialle, niin hän kokee, että se oli hänelle kopeuttelua ja alkaa jyskyttää kattoaan ja kokee ettei saa olla kotonaan rauhassa :D Tässä odotellessa sitten, että milloin hän pääsee sovittamaan sairaanhodon pitkähihaisia paitoja.
Hanki mattoja
Joo, löytyyhän noita: thaikku, joka otti asiakkaita kotona vastaan, hirvee ramppaaminen ja ovien hakkaaminen rappukäytävässä ja meteli siihen päälle. alkkiksia lukematon määrä ollut, eli meteli ja paikkojen sotkeminen, sitten noi narkit, osa on kamoissaan aika arvaamattoman ja pelottavan oloisia. Mut kaikkeen tottuu, eikä ovea tarvii avata kaikille soittelijoille. Musta on myös tullut bad ass, saatan käydä huutamassa rapussa, et jos meteli ei lopu, niin tulee kytät paikalle. Joskus voi jopa tehota :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki mattoja
Minulla on. En vaan voi koko kämppää vuorata matoilla. Tai jos pöydälle tippuu jotain tai patteriin kolahtaa jotain, niin hän kokee, että se on hänelle koputtelua. Ihmisten mielenterveyttä pitäisi oikeasti seuloa siinä missä muitakin kansansairauksia.
Asun kerrostalossa ja täällä huutaa monta kertaa illassa joku mies itsekseen :o varmaan jotain mt-ongelmia... "äää" "äää" "äää" kuuluu muutaman kerran illassa 😂
Gummy worm fruit 💚 #cecropia #alien #exotic
https://youtube.com/shorts/-a9QAq6PKZU?si=c4UN54SxJMQgue51 😱
Kiinalaiset, jotka säilyttivät keittiön roskista rappukäytävässä. Asuimme itse kuudennessa kerroksessa. Joskus oli jotain kalanperkeitä siellä heidän roskiksessa, ja haju oli niin hirveä, että minä, kala-allergikko, meinasin kuolla, kun kuudennesta kerroksesta ulos menin. Haju tuli myös hissiin, joten ei siitäkään ollut pelastajaksi.
Joitain vähäjärkisiä sekoboltseja jotka ovat ymmärtäneet säännöt niin että klo 22-07 kuuluu kerrostalossa metelöidä kaikilla mahdollisilla tavoilla 🥴🤯
Vierailija kirjoitti:
Asun kerrostalossa ja täällä huutaa monta kertaa illassa joku mies itsekseen :o varmaan jotain mt-ongelmia... "äää" "äää" "äää" kuuluu muutaman kerran illassa 😂
kuulostaa pelaajalta
Vierailija kirjoitti:
Sain ruutupaperille kirjoitetun valituskirjeen metelöinnistä. Käyn pari kertaa kuussa asunnollani, hakemassa postit. En asu yksiössäni, asun iäkkään isäni luona, olen hänen hoitajansa.
Minulle sanoi pihalla että saat varoituksen kun pidin vappuna niin äänekkäät bileet. Vastasin että asunto oli tyhjänä vietin koko vapun muualla. Ei tullut koskaan sitä varoitusta. Taisi erehtyä asunnosta tai jotain kiusantekoa.
Aikoinaan silloinen naapuri soitteli isännöitsijälle ja poliisille koska kävin suihkussa yövuoron jälkeen.