Tinder on pilannut loputkin mahikset tavismiehille.
Nykyisin useimmat kauniit naiset eivät edes koskaan mene baareihin tai muutenkaan miesten ilmoille. Ne voivat pysytellä paikoissa joissa kukaan iljettävä tavismies ei edes vahingossa pysty tulemaan pokaamaan. Punttis on joku leidylaine tms. Ja jos taas joku työntekijä kaupassa tms erehtyy yrittämään jotain niin se on heti valitus pomolle jotta se sika saadaan ruotuun.
Sitten kun ne haluavat miehen niin vetävät vaan jonkun 0.001% top miehen tinderissä oikealle. Jos et kuulu heihin, mahiksesi ovat nollaa.
Yritä siinä nyt sitten päteä luonteellasi. Roolisi on tyytyminen johonkin 30v alkkis yhoo naiseen. Ja sekin odottaa että käyttäydyt niinkuin se olisi joku tosi haluttava kaunotar. Jos et, niin tinderistä löytyy joku toinen luuseri joka on halukas vetää tuollaisia rooleja.
Kommentit (2120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina näitä samoja itkuja.
Ihan taviksena tulee mätsejä nättien naisten kanssa. Mitä teen väärin?
Kelpuutat muitakin kuin instamalleja.
Tuotakaan rajoitusta ei tarvitse välttämättä tehdä. En ole lainaamasi kirjoittaja, mutta ihan tavis olen. Joskus olen vain laiskasti selaillut Tinderiä ja kokeillut että kelpuutan vain ihan kaikkein spesiaaleimmat naiset. Siltikin on tullut reilusti matchejä. Tai kuten se hienommin sanotaan mätsejä.
Taitaa olla vissiin aika itsellä tehdä johtopäätökset, että en ole lähelläkään tavista, jos kerta muilla kuulostaa olevan näin.
M37
Luojan kiitos etten ole Tinderissä, enkä mene. Kiitos että kerrotte näissä ketjuissa mistä jään ilomielin paitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen päivä syntyy yksi tämän sisältöinen ketju. Eikö tämä aihe ole jo puhuttu läpi.
Jos yhtä naista kohden on kolme-viisi miestä, niin kait tuon pitäisi olla selvää, että kilpailua syntyy. Noin kaksi-neljä miestä jää vähemmälle huomiolle ja he sitten vuorollaan availevat näitä ketjuja tänne?
Ei-tämä.asia ei mene tietyille ihmisille kaaliin
Pitää päästä tänne ulisemaan ja syyttämään naisia. Se on naisten vikaMutta kun se ON naisten vika.
- ap
Ei se ole naisten vika jos itse olet niin huono, ettei kukaan sinua halua.
Se on naisten vika että ovat passiivisia lapasia, jotka odottavat että miehet kilpailevat heistä. Ja vhitut, se ei ole biologiaa, se ei ole luonnollista.
Se on sairasta, kuten naiset ovat.
Edelleen sinun itsesi vika. Enkä yhtään ihmettele että et kelpaa
Kyllä se on edelleen naisten vika. Mutta eipä tästä itsestäänselvyydestä viitsi enempää vääntää. Faktat on faktoja eivätkä lakkaa olemasta vaikka joku katkera av-mamma vinkuu.
Miehiä on Tinderissä enemmän mitä naisia. Päivittäin tulee lisää jäseniä myös miehinä... Eikä kukaan halua kokeilla Tanskaa, Norjaa, Ruotsia... Taidan tietää syyn. He kun ei ymmärrä juntteja jotka lähettelee molokuvia.
Musta on ihan parasta kun tinderistä löytää just oman tyyppisiä ihmisiä! Sitäpaitsi eikö se "taso" korreloi kysynnän ja tarjonnan mukaan? En ymmärrä miks tyytyisin siihen tavallisen näköseen perus jamppaan, kun en luonteeltani oo kovin tavallinen Itekään. En oo mikään kaunotar, mut mulla on kauniit kasvot ja monen miehen makuun sopiva kroppa vaikka en oo hoikka. En ehkä pukeudu yleensä niinku perus kaunotar pukeutuisi, mulla on yleensä farkut ja ite muokattu t-paita, sellaset vaatteet jotka sopii luonteeseen. Mun tinder profiilissa ei näy sitä, et esim rinnat on isot. Yleensä se on ollu vaan ilonen ylläri siin vaiheessa kun luonteet on mätsänny.
Mut samanlailla ku tinderissä, mun miehet, jotka oon tavannu irl on myös ollu sellasia hyväkroppasia ja muutenki komeita, joita naisetkin iskee baarissa. Rakkaus ja ei aina kysy ulkonäköä ja erilaisia ihmisiä viehättää erilaiset jutut.
Tällä hetkellä oon tapaillu yhtä sm tason urheilijaa ja olin pienesti epävarma alkuun, koska se näyttää niin hyvältä. Mut se käy aivan kuumana muhun, niinku mä siihen. Sen lisäks se haluu aina tietää miten mun päivä on mennyt ja yrittää piristää kun mulla on ollu huono päivä. Mä en ole valmis sitoutumaan, vaikka hän haluais. Ehkä joskus oon, se on kuitenki just sellanen kenen kanssa voisin kuvitella olevani sit kun oon valmis. Ollaan käyty yhdessä uimassa ja telttailemassa ja museossa, mikä ei kyl ollu sen juttu 😅 toisinaan ainoo mikä vähän turhauttaa on se, et se on paljon fiksumpi ku mä. Eiks oo pääasia et sen toisen kanssa on hyvä olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse miehenä toivoisin että jokainen simp jättäisi naisten lähestymisen väliin, ihan siitä syystä, että nykyinen malli missä janoiset miehet kuolaavat naisten perään ja tekevät kaiken maailman sirkustemppuja, kääntyy kaikkia miehiä vastaan. Naiset oppivat että aina löytyy joku epätoivoinen mies joka kustantaa.
Ja se on yksinkertaisesti väärin.
Antaa naisten vaihteeksi olla aloitteellisia.
Naisethan ovat aloitteellisia Tinderissä.
Kyllä, se, että he ovat aloitteellisia sinulle siellä, tarkoittaa sitä, että he ovat aloitteellisia muillekin miehille. 🙄
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka toinen päivä syntyy yksi tämän sisältöinen ketju. Eikö tämä aihe ole jo puhuttu läpi.
Jos yhtä naista kohden on kolme-viisi miestä, niin kait tuon pitäisi olla selvää, että kilpailua syntyy. Noin kaksi-neljä miestä jää vähemmälle huomiolle ja he sitten vuorollaan availevat näitä ketjuja tänne?
Pitää päästä tänne ulisemaan ja syyttämään naisia. Se on naisten vikaMä olisin halunnut kuulla noiden kahden tinderissä oikeasti naisia livenä asti tavanneiden miesten vinkit, mutta kumpikin piti tiedot itsellään :/
M37
Olen tuo M42.
1. Ole oma itsesi
2. Mieti kohderyhmäsi. Millaiset naiset voisivat pitää sinusta? Keskity heihin
3. Hyvä kunto, yleissivistys, työ, koulutus ja tulot auttavat naisen saannissa.
4. Ole sinnikäs. Tarvitset 10-20 matsia päästäkseni sänkyyn asti1. Check
2. Check
3. Vain amk, en ole varakas
4. No se sänkyyn pääsy ei nyt varsinaisesti ole se päätavoite. 10-20 matchia, no huh. Siihenhän menee varmaan vuoden päivät ainakin.M37
6. Ole positiivinen (tärkein)
7. Suunnittele treffit, pidä aloite itsellesi. (Vaikka naiset muuta väittävät, suurin osa haluaa miehen vetävän hommaa eteenpäin. Eivät ole niin moderneja kuin uskottelevat)M42
6. Olen ollut
7. Ei mulla ole koskaan edennyt yksikään keskustelu noin pitkälle
https://www.vauva.fi/keskustelu/3779061/hei-naiset-kertokaa-minulle-ett…
Tuolla viestissä 139 kerroin minkälaisia ne keskustelut on olleet.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuotakaan rajoitusta ei tarvitse välttämättä tehdä. En ole lainaamasi kirjoittaja, mutta ihan tavis olen. Joskus olen vain laiskasti selaillut Tinderiä ja kokeillut että kelpuutan vain ihan kaikkein spesiaaleimmat naiset. Siltikin on tullut reilusti matchejä. Tai kuten se hienommin sanotaan mätsejä.
Voi hyvinkin pitää paikkansa. Ainakin toiseen suuntaan se pätee, eli yhtään ei mätsit lisäänny jos kelpuuttaa lähestulkoon kaikki jotka Tinderistä löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai että joudut TYYTYMÄÄN yh-naisiin? Vit*u mikä idiootti olet. Voi luoja.
Niinpä. Voisin näin yksinhuoltajana sanoa, että minun rimani on kyllä paljon korkeammalla kuin olisi ilman eroa ja lapsia. Ja isää minun lapsilleni ei tarvitse leikkiä, kestää kauan ennen kuin heihin saa edes tutustua. Tinderistä olen poiminut paljon hyvää seuraa, kivoja nuoria urheilijoita, joitakin julkisuuden henkilöitä, yritysjohtajia jne. Mutta parisuhteseen alan vasta, kun rakastun todella syvästi.
Niinpä. Kyllä se on hienoa kun tinderissä on naisten markkinat. Naisille se siis on. 99% miehille se taas on voi voi. Hymysuin pitää hyväksyä jotain skeidatason naisia tai olla ilman.
Ja uskokaan pois, aniharva mies oikeasti mitään yhoota haluaa. Luulisi tuon olevan itsestään selvää. Pussien tyhjentämiseen sellaiset kyllä kelpaavat. Ja sellaisella oleminen ei kyllä ole mikään kerskumisen arvoinen asia.
- ap
Hei ap, vastaisitko ystävällisesti viestiini numerolla 55? Löytyy sivulta 3.
Vastasin jo tohon.
Ahaa. En tajunnut että olet ap, kun olet muihin viesteihisi merkinnyt sen loppuun, mutta et tehnyt niin vastauksessasi.
Mutta ei sillä ole väliä. Esitin sinulle jatkokysymyksen, johon et ole vielä vastannut. Löytyy numerolla 75, sivulta 4. Vastaisitko siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla vissiin aika itsellä tehdä johtopäätökset, että en ole lähelläkään tavista, jos kerta muilla kuulostaa olevan näin.
M37
Voit olla tavis, tuo lainaamasi tyyppi joko asuu pk-seudulla, hallusinoi tai sitten hän ei ole lainkaan tavis.
M31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää päästä tänne ulisemaan ja syyttämään naisia. Se on naisten vikaMutta kun se ON naisten vika.
- ap
Ei se ole naisten vika jos itse olet niin huono, ettei kukaan sinua halua.
Se on naisten vika että ovat passiivisia lapasia, jotka odottavat että miehet kilpailevat heistä. Ja vhitut, se ei ole biologiaa, se ei ole luonnollista.
Se on sairasta, kuten naiset ovat.
Edelleen sinun itsesi vika. Enkä yhtään ihmettele että et kelpaa
Kyllä se on edelleen naisten vika. Mutta eipä tästä itsestäänselvyydestä viitsi enempää vääntää. Faktat on faktoja eivätkä lakkaa olemasta vaikka joku katkera av-mamma vinkuu.
Eli naisten vika kun sinä et kelpaa? Jep , eli.kun en saa hakemasni työpaikkaa, on vika rmtyöpaikassa, ei minussa, kun haen opiskelemaan enkä.pääse, on vika oppilaitoksessa, ei minussa, kun laitan autoni myyntiin ja kukaan ei osta sitä , vika on ostamassa, ei autossa
Entä jos muuttaisin Neverneverlandiin asumaan, olisi juurikin sopiva paikka sinulle
Voi voi. Fitnessmallimissi ei huoli ap:ta ja se on fitnessmallimissin vika ja kaikkien muiden naisten. Anteeksi siis, ei anna pllua ap:lle.....
Kannattaa ehkä miettiä millanen se oma alotus on jos ei oikein toinen lähde juttuun mukaan. Mäkin vastaan niihin "moi" viesteihin vaan jos on tosi tylsää. Ja kaikista ärsyttävimpiä on ne jotka kyselee mikä oon ammatiltani tai missä asun kun ne lukee siel tiedoissa jo.
Mut sit ku on jtn mun tekstiin liittyvää, vastaan aina. Tai jotain oikeesti vähänki spessumpaa. Yks parhaista on ollu "kuka onkaan tämä kauneuden multihuipentuma?" vaikka varmaan sama on laitettu vähintään kymmenelle muulle se imartelee silti. Sama tyyppi panosti muutenki keskusteluun ja tapailun jälkeen meistä tuli ystäviä.
Tinder on pilannut tavismiehet. Kun tavismies löytää sieltä naisen elämä hymyilee. Mutta kun yhtenä iltana nainen ei hymyile menee tavismies tinderiin etsimään uutta naista. Nainen pahoittaa mielensä kun ymmärtää että mies on tinder-tavis-miehillä ja että kaikki tavikset on tinderissä pilaantumassa. Sen pituinen se.
Nykyään on vaikea saada naista jos ei omista vähintään vuosimallin 2011 maastomönkijää. Ymmärrän että se on ikävää, mutta yrittäisit edes ap hyväksyä sen. Tuollainen kitinä ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Miten se, että miehiä on varsinkin Tinderissä enemmän kuin naisia ja että miehet vieläpä antavat enemmän tykkäyksiäkin on naisten vika? Ja sinähän etsit nimenomaan kauniita naisia. Onko sekin heidän vikansa että kauniina saavat huomiota miehiltä niin paljon, että sinä taviksena jäät paitsioon?
Kukaan ei ole velvollinen olemaan kenenkään kanssa. Tiesitkö, ap?
Puoli vuotta olin poissa palstalta, ja mihin törmään ekana kun tulen taas piipahtamaan: Tämä sama itkuiikka täällä edelleen naukuu ahdistustaan, kun kaikki kauniit naiset eivät häntä Tinderistä poimi vaan valitsevat komeita ja mukavia miehiä. Vähissä on ukkelilla puheenaiheet, kun ei _yhtään_mitään_muuta kirjoitettavaa koskaan keksi.
Heipat taas. Tällä kertaa ehkä iäksi. Jatka sinä itkukinkereitäsi, se tuottaa näemmä sulle suurta tyydytystä.
Tavismies ( ahkera, työtätekevä, mukava) riittää erinomaisesti ja on timanttia.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on vaikea saada naista jos ei omista vähintään vuosimallin 2011 maastomönkijää. Ymmärrän että se on ikävää, mutta yrittäisit edes ap hyväksyä sen. Tuollainen kitinä ei johda mihinkään.
Mistä revimme mutsinsa helmoissa roikkuville pitkähiuksiset, lapsettomat BMI 17 naiset kustannustehokkaasti? Ideoita? 😅
6. Ole positiivinen (tärkein)
7. Suunnittele treffit, pidä aloite itsellesi. (Vaikka naiset muuta väittävät, suurin osa haluaa miehen vetävän hommaa eteenpäin. Eivät ole niin moderneja kuin uskottelevat)
M42