Mikä on kuuminta hottia miehissä?
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa
- rento hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin
- rintakarvat
- kevyt rusketus
- mies joka osaa vähän remontoida
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia
Kommentit (1312)
Ääni, pituus, saisi olla yli 174. Ja komea tietysti.
Taiteellisuus ja musikaalisuus! Herkkyys sekä se että on sinut feminiinisyytensä kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta naiset, miksei ole pituutta mainittu? Eikö se olekaan tärkeää?
Ei mulle ainakaan ole.
Kalukkaalle Miehelle itselleen on kätevää kun ei tarvitse niin paljon huolehtia
siitä että kalu pysyy sisällä? ; )
Pukeutuu hyvin, farkut ja huppari? WTF
Kiitos kaikille kommenteista. Taitaa sittenkin olla vielä saumoja löytää joku. Tinderistä on saanut vääristyneen kuvan, että useimmilla naisilla olis tosi kovat vaatimukset T: M28
Vierailija kirjoitti:
Taiteellisuus ja musikaalisuus! Herkkyys sekä se että on sinut feminiinisyytensä kanssa
Kyllä on hyvä ihan niinkuin naisten myös pitäisi olla luontevia maskuliinisuutensa kanssa.
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa 👌
- rento hymy Yleensäkin hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin Ei mitään väliä enää 30 vuoden jälkeen
- rintakarvat Mjaa... ihan sama
- kevyt rusketus Eipä rusketus ole enää hyväksi
- mies joka osaa vähän remontoida Plussaa ehdottomasti, toki nainenkin voi osata.
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia Hotti ei meinaa enää mitään siinä vaiheessa, kun on toivottavasti pitkä parisuhde takana. Silloin merkkaa jo muut arvot.
Kun mies liikkuu notkeasti kuin pantteri! Ei mitään ryhditöntä takakireää kävelyä tai pökkelömäistä punttisalipullistelua.
Mies, joka osaa kohdella kissoja oikein, on aina seksikäs ja samalla älykäs sekä empatiakykyinen.
Käyttääkö joku vielä tällä vuosikymmenelläkin sanontaa "kuuminta hottia"? Minä kun luulin sen jääneen vuosituhannen vaihteeseen.
En tiedä olenko kuuminta hottia mutta naiset, jotka hyvin tunnen alkavat puhua minulle tosi härskejä juttuja baarissa ja kotona, en pysty yhtä härskejä juttuja keksimään. On puolituntemattomatkin naiset ruvenneet heittämään alapääjuttuja kanssani. Pitäiskö nyt alkaa keskittymään vain yhteen naiseen, koska nyt on sellainen tunne että tästä ei kohta hyvää seuraa. En ole mitenkään erikoisen näköinen mutta aika symppis, paljon komeempiakin miehiä olisi mielestäni tarjolla. 51V
Minä ainakin haluan olla mieluummin viileintä coolia.
Ainakin sytkäri taskussa on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö joku vielä tällä vuosikymmenelläkin sanontaa "kuuminta hottia"? Minä kun luulin sen jääneen vuosituhannen vaihteeseen.
"Elämä on laiffia",kuten sanoi M. Nykänen aikanaan...
Tyylikäs pukeutuminen. On löytänyt itselleen sopivan tyylin.
Tuo pilke silmäkulmassa on tärkeää, ja on muuten viehättävää iästä ja sukupuolesta huolimatta.. Omalla mummollakin oli kauan, kunnes on viime vuosina alaspäin mennyt. Ei ole ihme, että kävi 10 vuotta nuoremmat papat hakemassa mummua vielä joitain vuosia sitten tanssimaan, kun jaksoi käydä paikallisten eläkeläisten pikkujouluissa. Pitää ihmisen virkeänä, kun tanssii ja nauraa pitkään ;)
Toinen vetävä piirre on älykkyys. Vaikka ulkonäkö on ollut ihastuksilla usein keskenään erilainen,polvet notkahtaa sukkelista ja älykkäistä miehistä. En tarkoita tällä sellaista överieksteoverttiä hölöttäjää vaan lähinnä omaa huumoria, joka vaatii kuulijalta oivalluksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkeat ja itsevarmat otteet sänkypuuhissa. Mies vie ja mä vikisen. Se on kuuminta hottia.
Tähän kun vielä muutama sana kuiskuttelua arabiaksi korvaan niin kyllä lähtee
Kerro lisää, mitä kieltä on arabia? Ja miksi te miehet ette pysy pois tästä ketjusta?
Öö?
Tietoisku: arabia on kieli.
Vierailija kirjoitti:
- silmälasit
- tuuhea/tiheä tukka
- parransänki
- lukee kirjoja
- älykkyys, mikä näkyy esim koulutuksessa
- tai taitavuus, pääasia että tietää ja on kiinnostunut tekemisistään (hälläväliä/ihan sama-asenne on ehkä suurin turn off kaikissa ihmisissä)
- pikkutarkkuus, esim mapittaa laskut
- kunnianhimoisuus ja tavoitteellisuus, hänellä on haaveita joita aktiivisesti koettaa saavuttaa
- oman polun kulkija, ei välitä mitä muut on mieltä
Tukka on jo vähän harventunut. M42
Katse, hymy ja se että saa pienillä eleillä mut tuntemaan itseni tärkeäksi. <3
Luonnon kiharat sääret, Paavo Väyrysen silmät ja huulet.
Eipä se ulkonäkö mitään auta, jos mies on arka. Pitää aikuisen osata puhua normaalisti vastakkaisen sukupuolen edustajalle.