Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AV-palstan odotettu kesäretki ihanaan Hankoon!

Vierailija
08.06.2020 |

Tänä kesänä 2020 on päätetty vaihtaa av-mammojen perinteinen Porvoo Hankooseen. Merellinen tunnelma, kuumat rantakalliot, somat kalaravintolat, kylpylät ja uimarannat kutsuvat. Suunnitellaan yhdessä ihana kesäretki!

Kommentit (485)

Vierailija
181/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi, koska mulla on näitä sairauksia. Ja mies kiukuttelee taas.

T. Ammattivalittaja

Vierailija
182/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos ylisläiset hyökkäävät mitäs sitten?[/

Kuulin huhuja, että he tekevät tänä kesänä retken Porvooseen. Sen vuoksi AV matka järkätään tänä vuonna Hankoon, ei tule sitten jälkeenpäin ikäviä sekaannuksia tai väärinkäsityksiä, oletko AV-väkeä vai Ylistä.

Olen. Mutta mielenkiinnosta kysyn jos aikoisi soluttautua AV retkelle miten pitäisi pukeutua ja käyttäytyä miehenä ettei palastusi.[/

Varminta on esiintyä ns. kilttiksenä. Hajuton, mauton, mitäänsanomaton ulkonäkö ei herätä mitään suuria tunteita av.mammoissa, mutta edellisten retkien kokemuksella voin paljastaa, että loppuillasta saattaa käydä flaxi, joten kannattaa kuitenkin pakata ne Speedot mukaan. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä mitään retkeä korona-aikana! Odottakaas kaksi viikkoa, niin täysi hätätila päällä!

Vierailija
184/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte niin ihania että tilaan Pete Parkkosen laulaan teille serenaadin.

Vierailija
185/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jorma kirjoitti:

Ei sielläkään kukaan vilauta tissejä eikä tussuja, olen niin pettynyt aaveen häpeilemättömiin ja puutteessa eläviin räväköihin naisiin, viime vuonnakin tuntui kuin olisi ollut kirkkoon tai raittiusseuran iltamiin menossa.

Vain Latinomies ja Mies 29v + 1 mahtuvat miehistä mukaan. Paikkoja on rajoitetusti korona-tilanteen takia (vain 499 kpl).... No Brad Pitt pääsisi retkelle, jos pyytäisi.

Minä, Markku DI, olenkin nyt estynyt. Toimin nykyään kanssavanhempana vauvallemme, joka sai alkunsa viime vuoden av-retkeltä. Äidistä en ole aivan varma, mutta minä olen sen isä.

Tv Markku, DI

Vierailija
186/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meren äärellä kun ollaan niin kannattaa ottaa fliis-pusakka mukaan. Kolitsipuserokin käy.

Se on Golitsipusero, opettele kirjoittaan.

Eikös se ollutkaan golitzi? :D

Vierailija
187/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei missään nimessä mitään retkeä korona-aikana! Odottakaas kaksi viikkoa, niin täysi hätätila päällä!

On sitten edettävä poliisin hajareisin ruumiitten seassa kahlatessa sillä tuhtia vainaata on lakoontunut Hankonniemelle.

Vierailija
188/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos ylisläiset hyökkäävät mitäs sitten?[/

Kuulin huhuja, että he tekevät tänä kesänä retken Porvooseen. Sen vuoksi AV matka järkätään tänä vuonna Hankoon, ei tule sitten jälkeenpäin ikäviä sekaannuksia tai väärinkäsityksiä, oletko AV-väkeä vai Ylistä.

Olen. Mutta mielenkiinnosta kysyn jos aikoisi soluttautua AV retkelle miten pitäisi pukeutua ja käyttäytyä miehenä ettei palastusi.

Miehenäkin toki sopii tulla mukaan. Voi liikkua porukan mukana, tai sitten pysytellä vähän sivummasta muutaman Pirkka-oluen turvin esim. "huutista naiset", "juttelitko sinä kilteille pojille yläasteella" tai "selittäkää, naiset".

Hyviä vinkkejä, aion esiityä ylemmän tason miehenä ja pukeutua Turri asuun.

Vierailija
189/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako ottaa katiskan mukaan? Ja missä voi paistaa Nacceja? Olisiko tarpeen myös puteli Brazilian bum bum creamia?

Vierailija
190/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette kyllä tosi hauskoja, riemastuttava retki tulossa :D

Vierailija
191/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meren äärellä kun ollaan niin kannattaa ottaa fliis-pusakka mukaan. Kolitsipuserokin käy.

Se on Golitsipusero, opettele kirjoittaan.

Öö, no eikä ole? V...tuttaa kun tollaset juntit tulee pätemään tietämättä mistään mitään. Se on GOLLEGEPUSERO!!!!!!!!!!!! Just niin suomijunttia kun voi taas olla palstalla.... HUOH!!!!!

Mä meen nyt tekemään lasangea evääksi, tuli goocletettua tosi hyvä ohje. Laitanko pakkauslistalle norpat ja emättimet vai tuoko joku muu ne mukanaan???? saadaan se perseenhajukin irti penkeistä kun siitä niin moni tässä ketjussa valittaa. Ja jos bussimatka kestää yön yli niin vaihdetaanko matkustamossa pyjamaan nukkumista varten, onko vessassa juokseva vesi että saa hampaat harjattua?

Vierailija
192/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs vammaiset, ne joilla  on alapurenta, liian pieni /suuri leuka tai silmät liian etäällä toisistaan (muurahaiskarju Väykkä) tai liian lähellä toisiaan, tai turn off koko yms. Onko näitten tasoon sijoittamiseen saatavissa apuja? Ettei yritä liian ylhäältä ja jää ilman?

Vierailija
193/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lekakin ilmoittautuu kesäreissulle tampoonikorut killuen!

Vierailija
194/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos me mennään Hankooseen,

mä kyllä kastan korpun maitooseen

kömmin nukkumaan autooseen,

ja aamulla oksennan peltooseen.

Vierailija
195/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä pohdin, olisiko kuitenkin aika jo tehdä sisarus meidän vauvalle. Kun on mukavaa saada leikkiseuraa. Jospa minä tulen mukaan Hangon retkelle!

Markku DI

Vierailija
196/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just lopetin KUOLINSIIVOUKSEN hetkeksi, joten nyt on kalenterissa sen verran vapaata, että mäkin pääsen mukaan. Jihuu!!

Vierailija
197/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teltat ystävät, teltat. Kaikki hotellit ja vuokra-asunnot on varattu! Joku muukin kuin meidän porukka on tunkemassa samaan kylään...

Vierailija
198/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla ottaa riskiä ja matkustaa Uudellemaalle. Ihmettelen kovasti tätä kohteen valintaa. Ennemmin Porvooseenkin kuin Länsi-Uudellemaalle, siellä on ihan liian paha Toni Nieminen -tilanne vielä. Odottakaapa vain yhdeksän kuukautta niin on sairaalasängyt täynnä.

Vierailija
199/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippumastoon ollaan toisillemmw Jacques Cousteau

Who oo

Vadelmaveneellä, yeah

Makeammilla vesillä, yeah

Hankoon

Helsinkiä pakoon soudan Hankoon..

Vierailija
200/485 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te stefun haluatte hangosta löytää niin hsf:ltä hänet löytää todennäköisesti dokailemassa. Tarpeeksi kun on iltaa kulunut niin baarimikotkin tietävät kyllä osoitteen missä tilaukset sijaitsee jos haluaa stefun luokse jatkoille😅

Terveisin, äkta hangöbo

Btw. Brasserie regatta on aivan ylihinnoiteltu ravintola. Ainakaan itse en enään mene sinne kun on niin ammattitaidotonta porukkaa töissä. Ja makaroonitehdas ja classic pizza kusettaa työntekijöitä minkä kerkeää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän