AV-palstan odotettu kesäretki ihanaan Hankoon!
Tänä kesänä 2020 on päätetty vaihtaa av-mammojen perinteinen Porvoo Hankooseen. Merellinen tunnelma, kuumat rantakalliot, somat kalaravintolat, kylpylät ja uimarannat kutsuvat. Suunnitellaan yhdessä ihana kesäretki!
Kommentit (485)
Vierailija kirjoitti:
Katotaan pääsenkö mä lähtemään, mulle tehdään brasilialainen butt lift viikkoa aiemmin, eli vyötäröstä ja reisistä otetaan rasvaa ja siirretään peppuun.
Riskinä on että toinen pakara saattaa valahtaa alaspäin tai kääntyä sivulle.
Auttaako joku teistä hieromaan sen takaisin kohdalleen, jos alkaa mennä toispuoleiseksi helikopterissa tai autossa istumisen takia?
Voi vitsit, olin aatellut että voitais twerkata porukalla ennen saunaa :(
Vierailija kirjoitti:
Ettehän kiusaa jos tulen Kouvola tukassani mukaan? Mulla on myös paksut kalapuikkokulmikset.[/
Sehän on vaan plussaa! ++++++++
Harmi, kun minulla ei ollut kalliiseen matkalaukkuun varaa, jouduin pakkaamaan Ikean kassiin.
Saadaanhan me sinne Hangon rannalle Kalevauva.fin ja Sara Siepin synttärit -punkyhtyeen yksityiskeikat?
Tuon mukaan raikkaita voileipiä.
Kai AKATEEMISETkin savat osallistua? Onhan retkelläää huomiootu, ettttääää AKATEEMISIAKIN voi 0IIa mukaaana? Tienaamme myös yli miljoonan vuodessa, tai siis mies tienaa, mutta me käytänme.
Paikkoja vielä
palstan haikuryhmälle
tarjolla olis
Vierailija kirjoitti:
Miten pitää pukeutua. EN halua ylipukeutua ENKÄ alipukeutua. Pitää olla justiinsa kohdillaan. Ja älkää pilkatko.
Perinteinen Munsalan kansallispuku on aina varma valinta. Modernimpi voi pukeutua pellavaverskoihin. Minä ajattelin pukeutua juurikin kuitenkin kurahousuihin.
Vierailija kirjoitti:
Nämä av-palstan kesäretket on aina ihan parhaita. Kuka muistaa muutaman vuoden takaisen kesäretken Linnanmäelle? Oli niin hauska reissu ja kaikkea sattui ja tapahtui 😊
Minä muistan! Mammat kuhertelivat jännien miesten kanssa ja me kiltit jäimme ketjukaruselliin ulisemaan! Ei ollut kiva reissu se!
Vierailija kirjoitti:
Kai AKATEEMISETkin savat osallistua? Onhan retkelläää huomiootu, ettttääää AKATEEMISIAKIN voi 0IIa mukaaana? Tienaamme myös yli miljoonan vuodessa, tai siis mies tienaa, mutta me käytänme.[/
Vain ja ainoastaan, jos olette vaativissa asiantuntijatehtävissä.
Mä otan evääksi ruokaisan salaatin ja raikkaita voileipiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kai AKATEEMISETkin savat osallistua? Onhan retkelläää huomiootu, ettttääää AKATEEMISIAKIN voi 0IIa mukaaana? Tienaamme myös yli miljoonan vuodessa, tai siis mies tienaa, mutta me käytänme.
Vain ja ainoastaan, jos olette vaativissa asiantuntijatehtävissä.
Ja muistakaa, yhdistelmä pitää olla KORKEASTI KOULUTETTU (ei korkeakoulutettu tai akateeminen) ja VAATIVISSA ASIANTUNTIJATEHTÄVISSÄ.
Aira Samulin tanssimaan ja Kaija K laulamaan Frederikin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunotaanko alasti, kuten viime kesänä?
Tiedän sheivata etupyllyn, ei pääse kukaan jälkikäteen sanomaan, miten hirveitä rämemajavia tuli nähneeksi.Kyykkyvatkaajat saunovat omalla vuorollaan.
Mielestäni myös ne jotka haluavat telakoitua voivat saunoa omalla vuorollaan.
Löytyiskö pienonkantajia? Haluan ehdottomasti ottaa pienon mukaan retkelle!
Onkohan Hangossa paljon luonnonvaraisia eläimiä? Olisi kiva päästä tarkkailemaan siiltä. Syövätköhän ne kaalta?
Kai Meghan Markle faniryhmäki kokoontuu siellä? Ihan vaan ajetaan noi rasistit oitis mereen, kun on tuo FC keissikin menossa.
Kurkkumopoja mukaan ja kunnon ajot sitten.
OMG! Luinko mä just että stefun sohvalla haisee martinan perse??!!