AV-palstan odotettu kesäretki ihanaan Hankoon!
Tänä kesänä 2020 on päätetty vaihtaa av-mammojen perinteinen Porvoo Hankooseen. Merellinen tunnelma, kuumat rantakalliot, somat kalaravintolat, kylpylät ja uimarannat kutsuvat. Suunnitellaan yhdessä ihana kesäretki!
Kommentit (485)
Entäs jos ylisläiset hyökkäävät mitäs sitten?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa jos sinne saa saapua movoillakin!
Kyllä mutta voihan tuolla saada pövön.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaihtaa vauvan pää
Tarkoitin Hangon suuntaan
Vierailija kirjoitti:
Jorma kirjoitti:
Ei sielläkään kukaan vilauta tissejä eikä tussuja, olen niin pettynyt aaveen häpeilemättömiin ja puutteessa eläviin räväköihin naisiin, viime vuonnakin tuntui kuin olisi ollut kirkkoon tai raittiusseuran iltamiin menossa.
Vain Latinomies ja Mies 29v + 1 mahtuvat miehistä mukaan. Paikkoja on rajoitetusti korona-tilanteen takia (vain 499 kpl).... No Brad Pitt pääsisi retkelle, jos pyytäisi.
No kai Hopeakettu mahtuu matkalle mukaan? Mä en kyllä tule mukaan jos Hopeakettu ei pääse!
Tämä AV voi olla levittyneempi kuin huhut antavat ymmärtää.
Ne alle 10 cm kokoon kutistuneet miehet on majoitettava kyllä suojapaikkaan.
Mä en tule ollenkaan, jos poikkeuksellisen hyvinvarustettua IT-Mikkoa ei ole kutsuttu mukaan. Kyllähän sinne tarvitaan oma IT-tukihenkilö, jos vaikka ei jostain syystä päästäkään palstailemaan tien päältä. Tai jos joku yrittää mukaan vaikka esiintyen palstahahmona, joka ei oikeasti ole, niin IT-Mikko voi tsekata IP-osoitteen.
Salaiset solat esille trikoissa rohkeasti.
Antakaa kosimisvinkkejä sellaiselle joka aikoo kosia alemmantason kumppania.
Ei varmaan ketään haittaa, jos oan mukaan muutaman nykyteinin kokemaan oikeita ja aitoja tunteita?
Retkellä.Tulee.Käyttäytyä.Hallitusti.Asteittain.Ja.Portaittain.Vielä.Ei.Ole.Aika.Sopeutuksille.Nyt.Elvytetään.
Oon töissä, mut aion saikuttaa koko viikon, että varmasti pääsen mukaan. Ehkä myös seuraavan viikon, koska pääkipu.
Mä voisn kans tulla jos aikataulut menee kohdalleen ja saan hoitajan lapsille. Mulla olis pari ystävää jotka vähän kuin kotoutumisen nimillä varmaan innostais tulla. Jos voi otta kuiti mukaan, ehkä myös muilta niin voi laittaa koulutustililtäa
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos ylisläiset hyökkäävät mitäs sitten?[/
Kuulin huhuja, että he tekevät tänä kesänä retken Porvooseen. Sen vuoksi AV matka järkätään tänä vuonna Hankoon, ei tule sitten jälkeenpäin ikäviä sekaannuksia tai väärinkäsityksiä, oletko AV-väkeä vai Ylistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin huhuja, että he tekevät tänä kesänä retken Porvooseen. Sen vuoksi AV matka järkätään tänä vuonna Hankoon, ei tule sitten jälkeenpäin ikäviä sekaannuksia tai väärinkäsityksiä, oletko AV-väkeä vai Ylistä.
Olen. Mutta mielenkiinnosta kysyn jos aikoisi soluttautua AV retkelle miten pitäisi pukeutua ja käyttäytyä miehenä ettei palastusi.
Onko linkassa mäskipakko? Riittääkö mäskille AV-luokitus?
Milloin bussista siirrytään limusiineihimme? Tarvitaanko mitään bussia missään vaiheessa?
Kaikki ei voi kuitenkaan mennä helikopterilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Mutta mielenkiinnosta kysyn jos aikoisi soluttautua AV retkelle miten pitäisi pukeutua ja käyttäytyä miehenä ettei palastusi.
Miehenäkin toki sopii tulla mukaan. Voi liikkua porukan mukana, tai sitten pysytellä vähän sivummasta muutaman Pirkka-oluen turvin esim. "huutista naiset", "juttelitko sinä kilteille pojille yläasteella" tai "selittäkää, naiset".
Netistä tilattu IQ todistus mukaan että pärjää yliälykkäille.
Ihanaa jos sinne saa saapua movoillakin!