Huikean lihavat naiset ovat huikean kuumia
Olen faninne, isot naiset. Vietetään yhdessä kiihkeä kesä. 😘
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Spruits! kirjoitti:
Pillu se on siallakin - alennun aika usein tyhjentämään pussini johonkin läskiin. Antavat niin helposti kaltaiselleni komealle herrasmiehelle. Kun saa kammettua laardikerrokset syrjään, niin alta paljastuu usein yllättävän kireä pillu. Persettäkin heruttavat ja kiihkoilevat korostetusti epätoivoisessa poikaystävän toivossaan. Mutta kun liisteri kun on lentänyt, niin äkkiä karkuun!
Upeita estottomia koneita. Kokemusta useista
Uskotaan, sa olen samaa mieltä. Olen nähnyt muutaman metrin etäisyydeltä kuinka pullukka nainen saa takaapäin ja nauttii joka sentistä...minun läsnäolosta välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että todella iso osa miehistä haluaa nimenomaan rehevää muodokasta naista.
Tämä on muuten täyttä p@skapuhetta. Runsaissa läskeissä ja siinä että ei pidä itsestään huolta, ei ole yhtään mitään kiihottavaa. Päinvastoin.
Kyllä sä saat tykätä ihan mistä haluat, mutta älä yritä määritellä toisten puolesta heidän mieltymyksiään.
t. isojen naisten fani
Valitettavasti läski ei lämmitä, talvellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän että todella iso osa miehistä haluaa nimenomaan rehevää muodokasta naista.
Tämä on muuten täyttä p@skapuhetta. Runsaissa läskeissä ja siinä että ei pidä itsestään huolta, ei ole yhtään mitään kiihottavaa. Päinvastoin.
Kyllä sä saat tykätä ihan mistä haluat, mutta älä yritä määritellä toisten puolesta heidän mieltymyksiään.
t. isojen naisten fani
Samaa mieltä.
t- bbwfan
Vierailija kirjoitti:
Kesä on naimisen aikaa![/quote
muistakaa myös lisääntyä..onhan teidätkin siitetty!
mitä läskimpi sen laiskempi. alkumiellyttämistä ei lasketa!
pitää kutinsa kirjoitti:
mitä läskimpi sen laiskempi. alkumiellyttämistä ei lasketa!
Ei kai tämä TE-toimisto olekaan jossa osoitetaan ihmisiä työn syrjään.Tosin osalle porukasta saattaisi sekin olla terveellistä
Aah tänään oli Hietsussa kuumia pulleita naisia biitsillä.
Jotenkin tulee mieleen että ootte helposti saatavia..
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin tulee mieleen että ootte helposti saatavia..
No höpö höpö, Ritva. Älä ole noin katkera.
Onhan näitä kepin nostajia..
https://www.google.com/search?q=emilia+boshe&tbm=isch&ved=2ahUKEwiP5qqZ…
En ole ylpeä lihavuudestani enkä koe seksikkääksi läskejäni sinänsä. Kuitenkin olen helposti halukas ja todella kiihkeä nainen. En tiedä johtuuko se lihavuudesta vai ei.
En kuitenkaan ole tavannut lihavuudesta kiihottuvia. Kyllä se on enemmän varmaan ollut sen sietämistä. Ihan hyvä niin, minusta koko läskifetissikuvio on outo.
Vierailija kirjoitti:
En ole ylpeä lihavuudestani enkä koe seksikkääksi läskejäni sinänsä. Kuitenkin olen helposti halukas ja todella kiihkeä nainen. En tiedä johtuuko se lihavuudesta vai ei.
En kuitenkaan ole tavannut lihavuudesta kiihottuvia. Kyllä se on enemmän varmaan ollut sen sietämistä. Ihan hyvä niin, minusta koko läskifetissikuvio on outo.
Miksi se olisi fetissi eikä mieltymys? Eihän pitkistä miehistä pitäminenkään ole fetissi.
Upeita estottomia koneita. Kokemusta useista