Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on kuuminta hottia miehissä?

Vierailija
07.06.2020 |

Minäpä aloitan.

- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa

- rento hymy

- hyvin istuvat farkut takaa päin

- rintakarvat

- kevyt rusketus

- mies joka osaa vähän remontoida

- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia

Kommentit (1312)

Vierailija
381/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halonhakkaajan hartiat ja pilkkeitä silmäkulmisssa.

Vierailija
382/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa lukea ketjua.. Tosi monille hottia on asiat joita tinder/badoo jne. profiileista näe. Joten me miehet jotka omataan noi ominaisuudet jäädään nuolemaan näppejä kun jokin muu "pääprofiili kuvassa" ei nappaa. 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko kuuminta hottia mutta naiset, jotka hyvin tunnen alkavat puhua minulle tosi härskejä juttuja baarissa ja kotona, en pysty yhtä härskejä juttuja keksimään. On puolituntemattomatkin naiset ruvenneet heittämään alapääjuttuja kanssani.  Pitäiskö nyt alkaa keskittymään vain yhteen naiseen, koska nyt on sellainen tunne että tästä ei kohta hyvää seuraa. En ole mitenkään erikoisen näköinen mutta aika symppis, paljon komeempiakin miehiä olisi mielestäni tarjolla. 51V

Olet pan ta van näköinen.

Vierailija
384/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Theo James. Tai saman näköinen.Lisäksi älykäs.Rahaa pitäisi olla ja pilkettä silmäkulmassa.Lisäksi perhekeskeinen, kiltti ja rehellinen, yhden naisen mies. Löytyykö??

Mihin yhden miehen nainen tarvitsee pilkettä silmäkulmassa? Sitä tarvitaan vain pilun saantiin.

En kattele tosikkomiehiä...Pilkettä pitää olla.Tykkään pikkuisen kujeilevista miehistä,cheeky.Mutta EI pettäjistä.t.Theo Jamesistä tykkäävä

Vierailija
385/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä mammat on miehistä, joilla on lihaksista huolimatta pienet ja sirot kämmenet

Ehdoton ei. Kun katson mieheni käsiä, kuvittelen välittömästi, miltä ne tuntuvat pakaroillani. Eli miehellä pitää olla miehen kädet!

Vierailija
386/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa lukea ketjua.. Tosi monille hottia on asiat joita tinder/badoo jne. profiileista näe. Joten me miehet jotka omataan noi ominaisuudet jäädään nuolemaan näppejä kun jokin muu "pääprofiili kuvassa" ei nappaa. 😂

Oikeinkirjoitustaito.

Vierailija
387/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuminta miehissä ei ole älykkyys, vaan viisaus. Älykkyys on opittua, mutta oikea viisaus lähtee sydämestä. Sitä ei voi opettaa kenelläkään, vain sen, että kuuntelee oman sydämensä ääntä. Kenellä niin harvinaisella sellainen ääni on? Ne miehet ovat loisto yksilöitä. 

Kyllä.Mielestäni äly + järki = viisaus. Minulla on tällainen mies. 40+ ikään ehtineenä ensimmäinen laatuaan. Vaikka onkin minua huomattavan paljon nuorempi. 

Vierailija
388/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

DD/LG mies.

Vierailija
389/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä mammat on miehistä, joilla on lihaksista huolimatta pienet ja sirot kämmenet

Ehdoton ei. Kun katson mieheni käsiä, kuvittelen välittömästi, miltä ne tuntuvat pakaroillani. Eli miehellä pitää olla miehen kädet!

Jos on olemassa mies, ja häneltä löytyy kädet, niin eikös ne silloin ole miehen kädet...?

Vierailija
390/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

HesaÄijä ja Pasi ja Anssi Lähetään hölkälle äijät.Nami. Kunnon SuomiÄIJÄT!!!!!!!! Tuulipuvut plussaa..

Vierailija
391/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, kunhan on koronarokotettu. Parasta piikinjäljet pepussa, uh ah,

Vierailija
392/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeinkirjoitustaito.

Taas tää äikänope on täällä...

Vierailija
393/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nää on jotenkin vaan erikoisia aina. Olen näköjään kuuminta hottia naisten mielestä näillä ominaisuuksilla, mutta nettideittisaiteilla lähinnä höyryävä kakkakasa ;). On varmasti paljon muitakin miinuksia, mutta se lähinnä, etten uskalla lähestyä naisia livenä ja niinpä joudun turvautumaan kyseisiin palveluihin, jotka pääosin tuottavat vain pettymyksiä kerta toisensa jälkeen.

En ole itsevarma, mutta tiedän mikä olen. Ihan rento ja mukava, hyväkäytöksinen, älykäs ja älyttömän kiltti kuulemma - en tiedä, mistä tän huomaa "heti". Kuitenkin pitkä ja atleettinen, ihan hyvännäköinen kuulemma ja ehkä näytän erilaiselle, mitä olen luonteeltani. 

Työpaikallakin kaikista suosituimpia ovat miehet, jotka ovat luonteeltaan itsevarmoja jotenkin. Ei ylimielisiä, mutta sellaisia, jotka osaavat käsitellä naisia. Juttelevat kivasti, mutta toisaalta ovat kaksinaamaisia ja hieman m*lkkuja, jotka ovat aina oikeassa - ehkä valtakin tuo kiinnostavuutta. Itse myönnän virheeni, jos näin on ja en ota niitä kovin vakavasti - kaikille sattuu mokia. Sit nää yhdet porskuttaa vaikka on parisuhde, vaimo ja lapsia kotona, mut työpaikalla säädetään heti kun tulee tilaisuus. Itse yritän kohdella kaikkia hyvin, mutta mitään se ei tuottanut vielä. No sen toki, et olen pidetty henkilö.

Eipä se ulkonäkö mitään auta, jos mies on arka. Pitää aikuisen osata puhua normaalisti vastakkaisen sukupuolen edustajalle.

Ihan kuules normaalisti tässä puhutaan ja moni ei välttämättä arvaa, että olen arka lähestymään naisia - hankalaa tavata potentiaalisia kumppaneita arkielämässä ja tutustua ensiksi ihan kaverina vaan. Juttelen erilaisten ihmisen kanssa sukupuolesta ja iästä riippumatta, mutta en juokse naisten perässä, vaan olen oma itseni. Kuulemma tulen ihmisten kanssa hyvin toimeen ja minulla on naispuolisia kavereita/ystäviä. Mutta niitä potentiaalisia kumppaneita et oikein arkielämässä tapaa ja olen miesvaltaisella alalla töissä. Treffeille meno ei ole ongelma, vaan se ettei niitä ole.

Vierailija
394/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä olenko kuuminta hottia mutta naiset, jotka hyvin tunnen alkavat puhua minulle tosi härskejä juttuja baarissa ja kotona, en pysty yhtä härskejä juttuja keksimään. On puolituntemattomatkin naiset ruvenneet heittämään alapääjuttuja kanssani.  Pitäiskö nyt alkaa keskittymään vain yhteen naiseen, koska nyt on sellainen tunne että tästä ei kohta hyvää seuraa. En ole mitenkään erikoisen näköinen mutta aika symppis, paljon komeempiakin miehiä olisi mielestäni tarjolla. 51V

Hyppää bussiin ja katsasti muiden kaupunkien naiset. Tutussa kaupungissa huhu leviää nopeasti, kaatojen edetessä.

Vierailija
395/1312 |
10.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei näemmä sitä rokotusta itselläsi ole kun et tiedä, että se laitetaan käsivarteen, ei pakaraan.

Vierailija
396/1312 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei näemmä sitä rokotusta itselläsi ole kun et tiedä, että se laitetaan käsivarteen, ei pakaraan.

Niinpä, taitaa olla se vanha kunnon, niiden  pyllyrokotusten kulta-aika olla jo takanapäin...

Vierailija
397/1312 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkesin eilen terassilla yhdellä oluella, ja viereisen pöydän kaksi miestä alkoivat juttusille. Olivat iältään 50-55, kummatkin hiukan ylipainoisia, tavallisen suomimiehen näköisiä, vähän vatsaa, ruutupaitaa, shortsit ja sandaalit, iloisia ja mukavia. Juteltiin niitä näitä, ja se toinen osasi niin upealla tavalla olla läsnä siinä tilanteessa, katseli "tuhmasti" (en osaa selittää, ei mitenkään pervosti, eikä purrut huulta eikä mitään läpinäkyvää), kyseli ja kuunteli sopivasti että alkoi kyllä kummasti kiinnostamaan vaikka lähteä matkaan... Toinenkin oli tosi mukava, höpötti ja naureskeli, mutta tietynlainen huomioonottavuus ja se katsekontakti ja sellainen huomioiminen minut erityisenä, mitä itse miellän flirttinä, jäi puuttumaan. Se on ehkä kuuminta, eikä sillä ole ulkonäön kanssa ainakaan minun kohdallani paljoakaan tekemistä.

N40

Vierailija
398/1312 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas Enbusken aivot ja Roope Salmisen ulkonäkö

Vierailija
399/1312 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, taitaa olla se vanha kunnon, niiden  pyllyrokotusten kulta-aika olla jo takanapäin...

Minä tökkään kankkuun jos joku haluaa sen,piikin siis.

Vierailija
400/1312 |
11.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeinkirjoitustaito.

Taas tää äikänope on täällä...

Ihan asiasta hän sanoi. Kommentit menee hukkaan, jos niistä ei tajua mitään. En minäkään saanut selvää, mitä tuo edellinen kirjoittaja halusi sanoa.