Mikä on kuuminta hottia miehissä?
Minäpä aloitan.
- kun mies kokkaa keittiössä jotain hyvää ruokaa
- rento hymy
- hyvin istuvat farkut takaa päin
- rintakarvat
- kevyt rusketus
- mies joka osaa vähän remontoida
- ei kauhean isot lihakset, atleettiset kyllä hottia
Kommentit (1312)
Vierailija kirjoitti:
Älykkyys, maskuliinisuus, itsevarmuus, sivistyneisyys, lihakset.
Se, kun mies ei sängyssä turhia kysele, vaan tietää mitä tekee ja tekee mitä haluaa.
Lisään vielä: kun mies pitää hygieniastaan ja ulkonäöstään huolen.
Se, että katsoo lempeästi silmiin. Niska. Sellaiset hiukset, joista saa tarvittaessa 😏hyvin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaisuus
Halla-aho on varattu.
Ja hänellä on avioliiton ulkopuolinen lapsi...
Vierailija kirjoitti:
Saunatanssi.
Aurinkokuningas näyttää, mikä on hottia! Harmi kun tän vuoden kesäkumibiisi on jo tehty.
Parta - pitää olla vähintään sänki tai edes viikset, siloposkiset miehet näyttää aina ihan pikkupojilta.
Hiukset - kaljut on ehdoton turn off.
Normaali, sopusuhtainen vartalo - lihavien miesten kanssa pitää leikkiä makkaran piilotuksen sijaan makkaran etsimistä.. ja se ei ole viehättävää..
Mitä mieltä mammat on miehistä, joilla on lihaksista huolimatta pienet ja sirot kämmenet
Älykkyys, huumorintaju, suuret siniset silmät...Ai jai.
Nätti pylly ilman vaatteita tai vaatteilla. Hymy joka vie jalat alta. Halailee ja pusuttaa. Ottaa kainaloon.
Tekee joskus ruokaa/aamupalaa. Tuoksuu miehelle dödöillä ja ilman. Puhtaat hiukset. Tekee jotain sellaista mitä itse olet aikonut tehdä, hän tekee sen yllätykseksi. <3
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä mammat on miehistä, joilla on lihaksista huolimatta pienet ja sirot kämmenet
Ei haittaa, jos voimaa löytyy!
Nää on jotenkin vaan erikoisia aina. Olen näköjään kuuminta hottia naisten mielestä näillä ominaisuuksilla, mutta nettideittisaiteilla lähinnä höyryävä kakkakasa ;). On varmasti paljon muitakin miinuksia, mutta se lähinnä, etten uskalla lähestyä naisia livenä ja niinpä joudun turvautumaan kyseisiin palveluihin, jotka pääosin tuottavat vain pettymyksiä kerta toisensa jälkeen.
En ole itsevarma, mutta tiedän mikä olen. Ihan rento ja mukava, hyväkäytöksinen, älykäs ja älyttömän kiltti kuulemma - en tiedä, mistä tän huomaa "heti". Kuitenkin pitkä ja atleettinen, ihan hyvännäköinen kuulemma ja ehkä näytän erilaiselle, mitä olen luonteeltani.
Työpaikallakin kaikista suosituimpia ovat miehet, jotka ovat luonteeltaan itsevarmoja jotenkin. Ei ylimielisiä, mutta sellaisia, jotka osaavat käsitellä naisia. Juttelevat kivasti, mutta toisaalta ovat kaksinaamaisia ja hieman m*lkkuja, jotka ovat aina oikeassa - ehkä valtakin tuo kiinnostavuutta. Itse myönnän virheeni, jos näin on ja en ota niitä kovin vakavasti - kaikille sattuu mokia. Sit nää yhdet porskuttaa vaikka on parisuhde, vaimo ja lapsia kotona, mut työpaikalla säädetään heti kun tulee tilaisuus. Itse yritän kohdella kaikkia hyvin, mutta mitään se ei tuottanut vielä. No sen toki, et olen pidetty henkilö.
Se ku mällää tisseille!!
T. MIRKKU
"Duunarin" olemus, eli paskaset työvaatteet, likaiset kädet, hiki yms. :D
Vierailija kirjoitti:
"Duunarin" olemus, eli paskaset työvaatteet, likaiset kädet, hiki yms. :D
Ja luonteesta sitten se terve itsevarmuus ja persoonallisuus!
No, ainakin länsimaissa (Yhdysvallat, Iso-Britannia jne.) tämä kaveri on tällä hetkellä hottia:
... kuolaavia ihailijoita löytyy esiteini-ikäisistä TikTok-tytöistä keski-ikäisiin taidekriitikko-naisiin.
Ja kaikkeen siltä väliltä, mukaanlukien iso joukko seksuaalivähemmistöjen ihmisiä.
Olen naimisissa, mutta jos tulisi ero niin minulle kävisi 167 cm tai sitä pitempi mies, mies voisi olla kalju tai pitkähiuksinen tai lyhythiuksinen, ei väliä.
Mutta luonne olisi tärkeä, miehellä täytyisi olla pitkä pinna ja hänen täytyisi osata huomioida minua enkä tarkoita rahallista huomiota.
Hyvä parta, hyvä perse ja paksut vahvat sääret, karvainen ja isot kädet. Isot kädet on todella hot jonkun kumman syyn takia.
Älykkyys, maskuliinisuus, itsevarmuus, sivistyneisyys, lihakset.
Se, kun mies ei sängyssä turhia kysele, vaan tietää mitä tekee ja tekee mitä haluaa.