Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huikean lihavat naiset ovat huikean kuumia

Vierailija
08.06.2020 |

Olen faninne, isot naiset. Vietetään yhdessä kiihkeä kesä. 😘

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 155 cm, 138 kg ja aina on vientiä riittänyt. Kuppikoko K. Mukava kuulla tälläkin palstalla kehuja kun itse en oikein nauti ylipainosta. Seksuaalisesti avoin ja halukas kyllä olen.

Koetko, että edes siellä makkarin puolella liikakiloista on iloa, vaikka ne muuten olisivat riesa?

Vierailija
22/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mrs Piggy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä varmaan sarkasmiakin, mutta ihan oikeasti monien miesten mielestä ylipaino tekee naisesta seksikkään, ei ehkä muuten kaunista.

Upean halukkaita ovat, sen tiedän kokemuksesta.

Mutta jos pään sisään yrittää kurkistaa: mitä itse ajattelevat asiasta? Onko kiva, jos mies innostuu liikakiloista, joita daami on vuosia yrittänyt huonolla menestyksellä laihduttaa pois? Vai onko se vain kiusallista? Voiko paino-ongelma olla makkarin puolella ylpeyden aihe?

Riippuu miehestä. Oma mies harvemmin ylpeilee.

Mutta se todella ylipainoinen nainen, mitä hän ajattelee, jos huomaa miehen pitävän niistä liikakiloista? Voiko nainen olla ylpeä tolkuttomasta massastaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mrs Piggy kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On siellä varmaan sarkasmiakin, mutta ihan oikeasti monien miesten mielestä ylipaino tekee naisesta seksikkään, ei ehkä muuten kaunista.

Upean halukkaita ovat, sen tiedän kokemuksesta.

Mutta jos pään sisään yrittää kurkistaa: mitä itse ajattelevat asiasta? Onko kiva, jos mies innostuu liikakiloista, joita daami on vuosia yrittänyt huonolla menestyksellä laihduttaa pois? Vai onko se vain kiusallista? Voiko paino-ongelma olla makkarin puolella ylpeyden aihe?

Riippuu miehestä. Oma mies harvemmin ylpeilee.

Mutta se todella ylipainoinen nainen, mitä hän ajattelee, jos huomaa miehen pitävän niistä liikakiloista? Voiko nainen olla ylpeä tolkuttomasta massastaan?

Tuohon en osaa vastata.

Vierailija
24/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe makkarin puolella erityistä iloa liikakiloista ja miestä ei varmaan haittaisi vaikka laihtuisinkin.

Vierailija
25/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu että täällä paljastuu tosiasia miesten pitävän meistä hieman isommista naisista eniten. Olen huomannut miesten todellakin katselevan sekä suuria rintojani ja muodokasta peffaani.

Vierailija
26/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut parasta seksiä lihavilta ja yleensä suostuvat vähän kinkinpiin juttuihin.

Vierailija
27/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe makkarin puolella erityistä iloa liikakiloista ja miestä ei varmaan haittaisi vaikka laihtuisinkin.

Kiitos vastauksesta!

Vierailija
28/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu että täällä paljastuu tosiasia miesten pitävän meistä hieman isommista naisista eniten. Olen huomannut miesten todellakin katselevan sekä suuria rintojani ja muodokasta peffaani.

Sanotaan vaikka, että merkittävä vähemmistö miehistä (10%?) pitää muutamaa kymmentä liikakiloa puoleensavetävinä makuuhuoneen puolella, vaikka selvästi pienempi joukko ihastelee niitä muualla. Olisiko tuo hyvä veikkaus?

Kivointa tietysti olisi, jos rehevälle naiselle olisi itselleenkin edes joskus jotain hupia siitä rasvasta, josta ei tahdo eroon päästä.

Vierailija
29/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 200-kiloiset kukkakepit älköön vaivautuko.

Vierailija
30/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä ei ihan noin isoista naisista kokemusta ole. Mutta lihavista naisista kyllä.on. Ja kaikki ovat olleet petoja sängyssä. Aivan upeaa naida lähetyssaarnaajassa. Isot aidot rinnat heiluu ja lopuksi laukean isoille rinnoille . Siitäkin isot naiset tykkää.

Vierailija
31/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 155 cm, 138 kg ja aina on vientiä riittänyt. Kuppikoko K. Mukava kuulla tälläkin palstalla kehuja kun itse en oikein nauti ylipainosta. Seksuaalisesti avoin ja halukas kyllä olen.

Vauuuu!!

Vierailija
32/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että todella iso osa miehistä haluaa nimenomaan rehevää muodokasta naista.

Vierailija
33/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä ei ihan noin isoista naisista kokemusta ole. Mutta lihavista naisista kyllä.on. Ja kaikki ovat olleet petoja sängyssä. Aivan upeaa naida lähetyssaarnaajassa. Isot aidot rinnat heiluu ja lopuksi laukean isoille rinnoille . Siitäkin isot naiset tykkää.

Just näin. Ne isot rinnat hölskymässä rajujen työntöjen tahtiin, voiko kiihottavampaa olla.

Vierailija
34/54 |
10.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu, että edes siellä ongelma ei muutu valttikortiksi...

Vierailija
35/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän että todella iso osa miehistä haluaa nimenomaan rehevää muodokasta naista.

Tämä on muuten täyttä p@skapuhetta. Runsaissa läskeissä ja siinä että ei pidä itsestään huolta, ei ole yhtään mitään kiihottavaa. Päinvastoin.

Vierailija
36/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kanssa sanoa, että lihavan kanssa panemisessa on jotain ihmeen seksikästä. Mutta samalla vähän pinnallisena pitää tunnustaa, että se toimii vain seksissä. Tuntuu että kunnon seurustelua ja parisuhdetta en kuitenkaan haluaisi, koska koen että liian lihavalla on jotain ongelmia painonhallinnan kanssa, enkä sitä pidä niin kiinnostavana.

Vierailija
37/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttu, että edes siellä ongelma ei muutu valttikortiksi...

???

Vierailija
38/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös huikean sairaita ja kuolevat huikean nuorina. Huikeeta.

Vierailija
39/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös huikean sairaita ja kuolevat huikean nuorina. Huikeeta.

Valitettavan totta...

Vierailija
40/54 |
11.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu se on siallakin - alennun aika usein tyhjentämään pussini johonkin läskiin. Antavat niin helposti kaltaiselleni komealle herrasmiehelle. Kun saa kammettua laardikerrokset syrjään, niin alta paljastuu usein yllättävän kireä pillu. Persettäkin heruttavat ja kiihkoilevat korostetusti epätoivoisessa poikaystävän toivossaan. Mutta kun liisteri kun on lentänyt, niin äkkiä karkuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän