Lähtisittekö treffeille jos mies sanoo että molemmat maksaa itse?
Voin kyllä maksaa itse, mutta tulee vähän sellainen olo, että miehellä on rahahuolia tai en olekaan niin kiinnostava? Olen romantikko ja miehen kuuluisi ekoilla treffeillä maksaa. Se osoittaa kiinnostusta.
Kommentit (549)
Niin mitä tässä ollaan ostamassa? Eikö oltu treffeille menossa?
Vierailija kirjoitti:
Jos mies maksattaa naisella ruoat eka treffeistä lähtien. Samaa on luvassa koko loppu suhteen ajan. Mies maksaa tasan 50% asuntolainasta, tasan 50% ruokakuluista, jne. Synttärilahjaksi saat tältä mieheltä muutaman kympin markettirihkamaa. Kokemusta on.
En ymmärrä. Tottakai mieheni maksaa tasan 50 % yhteisistä kuluista, miksi hän maksaisi jotain muuta? Synttärilahjaksi, naistenpäivälahjaksi, ystävänpäivälahjaksi, joululahjaksi ja vuosipäivälahjaksi saan aivan ihania huolella valittuja lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies maksattaa naisella ruoat eka treffeistä lähtien. Samaa on luvassa koko loppu suhteen ajan. Mies maksaa tasan 50% asuntolainasta, tasan 50% ruokakuluista, jne. Synttärilahjaksi saat tältä mieheltä muutaman kympin markettirihkamaa. Kokemusta on.
Ihan ok, jos miehen tasa-arvo ulottuu myös muihin juttuihin. Luulisi, että tuollaisen kanssa ei tarvitse koskaan sanoa, että nyt on sinun vuoro käydä kaupassa ja tehdä ruoka.
Luonnollisesti tämä ei ulotu kotitöihin. Ja tuo 50 / 50 pätee vaikka mies tienaisi 6000e kuussa enemmän kui vaimo. Mies käyttää ne hänellä ylijäävät 6000e euroa omiin juttuihinsa. Vaimolla ei jää ehkä omien maksujensa jälkeen mitään käteen.
Mikä tuossa on ongelma? Miksi vaimon pitäisi hyötyä miehen tuloista? Miksi sillä vaimolla on noin paljon pienemmät tulot?
Ja tätä kysyy nimenomaan nainen, jolle taloudellinen tasa-arvo on itsestäänselvyys eli kulut puoliksi ja kaikki muu on omaa rahaa, jota saa käyttää omiin juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä te, joiden mielestä kutsujan tulisi maksaa, teette ystävien kanssa jos ystävä pyytää lounaalle? Kai pistätte kaverin maksamaan ruokailunne?
Jotkut, kuten minä, sanon jo pyytäessäni, että minä tarjoan. Jos maksamisesta ei ole puhetta, varaudun maksamaan omani tai saatan tarjota ystävälle. Jos ystävä sanoo ravintolassa, että hän tarjoaa, en ala inttämään asiasta vaan kiitän ilahtuneena. Kumma, kun ystävien kanssa näistä ei tule koskaan ongelmia.
Niin, en ole kertaakaan kuullut että ystävyys olisi loppunut siihen, että ystävä kutsuu, muttei maksakaan. Tai siitä että ystävä etukäteen sanoo, ettei tarjoua.
Enpä tosiaan ole koskaan sanonut ystävälle pyytäessäni häntä mukaan kahville tai syömään, että en sitten maksa sinun annosta. Eikä ole aikomusta tuollaista edes aloittaa.
Tavismiehet, tässäpä teille tuhannen taalan paikka tehdä vaikutus naiseen ja erottua eduksenne massasta.
Ei tarvita laatikkoleukaa eikä lentäjän lupakirjaa, ei liioin sadan tonnin autoa ja luksusjahtia. Kutsukaa ihastuksenne kahville/lounaalle/illalliselle/drinkille ja sanokaa että minä haluan TARJOTA sinulle. Maksakaa lasku kuin mies konsanaan (jos nainen sen sallii), kiittäkää hyvästä seurasta ja sanokaa että tapaisitte mielellänne uudestaan ja poistukaa tyylikkäästi pää pystyssä sanoi nainen siihen mitä tahansa. Eikä mitään säälittävää seksin vonkausta ekoilla treffeillä.
Takaan ja alleviivaan että tuollainen huomaavainen ja itsevarma tavismies jää naisen mieleen positiivisella tavalla kun on tarpeeksi ensin joutunut kuuntelemaan lapsellista väninää siitä kuinka kaikki naiset ovat lokkeja jotka käyvät treffeillä ainoastaan syödäkseen kupunsa täyteen ilmaiseksi.
Vänisijöiden kanssa en ala millekään. Ne saavat seurustella niitten naisten kanssa jotka helposti syyllistyvät ja mielellään maksavat kaikki laskut ettei vaan tule sanomista tasa-arvosta.
Vierailija kirjoitti:
Tavismiehet, tässäpä teille tuhannen taalan paikka tehdä vaikutus naiseen ja erottua eduksenne massasta.
Ei tarvita laatikkoleukaa eikä lentäjän lupakirjaa, ei liioin sadan tonnin autoa ja luksusjahtia. Kutsukaa ihastuksenne kahville/lounaalle/illalliselle/drinkille ja sanokaa että minä haluan TARJOTA sinulle. Maksakaa lasku kuin mies konsanaan (jos nainen sen sallii), kiittäkää hyvästä seurasta ja sanokaa että tapaisitte mielellänne uudestaan ja poistukaa tyylikkäästi pää pystyssä sanoi nainen siihen mitä tahansa. Eikä mitään säälittävää seksin vonkausta ekoilla treffeillä.
Takaan ja alleviivaan että tuollainen huomaavainen ja itsevarma tavismies jää naisen mieleen positiivisella tavalla kun on tarpeeksi ensin joutunut kuuntelemaan lapsellista väninää siitä kuinka kaikki naiset ovat lokkeja jotka käyvät treffeillä ainoastaan syödäkseen kupunsa täyteen ilmaiseksi.
Vänisijöiden kanssa en ala millekään. Ne saavat seurustella niitten naisten kanssa jotka helposti syyllistyvät ja mielellään maksavat kaikki laskut ettei vaan tule sanomista tasa-arvosta.
Kuulostaa satu-olennon käyttäytymiselle.
Jos mies ilmoittaisi ennen treffejä että saat sitten maksaa itse, en varmaan menisi. Antaisi pihin vaikutelman, varsinkin kun olen käynyt ensimmäisillä treffeillä tyyliin jäätelöllä tai kahvilla. Yleensä miehet ovat yrittäneet tarjota ja olen kohteliaasti kieltäytynyt. Sitten jos olemme alkaneet seurustelemaan, olemme tarjonneet vuorotellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa satu-olennon käyttäytymiselle.
Surullista kyllä, niinhän se tänä päivänä Suomessa kuulostaa. Nykyisessa kotimaassani tuo on normaalin miehen tavallista käytöstä kun hän lähestyy naista josta on kiinnostunut. Vaikka meilläkin on se kuuluisa tasa-arvo.
Niin, en ole kertaakaan kuullut että ystävyys olisi loppunut siihen, että ystävä kutsuu, muttei maksakaan. Tai siitä että ystävä etukäteen sanoo, ettei tarjoua.