Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.

Vierailija
07.06.2020 |

Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.

Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.

Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.

Kommentit (2120)

Vierailija
161/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmat kullakin.

Mä en oikein tiedä mitä tosta Tinderistä pitäisi ajatella, kun en jotenkin tunnu vetoavan omaan ikäluokkaan ollenkaan. Tykkäyksiä tulee 23-35-vuotiailta naisilta ja eivät tunnu haluavan parisuhdetta. Jopa eräs 19v tyttö tykkäsi ja kertoi haluavansa vain uusia kokemuksia.

M42 ja ei todellakaan mikään malli.

Vierailija
162/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joka toinen päivä syntyy yksi tämän sisältöinen ketju. Eikö tämä aihe ole jo puhuttu läpi.

Jos yhtä naista kohden on kolme-viisi miestä, niin kait tuon pitäisi olla selvää, että kilpailua syntyy. Noin kaksi-neljä miestä jää vähemmälle huomiolle ja he sitten vuorollaan availevat näitä ketjuja tänne?

Ei-tämä.asia ei mene tietyille ihmisille kaaliin

Pitää päästä tänne ulisemaan ja syyttämään naisia. Se on naisten vika

Mä olisin halunnut kuulla noiden kahden tinderissä oikeasti naisia livenä asti tavanneiden miesten vinkit, mutta kumpikin piti tiedot itsellään :/

M37

Olen tuo M42.

1. Ole oma itsesi

2. Mieti kohderyhmäsi. Millaiset naiset voisivat pitää sinusta? Keskity heihin

3. Hyvä kunto, yleissivistys, työ, koulutus ja tulot auttavat naisen saannissa.

4. Ole sinnikäs. Tarvitset 10-20 matsia päästäkseni sänkyyn asti

1. Check

2. Check

3. Vain amk, en ole varakas

4. No se sänkyyn pääsy ei nyt varsinaisesti ole se päätavoite. 10-20 matchia, no huh. Siihenhän menee varmaan vuoden päivät ainakin.

M37

6. Ole positiivinen (tärkein)

7. Suunnittele treffit, pidä aloite itsellesi. (Vaikka naiset muuta väittävät, suurin osa haluaa miehen vetävän hommaa eteenpäin. Eivät ole niin moderneja kuin uskottelevat)

M42

6. Olen ollut

7. Ei mulla ole koskaan edennyt yksikään keskustelu noin pitkälle

https://www.vauva.fi/keskustelu/3779061/hei-naiset-kertokaa-minulle-ett…

Tuolla viestissä 139 kerroin minkälaisia ne keskustelut on olleet.

M37

Puolet naisista ei vastaa viesteihin, se on ihan normaalia. Älä turhaa lähetä toista viestiä, jos ekaan ei vastattu vaan siirry seuraavaan.

Tämä vastaamattomuus on yksi syy, miksi suhteen alkamiseen tarvitaan 10-20 matsiä. Puolet ei vastaa, puolet vastanneista on hulluja, osa tyrehtyy muuten vaan, 50% treffeistä jää yhteen kertaan. On se hauska harrastus :-)

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavismies ( ahkera, työtätekevä, mukava) riittää erinomaisesti ja on timanttia.

Kai sinäkin nyt jotain muutakin vaadit mieheltä?

M37

Vierailija
164/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävin ruikuttaja on ap, valittaa vauvapalstalla kun naiset ei huoli.

Vierailija
165/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertainen ihminen kuvittelee, että muutkin (tässä tapauksessa miehet) ovat samaa mieltä hänen kanssaan, koska hän ei edes uskalla sanoa ”minun mielestäni”, sillä sitten joutuisi perustelemaan ja se taas vaatii älyä.

Toivottavasti kukaan ei kuvittele, että ap edustaa jotain yleistä näkemystä.

Vierailija
166/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinkertainen ihminen kuvittelee, että muutkin (tässä tapauksessa miehet) ovat samaa mieltä hänen kanssaan, koska hän ei edes uskalla sanoa ”minun mielestäni”, sillä sitten joutuisi perustelemaan ja se taas vaatii älyä.

Toivottavasti kukaan ei kuvittele, että ap edustaa jotain yleistä näkemystä.

Aika moni nais(oletetuista) vastaajista näyttäisi näin silti päätelleen.

Vierailija
167/2120 |
07.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap:n teoria pitäisi paikkansa(naiset antavat pllua vain 0.0001 prosentilla miehistä), niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon, nyt on käynyt päinvastoin. Kyllä tavallisillillekkin miehille mätsi löytyy. Ongelma on siinä, että ap ja nämä muut ulisijat, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, eivät ole tavallisia miehiä, ja he eivät etsi kumppania, vaan esinettä

Vierailija
168/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi herranjestas. Tulkaa pois sieltä tinderistä jos se näin teitä itkettää. Miksi olette siellä?

Enpä ole koskaan minkään maailman tinderiä mihinkään tarvinnut ja ihan tavallisten miesten kanssa olen pariutunut. Eikä tulisi mieleenkään olettaa, että treffisovellus edes kertoisi pariutumisesta noin ylipäänsä, sehän kertoo vain suosion sillä nimenomaisella alustalla. Eihän siellä monikaan edes etsi tai tavoittele kuin suurta määrää mätsejä?

Eräs hulluuden määritelmistä on muuten se, että toistaa samaa ja odottaa eri lopputulosta. Tuli vaan mieleen.

Vierailija
169/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ja erittäin monen naisen puolesta voin sanoa, että mies joka on hylännyt lapsensa ja äiti hoitaa niitä yh:na on alinta kastia miehissä. Hyi helvetti, en koskisi edes metrin seipäälläkään

Mitäköhän tuo sitten kertoo miehille tästä yh-äidistä ja hänen miesmaustaan? Niinpä. Ei ainakaan kauheasti mitään positiivista

Eipä täällä käyvät pihin oloiset ja varattomat miehet anna sen parempaa kuvaa. Lapsiin palaa rahaa, joten miksi luulet edellä mainittujen ehdokkaiden olevan sitä kuuminta hottia? Jollekin epätoivoiselle saattaa toki vielä ollakin.

Vierailija
170/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muahahahaa, kamalaa kun joutuu aikuisena miehenä opettelemaan arvostamaan naisia jos sellaisen seuraan haluaa. 🤣 Sinulta se tosin jääkin väliin kun arvostus on vieras käsitys ja mietit ettet halua sellaista teeskennellä. Newsflash, teeskentelijät jää kyllä kiinni, kehittäkää nyt h*lvetti sentään niitä tunnetaitojanne ruikuttamisen sijaan.

Vierailija
171/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun ja erittäin monen naisen puolesta voin sanoa, että mies joka on hylännyt lapsensa ja äiti hoitaa niitä yh:na on alinta kastia miehissä. Hyi helvetti, en koskisi edes metrin seipäälläkään

Mitäköhän tuo sitten kertoo miehille tästä yh-äidistä ja hänen miesmaustaan? Niinpä. Ei ainakaan kauheasti mitään positiivista

Eipä täällä käyvät pihin oloiset ja varattomat miehet anna sen parempaa kuvaa. Lapsiin palaa rahaa, joten miksi luulet edellä mainittujen ehdokkaiden olevan sitä kuuminta hottia? Jollekin epätoivoiselle saattaa toki vielä ollakin.

Mutta yh-äitienhän piti olla itsenäisiä ja voimaantuneita naisia? Etsivätkö he siis sittenkin vain elättäjää?

Luetko ikinä mitään tekstiä loppuun asti? Huomaa sivuhuomautus, joillekin epätoivoisille voi kelvata varaton/pihi seuraavallekin kierrokselle. Eivätkä kaikki yh:t ole siellä Tinderissä.

Vierailija
172/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naisoletettuna saanut kaksi edellistä vakavaa parisuhdetta netistä olemalla itse aloitteellinen. Muutaman panosuhteen myös saanut Tinderistä, niissäkin itse aloitin 50/50 keskustelun. Olen kuitenkin feministisuvakkí ja sellaistahan sinä et varmaan edes huolisi? Miten olis, AP, lähdetkö treffeille? 😂

Jumalauta... AP:ta pyydetään treffeille. Nyt kömmit kolostasi vielä hetkeksi esiin ja vastaat KYLLÄ.

It's a trap.

- ap

Vierailija
173/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu että mun kaikki matchit on tavismiesten kanssa. 

Olen varmaan pelannut tätä ihan väärillä säännöillä, kun olen laittanut ne joista tykkään oikealle (= tavalliset, hyvät kasvokuvat joista näkyy selvästi miehen ulkonäkö, sekä jonkinlainen profiiliteksti, jotain persoonallista) ja ne joista en tykkää vasemmalle (= aurinkolasit tai muuten kasvot piilossa, paidattomat, hissi- ja peiliselfiet, tatuoidut, hyvin ylipainoiset). 

Tällä viikolla menen toisille treffeille 172cm blondin kemiaa opiskelleen vaelluksesta tykkäävän miehen kanssa, jolla on lempeä katse ja jonka kanssa ekalla kerralla keskusteltiin sekä Yhdysvaltain politiikasta että siitä mikä on paras videopeli.

Vierailija
174/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ap:n teoria pitäisi paikkansa(naiset antavat pllua vain 0.0001 prosentilla miehistä), niin ihmiskunta olisi kuollut sukupuuttoon, nyt on käynyt päinvastoin. Kyllä tavallisillillekkin miehille mätsi löytyy. Ongelma on siinä, että ap ja nämä muut ulisijat, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, eivät ole tavallisia miehiä, ja he eivät etsi kumppania, vaan esinettä

Check-listin kanssa kulkevilla voikin olla vaikeuksia pariutua. Ei niinkään tavallisilla ihmisillä.

Tässä ote erään palstailijan ideaalinaisesta:

- Lapseton

- 18-25v.

- Pitää osata c+ kieltä (koodata)

- Pitkät hiukset

- BMI 17

- NEITSYT (!!)

- Pitkät naiset pelottaa

- Huolehtii kodista, miehestä, käy töissä ja hoitaa lapset. Mies vain on

- Nainen vastaa itsestään. Hänhän tuli tänne viihdyttämään vaativaa miestä.

- Jokainen raskaus saa alkunsa miehen luvalla.

Miltä tällainen mies kuulostaa?

Vierailija
175/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

224, koska kyse on disinformaatiosta. Väitteellesi ei ole mitään lähdettä.

Vierailija
176/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi herranjestas. Tulkaa pois sieltä tinderistä jos se näin teitä itkettää. Miksi olette siellä?

Enpä ole koskaan minkään maailman tinderiä mihinkään tarvinnut ja ihan tavallisten miesten kanssa olen pariutunut. Eikä tulisi mieleenkään olettaa, että treffisovellus edes kertoisi pariutumisesta noin ylipäänsä, sehän kertoo vain suosion sillä nimenomaisella alustalla. Eihän siellä monikaan edes etsi tai tavoittele kuin suurta määrää mätsejä?

Eräs hulluuden määritelmistä on muuten se, että toistaa samaa ja odottaa eri lopputulosta. Tuli vaan mieleen.

Samaa mieltä, tinderissä ei kannata olla. Siitä saa vain vääristyneen kuvan pariutumisesta ja ihmisistä yleensä. Siellä on vain tietyn kaltaiset ihmiset, eikä se kerro kokonaiskuvaa. Monet tavalliset ihmiset välttelee tinderiä ihan tarkoituksella. Poikkeuksia toki on tässäkin.

Aiemmin ihmisiä on tavattu ihan normaalin elämän ohessa ja niin voi edelleenkin tehdä. Minä olen löytänyt kumppanini vuosien varrella mm. koulusta, töistä, ystäväpiiristä, harrastuksista, junasta ja rautakaupasta,

baarista en koskaan. Aviopuolisoni löysin kavereista ja tunnettiin pari vuotta ennen rakkauden syttymistä.

Yhden viikon olin joskus ok cupidissa, mutta siellä oli niin paljon ihmisiä ja kaikki samanlaisia, joten en kokenut sitä mielekkääksi. Tinderissä en ole ollut henkilökohtaisesti, koska siitä tulee niin epämiellyttävä olo. Ihmiset ovat vain tavaroita, joita joko haluat tai et. Hirveän kylmää, tylyä ja ulkonäkökeskeistä.

Rakkauden löytäminen on hidasta ja vaatii paneutumista ja toisen kunnioitusta. Ilman niitä et saa mitään hyvää. Seksiä saa helpommin ja nopeammin, jos lyhyttä seikkailua kaipaa. Siinä näkyy nopeammin, jos toista ei kunnioita, silloin se lysti loppuu. Mitä vähemmän todella toista arvostat, niin sitä vähemmän sinua arvostetaan. Et ansaitse yhtään enempää mitä itse toisille annat. Ihmiset ovat hyviä lukemaan rivien välistä millainen toisen maailma ja elämä on. Huonoon jamaan ei kukaan halua joutua aliarvostavassa ja halveksuvassa näkymässä.

Suosittelen sulle ap, että lopetat tinderin ja jalkaudut ulos. Koita päästä katkeruudesta ja kateellisuudestasi pois, koska se ei vie sinua mihinkään, vaan estää sinua kehittymästä. Nyt käytät energiaasi aivan vääriin kohteisiin, kun sen sijaan voisit kasvattaa itseäsi.

Vierailija
177/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap saattaa olla tavallinen ulkoisesti, se oli ainut millä ap mitään määritteli aloituksessa, hän vaan haluaa taviksena saada sen kauniin. Ja sitten kohtelee kumppaniaan eri tavalla (millä?) riippuen mille tasolle ap hänen ulkonäön määrittelee.

Tässä kaksi syytä miksi ap on sinkku ja kumpikaan ei liity keneenkään muuhun kuin aloittajaan itseensä.

Vierailija
178/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on sieltä ja syvältä. Minkään muun kautta et tapaa niin outoja tyyppejä. Tuntuu hassulta sanoa, mutta olisikin edes perus olueen meneviä miehiä. Mutta kun sieltä tulee vastaan toinen toistaan oudompia yksilöitä, jotka joko syö huumesieniä, harrastaa ryhmäsessioita, roolipelaa jonain noitana tai rakentaa eiffel-tornia mökillensä Tiittisiin. Ei sieltä normaaleja edes voi löytää.

Vierailija
179/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina näitä samoja itkuja.

Ihan taviksena tulee mätsejä nättien naisten kanssa. Mitä teen väärin?

No valehtelu on väärin.

Vierailija
180/2120 |
08.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tavistuttu on löytänyt puolison tinderistä.