Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kuuminta hottia miehissä?

Vierailija
07.06.2020 |

Minäpä aloitan.

- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa

- rento hymy

- hyvin istuvat farkut takaa päin

- rintakarvat

- kevyt rusketus

- mies joka osaa vähän remontoida

- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia

Kommentit (1312)

Vierailija
361/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää on jotenkin vaan erikoisia aina. Olen näköjään kuuminta hottia naisten mielestä näillä ominaisuuksilla, mutta nettideittisaiteilla lähinnä höyryävä kakkakasa ;). On varmasti paljon muitakin miinuksia, mutta se lähinnä, etten uskalla lähestyä naisia livenä ja niinpä joudun turvautumaan kyseisiin palveluihin, jotka pääosin tuottavat vain pettymyksiä kerta toisensa jälkeen.

En ole itsevarma, mutta tiedän mikä olen. Ihan rento ja mukava, hyväkäytöksinen, älykäs ja älyttömän kiltti kuulemma - en tiedä, mistä tän huomaa "heti". Kuitenkin pitkä ja atleettinen, ihan hyvännäköinen kuulemma ja ehkä näytän erilaiselle, mitä olen luonteeltani. 

Työpaikallakin kaikista suosituimpia ovat miehet, jotka ovat luonteeltaan itsevarmoja jotenkin. Ei ylimielisiä, mutta sellaisia, jotka osaavat käsitellä naisia. Juttelevat kivasti, mutta toisaalta ovat kaksinaamaisia ja hieman m*lkkuja, jotka ovat aina oikeassa - ehkä valtakin tuo kiinnostavuutta. Itse myönnän virheeni, jos näin on ja en ota niitä kovin vakavasti - kaikille sattuu mokia. Sit nää yhdet porskuttaa vaikka on parisuhde, vaimo ja lapsia kotona, mut työpaikalla säädetään heti kun tulee tilaisuus. Itse yritän kohdella kaikkia hyvin, mutta mitään se ei tuottanut vielä. No sen toki, et olen pidetty henkilö.

Eipä se ulkonäkö mitään auta, jos mies on arka. Pitää aikuisen osata puhua normaalisti vastakkaisen sukupuolen edustajalle.

Vierailija
362/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni, pituus, saisi olla yli 174. Ja komea tietysti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taiteellisuus ja musikaalisuus! Herkkyys sekä se että on sinut feminiinisyytensä kanssa

Vierailija
364/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta naiset, miksei ole pituutta mainittu? Eikö se olekaan tärkeää?

Ei mulle ainakaan ole.

Kalukkaalle Miehelle itselleen on kätevää kun ei tarvitse niin paljon huolehtia

siitä että kalu pysyy sisällä?  ; )

Vierailija
365/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuu hyvin, farkut ja huppari? WTF

Vierailija
366/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille kommenteista. Taitaa sittenkin olla vielä saumoja löytää joku. Tinderistä on saanut vääristyneen kuvan, että useimmilla naisilla olis tosi kovat vaatimukset T: M28

Vierailija
367/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taiteellisuus ja musikaalisuus! Herkkyys sekä se että on sinut feminiinisyytensä kanssa

Kyllä on hyvä ihan niinkuin naisten myös pitäisi olla luontevia maskuliinisuutensa kanssa.

Vierailija
368/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä aloitan.

- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa 👌

- rento hymy Yleensäkin hymy

- hyvin istuvat farkut takaa päin Ei mitään väliä enää 30 vuoden jälkeen

- rintakarvat Mjaa... ihan sama

- kevyt rusketus Eipä rusketus ole enää hyväksi

- mies joka osaa vähän remontoida Plussaa ehdottomasti, toki nainenkin voi osata.

- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia Hotti ei meinaa enää mitään siinä vaiheessa, kun on toivottavasti pitkä parisuhde takana. Silloin merkkaa jo muut arvot.

Vierailija
369/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies liikkuu notkeasti kuin pantteri! Ei mitään ryhditöntä takakireää kävelyä tai pökkelömäistä punttisalipullistelua.

Mies, joka osaa kohdella kissoja oikein, on aina seksikäs ja samalla älykäs sekä empatiakykyinen.

Vierailija
370/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö joku vielä tällä vuosikymmenelläkin sanontaa "kuuminta hottia"? Minä kun luulin sen jääneen vuosituhannen vaihteeseen.

Vierailija
371/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko kuuminta hottia mutta naiset, jotka hyvin tunnen alkavat puhua minulle tosi härskejä juttuja baarissa ja kotona, en pysty yhtä härskejä juttuja keksimään. On puolituntemattomatkin naiset ruvenneet heittämään alapääjuttuja kanssani.  Pitäiskö nyt alkaa keskittymään vain yhteen naiseen, koska nyt on sellainen tunne että tästä ei kohta hyvää seuraa. En ole mitenkään erikoisen näköinen mutta aika symppis, paljon komeempiakin miehiä olisi mielestäni tarjolla. 51V

Vierailija
372/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan olla mieluummin viileintä coolia.

Vierailija
373/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin sytkäri taskussa on sitä.

Vierailija
374/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku vielä tällä vuosikymmenelläkin sanontaa "kuuminta hottia"? Minä kun luulin sen jääneen vuosituhannen vaihteeseen.

"Elämä on laiffia",kuten  sanoi M. Nykänen aikanaan...

Vierailija
375/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs pukeutuminen. On löytänyt itselleen sopivan tyylin. 

Vierailija
376/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pilke silmäkulmassa on tärkeää, ja on muuten viehättävää iästä ja sukupuolesta huolimatta.. Omalla mummollakin oli kauan, kunnes on viime vuosina alaspäin mennyt. Ei ole ihme, että kävi 10 vuotta nuoremmat papat hakemassa mummua vielä joitain vuosia sitten tanssimaan, kun jaksoi käydä paikallisten eläkeläisten pikkujouluissa. Pitää ihmisen virkeänä, kun tanssii ja nauraa pitkään ;)

Toinen vetävä piirre on älykkyys. Vaikka ulkonäkö on ollut ihastuksilla usein keskenään erilainen,polvet notkahtaa sukkelista ja älykkäistä miehistä. En tarkoita tällä sellaista överieksteoverttiä hölöttäjää vaan lähinnä omaa huumoria, joka vaatii kuulijalta oivalluksia.

Vierailija
377/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rohkeat ja itsevarmat otteet sänkypuuhissa. Mies vie ja mä vikisen. Se on kuuminta hottia.

Tähän kun vielä muutama sana kuiskuttelua arabiaksi korvaan niin kyllä lähtee

Kerro lisää, mitä kieltä on arabia? Ja miksi te miehet ette pysy pois tästä ketjusta?

Öö?

Tietoisku: arabia on kieli.

Vierailija
378/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- silmälasit

- tuuhea/tiheä tukka

- parransänki

- lukee kirjoja

- älykkyys, mikä näkyy esim koulutuksessa

- tai taitavuus, pääasia että tietää ja on kiinnostunut tekemisistään (hälläväliä/ihan sama-asenne on ehkä suurin turn off kaikissa ihmisissä)

- pikkutarkkuus, esim mapittaa laskut

- kunnianhimoisuus ja tavoitteellisuus, hänellä on haaveita joita aktiivisesti koettaa saavuttaa

- oman polun kulkija, ei välitä mitä muut on mieltä

Tukka on jo vähän harventunut. M42

Vierailija
379/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katse, hymy ja se että saa pienillä eleillä mut tuntemaan itseni tärkeäksi. <3

Vierailija
380/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnon kiharat sääret, Paavo Väyrysen silmät ja huulet.