Sivut

Kommentit (477)

Vierailija

Ulkonäkö pitää olla tietysti omaa silmää miellyttävä. Käytöstavat pitää olla hallussa ja tasa-arvoinen asenne toista ihmistä kohhtaan. 

Ja lemmen puuhissa olisi hyvä, jos mies ei olisi kerta ori, vaan voisimme rakastella useampaan kertaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tässä järjestyksessä

Empatiakyky
Älykkyys
Hoidetut hampaat
Hyvä peba
Suihkunraikas

Kaikki muu hyvä tulee yleensä näiden mukana...

Vierailija

Turhia tuollaiset listaukset. Aina on naisia riittänyt vaikka olen luonteeltani ärsyttävä ja käytökseltäni huono.

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

M38V kirjoitti:
Vai niin. Mitä sinulla on tarjota miehelle vastineeksi?

Ei mulla ainakaan ole mitään tarjota. Ei tässä kysyttykään, että mitä miehellä pitäisi olla naiselle tarjota. Kysyttiin että mikä on miehessä hottia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Turhia tuollaiset listaukset. Aina on naisia riittänyt vaikka olen luonteeltani ärsyttävä ja käytökseltäni huono.

Kukaan ei kuitenkaan ole halunnut jäädä pysyvästi siihen vierelle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehen käyttäytyminen on tärkeää. Olen uudessa työpaikassa ja siellä on niin hyväkäytöksinen ja naisia huomioiva mies, että minun on vieläkin vaikea uskoa, että sellainen mies on olemassa. Olen edelleen ihan ihmeissäni.

En tiennyt että tuollaisia miehiä on olemassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen käyttäytyminen on tärkeää. Olen uudessa työpaikassa ja siellä on niin hyväkäytöksinen ja naisia huomioiva mies, että minun on vieläkin vaikea uskoa, että sellainen mies on olemassa. Olen edelleen ihan ihmeissäni.

En tiennyt että tuollaisia miehiä on olemassa.

Luultavasti homo. Pääsee purkamaan paineet saman sukupuolen kanssa eikä tarvitse sietää naisia vapaa-ajalla.

ajitraV

Suljetko pois nyt sepät, raksatyöntekijät jne., joiden työnteko koostuu voimaa tarvitsevasta työstä?

(Ei siis niissäkään töissä kaikki tee sitä voimaa tarvitsevaa työtä)

Vierailija

Naismainen olemus, korkea ääni, ei yhtään lihaksia, anteeksipyytelevä asenne, kohtelee naisia prinsessoina, mielistelee ja luimistelee. Tuollaisen ihanan feministimiehen kun saisi. <3

Jaana_59

Tässä järjestyksessä

Kyky käydä metsässä kyykkykakalla 
Tyhmyys
Huonosti hoidetut hampaat
Kakkainen peba
Hienhajuinen

Kaikki muu hyvä tulee yleensä näiden mukana...

Keijo Vilhunen

Ulkonäöllä ei ole merkitystä. Pitää olla jäätävän kokoinen jättimäinen molo.

Lemmen puuhissa iso jätti molo ehdoton.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Minunkin yksiööni mahtuisi yksi Momoa :DD

Vierailija

Itsevarma ja karismaattinen, jolla kuitenkin jalat maassa. Hyväntahtoisuus ja sisäinen kauneus, joilla pitää positiivista henkeä yllä. Tekevä ihminen, ns. oman onnensa seppä, ei odota asioita tapahtuvaksi vaan pistää hihat heilumaan. Ihmisenä mukava ja seurallinen.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.