Mies ei ole varma haluaako koskaan sitoutua, odottelenko?
Elän siis avoliitossa ja yhdessä ollaan oltu 2,5 vuotta. Mies on 30 ja minä 27. Ollaan keskusteltu kihloista, avioliitosta ja yhteisestä asunnosta ja perheestä silloin tällöin minun aloitteesta (asutaan yhdessä miehen omistamassa asunnossa.
Mies kuitenkin sanoo aina että kaikki tuollainen on kiirehtimistä, eli niistä ei edes voi keskustella. Kerran sanoi ettei voi luvata että haluaisi niitä asioita ikinä. Kuinkahan kauan tässä sitten kannattaa odotella että muuttuuko mieli? :(
Kommentit (105)
Kummasti miehen asunto on kuitenkin kelvannut siipeilijälle.
Ap täällä moi.
Otin asian vielä uudelleen puheeksi miehen kanssa illalla kun alkoi ahdistaa nämä ”erotkaa heti” viestit. Hän sitten hieman korjaili sanomisiaan ja sanoi että ei halua niitä asioita heti, mutta uskoo että kaikki tulee aikanaan.
Sanoi sitten että esimerkiksi vuosi sitten kesällä hän ei pitänyt yhteenmuuttoa ajankohtaisena, mutta sitten kuitenkin mieli muuttui ja hän ehdotti lokakuussa yhteenmuuttoa.
Niin ja tälle yhdelle kommentoijalle sen verran, eträ olen pankissa töissä eli rahatilanne ei todella ole huono ja saisin korottoman asuntolainan sormia näpäyttämällä, ei siis ole rahapulaa. Muutettiin ensin yhteen miehen asuntoon koska minulla ei silloin vielä omistusasuntoa ollut joten oli kaikin puolin helpoin ratkaisu.
Ei kannata odotella. Naisiakin voi ahdistaa kihlat, lapset ja avioliitot, eikä niihin välttämättä mennä ollenkaan, mutta silloin on kyllä näkemys silti yhteisestä tulevaisuudesta selkeästi. Onko tuolla miehellä mitään näkemystä yhteisestä tulevaisuudesta vai onko se valheellista.
Tytti35 kirjoitti:
Ap täällä moi.
Otin asian vielä uudelleen puheeksi miehen kanssa illalla kun alkoi ahdistaa nämä ”erotkaa heti” viestit. Hän sitten hieman korjaili sanomisiaan ja sanoi että ei halua niitä asioita heti, mutta uskoo että kaikki tulee aikanaan.
Sanoi sitten että esimerkiksi vuosi sitten kesällä hän ei pitänyt yhteenmuuttoa ajankohtaisena, mutta sitten kuitenkin mieli muuttui ja hän ehdotti lokakuussa yhteenmuuttoa.
Niin ja tälle yhdelle kommentoijalle sen verran, eträ olen pankissa töissä eli rahatilanne ei todella ole huono ja saisin korottoman asuntolainan sormia näpäyttämällä, ei siis ole rahapulaa. Muutettiin ensin yhteen miehen asuntoon koska minulla ei silloin vielä omistusasuntoa ollut joten oli kaikin puolin helpoin ratkaisu.
Hyvä, että saatte puhuttua ja toivottavasti löydätte yhteisymmärryksen ja luottamuksen toinen toiseenne. Täällä ihmiset projisoivat muihin omia pelkojaan ja traumojaan, tuossa eräskin intoutui tuomaan esille omaa henkilökohtaista käsitystään naisen ja miehen suhteesta, tajuamatta lainkaan ettei 90 prosenttia suhteista kuulu hänen kategoriaansa.
Ehkä miehesi nauttii juuri tästä hetkestä, ilmeisesti teidän yhteenmuuttonne on aika tuore. Sitten jossain välissä tulee taas oikea hetki siirtyä yksi askel eteenpäin :)
Naiset oli se empaattinen sukupuoli? Tässäkin 27-vuotiasta esittävässä TYTTI35:n provossa oikein hekumoidaan miehen elämän hankaloittamisesta, pettämisestä ja sairaasta kyykyttämisestä.
Vain koska kuvittelette itsestänne aivan liikoja.