AV-palstan odotettu kesäretki ihanaan Hankoon!
Tänä kesänä 2020 on päätetty vaihtaa av-mammojen perinteinen Porvoo Hankooseen. Merellinen tunnelma, kuumat rantakalliot, somat kalaravintolat, kylpylät ja uimarannat kutsuvat. Suunnitellaan yhdessä ihana kesäretki!
Kommentit (485)
Helikopterilla! Stefun konkkapiikkiin menis vielä hyvin.
Tauski esiintymään ja viihdyttämään!
Katotaan pääsenkö mä lähtemään, mulle tehdään brasilialainen butt lift viikkoa aiemmin, eli vyötäröstä ja reisistä otetaan rasvaa ja siirretään peppuun.
Riskinä on että toinen pakara saattaa valahtaa alaspäin tai kääntyä sivulle.
Auttaako joku teistä hieromaan sen takaisin kohdalleen, jos alkaa mennä toispuoleiseksi helikopterissa tai autossa istumisen takia?
Vierailija kirjoitti:
Katotaan pääsenkö mä lähtemään, mulle tehdään brasilialainen butt lift viikkoa aiemmin, eli vyötäröstä ja reisistä otetaan rasvaa ja siirretään peppuun.
Riskinä on että toinen pakara saattaa valahtaa alaspäin tai kääntyä sivulle.
Auttaako joku teistä hieromaan sen takaisin kohdalleen, jos alkaa mennä toispuoleiseksi helikopterissa tai autossa istumisen takia?
Voidaan sitoa sinut mahalleen makaamaan bussin katolle? Jos pakarat valahtavat ilmavoiman seurauksena reisiin, sidotaan sinut paluumatkalla toiseen suuntaan niin valahtavat takaisin :)
Joudun taas missaamaan reissun, koska lapset. Yritän ensi vuonna uudestaan.
Ihanaa, otetaan mukaan piknik-eväät
Täältä tullaan. Stefu on varattu minulle. Tarvin uuden käsilaukun. Jos en kelpaa suhteeseen. Kai tisseistä saa muutaman tonnin.
Hei! Kuka ottaa mukaan teltan? Meillä ei ole kuin yksi. Kuka muu ottaa??
Ketkä kaikki ostaa 2 pakettia jätskiä?
Vierailija kirjoitti:
Minä ostan 10 pakettia.
Vierailija kirjoitti:
Mutta ei sitten mitään X-Traa
Myöhemmin illalla, jos enää kykenemme hahmottamaan reppua ”repusta”, on perinteisen, paskaisimman kånken-repun bongaus.
Vierailija kirjoitti:
Meren äärellä kun ollaan niin kannattaa ottaa fliis-pusakka mukaan. Kolitsipuserokin käy.
Se on Golitsipusero, opettele kirjoittaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo ei. Kenelle laktoositon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle!
Vierailija kirjoitti:
Hei! Kuka ottaa mukaan teltan? Meillä ei ole kuin yksi. Kuka muu ottaa??[/
Mun mies on laatikkopäinen- ja leukainen, saalistajan silmät omaava kenraali puolustusvoimissa.
Se lupasi hoitaa tiskin alta pari puolijoukkuetelttaa meille, joten nou hätä, sinne mahtuu kyllä muutama teltaton.
Ettehän kiusaa jos tulen Kouvola tukassani mukaan? Mulla on myös paksut kalapuikkokulmikset.
Vierailija kirjoitti:
Saavuin vasta Hankooseen, onko täällä linnaa?
Siel on rannassa vanha kivimakasiini jonka nimi on Graniittilinna. Käykö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten ihan sama, mutta palmuöljyä ei saa olla!
Nämä av-palstan kesäretket on aina ihan parhaita. Kuka muistaa muutaman vuoden takaisen kesäretken Linnanmäelle? Oli niin hauska reissu ja kaikkea sattui ja tapahtui 😊