Lähtisittekö treffeille jos mies sanoo että molemmat maksaa itse?
Voin kyllä maksaa itse, mutta tulee vähän sellainen olo, että miehellä on rahahuolia tai en olekaan niin kiinnostava? Olen romantikko ja miehen kuuluisi ekoilla treffeillä maksaa. Se osoittaa kiinnostusta.
Kommentit (549)
Ok jos kyseessä olisi esim. joku kalliimpi konsertti, josta molemmat on kiinnostunut ja mies kysyisi että haluaako lähteä hänen kanssaan, liput on XX euroa. Mutta jos tosiaan ihan kahville pyytää kuulostaa aika nololta ja en kyllä lähtisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi ottaa kutsua vastaan, jollei mies suoraan sanoisi ettei rahasta tarvitse huolehtia.
Ja vaikka olisin varoissani en halua miestä,joka olettaa minun maksavan. Eli eipä ole paljon tulevaisuutta miesten kanssa mulla :D Kaikki haluaa että nainen maksaa kaikesta itse.Ja naiset haluaa miehen kustantavan kaiken. Taidan jäädä sinkuksi koska en ihan periaatteesta hyväksy sitä, että minun sukupuoleni perusteella tulisi maksaa. Riippuen summasta ja omasta rahatilanteesta voin maksaakin, mutta jos se on perusvaatimus, niin haiskahtaa siltä että se on pääasia. Itse en kaipaa elättejä enkä maksullisia naisia. Olen kiinnostunut aikuisesta itsenäisestä naisesta, joka etsii kumppania eikä isähahmoa tai maksajaa.
Minä maksan mieluusti omat menoni ja voin tarjota myöhemmin treffeillä sinullekin. On helpotus tavata mies, joka ei vaadi naiselta naisellisuutta ja jonka kanssa yhdessä asuminen olisi vaivatonta, koska mies ei etsi varaäitiä itselleen. Nämä höylisti tarjoajat tuntuvat kuvittelevan, että muutaman kympin panostuksella nainen hoitaa lopun elämää yhteiset kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En voisi ottaa kutsua vastaan, jollei mies suoraan sanoisi ettei rahasta tarvitse huolehtia.
Ja vaikka olisin varoissani en halua miestä,joka olettaa minun maksavan. Eli eipä ole paljon tulevaisuutta miesten kanssa mulla :D Kaikki haluaa että nainen maksaa kaikesta itse.Ja naiset haluaa miehen kustantavan kaiken. Taidan jäädä sinkuksi koska en ihan periaatteesta hyväksy sitä, että minun sukupuoleni perusteella tulisi maksaa. Riippuen summasta ja omasta rahatilanteesta voin maksaakin, mutta jos se on perusvaatimus, niin haiskahtaa siltä että se on pääasia. Itse en kaipaa elättejä enkä maksullisia naisia. Olen kiinnostunut aikuisesta itsenäisestä naisesta, joka etsii kumppania eikä isähahmoa tai maksajaa.
Tässä ketjussa on tosi paljon sulle sopivia naisia!
Mutta monii heistäkin on sanonut loukkaantuvansa tuollaisen esiin tuomisesta. En siis oikein voi ennen treffejä tietää saada asiaa selville. Joko siis luovun periaatteistani tai saan pakit valtaosalta niistäkin naisista, jotka voisivat sopia minulle vain koska tämä nyt vaan on pahimman sortin red flag. Pidän siis todennäköisenä että jään sinkuksi.
Vierailija kirjoitti:
JamesStadi kirjoitti:
Kerran Tallinnassa tapasin kylpylässä naisen. Vähän pussattiin,pulikoitiin, kiehnättii. altaissa ja,tarjosin kaljat, sovittiin että mennään yhdessä syömään. Tavattiin aulassa mulla oli huonee ja pyydin hänet huoneeseen. Siellä pussattiin, sitten hänellä alkoi jo olemaan kova nälkä ja oli muka kiire. Sanoin että haluaisin seksiä ensin, haluttaa niin kovin kun ollaan pussailtu jne lämmitelty ja oltiin saunan raikkaita.
Yhä hän vaan vetosi nälkäänsä, lupasin että voin maksaakin jos nyt ensin vähän rakastellaan. Hymyillen jankutti että nälkä on. LUOJAN KIITOS mulla oli hotellihuoneessa vissyä, banaani ja kolmioleipä.Sanoin että syö noi aluksi jos hirmunen nälkä, mä en halua lähtee ravintolaan jos ei ensin rakastella. Ei kai ollut meganälkä kun ei ruoka kelvannut.
No lopulta suutelut kävi kiihkeämmäksi, suudeltiin ja rakasteltiin. Ei käytetty kondomia, lsukesin sisään ja tuntui niin hyvältä saada seksiä ja henkisestikin hyvältä pokata nainen kylpylästä. Ja siis ihan tavallinen paikallinen treenaava viiskympinen ihana nainen, ei tosiaan mikään maksullinen.
Mentiin syömään ja mielellään maksoin. Hymyssä suin palasin hotelliini ja hän lähti kotiinsa, Tallinnan yö oli kiva ja kiehtova :)
Aamulla oli kiva käydä hotellissani samoissa altaissa aamu-uinnilla :)
Voi yrjö millainen äijä sä olet, hyi hitto! Mitähän se nainen sussa näki? Mä olisin lähtenyt nostelemaan aika liukkaasti noista sun jutuistasi. Onneksi en ole törmännyt sun kaltaisiin koskaan.
Eikös miesten mielestä tuollainen nainen ole nimenomaan maksullinen, koska hän maksatti miehellä syömiset ja juomiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä maksan mieluusti omat menoni ja voin tarjota myöhemmin treffeillä sinullekin. On helpotus tavata mies, joka ei vaadi naiselta naisellisuutta ja jonka kanssa yhdessä asuminen olisi vaivatonta, koska mies ei etsi varaäitiä itselleen. Nämä höylisti tarjoajat tuntuvat kuvittelevan, että muutaman kympin panostuksella nainen hoitaa lopun elämää yhteiset kotityöt.
Hetkonen. Minä olen tuo nainen, joka odottaa miehen maksavan jos on romanttisesti kiinnostunut, mutta missä vaiheessa olen luvannut hoitaa kotityöt tmv.? Edes lapsia en halua!😃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta monii heistäkin on sanonut loukkaantuvansa tuollaisen esiin tuomisesta. En siis oikein voi ennen treffejä tietää saada asiaa selville. Joko siis luovun periaatteistani tai saan pakit valtaosalta niistäkin naisista, jotka voisivat sopia minulle vain koska tämä nyt vaan on pahimman sortin red flag. Pidän siis todennäköisenä että jään sinkuksi.
Mitäpä jos treffailisit vain tuttuja naisia? Heille voit sanoa, että maksetaan kumpikin omat. Kai sinä uskallat sanoa kavereillesi noin, joten mikset tutulle naiselle?
Miehet ne vasta loukkaantuvatkin, jos he sanovat tarjoavansa ja heille vastaa, että minulla on rahaa ostaa omat kahvini.
Vierailija kirjoitti:
Ok jos kyseessä olisi esim. joku kalliimpi konsertti, josta molemmat on kiinnostunut ja mies kysyisi että haluaako lähteä hänen kanssaan, liput on XX euroa. Mutta jos tosiaan ihan kahville pyytää kuulostaa aika nololta ja en kyllä lähtisi.
Eihän toi edes ole treffikutsu. Eikös kavereiden kanssa sovita, et mennään tonne ja jokainen maksaa oman lipun.
Kerran on yksi nainen minulta etukäteen tiedustellut että maksanko minä kun käyn naisten kanssa treffeillä. Tuon naisen kanssa en sitten mennyt ensimmäisillekään treffeille. Ei tarvitse sietää moukkamaista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hetkonen. Minä olen tuo nainen, joka odottaa miehen maksavan jos on romanttisesti kiinnostunut, mutta missä vaiheessa olen luvannut hoitaa kotityöt tmv.? Edes lapsia en halua!😃
Kyselepä jatkossa noilta tarjoavilta miehiltä, haluavatko he perinteisen parisuhteen. Todennäköisesti saat myöntävän vastauksen. Ja mitäpä se perinteinen nainen heidän mielestään tekee? Aivan, kaikki kotityöt.
Vierailija kirjoitti:
Kerran on yksi nainen minulta etukäteen tiedustellut että maksanko minä kun käyn naisten kanssa treffeillä. Tuon naisen kanssa en sitten mennyt ensimmäisillekään treffeille. Ei tarvitse sietää moukkamaista käytöstä.
Eli nainen olis lähtenyt, mutta kysyi erikseen asiasta, koska rahat oli tiukilla. Oletpa typerä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran maksoin ensitreffeillä seuralaiselle ruoan juomineen, ghostasi minut treffien jälkeen. Tuli vähän hölmö olo itselleni tästä. Muutoin on omat kahvit/oluet pitkälti itse maksettu, joskus nainen on tarjoutunut maksamaan kaiken, joskus itse. Tästä ei kuitenkaan etukäteen ole tehty meteliä vaan tilanteen mukaan on menty.
En siis miehenä oleta että treffeillä minun pitäisi maksaa tai tarjota kaikki. Toki jos itse ehdotan jotain mikä maksaa, niin voin tarjota. Mutta jos treffit ovat kahvilassa, niin en välttämättä maksa toisen kahveja.
Niin, ei se maksaminen tosiaan mitään takaa,mutta ainakin itse olit herrasmies ja nainen varmasti tiesi sinun olevan kiinnostunut. Parhaasi teit eli hyvä sinä. Suoraselkäistä toimintaa. Voihan se olla et nainen säikähti. Ei näistä voi tietää.
Mitenköhän se nainen sitten osoittaa kiinnostuksensa? Miehen ainoa tapa osoittaa kiinnostuksensa on näköjään se, että tarjoutuu maksamaan.
Jos hän haluaa nähdä sut uudellen ja/tai laittaa viestiä illalla. Kyllä sä luule tiedät kun nainen kiinnostuu :)
Mutta jos mies haluaa nähdä uudellen ja/tai laittaa viestiä illalla, niin se ei ole merkki kiinnostuksesta, jos hän ei tarjonnut ensitreffeillä?
Mistä tietäisin jo treffeille mentäessä että kiinnostaako naista minä vai tarjoilut? Se on tullut selväksi, että treffeille voidaan tulla tai jopa pyytää vaikka ei toinen kiinnostaisikaan.
No jos se nainen ei ole joku narkki tai muu vastaava vajaa tapaus, niin kyllä nainen suostuu vain siinä tapauksessa, että mies kiinnostaa.
Mutta mies kysyy treffeille vaikka ei olisi kiinnostunut? Sitähän täällä on moni sanonut, että se tarjoamatta jättäminen on merkki miehen kiinnostuksen puutteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyselepä jatkossa noilta tarjoavilta miehiltä, haluavatko he perinteisen parisuhteen. Todennäköisesti saat myöntävän vastauksen. Ja mitäpä se perinteinen nainen heidän mielestään tekee? Aivan, kaikki kotityöt.
Vai niin. No siinäs yllättyvät sitten 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran maksoin ensitreffeillä seuralaiselle ruoan juomineen, ghostasi minut treffien jälkeen. Tuli vähän hölmö olo itselleni tästä. Muutoin on omat kahvit/oluet pitkälti itse maksettu, joskus nainen on tarjoutunut maksamaan kaiken, joskus itse. Tästä ei kuitenkaan etukäteen ole tehty meteliä vaan tilanteen mukaan on menty.
En siis miehenä oleta että treffeillä minun pitäisi maksaa tai tarjota kaikki. Toki jos itse ehdotan jotain mikä maksaa, niin voin tarjota. Mutta jos treffit ovat kahvilassa, niin en välttämättä maksa toisen kahveja.
Niin, ei se maksaminen tosiaan mitään takaa,mutta ainakin itse olit herrasmies ja nainen varmasti tiesi sinun olevan kiinnostunut. Parhaasi teit eli hyvä sinä. Suoraselkäistä toimintaa. Voihan se olla et nainen säikähti. Ei näistä voi tietää.
Mitenköhän se nainen sitten osoittaa kiinnostuksensa? Miehen ainoa tapa osoittaa kiinnostuksensa on näköjään se, että tarjoutuu maksamaan.
Jos hän haluaa nähdä sut uudellen ja/tai laittaa viestiä illalla. Kyllä sä luule tiedät kun nainen kiinnostuu :)
Mutta jos mies haluaa nähdä uudellen ja/tai laittaa viestiä illalla, niin se ei ole merkki kiinnostuksesta, jos hän ei tarjonnut ensitreffeillä?
Mistä tietäisin jo treffeille mentäessä että kiinnostaako naista minä vai tarjoilut? Se on tullut selväksi, että treffeille voidaan tulla tai jopa pyytää vaikka ei toinen kiinnostaisikaan.
No jos se nainen ei ole joku narkki tai muu vastaava vajaa tapaus, niin kyllä nainen suostuu vain siinä tapauksessa, että mies kiinnostaa.
Mutta mies kysyy treffeille vaikka ei olisi kiinnostunut? Sitähän täällä on moni sanonut, että se tarjoamatta jättäminen on merkki miehen kiinnostuksen puutteesta.
Itse näen asian niin, että mies kokeilee kepillä jäätä eli pyytää ulos, mutta ei kuitenkaan ole niin hullaantunut, että haittaisi jos suhteesta ei tulisi mitään muuta kuin seksiä. Siksi ehdottaa laskun puolitusta.
Vierailija kirjoitti:
En ole romantikko, ja maksan puoliksi myös ihan mielelläni, mutta harkitsisin treffeille lähtemistä uudelleen, sillä en halua tehdä rahasta heti alkuun numeroa. Oikeastaan en halua ensimmäisillä treffeillä puhua rahasta ollenkaan. Valmistaudun aina maksamaan koko laskun itse ja jos mies ei ehdi ensin, näin myös teen. Jos tässä kohtaa ehdottaa puoliksi, niin sekin käy. Rahasta voidaan keskustella enemmän sitten toisilla treffeillä jos sellaiset on tullakseen.
Varmaan huomasit tästä ketjusta miten paljon on naisia, jotka ehdottomasti olettavat miesten tarjoavan. Ja sitten on lisäksi kaltaisesi joilla maksaminen ei ole ongelma, mutta rahasta puhuminen on. Käytännössä tämä tarkoittaa, että miehen varauduttava maksamaan tai hän sulkee suurimman osan naisista pois. Ymmärrätkö mikä tässä miehiä näin tasa-arvon aikoina häiritsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen olis lähtenyt, mutta kysyi erikseen asiasta, koska rahat oli tiukilla. Oletpa typerä :D
No jos rahat olivat tiukilla niin sitten kannattaa joko ehdotella joitakin ilmaisia treffejä tai sitten odottaa toiselta osapuolelta selkeää yksipuolista treffikutsua jolloin voi myös olettaa että hän maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tarpeeksi kiinnostava, niin ei tuollainen asia estäisi tutustumasta.
Nykyihmisillä tuntuu olevan aivan liikaa dealbreakereita, onko ihme ettei suhteita synny, kun puolin ja toisin pistetään liinat kiinni pienimmästäkin...
Keski-ikäisen tädin vinkit: Antakaa mahdollisuus, älkää olko nirppanokkia ja muistakaa, että ihmisiä virheinemme ollaan kaikki!
Juuri näin! Yksi väärä (oletettavasti hyväätarkoittava) repliikki ja se oli sitten siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos rahat olivat tiukilla niin sitten kannattaa joko ehdotella joitakin ilmaisia treffejä tai sitten odottaa toiselta osapuolelta selkeää yksipuolista treffikutsua jolloin voi myös olettaa että hän maksaa.
Täällähän on juurikin jankattu, että mies jos kutsuu ulos niin naisen pitää itse maksaa omat ruokansa!
Päättäkää jo miehet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän typerää tuossakin muka oli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos treffailisit vain tuttuja naisia? Heille voit sanoa, että maksetaan kumpikin omat. Kai sinä uskallat sanoa kavereillesi noin, joten mikset tutulle naiselle?
Miehet ne vasta loukkaantuvatkin, jos he sanovat tarjoavansa ja heille vastaa, että minulla on rahaa ostaa omat kahvini.
Miksi treffailisin kavereita, jos tavoitteena on parisuhde? Sinkkunaisia tutuissani on hyvin vähän. Nekin omien kavereiden exiä, exän kavereita tai sitten itseäni huomattavasti nuorempia (tai vanhempia) - ei kiitos.
Miksi tuokin kahvin tarjoaminen pitää miehille ilmoittaa noin tylysti?
Outoa, että miehet vänkäävät täällä vaikka 2/3 naisista haluaa itse maksaa. Eli jostain syystä yritätte live-elämässä vääriä naisia.