Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisittekö treffeille jos mies sanoo että molemmat maksaa itse?

Vierailija
08.06.2020 |

Voin kyllä maksaa itse, mutta tulee vähän sellainen olo, että miehellä on rahahuolia tai en olekaan niin kiinnostava? Olen romantikko ja miehen kuuluisi ekoilla treffeillä maksaa. Se osoittaa kiinnostusta.

Kommentit (549)

Vierailija
181/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää laskuasia on testi meille naisille. Eli jos suostut maksamaan omasi, niin mies aattelee että sua voi käyttää muutenkin. Ne hyödyntää tasa-arvokäsitystä omiin tarpeisiin. Mut samalla se paljastaa miehen aikeet eli onko tarpeeksi kiinnostusta ja/tai oletko miehen mielestä tarpeeksi kuuma kissa. Kissoille ei ikinä ehdoteta laskun puolitusta.

Sen vanhimman ammatin harjoittajille maksetaan.

On ihan ok maksaa jos reidet aukee.

Ihanko oikeasti olet saanut naiselta kahden euron panostuksella?

Vierailija
182/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään, että koko deittiskene on niin vaikeaa miehille. 

Maksat kaiken niin olet sovinistisika, joka ei ymmärrä, että naiset ovat itsenäisiä ja tasa-arvoisia miesten kanssa ja pystyvät kyllä maksamaan omat laskunsa.

Ehdotat puoliksi maksamista niin olet köyhä mammanpoika, jolla on varmaan vielä pikavippivelkojakin.

Homma menee niin että miehen kuuluu ainakin tarjoutua maksamaan ekoilla treffeillä. Nainen siihen kyllä Suomessa useimmiten vastaa, että pistetään puoliksi tai molemmat maksaa omansa. Jos ei edes tarjoudu maksamaan, osoittaa se sellaista piheyttä jota en suhteessani haluaisi kokea. 

Tienaan hyvin, olen parisuhteissani tarjonnut toisellekin. Mutta jos mulle ei edes tarjouduta tarjoamaan, katson että toista ei kiinnosta tarpeeksi. Ei ole kyse rahasta, vaan eleestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se maksaa aina joka pyytää! Jos mies pyytää kahville tai syömään,hänen kuuluu maksaa viulut,ilman muuta.

Vierailija
184/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tästä aiheesta loukkaamista!?!? Aihehan on käsitelty palstalla noin sataan kertaan, on yhden vakio uli-yonniksen lempiaiheita

Vierailija
185/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi jos hän sanoo sen noin ”lähdetkö kahville? Molemmat sitten maksaa omansa, minä en sinun kahvia maksa!” Jos vaan mentäisiin kahvilaan ja kasuaalisti molemmat maksaa omansa niin ei ongelmaa.

Kukaanhan ei voi tietää miten tuo on AP:n tapauksessa kysytty. 

Entä jos onkin kysytty, että "btw, Onko okei, että molemmat maksavat omat laskunsa niin ei tarvitse siellä kahvilassa miettiä ja voidaan keskittyä olennaisiin asioihin? :) Tämä on varmaan reiluinta molemmille, koska tapaamme ensimmäisen kerran."

Mutta mammapalstalla se on tietysti automaattisesti joku peliongelmainen mt-sika.

Pihi ja sosiaalisesti autisti, ei ole kiinnostunut parisuhdemielessä. Tuskin lähtisin, ellen kaverina sitten jos muuten mukava.

Vierailija
186/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tökeröä julistaa tuollaista etukäteen tai ylipäätänsä puhua rahasta. Treffaillessa pitää varautua siihen, että takkiin voi tulla tavalla tai toisella. Tarjoan harvoin treffeillä käyvänä miehenä mielelläni, mutta rahaa en lainaa edes silloin, vaikka olisimme tapailleet pidempäänkin.

Vierailija
187/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran maksoin ensitreffeillä seuralaiselle ruoan juomineen, ghostasi minut treffien jälkeen. Tuli vähän hölmö olo itselleni tästä. Muutoin on omat kahvit/oluet pitkälti itse maksettu, joskus nainen on tarjoutunut maksamaan kaiken, joskus itse. Tästä ei kuitenkaan etukäteen ole tehty meteliä vaan tilanteen mukaan on menty.

En siis miehenä oleta että treffeillä minun pitäisi maksaa tai tarjota kaikki. Toki jos itse ehdotan jotain mikä maksaa, niin voin tarjota. Mutta jos treffit ovat kahvilassa, niin en välttämättä maksa toisen kahveja.

Vierailija
188/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, mutta miehen pitää olla tosi hauska. sellainen stand-up koomikko, kun minä olen hetero.

189/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, haluan miehen joka haluaa tarjota minulle. Jos ei halua tulkitsen ettei halua tehdä vaikutusta eikä ole ihastunut ja muutenkin arvot/ajatusmaailmat ei kohtaa.

Haluat tavata ja maksattaa miehellä vaikka ei ole mitään takeita siitä että plet kiinnostunut tai annat seksiä??

Oletpa törkeä !!

Vierailija
190/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi jos hän sanoo sen noin ”lähdetkö kahville? Molemmat sitten maksaa omansa, minä en sinun kahvia maksa!” Jos vaan mentäisiin kahvilaan ja kasuaalisti molemmat maksaa omansa niin ei ongelmaa.

Kukaanhan ei voi tietää miten tuo on AP:n tapauksessa kysytty. 

Entä jos onkin kysytty, että "btw, Onko okei, että molemmat maksavat omat laskunsa niin ei tarvitse siellä kahvilassa miettiä ja voidaan keskittyä olennaisiin asioihin? :) Tämä on varmaan reiluinta molemmille, koska tapaamme ensimmäisen kerran."

Mutta mammapalstalla se on tietysti automaattisesti joku peliongelmainen mt-sika.

Jos joku sanois mulle noin, niin olisin sillä mielellä, että me keslitytään olennaisiin TYÖasioihin, että mies oikein korostaa ettei nää sit ole treffit ja että kumpikin sit maksaa ettet vain luule liikoja :D Olisin siis tosi hämilläni, et miks työjuttuja.

Vierailija
191/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran maksoin ensitreffeillä seuralaiselle ruoan juomineen, ghostasi minut treffien jälkeen. Tuli vähän hölmö olo itselleni tästä. Muutoin on omat kahvit/oluet pitkälti itse maksettu, joskus nainen on tarjoutunut maksamaan kaiken, joskus itse. Tästä ei kuitenkaan etukäteen ole tehty meteliä vaan tilanteen mukaan on menty.

En siis miehenä oleta että treffeillä minun pitäisi maksaa tai tarjota kaikki. Toki jos itse ehdotan jotain mikä maksaa, niin voin tarjota. Mutta jos treffit ovat kahvilassa, niin en välttämättä maksa toisen kahveja.

Niin, ei se maksaminen tosiaan mitään takaa,mutta ainakin itse olit herrasmies ja nainen varmasti tiesi sinun olevan kiinnostunut. Parhaasi teit eli hyvä sinä. Suoraselkäistä toimintaa. Voihan se olla et nainen säikähti. Ei näistä voi tietää.

Vierailija
192/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kutsui treffeille ruokaravintolaan ja sanoi, että kumpikin maksaa oman laskunsa. Laskun maksun aikaan mies pyysi minua antamaan oman osuuteni käteisenä vaivihkaa pöydän alla. Sitten hän maksoi molempien laskun suurieleisesti, ettei vain tarjoilija luulisi, että hän ei pystyisi maksamaan naisseuralaisensa ruokia.

Tämä oli hauska!:)

Vierailija
193/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kutsui treffeille ruokaravintolaan ja sanoi, että kumpikin maksaa oman laskunsa. Laskun maksun aikaan mies pyysi minua antamaan oman osuuteni käteisenä vaivihkaa pöydän alla. Sitten hän maksoi molempien laskun suurieleisesti, ettei vain tarjoilija luulisi, että hän ei pystyisi maksamaan naisseuralaisensa ruokia.

Tämä oli hauska!:)

No eihän ollut hauska. Mitä hauskaa tuossa muka on? Juntissa ja inhottavassa käytöksessä?

194/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran Tallinnassa tapasin kylpylässä naisen. Vähän pussattiin,pulikoitiin, kiehnättii. altaissa ja,tarjosin kaljat, sovittiin että mennään yhdessä syömään. Tavattiin aulassa mulla oli huonee ja pyydin hänet huoneeseen. Siellä pussattiin, sitten hänellä alkoi jo olemaan kova nälkä ja oli muka kiire. Sanoin että haluaisin seksiä ensin, haluttaa niin kovin kun ollaan pussailtu jne lämmitelty ja oltiin saunan raikkaita.

Yhä hän vaan vetosi nälkäänsä, lupasin että voin maksaakin jos nyt ensin vähän rakastellaan. Hymyillen jankutti että nälkä on. LUOJAN KIITOS mulla oli hotellihuoneessa vissyä, banaani ja kolmioleipä.Sanoin että syö noi aluksi jos hirmunen nälkä, mä en halua lähtee ravintolaan jos ei ensin rakastella. Ei kai ollut meganälkä kun ei ruoka kelvannut.

No lopulta suutelut kävi kiihkeämmäksi, suudeltiin ja rakasteltiin. Ei käytetty kondomia, lsukesin sisään ja tuntui niin hyvältä saada seksiä ja henkisestikin hyvältä pokata nainen kylpylästä. Ja siis ihan tavallinen paikallinen treenaava viiskympinen ihana nainen, ei tosiaan mikään maksullinen.

Mentiin syömään ja mielellään maksoin. Hymyssä suin palasin hotelliini ja hän lähti kotiinsa, Tallinnan yö oli kiva ja kiehtova :)

Aamulla oli kiva käydä hotellissani samoissa altaissa aamu-uinnilla :)

Vierailija
195/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Ei herrasmies.

Menisit siis vain, jos tietäisit, että mies maksaa laskun? Entä jos koko homma onkin katastrofi ja molemmat ovat sitä mieltä, että ei tarvitse enää nähdä? Pääasia, että tuli ilmaiseksi syötyä ja juotua?

Ymmärrän hyvin, jos joku sanoo, että ensimmäisellä tapaamisella molemmat hoitakoot omat kulunsa. Jos homma toimii niin mies varmasti tulevaisuudessa tarjoaa ruoat ja juomat useaan kertaan. Miksi kenenkään pitäisi alkaa sponsoroimaan jonkun ventovieraan illanviettoa?

Miksi ihmeessä mies tarjoaisi tulevaisuudessakaan sen kummemmin? Joskus varmasti ja toivon mukaan myös nainen. Kuinka vaikeaa naisille on elää omilla rahoilla?

Vierailija
196/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun joku mies on pyytänyt kahville tms olen olettanut automaattisesti, että molemmat maksavat omat juomiset ja syömiset.

Vierailija
197/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei haittaisi, jos mies on varaton. Minun silmissäni ei siis tulisi miinuspisteitä, jos mies sanoisi vaikka, että "ihan mielelläni vaikka tarjoisin, mutta nyt on huono rahatilanne, joten sopiiko sulle, jos kumpikin maksaa oman osuutensa". Toki uskon, että suurimmalle osalle kumppanin varattomuus olisi ongelma. Itselleni ei ole, koska itsekin olen pienituloinen (tosin selusta on muuten turvattu, joten rahaongelmia ei koskaan oikeasti ole). Vastaisin tuohon, että "tottakai, ja mielestäni on muutenkin ihan hyvä, että kumpikin maksaa oman osuutensa" ja sitten ehdottaisin treffipaikaksi jotain halvempaa paikkaa, missä kuitenkin on kiva tunnelma ja hyvää ruokaa. Tai esim. jotain mukavaa, tunnelmallista kahvilaa, jossa ei ole mitään trendikahvilan hintalisää. Esim. Helsingissä Cafe Regatta on minusta IHANA! Mieluummin treffit sinne parin euron panostuksella kuin kolmen ruokalajin illallinen "hienossa" ravintolassa ja kolmenumeroinen lasku.

Vierailija
198/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään, että koko deittiskene on niin vaikeaa miehille. 

Maksat kaiken niin olet sovinistisika, joka ei ymmärrä, että naiset ovat itsenäisiä ja tasa-arvoisia miesten kanssa ja pystyvät kyllä maksamaan omat laskunsa.

Ehdotat puoliksi maksamista niin olet köyhä mammanpoika, jolla on varmaan vielä pikavippivelkojakin.

Homma menee niin että miehen kuuluu ainakin tarjoutua maksamaan ekoilla treffeillä. Nainen siihen kyllä Suomessa useimmiten vastaa, että pistetään puoliksi tai molemmat maksaa omansa. Jos ei edes tarjoudu maksamaan, osoittaa se sellaista piheyttä jota en suhteessani haluaisi kokea. 

Tienaan hyvin, olen parisuhteissani tarjonnut toisellekin. Mutta jos mulle ei edes tarjouduta tarjoamaan, katson että toista ei kiinnosta tarpeeksi. Ei ole kyse rahasta, vaan eleestä.

Taas kätevästi niin että mies on se jonka "kuuluu" ottaa riski. Näinhän tämä menee treffeille pyytämisessä ja seksialoitteissakin. Jos nainen ei ennen tilaamista ole tarjoutunut maksamaan omiaan, niin ei ole miehestä kiinostunut vaan ilmaisen ruoan ja juoman perässä.

Vierailija
199/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun joku mies on pyytänyt kahville tms olen olettanut automaattisesti, että molemmat maksavat omat juomiset ja syömiset.

Ja minä puolestaan, että mies maksaa :D Onneksi on aina maksanutkin!

Vierailija
200/549 |
09.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi. Ei herrasmies.

Menisit siis vain, jos tietäisit, että mies maksaa laskun? Entä jos koko homma onkin katastrofi ja molemmat ovat sitä mieltä, että ei tarvitse enää nähdä? Pääasia, että tuli ilmaiseksi syötyä ja juotua?

Ymmärrän hyvin, jos joku sanoo, että ensimmäisellä tapaamisella molemmat hoitakoot omat kulunsa. Jos homma toimii niin mies varmasti tulevaisuudessa tarjoaa ruoat ja juomat useaan kertaan. Miksi kenenkään pitäisi alkaa sponsoroimaan jonkun ventovieraan illanviettoa?

Miksi ihmeessä mies tarjoaisi tulevaisuudessakaan sen kummemmin? Joskus varmasti ja toivon mukaan myös nainen. Kuinka vaikeaa naisille on elää omilla rahoilla?

No ihan siksi, että suhteessa on rennompaa, helpompaa ja mukavampaa, että tarjotaan vähän puolin ja toisin sen sijaan, että aletaan aina laskeskella ravintolalaskusta, mikä nyt on kenenkin osuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan