Sivut

Kommentit (477)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, kunhan on koronarokotettu. Parasta piikinjäljet pepussa, uh ah,

Sulla ei näemmä sitä rokotusta itselläsi ole kun et tiedä, että se laitetaan käsivarteen, ei pakaraan.

Niinpä, taitaa olla se vanha kunnon, niiden  pyllyrokotusten kulta-aika olla jo takanapäin...

Minä tökkään kankkuun jos joku haluaa sen,piikin siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa lukea ketjua.. Tosi monille hottia on asiat joita tinder/badoo jne. profiileista näe. Joten me miehet jotka omataan noi ominaisuudet jäädään nuolemaan näppejä kun jokin muu "pääprofiili kuvassa" ei nappaa. 😂

Oikeinkirjoitustaito.

Taas tää äikänope on täällä...

Ihan asiasta hän sanoi. Kommentit menee hukkaan, jos niistä ei tajua mitään. En minäkään saanut selvää, mitä tuo edellinen kirjoittaja halusi sanoa.

Vierailija

Miehellä pitää olla kroppa, jossa hartian leveys on isompi kuin omani. En innostu lihaskimpuista, mutta en sellaisista laihoista hiirulaisistakaan.

Silmissä pilkettä ja kasvot komeahkot. Ei kuitenkaan veistoksellisen komea. Miehen pitää olla myös läsnä ja meillä pitäisi olla yhteisiä mielenkiinnon kohteita. 

Erityisen hottia on myös, jos mies osoittaa aina välillä, kuinka tärkeä olen hänelle.  

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Rohkeat ja itsevarmat otteet sänkypuuhissa. Mies vie ja mä vikisen. Se on kuuminta hottia.

Voi että :-DD kun taas tää olisi suunnilleen minun pahin painajainen..:-D

Haluaisin miehen, joka on rauhallinen, huomioonottava, hellä...hitaasti lämpenevä ja etenisi muutenkin hitaasti ;-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Poikkesin eilen terassilla yhdellä oluella, ja viereisen pöydän kaksi miestä alkoivat juttusille. Olivat iältään 50-55, kummatkin hiukan ylipainoisia, tavallisen suomimiehen näköisiä, vähän vatsaa, ruutupaitaa, shortsit ja sandaalit, iloisia ja mukavia. Juteltiin niitä näitä, ja se toinen osasi niin upealla tavalla olla läsnä siinä tilanteessa, katseli "tuhmasti" (en osaa selittää, ei mitenkään pervosti, eikä purrut huulta eikä mitään läpinäkyvää), kyseli ja kuunteli sopivasti että alkoi kyllä kummasti kiinnostamaan vaikka lähteä matkaan... Toinenkin oli tosi mukava, höpötti ja naureskeli, mutta tietynlainen huomioonottavuus ja se katsekontakti ja sellainen huomioiminen minut erityisenä, mitä itse miellän flirttinä, jäi puuttumaan. Se on ehkä kuuminta, eikä sillä ole ulkonäön kanssa ainakaan minun kohdallani paljoakaan tekemistä.

N40

Heh, nyt luin noita aiempia kommentteja ja siellä mainittu "pilke silmäkulmassa". Sitähän minä tässä taisin ajaa takaa. :)

N40

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luonnon kiharat sääret, Paavo Väyrysen silmät ja huulet.

Nuo sääret... :'DDD

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa lukea ketjua.. Tosi monille hottia on asiat joita tinder/badoo jne. profiileista näe. Joten me miehet jotka omataan noi ominaisuudet jäädään nuolemaan näppejä kun jokin muu "pääprofiili kuvassa" ei nappaa. 😂

Oikeinkirjoitustaito.

Vois sanoa että kasva aikuiseksi. 😉 Oikeinkirjoitus ei poista noita aikaisempi. Ja eikä se tee huonommaksi elättäjänä/huoltajana/rakastaja/kumppanina eikä se myöskään ole töissä etenemisen este.. Mutta hyvä että nyt vihdoin tiedetään miksi sinä et löydä sitä hottia ja täydellistä itsellesi. 🤗

Ukkelikko

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miekkonen, joka:

- osaa kokata
- pitää kodin siistinä
- lihakset tulleet töistä
- isot kämmenet
- pukeutuu hyvin (huppari ja farkut kelpaa vallan mainiosti)
- hauska
- tuoksuu hyvältä
- fiksu
- ei paasaa mistään

Taas näitä, jotka luulee, että salilla vuosia treenatut lihakset saa työnteolla.

Höpöhöpö, punttisalia tarvita mihinkään. Lääkärinikin sanoi minua täydelliseksi atleetiksi, en ole kehonrakentaja vaan hieman lihaksikkaampi kuin muut ja lihakset erottuvat hyvin. Yhtäkään punttia en ole nostanut. Tukkeja kyllä ja naisia suihkun seinää vasten. Papu on isohko, selkä leveä kuin ladon ovi pers kireä. Jalkalihakset pullistelevat sopivasti farkkujen läpi ja mikä tärkeitä, voimaa on.  Minulta kysytään jatkuvasti käynkä salilla. Ei, olen lapsesta asti tykännyt mennä sata lasissa.  Kaupassa naiset juttelevat paljon, mutta olen varattu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille kommenteista. Taitaa sittenkin olla vielä saumoja löytää joku. Tinderistä on saanut vääristyneen kuvan, että useimmilla naisilla olis tosi kovat vaatimukset T: M28

Ai...? Mua nää kommentit taas masensi. Kun melkeinpä kaikki ulkonäköön liittyvät kommentit on lihaksia, leveitä hartioita ja isoja kämmeniä...

Vierailija

Näin jalkapallokisojen alkaessa mieleeni puski vain yksi nimi, minkä jätän nyt tähän.

Tim Sparv

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuomas Enbusken aivot ja Roope Salmisen ulkonäkö

Anteeksi nyt vain, mutta... 💩

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näin jalkapallokisojen alkaessa mieleeni puski vain yksi nimi, minkä jätän nyt tähän.

Tim Sparv

Täydellinen 😍

Vierailija

Kun mies on mies eikä poika enää. Tämä tulee esille sekä luonteessa että ulkonäöllisesti.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.