Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huikean lihavat naiset ovat huikean kuumia

Vierailija
08.06.2020 |

Olen faninne, isot naiset. Vietetään yhdessä kiihkeä kesä. 😘

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spruits! kirjoitti:

Pillu se on siallakin - alennun aika usein tyhjentämään pussini johonkin läskiin. Antavat niin helposti kaltaiselleni komealle herrasmiehelle. Kun saa kammettua laardikerrokset syrjään, niin alta paljastuu usein yllättävän kireä pillu. Persettäkin heruttavat ja kiihkoilevat korostetusti epätoivoisessa poikaystävän toivossaan. Mutta kun liisteri kun on lentänyt, niin äkkiä karkuun!

Upeita estottomia koneita. Kokemusta useista

Vierailija
42/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Spruits! kirjoitti:

Pillu se on siallakin - alennun aika usein tyhjentämään pussini johonkin läskiin. Antavat niin helposti kaltaiselleni komealle herrasmiehelle. Kun saa kammettua laardikerrokset syrjään, niin alta paljastuu usein yllättävän kireä pillu. Persettäkin heruttavat ja kiihkoilevat korostetusti epätoivoisessa poikaystävän toivossaan. Mutta kun liisteri kun on lentänyt, niin äkkiä karkuun!

Upeita estottomia koneita. Kokemusta useista

Uskotaan, sa olen samaa mieltä. Olen nähnyt muutaman metrin etäisyydeltä kuinka pullukka nainen saa takaapäin ja nauttii joka sentistä...minun läsnäolosta välittämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että todella iso osa miehistä haluaa nimenomaan rehevää muodokasta naista.

Tämä on muuten täyttä p@skapuhetta. Runsaissa läskeissä ja siinä että ei pidä itsestään huolta, ei ole yhtään mitään kiihottavaa. Päinvastoin.

Kyllä sä saat tykätä ihan mistä haluat, mutta älä yritä määritellä toisten puolesta heidän mieltymyksiään.

t. isojen naisten fani

Vierailija
44/54 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti läski ei lämmitä, talvellakaan.

Vierailija
45/54 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että todella iso osa miehistä haluaa nimenomaan rehevää muodokasta naista.

Tämä on muuten täyttä p@skapuhetta. Runsaissa läskeissä ja siinä että ei pidä itsestään huolta, ei ole yhtään mitään kiihottavaa. Päinvastoin.

Kyllä sä saat tykätä ihan mistä haluat, mutta älä yritä määritellä toisten puolesta heidän mieltymyksiään.

t. isojen naisten fani

Samaa mieltä.

t- bbwfan

Vierailija
46/54 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesä on naimisen aikaa![/quote

muistakaa myös lisääntyä..onhan teidätkin siitetty!

Vierailija
47/54 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä läskimpi sen laiskempi. alkumiellyttämistä ei lasketa!

Vierailija
48/54 |
12.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää kutinsa kirjoitti:

mitä läskimpi sen laiskempi. alkumiellyttämistä ei lasketa!

Ei kai tämä TE-toimisto olekaan jossa osoitetaan ihmisiä työn syrjään.Tosin osalle porukasta saattaisi sekin olla terveellistä

Vierailija
49/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah tänään oli Hietsussa kuumia pulleita naisia biitsillä.

Vierailija
50/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tulee mieleen että ootte helposti saatavia..

Vierailija
51/54 |
27.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tulee mieleen että ootte helposti saatavia..

No höpö höpö, Ritva. Älä ole noin katkera.

Vierailija
52/54 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
53/54 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ylpeä lihavuudestani enkä koe seksikkääksi läskejäni sinänsä. Kuitenkin olen helposti halukas ja todella kiihkeä nainen. En tiedä johtuuko se lihavuudesta vai ei.

En kuitenkaan ole tavannut lihavuudesta kiihottuvia. Kyllä se on enemmän varmaan ollut sen sietämistä. Ihan hyvä niin, minusta koko läskifetissikuvio on outo.

Vierailija
54/54 |
28.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ylpeä lihavuudestani enkä koe seksikkääksi läskejäni sinänsä. Kuitenkin olen helposti halukas ja todella kiihkeä nainen. En tiedä johtuuko se lihavuudesta vai ei.

En kuitenkaan ole tavannut lihavuudesta kiihottuvia. Kyllä se on enemmän varmaan ollut sen sietämistä. Ihan hyvä niin, minusta koko läskifetissikuvio on outo.

Miksi se olisi fetissi eikä mieltymys? Eihän pitkistä miehistä pitäminenkään ole fetissi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi