AV-palstan odotettu kesäretki ihanaan Hankoon!
Tänä kesänä 2020 on päätetty vaihtaa av-mammojen perinteinen Porvoo Hankooseen. Merellinen tunnelma, kuumat rantakalliot, somat kalaravintolat, kylpylät ja uimarannat kutsuvat. Suunnitellaan yhdessä ihana kesäretki!
Kommentit (485)
Mä aion laihtua Juhannukseen mennessä 20kg, pidän pätkäpaastoa aattoon asti. Tulen paikalle tosi upeana ja saatte sitten lukea Seiskasta kuinka Stefua -ja ketäs muuta!-helikopterilla vietiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa olla OFFICIAL matkanjohtaja?
Pyydetään Marttiina. Hänhän tuntee Hangon jo ennestään ja on istunut Stefanin sohvilla, eli tietää missä tilukset on!
Ja Jari-Matti kuskiksi.
Pitää olla sellainen paikka, että voin juoksennella rantavitikossa, heitellä teitä naisia muta- ja vesikasvikökkäreillä ja huudella aina välillä "selittäkää, naiset".
Pysytään siellä sitten omissa porukoissa. Liian lyhyet miehet, liian köyhät miehet, liian vanhat naiset, lyhyttukkaiset naiset, ne joiden pitää laihduttaa vielä 5 kg koska BMI, akateemiset, trollit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saunotaanko alasti, kuten viime kesänä?
Tiedän sheivata etupyllyn, ei pääse kukaan jälkikäteen sanomaan, miten hirveitä rämemajavia tuli nähneeksi.Kyykkyvatkaajat saunovat omalla vuorollaan.
😂😂😂😂tuli kahvit nenästä
Vierailija kirjoitti:
Aijaijaijaij Hankoooon helsinkiä pakoon soudan hankoon!
Hangossa parasta on ehdottomasti Makaroni Tehdas -- makaroni tyylisten raflojen ehdoton numero uno.
Juu ei. Ylihintaista pastaa. Joku jo lupas ottaa makaroonit mukaan kaikille. Keittää merivedessä, on suola valmiina. Ollaan siinä laiturilla ravintoloiden alapuolella niin nähdään niissä käyvät asiakkaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hangossa parasta on ehdottomasti Makaroni Tehdas -- makaroni tyylisten raflojen ehdoton numero uno.
Juu ei. Ylihintaista pastaa. Joku jo lupas ottaa makaroonit mukaan kaikille. Keittää merivedessä, on suola valmiina. Ollaan siinä laiturilla ravintoloiden alapuolella niin nähdään niissä käyvät asiakkaat.
Joo. Mä lupasin menomatkalle voikkuleivät ja termarikahvit. Joku muu lupas tuoreet voileivät. Jauheliha, makaroonit ja ämpärit on luvattu myös. Ei oo mitään hätää meillä.
Vierailija kirjoitti:
Pesen jauhenlihan meressä, 200 g/ henkilö riittänee?
Kellä olisi vara tuoda kalliut makaronit, jos teen makaroonilootaa?
Omat ananaat mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä haluun spagaattia ja kapriita.
Mitä teidän viikit ja kuukit pukee kesäretkelle?
Vierailija kirjoitti:
Mitä teidän viikit ja kuukit pukee kesäretkelle?
Ei lapsia mukaa! Linkki on muutenkin jo aivan täynnä. Jos nyt on aivan pakko, niin jonkun epun tai topun voi tuoda, mutta ne saa matkustaa siellä alaalla tavarasäilössä, yläälle linkkiin ei ole asiaa. Siellä juodaan alkoa.
Missäpäin Hankoa myydään tamponikoruja? Myykö joku itsetehtyjä?
Mä syön vain keto ruokia. Onko Hangossa ketoja? Ainakin hankoja...
Muutama kysymys, ennenkuin päätän, osallistunko retkelle?
Millaisen tamponikorun aiotte laittaa? En halua erottua joukosta.
Onko kaikilla kouvolatukka? Minulla on koronakevättukka, enkä halua erottua joukosta. Toisaalta en kyllä haluaisi kouvolatukkaakaan silti leikata. Mitä teen?
Otetaanko evääksi raikkaita voileipiä? Ne saattaisivat minua houkutella mukaan.
Kuka nuuhkii lopuksi bussin penkit, ettei niihin jää perseenhajua? Itse en ole sitä valmis tekemään, mutta mielestäni emme voi ottaa riskiä, että penkit jäisivät jäljiltämme perseenhajuisiksi.
Mitä puette päälle? Varmaan olisi hyvä ottaa golitsihousut ja flease-takki varmuuden varalle.
Vastatkaa pliis, niin voin miettiä, lähdenkö. En kyllä tiedä, voinko jättää miestä kahdestaan veljensä kanssa mökille siksi aikaa, joten tätä täytyy vielä kälyn kanssa miettiä. Miehet ovat 43 ja 46v. Kokemuksia/mielipiteitä?
Vierailija kirjoitti:
Jorma kirjoitti:
Ei sielläkään kukaan vilauta tissejä eikä tussuja, olen niin pettynyt aaveen häpeilemättömiin ja puutteessa eläviin räväköihin naisiin, viime vuonnakin tuntui kuin olisi ollut kirkkoon tai raittiusseuran iltamiin menossa.
Vain Latinomies ja Mies 29v + 1 mahtuvat miehistä mukaan. Paikkoja on rajoitetusti korona-tilanteen takia (vain 499 kpl).... No Brad Pitt pääsisi retkelle, jos pyytäisi.
Mutta kun mulla olis miehen kaveriporukkakin lähdössä, kaikki jykeväleukaisia, laatikkopäisiä, metsästäjänsilmillä varustettuja lentäjäkirurgikalsarimalleja! Mitä mä nyt niille sanon, kun eivät pääsekään mukaan?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä kauniita nuoria naisia? Pitävätkö he hopeaketuista
M65 v
Tiluksen sohvilla niitä istuskelee. Iällä ei ole väliä jos oikein rakastuu, hopeaketun lompakkoon siis.
Saisiko kakkua, kiitos?
Saavuin vasta Hankooseen, onko täällä linnaa?
Jos pyytäisi Sipilän sinne kusitolpaksi, se on kokenut. Ja Matti, se laittaisi meille keskiyön uuniperunoita hiukopalaksi. Viisikko voisi tulla kertomaan iltasatuja leirinuotiolle.
Pitääkö mun nyt sitten olla. Bussia en kyllä aja.
Voiskohan Steffe lainata sitä niitten kuskia?