AV-palstan odotettu kesäretki ihanaan Hankoon!
Tänä kesänä 2020 on päätetty vaihtaa av-mammojen perinteinen Porvoo Hankooseen. Merellinen tunnelma, kuumat rantakalliot, somat kalaravintolat, kylpylät ja uimarannat kutsuvat. Suunnitellaan yhdessä ihana kesäretki!
Kommentit (485)
Me Hanko pitää pyytää paikallisoppaaksi. Hän voi ottaa sen bätselörin kantamaan vesipulloa (tankkaus)
Käykö panohanskat suojakäsineistä? En oo kyllä pessyt niitä kun oon pitänyt niitä peräloosterissa vaimolta piilossa.
Me lähdetään porukalla koko opettajanhuoneen kanssa, ollaan niin uupuneita keväästä. Tunnet meidät iloisesta ilmeestä, puuhelmistä ja marimekko-kuosista. Paikanpäällä laitetaan teidät kaikki jonoihin ja esitetään tanhua sekä runonlausuntaa, ehkä ohjelmassa on myös joku luontopolku, johon käytämme qr-koodia, koska olemme digiloikanneet. Illalla ollaan ihan pepanderit ja kerrotaan salaisuuksia tuhmista fantasioista ja tätä häpeämme sitten koko ensi lukuvuoden.
Vierailija kirjoitti:
Saako ottaa katiskan mukaan? Ja missä voi paistaa Nacceja? Olisiko tarpeen myös puteli Brazilian bum bum creamia?
Katiska syytä jättää rannalle, Nacci vielä pureskeltavana.
Mt-ongelmaiset mammat, tunnistan teidät kyllä sitten omituisesta kävelytyylistänne (keikkuva, hiphop tyypinen, tai country (normaalista poikkeava).
Puhutaan sitten suomea, koska ruotsiviha.
Jos joutuisit ottamaan jonkun hankolaisen puolisoksesi, kenet ottaisit?
Vierailija kirjoitti:
Teen matkaevääksi voikkuleipiä ja keitän kahvia termariin ettei kellekään iske nälkäkiukku menomatkalla.
Ai Thermariin?
Löytyykö Sohva&Soppa ravintolan lista netistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos te stefun haluatte hangosta löytää niin hsf:ltä hänet löytää todennäköisesti dokailemassa. Tarpeeksi kun on iltaa kulunut niin baarimikotkin tietävät kyllä osoitteen missä tilaukset sijaitsee jos haluaa stefun luokse jatkoille😅
Terveisin, äkta hangöbo
Btw. Brasserie regatta on aivan ylihinnoiteltu ravintola. Ainakaan itse en enään mene sinne kun on niin ammattitaidotonta porukkaa töissä. Ja makaroonitehdas ja classic pizza kusettaa työntekijöitä minkä kerkeää.
Äkta hangöbo haukkuu aina kaiken eikä mikään oo mitään 😉
Vähän samaa ominaisuutta kuin meissä av-mammoissa...
Vierailija kirjoitti:
Onks meillä taas samanlaisia keskusteluryhmiä kuin ennenkin?
Mä haluun siihen, missä jutellaan Meghan Marklen todellisesta iästä!
Ja sijaissynnyttäjästä. Mäkin haluun siihen!
Miehen exä tuppaa lapsia meille juuri Hangonretkipäivänä, mitä teen?
Anopille ei voi antaa miehen lapsia hoitoon, koska muuten anoppi tuo taas kassillisen rihkamaa "lahjaksi".
Jos otatte isoäitejänne mukaan,meidän vauva voi hoitaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Jos joutuisit ottamaan jonkun hankolaisen puolisoksesi, kenet ottaisit?
Kysy reissun jälkeen uudelleen
Vierailija kirjoitti:
Teltat ystävät, teltat. Kaikki hotellit ja vuokra-asunnot on varattu! Joku muukin kuin meidän porukka on tunkemassa samaan kylään...
Onneksi olen lukenut Bodom-ketjua niin tiedän, miten pitää varustautua. Kaikki kivet piiloon, ja puukkojunkkareille samuraimiekkaa. Bussikuski jätetään yövartioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teltat ystävät, teltat. Kaikki hotellit ja vuokra-asunnot on varattu! Joku muukin kuin meidän porukka on tunkemassa samaan kylään...
Onneksi olen lukenut Bodom-ketjua niin tiedän, miten pitää varustautua. Kaikki kivet piiloon, ja puukkojunkkareille samuraimiekkaa. Bussikuski jätetään yövartioon.
Ja kannattaa olla tuhannen tuiterissa, niin jää henkiin.
Vierailija kirjoitti:
Miehen exä tuppaa lapsia meille juuri Hangonretkipäivänä, mitä teen?
Anopille ei voi antaa miehen lapsia hoitoon, koska muuten anoppi tuo taas kassillisen rihkamaa "lahjaksi".
Pitikö tulla tähän ketjuun humblebraggaamaan? Perusta oma ketju. Meidän lasten isovanhempia ei kiinnosta lapsenlapset yhtään, enkä voi jättää lapsia exälle, koskan exän nyxä asuu heillä ja on siellä tietysti myös juuri Hankopäivänä. Ei ole senkään itsekkyydellä mitään rajaa. Ymmärtäisi mennä pois minun ja exäni lasten läheltä.
Nyt 2vrk odottanut eteisessä noutoa. Missä viipyy. Leggareissa polvipussit ja voileivät littanat. En jaksa enää.
Ai jollain sosiopaatilla?